Must ainaki tulee isona turhamaisuuden ja peiliintuijottelun ammattilaínen. Tällä hetkellä koulutukselta kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja, mutta vielä joskus oon päättäny opiskella sen verran lisää että saan litanian jatkeeks parturi-kampaajan. Ton alan säännöllistä duunia en kylläkä täl hetkel tee vaan jtn ihan muuta , mut ehtiihän sitä...
-=Jennibe=-:
Juuri nyt olen opiskelija Atk-Instituutissa. Kohta puolin silti miusta tulee toimitusjohtaja, n. kk:n kuluttua
Kuulostaa mun kevään '98 skenaariolta -
opiskelut jäiki sit samana syksynä vähän
vähemmälle ja keskeytin lopulta koko
laitoksessa istumisen turhnapäiväisenä
oon rakennussuunnittelija, ajattelin valmistuu tos ens vuoden puolella rakennusinsinööriksi.
sain tos just perjantaina potkut ja suunnittelin kyl jo uran vaihdosta :)
Musta tulee tekniikan tohtori. Mutta ei sellainen tohtori, joka mumisee käsittämättömiä ja elää norsunluutornissa, vaan sellainen tohtori, joka opettaa ja jakaa tietoa muillekin.
BlueWind:
Kolme hyvää syytä ryhtyä opettajaksi: kesä-, heinä- ja elokuu
Yleinen harhaluulo.
Opettajil on kuitenki duunii kesälläkin,
vai millon luulit et lukuvuoden pakolliset
paperityöt (esim. opintosuunnitelma)
laaditaan.
Silloin kun minä valmistun tradenomiksi, muutan Amsterdamiin ja alan sutenööriks...
Minulla tulee olemaan vaaleanpunainen puku ja leveä vaaleanpunainen lierihattu, jossa on h******n iso riikinkukonsulka. Buutsini on käärmeennahkaiset, joissa on lasipäät. Lasipäissä on tietysti vettä ja molemmissa ui kultakala.
Autoni on vaaleanpunainen vuoden -69 Chevrolet, jossa kokoonlaitettava valkoinen katto. Verhoilut on tietysti seeprankuvioiset.
musta piti tulla koodinvääntäjä, mut se meni sen verta yli hilseen ettei tullu mitään..
nyt toinen koulu ja toinen ala. Toista vuotta luen paperitekniikkaa ammattikorkees ja pitäis kai joskus ajallaan valmistuu paperitekniikan insinööriksi, erikoistuminen vielä(kin) auki..
Olen jo nyt sähköasentaja, nuoriso-ohjaaja, vartija, turvallisuusvalvoja(vartijoitten esimies), erikoistarvikemyyjä ja päälle viel automaatioasentaja. Siis noix oon opiskellu aikasemmi.
Tällä hetkellä opiskelen lähihoitsux ja valmistun kevääl. Sit jos ois duunis pari-kolme vuotta ja lähtis opiskelee sairaanhoitajaxi.
Monialanen mies olen.
Haaveena olisi, että joskus 35v oisin aineopettaja. Eli sen jälkee ku valmistusin sairaanhoitajaxi, menisin tekee gradun, jne. ja valmistuisin opex.
Mitäs sanotte mun tekemisistä/suunnitelmista?
Vähä ikää, mut paljo oon ehtiny.
Aina oon tienny et sähkäri musta tulee....jo pari vuotiaana laitoin pistorasiassa nollan ja vaiheen oikosulkuu ja jotai siin oli...mut henki ei menny....tai oon jo sähkäri mut pidemmälle oon just lukemassa...
Mää en tiä mikä musta loppujen lopuksi tulee; ehkä rakennusalan DI, ehkä ei. Toinen varteenotettava vaihtis olis ravintola-alan joku hääräilijä järkkääjä. Saa nähä. Kyllä minusta vielä jotain tulee kun opin ettei aina voi olla kivaa.