270 posts, 14 pages, 79,355 views
GirLie*:
Kukahan tän edes ALUNPERIN aloitti...
GirLie*:
mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen..
GirLie*:
jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.
(ei ollu kyl ihan tarkotus et se vetää herneet nenään..)
Sit se tahto täst julkista..ööH..
***..ja oli ite vittumainen.***
Mut ei kiinnosta OIKEESTI enää jauhaa tosta.
Chäz:
Olen merkonomi ja nyt opiskelen tradenomiksi
Jone:
---
Chäz:
---
Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?
Chäz:
---
Jone:
---
Chäz:
---
Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?
---
No pääianeeni on kansainvälinen kauppa jos se kertoo enemmän.
Sinä.GirLie*:
Hih.. jatKetaan....
Phaze: Kukahan tän edes ALUNPERIN aloitti...
Älä unohda tämän lisäksi kommentoit asiaa myös tällä forumilla.mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen.. jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...
Eli sinua saa ärsyttää asiat, mutta minua ei?ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.
Kuka onkaan vetänyt ne herneet... Ja sinunko tarkoituksesi ei ollut olla vittumainen? Buahaa, älä nyt jaksa selittää tollasta paskaa.(ei ollu kyl ihan tarkotus et se vetää herneet nenään..)
Heh, en osaa päättää onko tää sun kirjoitukses vaan nerokas trolli vai voiko joku oikeasti olla noin kakaramainen? Sainkin tästä peräti kahden päivän naurut.Sit se tahto täst julkista..ööH..
***..ja oli ite vittumainen.***
No älä sitten jauha.Mut ei kiinnosta OIKEESTI enää jauhaa tosta.
Aloitti minkä? Vittuilun? Sinä.GirLie*:
Phaze: Kukahan tän edes ALUNPERIN aloitti...
Miksi sitten aloitat koko hommaa jos tiedät että siitä tulee iso haloo etkä halua sitä? Olisiko kannattanut jättää se mielipide laittamatta jos kerran tiesit että moisesta päänaukomisesta tullaan vittuuntumaan?mä vaan halusin pitää yksityisenä -ku tietää et tästä tulee isoHaloo- ja laittaa vaan sen tyypin profiilin YHDEN mielipiteen..
Arvostelu? Se että joku sanoo että tÄLLäisTä TEkSTiä oN iKäVä LUkEA ja esittää toivomuksen että muiden käyttäjien mukavuuden kannalta olisi parempi jos sellaista ei käytettäisi, tekee siitä arvostelua josta pitää ottaa nokkiinsa ja ruveta kiukkuamaan takaisin? Kannattaisikohan sinun vähitellen myöntää että oma reaktiosi oli vähintäänkin paljon naurettavampi ja lapsellisempi kuin se että joku huomauttaa epäselvästä kirjoitustavasta?jonku et V*n välii miten kukaki kirjoittaa...ja JOO jos se tekee vittuilu viestin ni ei voi mitään.. ALKO VÄÄ ÄRSYTTÄÄ TOLLANEN ARVOSTELU.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tarkoituksesi sitten oli? Arvostella asiallisesti sitä että muut eivät saisi arvostella asiallisesti? Minä kun en näe mitään muuta motiivia suunsoitollesi kuin tulla kostamaan ja vittuilemaan asiasta josta itse otit herneen nenään.(ei ollu kyl ihan tarkotus et se vetää herneet nenään..)
Minä kun olin käsittävinäni että sinä olit se joka rupesi vastaamaan siihen Kein alkuperäiseen kirjoitukseen sen topicin alle julkisesti.Sit se tahto täst julkista..ööH..
Sitä saa mitä tilaa. Kyllä minä pidän varsin oikeutettuna olla vittumainen takaisin ihmiselle joka sen itse aloittaa. Ihan samalla tavalla kuin pidän oikeutettuna lyödä takaisin jos joku ensin huitoo. En kuitenkaan koe oikeutettuna lyödä ensin tai ruveta kaivamaan puukkoa esiin taskusta jos joku nyrkillä huitaisee.***..ja oli ite vittumainen.***
So shut the fuck up as you should've done from the start.Mut ei kiinnosta OIKEESTI enää jauhaa tosta.
Aa, eli tunnustat avoimesti että pyrkimyksesi on tahallaan vittuunnuttaa ihmisiä ilman sen järkevämpää syytä? Hienoa. Eli kommentointisi motiivina on siis pelkästään oma herneiden kiskomisesi ja käytöksesi on juuri niin kakaramaista kuin olen kokoajan sanonutkin. Hyvä. Asiasta ei siis tarvitse enää keskustella enempää.GirLie*:
Plaap,plaa,plaap...
[heittää teille kaikille lisää herneitä ja hihittää..]
Minua ärsyttää se että ihmiset vittuilevat toisilleen turhaan ja ovat typeriä. Minun ongelma johtuvat siis lähinnä muista ihmisistä. Jos sinua todella kiinnostaa minun luonteeni ja syyni käytökselleni, niin se nyt ainakin kuuluu aiheisiin joita voit kysellä privana.Progress:
Phaze, sul on kyl joku ongelma. Sun pitää pätee kaikkialla. Mikä mättää?
GirLie*:
Mut eiks FOORUMI KYTTÄJÄT OIS AIKA HYVÄ AMMATTI TEILLE.??..öööh !
(kuka kiRjoiTtaa ja MiTen..)...Vakavana:Kannattais Harkita!