Mä olen aina halunnut tietää mitä muut haluaa...
Mä itse haluaisin 3D-graafikoksi... Valmistun
Media-assistentiksi toukokuussa vuonna 2003....
Haluaisin myös elokuva-alalle, oon tehnyt muutamia elokuvapätkiä.... niistä on tullut ihan positiivistä palautetta, en sit tiedä sanoiko ne ihan siks positiivisiä juttuja et ne ei pahottaisi mun mieltä...

Noi kaikki viestinnän alat on vaan niin kauheen suosittuja nykyään, että tiedä sitten pääsenkö silloinkaan[*voiei*], mutta se on sitten sen ajan murhe.
...ööö no täältä saa palkaa se on pääasia.
kävin rafla koulun ja siit olin jonku aikaa työ elämäs ravintolas...mut se ei täydentäny mun haluu olla just se,haluun enemmän...(no,ei kyl tää videovuokrauskaa oo se mitä haluun,mut keino rahastaa mitä haluun joskus)ja tietenki väliaikast,en aatellu olla tääl niin kauaa et ylennyn vaik siivoojax*vink*...mut tulevaisuudes haluun maskeraajaksi ja kampaajaksi esim.teatteriin tai johonki näytöksiin....ja muuhun erikoisempaa...rakastan väsää pienii yksityis kohtii ja näpertää...tai ihan muuten vaa kampaajaks....mut seki vois olla puuduttavaa...aina samallaist...toinen haluu permiksen ja toinen haluu lyhennyksen ja toinen haluu värin päähän...mut just se jos ois teatterin tai muuall duunis sais aina tehä erikoisii kampauksii/maskeerauksii.haaveena tietty on monta muutakin....