297 posts, 15 pages, 102,201 views
trolli:
Platinum on tosikko-nörteille, klubbari ihku-plur-fiilistelijöille.
trolli:
trolli:
yana:
---
trolli:
---
heh.
nimen omaan fiilistelijoille
taalla jengi jaksaa tekopyhasti huudella pluria ja ihkua ja yokottavan sopoja plursmileyta joka valiin, mutta todellisuudessa plur on paljon syvemmalla kuten varmaan itsekin tajuat. ja trust me, ei taalla ole sita yhtaan sen enempaa kuin platinumissa.
[muokattu 27.1.2004 13:42]
(_I_):
Ei se oo hävinny, se on vaan incognito
ja välttelee turhaa julkisuutta. ;)
(_I_):
---
Angelus:
tohon voi lisätä että se plur kyllä hävisi aikoja sitten ja nykyään moni vaan plurahtelee ilman sitä sen suurempaa tuntemusta mitä se ylipäätänsä tarkoittaa
---
Ei se oo hävinny, se on vaan incognito
ja välttelee turhaa julkisuutta. ;)
Homegrove:
Tätä tulee lähinnä luettua, Plattarilla olen aktiivisempi. Täällä kun tuo proge/ house/ tekno-linja on aika paitsiossa ja musiikki on kuitenkin mulle se tärkein juttu.
Vähän kyllä vituttaa se että olen tänne kaksi miksaustani laittanut ja molempia on ihan vitusti ladattu mutta täällä olen saanut tasan yhden palautteen verrattuna Platinumin vähintään kahteenkymmeneen per mix.
Angelus:
---
Homegrove:
Tätä tulee lähinnä luettua, Plattarilla olen aktiivisempi. Täällä kun tuo proge/ house/ tekno-linja on aika paitsiossa ja musiikki on kuitenkin mulle se tärkein juttu.
Vähän kyllä vituttaa se että olen tänne kaksi miksaustani laittanut ja molempia on ihan vitusti ladattu mutta täällä olen saanut tasan yhden palautteen verrattuna Platinumin vähintään kahteenkymmeneen per mix.
---
tuo on kyllä totta, yleensä plattarilla saa palautetta rutkasti, kun täällä yleensä joutuu kysymään palautetta moneen otteeseen
OCS:
Ja tähän aiheeseen vielä lisäisin, että katsokaa ulkomaisia foorumeita! Onneksi nämäkin kaksi on pidetty suht' hillittyinä ja selkeinä, mutta ulkomaiset keskustelupalstat ovat hirveää katsottavaa.
Angelus:
ja sähän olet niin paljon plattaria käyttänyt että voit hyvällä omatunnolla sanoa että ovat ns. tosikkonörttejä?
JussiS:
Jep, pahimillaan foorumit menevät tasolle, jossa jokaisessa topikissa on vain yksi vastaus: ?This post doesn\'t belong here -moderators? ja lukko.
OCS:
Ja tähän aiheeseen vielä lisäisin, että katsokaa ulkomaisia foorumeita! Onneksi nämäkin kaksi on pidetty suht\' hillittyinä ja selkeinä, mutta ulkomaiset keskustelupalstat ovat hirveää katsottavaa.