Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,828 views

Jone

Posts: 8,258

#101 • • Jone Archibald Haddock

Orfeus:
Jeeas, tänne on helppo jäädä jumittaan vaikkei mitää kovin tähdellistä asiaa oiskaan*pihkassa*



No shit. Pitäis paahtaa espanjaa tenttiin tälläkin hetkellä aivan täysiä, mutta mieluummin roikun Klubbarilla vaikkei täällä edes tapahdu mitään.
Orfeus

Posts: 5,872

#102 • • Orfeus

Jone:
---
Orfeus:
Jeeas, tänne on helppo jäädä jumittaan vaikkei mitää kovin tähdellistä asiaa oiskaan*pihkassa*

---


No shit. Pitäis paahtaa espanjaa tenttiin tälläkin hetkellä aivan täysiä, mutta mieluummin roikun Klubbarilla vaikkei täällä edes tapahdu mitään.


Juurikin näin*iihhih*
bates

Posts: 707

#103 • • bates Tirehtööri
Klubitus on kyllä sinällään mun mielestä näistä kahdesta jotenkin aktiivisempi ja keveämpi foorumi sekä teknisiltä ratkaisuiltaan Plattaria edellä.
Platinumin hyvät puolet taas liittyvät lähinnä sen sisällölliseen puoleen.

Toivottavasti ainakaan tapahtumamarkkinoinnin kohdalla boardit eivät kuitenkaan söisi ns. flyerkulttuuria liikaa, vaikka näin verkossa onkin helppo saada tapahtumalleen ns. ilmaista hypeä aikaiseksi.

Hei, herätetään fi-rave henkiin taas..!
Kuka muistaa legendaariset ”mun musa vs. sun musa” tappelut... *hikoil* *sydän*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Auacusha

Posts: 1,097

#104 • • Auacusha Koneradio
tässä on ollut paljon keskustelua siitä että platinumis saa enemmän palautetta mikseistä. mulla on tällänen teoria että voisiko se johtua esim siitä että siellä on paljon noita ”profeettoja” jotka varmasti tietävät paljon musiikista ja niitten on helpompi antaa palautetta. en väitä ettei niitä olisi samalla tavalla myös klubbarissa mutta koska itse olen vielä niin newbie tässä biletouhussa niin tunnen ainakin omalta kohdalta että mulla ei ole mitään varaa arvostella toisten biisejä tai miksauksia.
platinum on enemmänkin musiikki painotteinen ja klubitus on niin ikään koko ”kulttuurin” kattava eli täällä on enemmänkin tietoa bileistä ja muusta niihin liittyvästä.
eli yhteenveto sekavasta postauksesta:
klubbarissa enemmänkin bilettäjiä (siis niitä jotka eivät tee itse musaa) ja uskoisin että niillä on suurempi kynnys antaa palautetta.
ainakin itselläni on niin. ja juuri tuo musiikkityyli asia vaikuttaa.
platinum en enemmän ”avarakatseinen” kun taas klubitus pyörii pitkälti hardi kaman ympärillä.
toivottavasti edes joku saa näin sekavasta tekstistä selvää *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

K

Posts: 511

#105 • • K
Plattarilla on aika fiksua jengiä, mut eihän sinne kirjota ku jotain 6-7 tyyppiä. Täällä on enemmän semmonen antaa kaikkien kukkien kukkia- meininki. Monet keskustelut on täällä täynnä toinen toistaan perustelemattomampia mielipiteitä, mut ainakaan jengi ei dissaa toisiaan liiemmin.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#106 • • Lost-Soul los pallos

jUSSi:
täytyihän tämäkin vielä todistaa *plur*
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=21407
kohta 2 viikkoa ollut topikki täällä ja sitä on luettu kokonaiset ~30 kertaa *piis*


Itse näkisin tässä pienen kehittämisen projektin.
Uskon kovasti siihen, että myös klubituksessa on paljolti heeboja, jotka eivät kuuntele sitä hardimpaa kamaa, vaan myös esim jUSSi:n settejä, niin ehkäpä pitäisi tehdä jokin systeemi siihen, miten löytää nuo setit helpommin. Itse en ollu huomannu tuon setin tulemista ollenkaan ja olen parina muunakin kertana kironnut, kun jonkun henkilön soitot on jäännyt kokonaan huomaamatta ja saannut joskus myöhemmin kuulla, että siltä on ”tullut” joku setti jakoon.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

solitaire

Posts: 37

#107 • • solitaire
Tänne on kyllä huomattavasti mukavampi kirjoittaa, kun ei tarvitse välttämättä punnita jokaista sanaansa niin hirveän tarkkaan, on jotenkin vapaampi olo (olen ollut vuoden rekisteröityneenä Platinumille ja saanut aikaiseksi vaivaiset 20 postausta, tänne sen sijaan on tullut 4 päivän aikana kirjoitettua jo 10).
Ehkä musajutuissa tulee keskityttyä enemmän Platinumille. Siellä saa yleensä myös fiksuja mielipiteitä asiaan kuin asiaan, mutta kuten K jo mainitsikin, niin aika pieni porukka sinne pääasiassa kirjoittelee. Kaikkein paras mun mielestä olisi ehkä jonkinkaltainen Platinumin ja Klubitusen välimuoto, vaikka kyllähän tämä näinkin toimii.
cosmikki

Posts: 1,261

#108 • • cosmikki
Klubitus on kyllä aina ollut Mun juttu. Platinumilla aikoinaan kävin muutaman kerran kääntymässä mutta tuntui ettei se ole oikein sitä mistä itse tykkään.
Täällä vaan on ollut aina niin rento meininki *hymy*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#109 • • slush
Samaa mieltä olen myös minä eli kyllä tää klubitus on mun juttu!!! Mä olen myös käynyt ihan muutaman kerran platinumin sivuilla mutta siihen se on jäänytkin.. Nämä sivut on hyvin selkeet ja täältä löytyy kaikki tarpeellinen tieto mitä tarvii *joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

solitaire

Posts: 37

#110 • • solitaire
Se täytyy vielä Klubituksen kunniaksi sanoa, että täältä löytyy enemmän sellaista ”luovaa hulluutta” *nauru*, tuntuu, että (ainakin joistain) aiheista saa enemmän irti (esimerkistä käyköön vaikkapa viimesyksyinen ”Mitä kuoleman jälkeen?”-topik (en nyt muista tarkkaa nimeä)*, joka ainakin minulle antoi ajattelemisen aihetta). Toisaalta täällä saattaa olla enemmän myös nk. turhia postauksia, mutta Platinumilla on havaittavissa usein jonkinlaista kaavoihin kangistumista, ainakin ”Other Chat” -puolella, tuntuu, että on aina tietty kaava jonka mukaan vastataan, eikä uusia ajatuksia synny ehkä niin paljon (tästä taisi joku jo mainitakin).

edit: typo
*edit2: topikin nimi näkyykin olleen ”...entäpä kuoleman jälkeen?”, ja vastauksia löytyi aina vuoden 2002 keväästä tämän vuoden alkuun *blush* (no, hyvä topikki joka tapauksessa)

[muokattu 21.2.2004 16:34]

[muokattu 22.2.2004 17:16]
jUSSi

Posts: 1,377

#111 • • jUSSi äkäinen vanhus

K:
Plattarilla on aika fiksua jengiä, mut eihän sinne kirjota ku jotain 6-7 tyyppiä.



lol

ehkä niitä on kuitenkin hieman enemmän *piis*

K:Monet keskustelut on täällä täynnä toinen toistaan perustelemattomampia mielipiteitä, mut ainakaan jengi ei dissaa toisiaan liiemmin.



mä en vieläkään nää hirveätä dissausta platinumilla (pl. digital beat <3 ) siellä ollaan avoimesti erimieltä asioista ja viljellään sarkasmia runsaasti. Klubituksestakin löytyy ainakin yksi akttiivi, joka viljelee hirvittävän pisteliästä sarkasmia, joka usein käistetään dissaukseksi, hän on Jone *plur*

dissaus on minusta suoraan henkilöön kohdistuvaa vittuilua, siinä missä sarkasmi kohdistetaan asioihin/mielipiteeseenä/väitökseen.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#112 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miksi pitäisi viljellä ”pisteliästä sarkasmia” *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#113 • • -P

Hyzenthlay:
miksi pitäisi viljellä ”pisteliästä sarkasmia” *täh*



jotta kaikki ei pyörisi pelkästään ihqplur -”onnellisuuden” ympärillä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

[Nuclear]

Posts: 5,855

#114 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
miksi pitäisi viljellä ”pisteliästä sarkasmia” *täh*


Värittää tekstiä kummasti, tosin rajansa kaikella.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#115 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
miksi pitäisi viljellä ”pisteliästä sarkasmia” *täh*



Siks että sun kaltaiset ihmiset välillä kakoisi niitä Chupa Chupsejaan sen verran ylemmäs kurkustaan etteivät tukehdu liialliseen imelään imeskelyyn.

Ai niin, mutta mun sukkeluudethaan eivät enää mitä todennäköisimmin saavuta ko. neitiä ignoren myötä. Hienoa, voinkin siis kirjoittaa ihan mitä tahansa ilman pelkoa edes puolittaisesta puolustautumisesta.

[muokattu 23.2.2004 20:09]
Viltsu

Posts: 2,010

#116 • • Viltsu noname

dark-raver:
... mutta koska itse olen vielä niin newbie tässä biletouhussa niin tunnen ainakin omalta kohdalta että mulla ei ole mitään varaa arvostella toisten biisejä tai miksauksia.



Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, oli sitten 1. tai 3000. miksaus minkä kuuntelee.

On tullut varmaan satoja kertoja ilmi että edes palaute:
( ) Maistu
( ) Ei maistunu
antaa tuotoksensa ilmaiseksi jakoon laittavalle huomattavasti enemmän kuin pelkkä älytön trafiikki nettiservolla...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#117 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ok *nauru* kunhan kysyin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Viltsu

Posts: 2,010

#118 • • Viltsu noname

Angelus:
---
Hyzenthlay:
miksi pitäisi viljellä ?pisteliästä sarkasmia? *täh*
---

jotta kaikki ei pyörisi pelkästään ihqplur -?onnellisuuden? ympärillä.



hahaha, tuohon tarkoitukseen sanomaboksin kuvahymiöiden klikkaaminen off-asentoon toimii paljon tehokkaammin...siirappiyliannostus helpottaa päivä päivältä...

[muokattu 23.2.2004 20:26]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#119 • • CryOniC Guest
KLUBITUS*klubitus**piis**pahis*