ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 79,298 views

#161 • • kelasin Guest
kai musta isona tulee gräphik designeri tai copywriter emmä tiiä :D media-assistentti
Tetsu

#162 • • Tetsu Naksutohtori

hallaaa:
kai musta isona tulee gräphik designeri tai copywriter emmä tiiä :D media-assistentti

hehe, sama täällä! Ja ihan koulutusta myöten *iloinen*
Riku

#163 • • Riku The Little Prince
Niinjoo, voisin myös olla hyvä tuomari oikeudessa, mutta se vaatisi hieman liikaa opiskelua enkä taida jaksaa

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ChocoCat*

#164 • • ChocoCat* Prinsessa
Hih.. jatKetaan....*igor*
Phaze: Kukahan tän edes ALUNPERIN aloitti...
mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen.. jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.
(ei ollu kyl ihan tarkotus et se vetää herneet nenään..)
Sit se tahto täst julkista..ööH..
***..ja oli ite vittumainen.***
*nauru*
Mut ei kiinnosta OIKEESTI enää jauhaa tosta.

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

#165 • • Arto Guest
Liiketalouden ammattilainen.. ... .... pffffHHHT!!!*hahjust**hahjust**hahjust*
Jone

#166 • • Jone Archibald Haddock

GirLie*:
Kukahan tän edes ALUNPERIN aloitti...

Errrmmm, jos ”syyllinen” ja ”aloittaja” pitää löytää, niin se olet ainakin kahdesta eri näkökannasta sinä.

Näkökanta 1) Jos katsotaan ”tämän” alkaneen jonkinasteisesta vittuilusta, niin siihen sorrut aggressiivisen vastineesi kanssa ensimmäisenä sinä. Keihän ainoastaan kommentoi hyvinkin neutraaliin sävyyn rasittavaa tapaasi kirjoittaa.

Näkökanta 2) Jos katsotaan ”tämän” alkaneen siitä kun joku katsoi tapasi kirjoittaa huomauttamisen arvoiseksi, niin syyssä olet sinä. Olethan aivan itse päättänyt kommentoida niin rasittavalla tavalla, että se väistämättä aiheutti sanomista joko nyt tai olisi aiheuttanut sitä myöhemmin. Kirjoitustapasi suorastaan provosoi kritiikkiin.

Näiden näkökantojen lisäksi on tietysti varmaan monta muuta, mutta syyllisten etsiminen tällaisen asian ollessa kyseessä on asia, jonka olisi kuulunut jäädä hiekkalaatikolle joskus vuosia sitten.

GirLie*:
mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen..

Mielenkiintoinen käsitys ”isosta haloosta” sulla kyllä on. *nauru*

Miksi toi asia olisi muuten pitänyt käsitellä yksityisesti kun se kuitenkin koskee kaikkia meistä? Tapasi kirjoittaa isoja ja pieniä kirjaimia sekaisin polttaa munkin silmiäni & tekee reikiä päähäni ja tämä siitä huolimatta etten ole viitsinyt oikeastaan ym. tavalla kirjoittamiasi kirjoituksia edes lukea koska ne ovat sekavuudessaan niin vastenmielisiä ulkoasultaan.

GirLie*:
jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.
*nauru*

Kuten jo useasti aiemmin mainittua, sillä miten kukin meistä kirjoittaa on väliä.

En tosin ymmärrä miksi siitä, että joku huomauttaa jostain asiasta sangen neutraalisti, pitäisi vetää herne niin syvälle nenään kuin ilmeisesti olet vetänyt. IMO on sangen korrektia huomauttaa, että niin kauan kuin aiot kirjoittaa julkisille foorumeille, joiden tarkoitus on yksilöiden välinen kommunikaatio, sinun on syytä kirjoittaa niin että muutkin sen ymmärtävät. Jos tarkoituksesi ei ole kommunikoida kenenkään kanssa, niin voit toki kirjoittaa juuri niinkuin lystäät, mutta siinä tapauksessa voisit myöskin kirjoittaa kirjoituksesi esim. Notepadiin jolloin muiden ei tarvitsisi niiden epäselvyydestä kärsiä.

Mitä tulee tohon ”Mä en tehnyt mitään ja ite olet!”-kirjoitteluun, niin hiekkalaatikkoanalogian voisi taas vetää esille.

[muokattu 1.12.2003 15:13]
Chäz

#167 • • Chäz Namutäti
Olen merkonomi ja nyt opiskelen tradenomiksi *hymy*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Jone

#168 • • Jone Archibald Haddock

Chäz:

Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?
Chäz

#169 • • Chäz Namutäti

Jone:
---
Chäz:

---

Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?

No pääianeeni on kansainvälinen kauppa jos se kertoo enemmän.

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Jone

#170 • • Jone Archibald Haddock

Chäz:
---
Jone:
---
Chäz:

---

---

No pääianeeni on kansainvälinen kauppa jos se kertoo enemmän.

No eipä juuri, mutta ei se ollut tarkoituskaan. Tarkoitus oli lähinnä osoittaa, että Tradenomi on nimikkeenä kaikessa laajuudessaan typerä. *nauru*

Terveisin tietojenkäsittelypuolen tuleva Tradenomi
Howdy

#171 • • Howdy Oldie
Kai tässä jonkin sortin ATK nörtiksi pitäis valmistua joskus *nauru* ehkä .. toivottavasti .. mahdollisesti ..

--
Käpy vailla vertaa

keisha

#172 • • keisha bullet with butterfly wings

GirLie*:
Hih.. jatKetaan....*igor*

Sinä.

mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen.. jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...

Älä unohda tämän lisäksi kommentoit asiaa myös tällä forumilla.

ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.

Eli sinua saa ärsyttää asiat, mutta minua ei?

Kuka onkaan vetänyt ne herneet... Ja sinunko tarkoituksesi ei ollut olla vittumainen? Buahaa, älä nyt jaksa selittää tollasta paskaa.

Heh, en osaa päättää onko tää sun kirjoitukses vaan nerokas trolli vai voiko joku oikeasti olla noin kakaramainen? Sainkin tästä peräti kahden päivän naurut.
*nauru*

No älä sitten jauha.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

#173 • • Riku The Little Prince

GirLie*:

Aloitti minkä? Vittuilun? Sinä.

mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen..

Miksi sitten aloitat koko hommaa jos tiedät että siitä tulee iso haloo etkä halua sitä? Olisiko kannattanut jättää se mielipide laittamatta jos kerran tiesit että moisesta päänaukomisesta tullaan vittuuntumaan?

jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.

Arvostelu? Se että joku sanoo että tÄLLäisTä TEkSTiä oN iKäVä LUkEA ja esittää toivomuksen että muiden käyttäjien mukavuuden kannalta olisi parempi jos sellaista ei käytettäisi, tekee siitä arvostelua josta pitää ottaa nokkiinsa ja ruveta kiukkuamaan takaisin? Kannattaisikohan sinun vähitellen myöntää että oma reaktiosi oli vähintäänkin paljon naurettavampi ja lapsellisempi kuin se että joku huomauttaa epäselvästä kirjoitustavasta?

Ihan mielenkiinnosta, mikä tarkoituksesi sitten oli? Arvostella asiallisesti sitä että muut eivät saisi arvostella asiallisesti? Minä kun en näe mitään muuta motiivia suunsoitollesi kuin tulla kostamaan ja vittuilemaan asiasta josta itse otit herneen nenään.

Minä kun olin käsittävinäni että sinä olit se joka rupesi vastaamaan siihen Kein alkuperäiseen kirjoitukseen sen topicin alle julkisesti.

Sitä saa mitä tilaa. Kyllä minä pidän varsin oikeutettuna olla vittumainen takaisin ihmiselle joka sen itse aloittaa. Ihan samalla tavalla kuin pidän oikeutettuna lyödä takaisin jos joku ensin huitoo. En kuitenkaan koe oikeutettuna lyödä ensin tai ruveta kaivamaan puukkoa esiin taskusta jos joku nyrkillä huitaisee.

So shut the fuck up as you should've done from the start.

[muokattu 1.12.2003 16:50]

--

#174 • • Arto Guest
Hahaa.. Tradenomit tai tulevat sellaiset kädet ylööööös!!!! \o/
Riku

#175 • • Riku The Little Prince

GirLie*:
Plaap,plaa,plaap... *nauru**vink**nukkuu**justjoo**ding**pelle**pahis*
[heittää teille kaikille lisää herneitä ja hihittää..]

Aa, eli tunnustat avoimesti että pyrkimyksesi on tahallaan vittuunnuttaa ihmisiä ilman sen järkevämpää syytä? Hienoa. Eli kommentointisi motiivina on siis pelkästään oma herneiden kiskomisesi ja käytöksesi on juuri niin kakaramaista kuin olen kokoajan sanonutkin. Hyvä. Asiasta ei siis tarvitse enää keskustella enempää.

--

Progress

#176 • • Progress
Phaze, sul on kyl joku ongelma. Sun pitää pätee kaikkialla. Mikä mättää?*vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Riku

#177 • • Riku The Little Prince

Progress:
Phaze, sul on kyl joku ongelma. Sun pitää pätee kaikkialla. Mikä mättää?*vink*

Minua ärsyttää se että ihmiset vittuilevat toisilleen turhaan ja ovat typeriä. Minun ongelma johtuvat siis lähinnä muista ihmisistä. Jos sinua todella kiinnostaa minun luonteeni ja syyni käytökselleni, niin se nyt ainakin kuuluu aiheisiin joita voit kysellä privana.

Lisäys: Jos nyt pitää määritellä minun ongelmani nimi, niin se on luultavasti: Liian vahva oikeudentaju.

[muokattu 1.12.2003 17:21]

--

fadeout

#178 • • fadeout NoStatus
Kyl toi fysoterapia kiinnostas. Tai ympäristösuunnittelu. Teekkariks tai ekonomiks en rupea *hih*

--
tamppauskone - se olen minä

ChocoCat*

#179 • • ChocoCat* Prinsessa
Hei pakko vielä laittaa muutamille ed.kirjoittaneille että käykää siellä kyttaajat.net:ssa
harmi ku siel o vaa lähinnä kerrostalokyttäyksestä...

Mut eiks FOORUMI KYTTÄJÄT OIS AIKA HYVÄ AMMATTI TEILLE.??..öööh ! *nauru*
(kuka kiRjoiTtaa ja MiTen..)...Vakavana:Kannattais Harkita!

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Jone

#180 • • Jone Archibald Haddock

GirLie*:
Mut eiks FOORUMI KYTTÄJÄT OIS AIKA HYVÄ AMMATTI TEILLE.??..öööh ! *nauru*
(kuka kiRjoiTtaa ja MiTen..)...Vakavana:Kannattais Harkita!

Kyttäyksestä tai kYt7'a'yX3st'4' vois IMO syyttää siinä tapauksessa, että Kein alkuperäisessä kritiikissä ei olisi mitään järkeä tai perää. Asia nyt on kuitenkin toisin ja se on kerrankin juttu, jonka voi esittää jopa faktana hyvin vähäisen tulkinnanvaran takia.

Olisko nyt ihan liian vaikeaa myöntää olleensa väärässä ja käyttäytyneensä tyhmästi? *ding*