ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,609 views

mana

Posts: 60

#121 • • mana pieni tyhmä fyysikko
musta tulee isona nobelin fysiikanpalkonnonsaaja ;)

--
If you do it you'll regret it, if you don't do it you'll regret it. Either way your going to regret it, you might as well just do it.

Avatar
#123 • • *Mirri* Guest
Must ainaki tulee isona turhamaisuuden ja peiliintuijottelun ammattilaínen.*nauru* Tällä hetkellä koulutukselta kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja, mutta vielä joskus oon päättäny opiskella sen verran lisää että saan litanian jatkeeks parturi-kampaajan. Ton alan säännöllistä duunia en kylläkä täl hetkel tee vaan jtn ihan muuta , mut ehtiihän sitä... *joo*
-=Jennibe=-

Posts: 34

#124 • • -=Jennibe=- MiukuLi = KumiankkapaLveLin
Juuri nyt olen opiskelija Atk-Instituutissa. Kohta puolin silti miusta tulee ehka toimitusjohtaja, n. kk:n kuluttua. Jos ärpäle myy osakkeet..

[muokattu 23.11.2003 20:39]

[muokattu 1.12.2003 14:10]

--
*ankka* *taputapu*

t. Miu! *hellokitty*

pinnie

Posts: 264

#125 • • pinnie
Oikis loppuun parin vuoden sisään ja sit KRP:n huumeosastolle komisarioksi tms. Odotan innolla!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#126 • • Lost-Soul los pallos

mana:
musta tulee isona nobelin fysiikanpalkonnonsaaja ;)


Tota ennen kannattaa opetella kirjoittamaan

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Karski

Posts: 6,049

#127 • • Karski Pomon kätyri

-=Jennibe=-:
Juuri nyt olen opiskelija Atk-Instituutissa. Kohta puolin silti miusta tulee toimitusjohtaja, n. kk:n kuluttua



Kuulostaa mun kevään '98 skenaariolta -
opiskelut jäiki sit samana syksynä vähän
vähemmälle ja keskeytin lopulta koko
laitoksessa istumisen turhnapäiväisenä *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

mushi

Posts: 714

#128 • • mushi laura
oon rakennussuunnittelija, ajattelin valmistuu tos ens vuoden puolella rakennusinsinööriksi.
sain tos just perjantaina potkut ja suunnittelin kyl jo uran vaihdosta :)
S-T

Posts: 1,195

#129 • • S-T Pieni
Pikkuhiljaa on ihan oikeasti alkanut kiinnostaa opettajan työ... Kemian, biologian ja tietojenkäsittelytieteen opettaja kuulostaa hyvältä :]

Kolme hyvää syytä ryhtyä opettajaksi: kesä-, heinä- ja elokuu *iloinen*

--
Pieni on kaunista.

vaavu

Posts: 1,324

#130 • • vaavu vara-vana
Musta tulee tekniikan tohtori. Mutta ei sellainen tohtori, joka mumisee käsittämättömiä ja elää norsunluutornissa, vaan sellainen tohtori, joka opettaa ja jakaa tietoa muillekin.
Karski

Posts: 6,049

#131 • • Karski Pomon kätyri

BlueWind:
Kolme hyvää syytä ryhtyä opettajaksi: kesä-, heinä- ja elokuu *iloinen*



Yleinen harhaluulo. *justjoo*
Opettajil on kuitenki duunii kesälläkin,
vai millon luulit et lukuvuoden pakolliset
paperityöt (esim. opintosuunnitelma)
laaditaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Fyrisch

Posts: 4,525

#132 • • Fyrisch
kevääl valmistun kokiks,mut pitäs viel pari muut ammattii hankkii jos kokki hommat alkaa *töktök* *slurps*
Claquesous

Posts: 3,206

#133 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Silloin kun minä valmistun tradenomiksi, muutan Amsterdamiin ja alan sutenööriks...

Minulla tulee olemaan vaaleanpunainen puku ja leveä vaaleanpunainen lierihattu, jossa on h******n iso riikinkukonsulka. Buutsini on käärmeennahkaiset, joissa on lasipäät. Lasipäissä on tietysti vettä ja molemmissa ui kultakala.

Autoni on vaaleanpunainen vuoden -69 Chevrolet, jossa kokoonlaitettava valkoinen katto. Verhoilut on tietysti seeprankuvioiset.

--
32. of December

alphamagic

Posts: 3,628

#134 • • alphamagic
Minusta tulee isona artenomi...Eli teollinen muotoilija. Eli työtön*hymy*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

cheat

Posts: 796

#135 • • cheat
musta tulee työtön humanisti,tai sitten palvelen teitä hymy naamalla prisman kassalla kunnes eläkeikä tai helvetin rikas äijä pelastaa. *hih*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Aidrian

Posts: 1,799

#136 • • Aidrian Furian Master
musta piti tulla koodinvääntäjä, mut se meni sen verta yli hilseen ettei tullu mitään..*ding*
nyt toinen koulu ja toinen ala. Toista vuotta luen paperitekniikkaa ammattikorkees ja pitäis kai joskus ajallaan valmistuu paperitekniikan insinööriksi, erikoistuminen vielä(kin) auki..*igor*
Progress

Posts: 955

#137 • • Progress
Olen jo nyt sähköasentaja, nuoriso-ohjaaja, vartija, turvallisuusvalvoja(vartijoitten esimies), erikoistarvikemyyjä ja päälle viel automaatioasentaja. Siis noix oon opiskellu aikasemmi.
Tällä hetkellä opiskelen lähihoitsux ja valmistun kevääl. Sit jos ois duunis pari-kolme vuotta ja lähtis opiskelee sairaanhoitajaxi. *hymy*

Monialanen mies olen. *vink*

Haaveena olisi, että joskus 35v oisin aineopettaja. Eli sen jälkee ku valmistusin sairaanhoitajaxi, menisin tekee gradun, jne. ja valmistuisin opex.
Mitäs sanotte mun tekemisistä/suunnitelmista? *hymy*
Vähä ikää, mut paljo oon ehtiny. *nauru*

*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Cassu

Posts: 634

#138 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Aina oon tienny et sähkäri musta tulee....jo pari vuotiaana laitoin pistorasiassa nollan ja vaiheen oikosulkuu ja jotai siin oli...mut henki ei menny....tai oon jo sähkäri mut pidemmälle oon just lukemassa...*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Avatar
#139 • • _ Guest
Mää en tiä mikä musta loppujen lopuksi tulee; ehkä rakennusalan DI, ehkä ei. Toinen varteenotettava vaihtis olis ravintola-alan joku hääräilijä järkkääjä. Saa nähä. Kyllä minusta vielä jotain tulee kun opin ettei aina voi olla kivaa.
typ0

Posts: 1,892

#140 • • typ0 syntax error
musta tulee isona graafinen suunnittelija ^_^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual