Platinum+ vs. Klubitus

297 posts, 15 pages, 96,918 views

sts

Posts: 7,969

#21 • • sts Sama pyynti aitta!

JussiS:
---
Lost-Soul:
Vois jotenkin kuvitella, että sillion joskus ku plattarilla oli suuri bannaus buumi käynnissä, ni porukkaa hävis plattarilta. Mulla ei kyl oo mitään faktaa, joten toi on ihan vaan omaa kuvitelmaa.
---

Tän ”buumin” seurauksena muistaakseni 5 käyttäjää sai bannit, joista osa sai oikeutensa takaisin myöhemmin, ja osa ns. ”kerjäsi” bannausta. Mut joo, siitä lähtien mielestäni käyttäjämäärät on laskeneet aika paljon.



paskat sain oikealle nikilleni bannin vaan siksi että syystä kommentoin Barely Legalin metsäbileitä,
varsinkin kun itse olin FSS-possen kanssa järkänny ks. paikassa bileitä ennen heitä.

Plattarilta sai jossain vaiheessa banneja vaan kommentoimalla väärin tai negatiivisesti jotain bileita, tai ihmisiä...
ville

Posts: 3,780

#22 • • ville olen oikeasti ujo

kuilu:
Plattari on ihan natsipaikka, jota johtaa haban kätyri, joku FM ,
joka vaan bannii ihan turhaa .
Lisäksi se on täynnä mulkkuja, jotka luulee tietävänsä
kaiken ja jotka vaan dissaa kiksua ja polkkaa . Vitsi ne on oikeesti tyhmiä.
Ne ei oikeesti tajua mitään. Mutta me ollaan kivoja,
mä rakastan klubitusta, PLUR

Sit hymiöitä pitää kuvitella sekaan.

Ja platinumilla toi sanotaan toisin, hienostuneesti ylähuuli jäykkänä, ni se sit on paree!?!? Ei ihme et ihmiset puhuu alituisee toisistaa paskaa, ja hymyilevät vielä tavatessaan!



No totta kai ... mutta muista sitten itsekin hymyillä, muutenhan joku voisi luulla että tämä on totta
Orfeus

Posts: 5,872

#23 • • Orfeus
Senverran pitää viä osallistuu tähänki keskusteluun et plattaris ainaki porukka latailee iha nihkeesti mixejä ja nekin jotka lataa ei suostu kommentoimaan(paitsi ehkä yks joka jaksaa nipottaa pikku laukanpoikasesta joka tekee tietty koko miksistä ihan paskan), se on yks suurimmist syistä miks en siitä pidä ja tänne itteni hilasin*plur*
Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri

sts:
paskat sain oikealle nikilleni bannin vaan siksi että syystä kommentoin Barely Legalin metsäbileitä,
varsinkin kun itse olin FSS-possen kanssa järkänny ks. paikassa bileitä ennen heitä.

Plattarilta sai jossain vaiheessa banneja vaan kommentoimalla väärin tai negatiivisesti jotain bileita, tai ihmisiä...



Täh? Tätä mun on hyvin hankala
uskoa, mutta en toki suoralta kädeltä
kyseenalaista sanomisiasi. Oliko siis
kyseessä tilapäinen bannaus ja
lienet saanut varoituksia ja perustelut
bannista? Barely Legalillahan ei ole
ainakaan mitään tekemistä plattarin kanssa
sinänsä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!

sts:
paskat sain oikealle nikilleni bannin vaan siksi että syystä kommentoin Barely Legalin metsäbileitä,
varsinkin kun itse olin FSS-possen kanssa järkänny ks. paikassa bileitä ennen heitä.

Plattarilta sai jossain vaiheessa banneja vaan kommentoimalla väärin tai negatiivisesti jotain bileita, tai ihmisiä...


Enpä oo tollasesta kuullukaan, mitäs oikein kommentoit silloin?
Zet4

Posts: 1,135

#26 • • Zet4 n00b
Aikanaan käytin plattaria enemmän, mutta nykyään tulee käytyä tsekkaamassa ainoastaan demomixit säännöllisesti.
Klubitus alkaa kyllä olla ihan varteenotettava foorumi, joskaan aika harvoin täällä on keskustelua johon jaksaisin osallistua...
Mutta mie oonki juro lappalainen, juoruaminen on ämmien puuhaa *ding*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

ChocoCat*

Posts: 690

#27 • • ChocoCat* Prinsessa
Kluppari.
*jiihaa**sydän**jiihaa**sydän**jiihaa*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Jussi Soro

Posts: 6,385

#28 • • Jussi Soro choon!

kuilu:
Mut miksi ei ole topikkia Platinum+ b2b Klubitus.org??? Eix noi avaardsit oo vähän ton suuntasta? Kannattaisko unohtaa vastakkainasettelu? Eikä siirrytä vanhakantasee allekkainasetteluunkaan...


Itsekin oon joo samaa mieltä, kumpikin palvelee omalla tavallaan hyvin. Aina on hyvä olla vaihtoehtoja.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#29 • • Lost-Soul los pallos

JussiS:
Tän ”buumin” seurauksena muistaakseni 5 käyttäjää sai bannit, joista osa sai oikeutensa takaisin myöhemmin, ja osa ns. ”kerjäsi” bannausta. Mut joo, siitä lähtien mielestäni käyttäjämäärät on laskeneet aika paljon.


Täytyy kyl myöntää, että jos asia on näin (kuten se varmaankin onkin), ni kyl siitä sai helposti toisen kuvan. Ainakaan itseäni ei lohduta se, että saatoin saada oikeudet takaisin, koska mitään ilmoitusta en siitä saannut.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jussi Soro

Posts: 6,385

#30 • • Jussi Soro choon!

Lost-Soul:
Täytyy kyl myöntää, että jos asia on näin (kuten se varmaankin onkin), ni kyl siitä sai helposti toisen kuvan. Ainakaan itseäni ei lohduta se, että saatoin saada oikeudet takaisin, koska mitään ilmoitusta en siitä saannut.


Mistä syystä sut bannattiin?
jUSSi

Posts: 1,377

#31 • • jUSSi äkäinen vanhus

Orfeus:
Senverran pitää viä osallistuu tähänki keskusteluun et plattaris ainaki porukka latailee iha nihkeesti mixejä ja nekin jotka lataa ei suostu kommentoimaan(paitsi ehkä yks joka jaksaa nipottaa pikku laukanpoikasesta joka tekee tietty koko miksistä ihan paskan), se on yks suurimmist syistä miks en siitä pidä ja tänne itteni hilasin*plur*



Täsmälleen samasta syystä en enää jaksa postailla tänne miksauksi, kun niitä ei kukaan kommentoi. Plattarilla saan minimissään 10 kommenttia per miksaus.

Suurin ero plattarin ja klubituksen välillä lienee aktiivisimman käyttäjäkunnan musiikkimaku, mikä täällä pohjautuu hard-, psyke- ja kixupuoleen, siinä missä platinumilla elektro, tekno, houssi ja trance on enempi vallassa.

Molempi parempi.

Ja tuo platinum moderointilinja on muuttunut aika radikaalisti, mutta tapahtuiko se liian myöhään vieroittaen liian monta käyttää, sitä en osaa sanoa.
POSER

Posts: 800

#32 • • POSER Wimp and Poser
POSER *sydän* Klubitus

Plattiari *dissaa*

Tää vaan tuntuu enemmän omalta paikalta, enkä edes plattarilla jaksanut kauaa pyöriä, kun mut sieltä jo viskattiin bannien kera ulos.

--
Keppiä Jehoville!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#33 • • Lost-Soul los pallos

JussiS:
Mistä syystä sut bannattiin?


Oma veikkaus: Rekisteröidyin väärään aikaan (eli just ennen ku kuulin tästä ”buumista”, joka oli jo alkanut).
Oikee syy: Ei mitään havaintoo.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jussi Soro

Posts: 6,385

#34 • • Jussi Soro choon!

Lost-Soul:
Oma veikkaus: Rekisteröidyin väärään aikaan (eli just ennen ku kuulin tästä ”buumista”, joka oli jo alkanut).
Oikee syy: Ei mitään havaintoo.


Aika kummalliselta kyl kuulostaa.
terrae

Posts: 454

#35 • • terrae
Minä tykkään enemmän tästä. En tykkää Plattarin englanninkielisestä ulkoasusta. Suomi on minun kieli ja sitä haluan puhua ja käyttää. *plur* Klubituksen selkeys on minullekin tärkeää.

Sitäpaitsi kuvagalleria on Plattarissa vanha ja kuvat löytyy vaan erikseen tapahtumiensa alta.

Klubituksen kultateema on piristävä. *joo*

[muokattu 23.1.2004 13:28]
Jammailija

Posts: 3,224

#36 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
No alunperin kyl kävin plattarilla pyörimässä, mut kaikessa yksinkertaisuudessaan se oli loppupeleistä monimutkainen/hankala (vertaa esim. kohta 2).

1.Klubbari on monipuolinen (kalenterit, kuvat, forumit ja niiden sisällä kuvakommentit, lukuisat eri keskusteluaiheet tärkeistä asioista aina jonninjoutaviin).

2.Täl sivulla melkein joka kohdasta linkittyy toiseen paikkaan. Esim. jos on nimi vaik kuvan yläpuolel ni siitä kuvasta pääsee suoraan ihmisen profiiliin, josta pääsee taas lukemattomiin eri paikkoihin eteenpäin. Joka paikassa on linkkejä, mikä antaa tilaa ja vapautta.

3.Tääl oli muutama kaveri valmiina, joten keskustelua syntyi heti.

4.Noi kommentit on kivoja: Ei tartte heittää pitkiä liirumlaarumeita kuten sähköpostissa, vaan voi ihan rohkeasti heittää aivotonta small-talkia tyyliin ”Hitto, että jätkä oli eilen vauhdissa”*nauru*. Ja henkeviä ajatuksia varten on sit vaik yksityisviestit, hyvä hyvä*aplodit*.

5.Vaik hymiöt ei kaikista oo vaikuttajia, värittää ne mun mielestä tekstiä MELKOISESTI. Tavallaan harmaaseen tekstiin on liitetty lisäulottuvuus, jolla tekstin sanomaa voi voimistaa*hymy*.

6.Kuvan saantia profiiliin on helpotettu, kun kuvan saa ladata klubbarin serveriin (?). Ja kuva profiilissa antaa tekstin kirjoittajalle kasvot.

7. Profiilin ulkoasu on miellyttävä ja se on monipuolinen (kuvakommentit, uusimmat viestit, seuraavat bileet jne).

Tässäpä näit oli. Mut jos esittelen kaverilleni klubbaria ja plattaria, on varmasti klubbarin ulkoasu sellainen joka viehättää - sitä ei tule väheksyä.

[muokattu 23.1.2004 13:40]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jukka I

Posts: 155

#37 • • Jukka I

Orfeus:
Senverran pitää viä osallistuu tähänki keskusteluun et plattaris ainaki porukka latailee iha nihkeesti mixejä ja nekin jotka lataa ei suostu kommentoimaan(paitsi ehkä yks joka jaksaa nipottaa pikku laukanpoikasesta joka tekee tietty koko miksistä ihan paskan), se on yks suurimmist syistä miks en siitä pidä ja tänne itteni hilasin*plur*



Kyllähän niitä mun käsittääkseni lataillaan ihan sikana, ongelmana onkin juuri tuo palautteiden vähyys. Mikä taas voi johtua siitä, että tekniikasta ja musiikista tietämätön keskivertobilettäjä ei uskalla avata suutaan ”asiantuntevammassa” seurassa. Tämä taas on ihan turha pelko, sillä pelkän tietämättömyyden takia ei ketään lynkata, pikemminkin vanhatparrat opastavat mielellään asioista kiinnostuneita. Melkeinpä ainoa kuolemansynti on ylimielinen asenne, jota ei monikaan sulata.

Eikä Plattarillakaan ole mitään tiettyä muottia johon pitäisi sopia, yhtä monenlaista vipeltäjää siellä liikkuu kuin täälläkin.

Mitä plattarilaisten harrastamaan ”nipottamiseen” tulee, niin tässä on ihan selkeä harhakäsitys. Plattarissa on asialleen omistautuneita ja ehkä hieman perfektionistisiakin ihmisiä, joiden otsaan on turha lyödä nipottajan tai nihkeilijän leimaa. Eivät he avaudu pelkästä avautumisen ilosta, vaan siksi että tiskijukkailu/musiikinteko on monelle lähellä sydäntä, ja näitä taitoja halutaan jatkuvasti parantaa. Useimmiten se dj kenen laukoista huomautetaan on mielissään näin tarkoista analyyseistä.

Ehkä tämä suhtautuminen kritiikkiin ja eriäviin mielipiteisiin on suurin erottava tekijä Plattarin ja Klubituksen välillä. Tosin en ole Klubitusta kovin aktiivisesti seurannut, joten tämäkin on voinut viime aikoina muuttua.
kilobitti

Posts: 2,419

#38 • • kilobitti 1-2-3 techno
Plattarissa olin aika pitkään aktiivi, nyt klubitus on tullut jossain määrin tilalle..siltikin, Plattari on ygönen edelleenkin esim. audio techin, demo tracksien ja mixtapejen puolella, ja muistakin osioista löytyy paljon fiksua luettavaa. Klubitus taas on paljon rennompi paikka niin hyvässä kuin pahassakin. Mulla on molemmille käyttöä*joo* Ja sittenhän on vielä elixiriakin...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#39 • • Relic Guest
plattari...mikä ihmeen plattari *nauru*
Avatar
#40 • • Cera Guest
Ei mitään muistikuvaa siitä mikä mun salasana plattarille ois.
Suski kerran meni tästä koneelta sinne jotain omia juttujaan ja sitte en oo jaksanu sitä oletko hukannut salasanasi blaablaa.

Musta tuntuu että vaikka täällä klubituksella onkin ehkä liikaakin vähän ihan pikkuisen sellaista turhanpäivästäkin jauhantaa välillä, niin siltikin luen ja kirjoittelen tänne mieluummin.
ehkä oon itsekkin vähän semmoinen välillä joskus aina useasti.

*piis*