Must ainaki tulee isona turhamaisuuden ja peiliintuijottelun ammattilaínen. Tällä hetkellä koulutukselta kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja, mutta vielä joskus oon päättäny opiskella sen verran lisää että saan litanian jatkeeks parturi-kampaajan. Ton alan säännöllistä duunia en kylläkä täl hetkel tee vaan jtn ihan muuta , mut ehtiihän sitä...
-=Jennibe=-:
Juuri nyt olen opiskelija Atk-Instituutissa. Kohta puolin silti miusta tulee toimitusjohtaja, n. kk:n kuluttua
Kuulostaa mun kevään '98 skenaariolta -
opiskelut jäiki sit samana syksynä vähän
vähemmälle ja keskeytin lopulta koko
laitoksessa istumisen turhnapäiväisenä
oon rakennussuunnittelija, ajattelin valmistuu tos ens vuoden puolella rakennusinsinööriksi.
sain tos just perjantaina potkut ja suunnittelin kyl jo uran vaihdosta :)
Musta tulee tekniikan tohtori. Mutta ei sellainen tohtori, joka mumisee käsittämättömiä ja elää norsunluutornissa, vaan sellainen tohtori, joka opettaa ja jakaa tietoa muillekin.
BlueWind:
Kolme hyvää syytä ryhtyä opettajaksi: kesä-, heinä- ja elokuu
Yleinen harhaluulo.
Opettajil on kuitenki duunii kesälläkin,
vai millon luulit et lukuvuoden pakolliset
paperityöt (esim. opintosuunnitelma)
laaditaan.
Silloin kun minä valmistun tradenomiksi, muutan Amsterdamiin ja alan sutenööriks...
Minulla tulee olemaan vaaleanpunainen puku ja leveä vaaleanpunainen lierihattu, jossa on h******n iso riikinkukonsulka. Buutsini on käärmeennahkaiset, joissa on lasipäät. Lasipäissä on tietysti vettä ja molemmissa ui kultakala.
Autoni on vaaleanpunainen vuoden -69 Chevrolet, jossa kokoonlaitettava valkoinen katto. Verhoilut on tietysti seeprankuvioiset.
musta piti tulla koodinvääntäjä, mut se meni sen verta yli hilseen ettei tullu mitään..
nyt toinen koulu ja toinen ala. Toista vuotta luen paperitekniikkaa ammattikorkees ja pitäis kai joskus ajallaan valmistuu paperitekniikan insinööriksi, erikoistuminen vielä(kin) auki..