Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,887 views

kilobitti

Posts: 2,419

#81 • • kilobitti 1-2-3 techno

yana:
taalla jengi jaksaa tekopyhasti huudella pluria ja ihkua ja yokottavan sopoja plursmileyta joka valiin, mutta todellisuudessa plur on paljon syvemmalla kuten varmaan itsekin tajuat. ja trust me, ei taalla ole sita yhtaan sen enempaa kuin platinumissa.



Todella hyvin sanottu.

Plattari saa täällä aika paljon kritiikkiä kurista ja tiukoista kalsareista, mut IMO se on nimeomaan sen vahvuus. Jos haluan keskustella jostain tietystä aiheesta, saan sille plattarista lähes aina fiksun ja perustellun vastauksen ilman turhaa häröilyä. MIelestäni plattarin pahin miinus on että sieltä puuttuu tällä hetkellä kaikki elo - esim. Other chat-puolella on jatkuvasti vaan samat threadit esillä...tiedä onko tämä sitten seuraus kovalle kurille.

Teknisestihän plattari ei ole kovin sosiaalinen foorumi; ryhmäviestit,sanoma-boksi, ja yksityiskommentit puuttuvat. Mitenköhän Plattarin henki muuttuisi jos se päivitettäisiin teknisesti samanlaiseksi kun klubbari?

[muokattu 2.2.2004 12:23]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Hupsu

Posts: 1,005

#82 • • Hupsu
Keskustelun johtopäätöksenä yhdistäkäämme plattari ja klubitus. *vink* Molemmista kaikkia tyydyttäen hyvät puolet yhteen soppaan ja katotaan miltä maistuu.

--
Päivän mietelause?

Jussi Soro

Posts: 6,385

#83 • • Jussi Soro choon!

poro:
Keskustelun johtopäätöksenä yhdistäkäämme plattari ja klubitus. *vink* Molemmista kaikkia tyydyttäen hyvät puolet yhteen soppaan ja katotaan miltä maistuu.


Ei missään tapauksessa. Mun mielestäni homma toimii juuri näin parhaiten, kummatkin täydentävät toisiaan.
Jone

Posts: 8,258

#84 • • Jone Archibald Haddock
Täytyy kyl sanoa, että himmeitä käyttäjämääriä Klubituksella nykyään:

klubbari_151.gif

*sydän**plur**pihkassa*

[muokattu 2.2.2004 14:47]
anqqa

Posts: 4,034

#85 • • anqqa tirehtööri

Jone:
Täytyy kyl sanoa, että himmeitä käyttäjämääriä Klubituksella nykyään:

*sydän**plur**pihkassa*

[muokattu 2.2.2004 14:47]



itseasiassa toi tais olla se 5min ku kokeilin nostaa ton automaagisen potkijan 5 minuutista 10 minuuttiin, kun 5min kumminki menee nopeesti jos vaikka forumiin vastailee :P nyt kyl taas 5min. 10-15min vois olla ehkä parempi?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#86 • • Jone Archibald Haddock

anqqa:
itseasiassa toi tais olla se 5min ku kokeilin nostaa ton automaagisen potkijan 5 minuutista 10 minuuttiin, kun 5min kumminki menee nopeesti jos vaikka forumiin vastailee :P nyt kyl taas 5min. 10-15min vois olla ehkä parempi?



Tässä tuli jälleen todistettua ettei mulla ole elämää ja että vaikka en huomaa yhtään mitään mitä ympärilläni tapahtuu IRL, niin verkossa pienikään muutos ei jää vaille huomiota. *iloinen*
vaavu

Posts: 1,324

#87 • • vaavu vara-vana
Miks tossa screenshotissa osalla käyttäjistä on boldatut nimet ja osalla ei?

Edit: toinen tyhmä kysymys. Mikä se 5 minuuttia on mitä se mittaa ekspiroitumisajaksi? 5 minuuttia sen jälkeen kun sulkee selaimen?

[muokattu 2.2.2004 20:10]
diezel

Posts: 430

#88 • • diezel -

vaavu:
Miks tossa screenshotissa osalla käyttäjistä on boldatut nimet ja osalla ei?



kaverit näkyy boldilla. (multa tosiaan taidettiinkin tätä kysyä) :)

mutta tosiaan platinumille selkeä miinus että harvoin siellä kunnon vääntöä tulee mitä tänäänkin täällä on näkyny, vähän liian asiallista meininkiä noin yleensä. Vaikka välillä kiinnostaakin asiallisesti keskustella
anqqa

Posts: 4,034

#89 • • anqqa tirehtööri

vaavu:
Edit: toinen tyhmä kysymys. Mikä se 5 minuuttia on mitä se mittaa ekspiroitumisajaksi? 5 minuuttia sen jälkeen kun sulkee selaimen?



5 minuuttia siitä kun on viimeksi tehny jotain. eli jos vaikka vastaat forumissa viestiin yli 5min, katoat online-listalta.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#90 • • greenie Guest
Platinumia olen lukenut siitä asti kun sivusto avattiin lehden kera - tai päinvastoin. Toki, jotkut läpät kuluu puhki, kun jotkut innostuu hieman liikaa, mutta noin kaikki tekijät huomioonottaen on Platinum enemmän se ”mun juttu”.

Klubituksessa häiritsee eniten se, miten keskustelua vesitetään jatkuvasti. Kun yrittää keskustella jokseenkin järkevästikin, tulee ensin pitkä tauko, sen jälkeen yksi lyhyt vastaus, jonka jälkeen joku tarttuu aiemmin keskustelussa esiintyneeseen ”mä tykkään syödä hammastahnaa *jiihaa*” -tyyliseen letkautukseen.

Tekniseltä toteutukseltaan Klubitus on inspiroiva, josta kiitoksia ankalle ja kaaputtimelle :)

edit: typot

[muokattu 11.2.2004 08:41]
OCS

Posts: 1,828

#91 • • OCS

kilobitti:
MIelestäni plattarin pahin miinus on että sieltä puuttuu tällä hetkellä kaikki elo - esim. Other chat-puolella on jatkuvasti vaan samat threadit esillä...tiedä onko tämä sitten seuraus kovalle kurille.



Ja täällä on uusia topicceja jotenkin enemmän :) Ei todellakaan pidä paikkaansa. Topiccien kiinnostavuus muilla kuin asiallisilla alueilla kummallakin foorumilla on lähellä nollaa, mutta kyllä täälläkin samat iän ikuiset threadit ovat vielä esillä ja jutun taso on sen mukaista.

kilobitti:
Teknisestihän plattari ei ole kovin sosiaalinen foorumi; ryhmäviestit,sanoma-boksi, ja yksityiskommentit puuttuvat.



Teknisesti Platinum on foorumi, jonka pääasiallinen tarkoitus on juuri asioista keskusteleminen, ja ryhmäviestit jne. tulevat bonuksena, jos joku vain ne liittää osaksi kokonaisuutta (kuin Klubitus). Platinum toimii mainiosti siinä mihin se on tarkoitettu, ja jos jätetään parit ihqut ja plurit pois niin se on tasan yhtä _sosiaalinen_ paikka kun tämäkin.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#92 • • Jussi Soro choon!

kilobitti:
MIelestäni plattarin pahin miinus on että sieltä puuttuu tällä hetkellä kaikki elo - esim. Other chat-puolella on jatkuvasti vaan samat threadit esillä...tiedä onko tämä sitten seuraus kovalle kurille.


Onneksi nykyinen Freestyle-foorumi pelastaa :)
Anime

Posts: 1,939

#93 • • Anime Retrostööpeli
Mulle tökkäs Platinumissa jo sinne kirjautuessa, kovin on vaikeatajuinen sivusto.. Jostain kumman syystä rekisteröityessä mä en saanut ”oikeuksia” postata topiceja, eikä jotenkin se jengi siellä hirveesti houkuta (vaikka onhan monet rekisteröityneet molempiin sivustoihin).. Klubbarissa jengi tuntuu olevan jotenki aitoa eikä yritetä leijua missään pilvissä pitämättä jalkoja maassa..

Saatan olla väärässäkin mutta tältä tuntuu *hymy* Klubbari on addiktoiva *hih*

--
-K

antonsonin

Posts: 2,712

#94 • • antonsonin laserpoint.

Anime:
Mulle tökkäs Platinumissa jo sinne kirjautuessa, kovin on vaikeatajuinen sivusto.. Jostain kumman syystä rekisteröityessä mä en saanut ”oikeuksia” postata topiceja, eikä jotenkin se jengi siellä hirveesti houkuta (vaikka onhan monet rekisteröityneet molempiin sivustoihin).. Klubbarissa jengi tuntuu olevan jotenki aitoa eikä yritetä leijua missään pilvissä pitämättä jalkoja maassa..

Saatan olla väärässäkin mutta tältä tuntuu *hymy* Klubbari on addiktoiva *hih*



Klubbarin ja nojatuolen välille jää vaan jumiin ... Plattarissa porukka on näitä profeettoja ! =D
jUSSi

Posts: 1,377

#95 • • jUSSi äkäinen vanhus

jUSSi:
---
Orfeus:
Senverran pitää viä osallistuu tähänki keskusteluun et plattaris ainaki porukka latailee iha nihkeesti mixejä ja nekin jotka lataa ei suostu kommentoimaan(paitsi ehkä yks joka jaksaa nipottaa pikku laukanpoikasesta joka tekee tietty koko miksistä ihan paskan), se on yks suurimmist syistä miks en siitä pidä ja tänne itteni hilasin*plur*

---


Täsmälleen samasta syystä en enää jaksa postailla tänne miksauksi, kun niitä ei kukaan kommentoi. Plattarilla saan minimissään 10 kommenttia per miksaus.



täytyihän tämäkin vielä todistaa *plur*

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=21407

kohta 2 viikkoa ollut topikki täällä ja sitä on luettu kokonaiset ~30 kertaa *piis*
Orfeus

Posts: 5,872

#96 • • Orfeus

jUSSi:
täytyihän tämäkin vielä todistaa *plur*

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=21407

kohta 2 viikkoa ollut topikki täällä ja sitä on luettu kokonaiset ~30 kertaa *piis*


Hehe*nauru* Kohta ollu kuukauden topicci ja iha mukavasti luettu&laitettu palautetta:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20937

Kyl vaan polkka maistuu klubbarilaisille*pahis*

Merkittävä ero ehk plattarin ja klubbarin käyttäjis näyttäs olevan tää musamaku ja siit johtuu molemminpuolinen mixien dissaus/kehunta*täh* En nyt haluu yleistää sillä varmasti löytyy kummastaki kaikkien genrejen esdustajii mut puhun valtaosasta!
-P

Posts: 4,972

#97 • • -P

Orfeus:
---
jUSSi:
täytyihän tämäkin vielä todistaa *plur*

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=21407

kohta 2 viikkoa ollut topikki täällä ja sitä on luettu kokonaiset ~30 kertaa *piis*

---

Hehe*nauru* Kohta ollu kuukauden topicci ja iha mukavasti luettu&laitettu palautetta:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20937

Kyl vaan polkka maistuu klubbarilaisille*pahis*

Merkittävä ero ehk plattarin ja klubbarin käyttäjis näyttäs olevan tää musamaku ja siit johtuu molemminpuolinen mixien dissaus/kehunta*täh* En nyt haluu yleistää sillä varmasti löytyy kummastaki kaikkien genrejen esdustajii mut puhun valtaosasta!



Tuo on hyvinkin totta, että hyvin iso osa klubbarin porukasta diggailee juuri sitä hardimpaa puolta, johan se todistettiin jo siinä ”Mistä musasta pidä eniten tjsp.” -pollista.

Itse olen lähinnä kaikki ruokainen kyllä, ja pyrin arvostelemaan kaikkia mixejä eri näkökulmilta, mutta hyvin harva on sitten niin kaikkiruokainen musiikin suhteen että pitää melkeinpä kaikesta (techno, house, hardimpaa jne.).

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Orfeus

Posts: 5,872

#98 • • Orfeus

Angelus:
Tuo on hyvinkin totta, että hyvin iso osa klubbarin porukasta diggailee juuri sitä hardimpaa puolta, johan se todistettiin jo siinä ”Mistä musasta pidä eniten tjsp.” -pollista.

Itse olen lähinnä kaikki ruokainen kyllä, ja pyrin arvostelemaan kaikkia mixejä eri näkökulmilta, mutta hyvin harva on sitten niin kaikkiruokainen musiikin suhteen että pitää melkeinpä kaikesta (techno, house, hardimpaa jne.).


Niimpä! Esim ite en loudaile ku rankemmat mixit kun ei oikeen muut maistu eikä viiti siihe lähtee et lataa kaikki ja sit ku tietää jo et ei uppoo ni antaa kaikenlisäks viel paskaa palautetta!
-P

Posts: 4,972

#99 • • -P

Orfeus:
---
Angelus:
Tuo on hyvinkin totta, että hyvin iso osa klubbarin porukasta diggailee juuri sitä hardimpaa puolta, johan se todistettiin jo siinä ”Mistä musasta pidä eniten tjsp.” -pollista.

Itse olen lähinnä kaikki ruokainen kyllä, ja pyrin arvostelemaan kaikkia mixejä eri näkökulmilta, mutta hyvin harva on sitten niin kaikkiruokainen musiikin suhteen että pitää melkeinpä kaikesta (techno, house, hardimpaa jne.).

---

Niimpä! Esim ite en loudaile ku rankemmat mixit kun ei oikeen muut maistu eikä viiti siihe lähtee et lataa kaikki ja sit ku tietää jo et ei uppoo ni antaa kaikenlisäks viel paskaa palautetta!



Juurikin tuon takia voitais ehkä jakaa klubbari enemmän ns. hardimman osion edustajaksi. Platinumilla tietääkseni todella harva diggailee loppujen lopuksi hardia tai ei ainakaan yhtä suurella kannatusmäärällä kuin täällä, vaan enempi siellä mennään house, electro, techno & junkka meiningeissä. Mutta yks juttu on se, ettei täydellistä forumia olekaan, ja toisaalta eihän klubbari ole tarkoitettu forumiksi vaan täällä on paljon erilaista tavaraa muutenkin kun taas plattari on pelkkä forum.

Itse käytän molempia, mutta klubbaria kuitenkin enemmän, ehkäpä juurikin sen viihtyvyyden takia.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Orfeus

Posts: 5,872

#100 • • Orfeus
Jeeas, tänne on helppo jäädä jumittaan vaikkei mitää kovin tähdellistä asiaa oiskaan*pihkassa*