Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,894 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Edited Aziz Combat Fighter
Mä oon ehdottomasti enempi plattarin kannalla, mutta ikävä kyllä viime aikoina boardin aktiivisuus on laskenut niin alas, ettei siellä ole oikein mielekästä enää viettää aikaa. Sen lisäksi sinne ei ole rekisteröitynyt juurikaan uusia ihmisiä pitkään aikaan, toisin kuin tänne. IMHO sisällöllisesti ja laadullisesti platinum on enemmän mun makuun, siellä toimii aika hyvin sellanen "ryhmäkuri" ja sen boardin huumori on enemmän mun makuun. Yhteisöllisyydestä en osaa sanoa mitään, koska en oikeastaan laske kuuluvani kumpaankaan yhteisöön kovin vahvasti. Molemmille boardeille kirjottaa kasa kavereita, mutta varsinaista "me-henkeä" ei mulle ainakaan oo päässy syntymään.

nimim.
2000+ postausta plattarille
1000+ postausta tänne.
jUSSi

Posts: 1,377

#142 • • jUSSi äkäinen vanhus
platinum on munkin valintani, lähinnä asiallisuuden takia. Klubitus on vähän liian demi mun makuun. Molempia tulee kyllä lueskeltua päivittäin. Yhteisöllisyyttä en ole kokenut kummallakaan sitten platinumin alkuaikojen. Aktiivisuudessa klubitus kyllä voitta platinumin, mutta aina määrä ei korvaa laatua *vink*

nimim.
platinum +3000 postausta
klubitus +700 postausta
ezzy

Posts: 8,060

#143 • • ezzy Droid-pappa
Itse suosin henkisesti plattaria, mutta vietän täällä kyllä enemmän aikaa postauksien merkeissä. Plattarilla tulee seurattua lähinnä other chattiä, buy & selliä ja audio techiä. Täällä on liian iso kontrasti aktiivisten käyttäjien ääripäiden välillä, koska toisessa päässä on 14v ihkuilija, joka on täällä hymiöiden takia ja toisessa päässä 35v technon ammattilainen...jossakin kohtaa on pakko tulla konfliktia =) Porukka ei oikeen tajua keskustelun päälle, heittävät lähinnä mitä sylki suuhun tuo ja one-linereita.
jUSSi

Posts: 1,377

#144 • • jUSSi äkäinen vanhus

mayah:
jUSSi:
nimim.
platinum +3000 postausta
klubitus +700 postausta

---

Näitä juttuja jaksais kyllä lukea enemmänkin! Jaa viisauttasi kanssamme jUSSi.

Ja mitä tulee itseeni, en vaihtais koskaan. Maija *sydän* Klubitus



Tuu plattarille, siellä mä kyllä jauhan *plur*
tumpsi

Posts: 2,553

#145 • • tumpsi rekisteröitymätön
Joo, kyllä munkin valinta on platinum, vaikka tännekin tulee silloin tällöin postailtua,
ja lueskeltua päivittäin.
Platinum ~ 700
Klubitus ~ 50
Syynä tähän on tietynlainen kuri ja asiallisuus.
Mulla ei aina aivokapasiteetti riitä kaiken sen hymiöhelvetin ja muun tuuban suodattamiseen.
(Joo, tiedän että ne hymiöt saa pois päältä.)
hrdkvr

Posts: 3,929

#146 • • hrdkvr KURGO

gerry:
Itse tykkään platinum asiantuntevista ihmisistä.... Eli plattarilta saa todella hyviä teknisiä vinkkejä geariin, softiin ymym....



truu dät


plattarin audiotech lyö "hivenisen" klubbarin luomisentuskaa osion...

tosin luulempa et täälläkin on paljon asiantuntevaa porukkaa mut ehkä ei riitä intoa joka ikisen foorumin audioaputriidin pelastamiseen.

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#147 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
---
Ana:
nimim.
2000+ postausta plattarille
1000+ postausta tänne.

---


Ja joka ilta rukouksessani kiitän tästä!
nimim. Sarkastiset replykuvat rokkaa *justjoo*



Äläs nyt :D Kyl sä musta kuitenki pikkasen tykkäät, am I rite? :)
jUSSi

Posts: 1,377

#148 • • jUSSi äkäinen vanhus

mayah:
---
jUSSi:
Tuu plattarille, siellä mä kyllä jauhan *plur*
---
Älä huoli, kyllä mä käyn aina kurkkailemassa mitä asiaa sulla on ollu.. *plur*



mul on fani! *jiihaa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#149 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
---
Ana:
Äläs nyt :D Kyl sä musta kuitenki pikkasen tykkäät, am I rite? :)

---


Ssshh.. tykkään salaa (*sydän*)



(*hali*)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#151 • • Aziz Combat Fighter

jUSSi:
---
Ana:
(*hali*)
---


(*hali*)



^__^ Eiköhän täs taas ollu loppuvuoden plur annos :D

jUSSi, mennää dissaa polkkahirmuja! I'll race you!
zenny

Posts: 1,145

#152 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
kyl 99% enemmän käyn klubitukses ku platinumis...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#154 • • ALIEN Guest
missä se unityF nyt on ku sitä tarvittais... tääl on niin off topicia ettei mitää järkee.... *nauru*
jUSSi

Posts: 1,377

#155 • • jUSSi äkäinen vanhus

Ana:
---
jUSSi:
---
Ana:
(*hali*)
---


(*hali*)

---


^__^ Eiköhän täs taas ollu loppuvuoden plur annos :D

jUSSi, mennää dissaa polkkahirmuja! I'll race you!



j00! klubbari on polkkaajien taivas ja laatumusiikin kuuntelijan helvetti! Polqqa on vain jotain jumpsis-jömpsis musaa ihan sikalujalla. Ei mitään sanoja eikä sillai niinQ menoa! Tiäxä?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#156 • • Edited Aziz Combat Fighter

jUSSi:
j00! klubbari on polkkaajien taivas ja laatumusiikin kuuntelijan helvetti! Polqqa on vain jotain jumpsis-jömpsis musaa ihan sikalujalla. Ei mitään sanoja eikä sillai niinQ menoa! Tiäxä?



Polcca people dance like this, other people dance like that am I rite?

AM I RITE?
Avatar
#157 • • Edited ALIEN Guest

mayah:
---
ALIEN:
missä se unityF nyt on ku sitä tarvittais... tääl on niin off topicia ettei mitää järkee.... *nauru*

---


Heeiii, se nukkuu, kun eilen on ollut niin raskas off-topic-päivä. Ei ilkeillä, jooko *hihu* Tykkäät siitä kummiskin..



en mielestäni ilkeillytkään. tarkoitus oli vain sanoa, et mitä vitjan väliä sillä on vaikka viesti meneekin välillä vähän ohi aiheen varsinkin hyvässä mielessä - onks joillain oikeesti niin vaikeeta et niinkin pienestä asiasta pitää tehdä hirveä haloo? *ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#158 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
---
mayah:
---
ALIEN:
missä se unityF nyt on ku sitä tarvittais... tääl on niin off topicia ettei mitää järkee.... *nauru*

---


Heeiii, se nukkuu, kun eilen on ollut niin raskas off-topic-päivä. Ei ilkeillä, jooko *hihu* Tykkäät siitä kummiskin..

---


en mielestäni ilkeillytkään. tarkoitus oli vain sanoa, et mitä vitjan väliä sillä on vaikka viesti meneekin välillä vähän ohi aiheen varsinkin hyvässä mielessä - onks joillain oikeesti niin vaikeeta et niinkin pienestä asiasta pitää tehdä hirveä haloo? *ding*



No on se nyt vähän turhauttavaa jos koko jutun idea on viestintä, eikä sitä viitsitä hoitaa kunnolla. Vähän ku kattelis tauluja silmät kii.
Avatar
#159 • • ALIEN Guest

Ana:
No on se nyt vähän turhauttavaa jos koko jutun idea on viestintä, eikä sitä viitsitä hoitaa kunnolla. Vähän ku kattelis tauluja silmät kii.



Ja off-topicien viestintä ei siis ole ollut kunnolla hoidettua vai? :D
:D

Posts: 3,707

#160 • • :D
Mielenkiintoisemmat jutut on kyllä plattarilla. Klubitus on vaan klubi-demi
foorumi. IHQPLUR JEE. Toinen toista hölmömpiä topikkeja. Nappi ja
kalenteri ovat ihan hyviä ominaisuuksia klubbaris. Kumpaakin tulee
käytettyä, tosin plattarin kuitenkin rankkaisin omalla "listalla" huomattavasti
paremmaksi.