ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,431 views

trance moon

Posts: 1,905

#1 • • trance moon ZamZa...
Mikä on ammattisi tai mikä tulee olemaan, vai haaveiletko vai jostain tietystä, mitä et voi saada?


Mä olen aina halunnut tietää mitä muut haluaa...

Mä itse haluaisin 3D-graafikoksi... Valmistun
Media-assistentiksi toukokuussa vuonna 2003....

Haluaisin myös elokuva-alalle, oon tehnyt muutamia elokuvapätkiä.... niistä on tullut ihan positiivistä palautetta, en sit tiedä sanoiko ne ihan siks positiivisiä juttuja et ne ei pahottaisi mun mieltä... *justjoo*

*ökkö*
Avatar
#2 • • yana Guest
mä komennan bittejä jonoon

mut oon wannabe pummi

[muokattu 1.11.2002 18:05]
arikoo

Posts: 245

#3 • • arikoo Virallinen hörhö
No mä opiskelen nyt ltkkoossa tietotekniikkaa mutta se ei kyllä ole mun alaa... Mä luulen at haluisin vaihtaa biogiaan tai terveyden biotieteisiin turun yliopistoon... Mä oon aina tykännyt selvitellä kehon toimintaa... Tää tietotekniikka oli kivaa harrastuksena mutta en kyllä ota tästä elämänuraa... Mä haluaisin ehkä johonkin tutkijan tehtäviin terveyden huollon alalla. Selvittelee vaikka bileitten vaikutuksia*plur*

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Panfobia

Posts: 521

#4 • • Panfobia
Pienestä pitäen mä oon halunnut toimittajaksi ja sen unelmani toivoisin voivani toteuttaa. Tänä vuonna en vielä päässyt opiskelemaan kyseistä alaa, joten ajauduin hieman sivuraiteelle opiskelemaan markkinointia [ei ihan mun alaa, mutta ei nyt ihan kökköökään], mutta ensi vuonna kovempi yritys Tampereen yliopistoon tai Turkuun Diakkiin. *iloinen* Noi kaikki viestinnän alat on vaan niin kauheen suosittuja nykyään, että tiedä sitten pääsenkö silloinkaan[*voiei*], mutta se on sitten sen ajan murhe. *hymy*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#5 • • Katrina
toivottavasti musta tulee terapeutti tai jotakin vastaavaa....
Syder

Posts: 2,255

#6 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä taidan olla vaa luuseri ja torijuoppo *nauraa*

--
Divida et impera.

cosmikki

Posts: 1,261

#7 • • cosmikki
itse en oikein tiedä miksi haluan tulla isona.

no nyt opiskelen kosmetologiksi ja loppuun asti aion käydäkin mutta sen jälkeen saa tulla kyllä taukoa opiskeluun.

olenko ainoa joka ei välttämättä edes halua korkeakouluun opiskelemaan vaan tyytyy "duunari"-ammattiin?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#8 • • Cera Guest
Katrina:

toivottavasti musta tulee terapeutti tai jotakin vastaavaa....



Hyvä. oon sit asiakas !
Avatar
#9 • • Kirsikka Guest
Mä aion hakea opiskelemaan valokuvausta, mutta sinne on tosi vaikea päästä.. valokuvaaminen olisi kuitenkin jonkinnäköinen haaveammatti, tai ehkä mielummin sivutyönä..Myös viestintä-ala kiinnostaa.. =)
UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
Mä oon lukennu jo rakeenusmaalariksi ja floristiksi....*nauraa*
Nyt haluaisin alkaa opiskelemaan jotain uutta ammattia mut en tiiä vielä mikä kiinnostais.... Mun haaveena on ollut aina että mulla on 3 ammattia*plur*
JazzyC

Posts: 19

#11 • • JazzyC
meitsistä tulee sairaanhoitaja...ei kovin miehinen ammatti, eikä rahaakaan sada taivaalta, mutta saa ainakin tehdä sitä mistä nauttii..*häh*
Mafia

Posts: 126

#12 • • Mafia
Mä olen merivartiostossa.
Pan

Posts: 140

#13 • • Pan
Musta tulee arkeologi.
Tietenkin eka pitää päästä opiskelemaan, saada opiskelut päätökseen ja löytää työpaikka, mutta muuten tää asia on jo sovittu. *iloinen*

Niin joo tällä hetkellä olen töissä kansallisarkistossa digitoijana.*nukkuu* ...ööö no täältä saa palkaa se on pääasia.
Ja sillon tällöin teen Finnairilla jäänpoistoa.
*piis*

[muokattu 4.11.2002 10:45]

--
Positiivinen pakana

Mafia

Posts: 126

#14 • • Mafia
Olenkin miettinyt niitä jäänpoistajia jotka seisovat tuiskussa kuin tuiskussa muutaman metrin korkeudessa
nostolavalla, että eikö se ole kylmää puuhaa????*hymy*
Pan

Posts: 140

#15 • • Pan
Mafia:

Olenkin miettinyt niitä jäänpoistajia jotka seisovat tuiskussa kuin tuiskussa muutaman metrin korkeudessa
nostolavalla, että eikö se ole kylmää puuhaa????*hymy*



O!

No kunhan pukeutuu kunnolla niin kyllä siitä jotenkin selviää, tai ainkin viimeistään palkkapäivänä mukava lämmin tunne sulattaa viimeisetkin huurteet.

Viivi:Wagner, ei raha tuo onnea!
Wagner: En minä tahdo onnea, minä tahon rahaa.
*nauraa*

--
Positiivinen pakana

Katrina

Posts: 605

#16 • • Katrina
Pan:

Musta tulee arkeologi.
Tietenkin eka pitää päästä opiskelemaan, saada opiskelut päätökseen ja löytää työpaikka, mutta muuten tää asia on jo sovittu. *iloinen*

Niin joo tällä hetkellä olen töissä kansallisarkistossa digitoijana.*nukkuu* ...ööö no täältä saa palkaa se on pääasia.
Ja sillon tällöin teen Finnairilla jäänpoistoa.
*piis*

[muokattu 4.11.2002 10:45]



Mä olen usein unelmoinut pääseväni työskentelemään Raamatun arkeologian parissa!
Mafia

Posts: 126

#17 • • Mafia
mahtaa olla aika pohjaton työ tuo raamatun arkeologian tutkiminen*täh*
Danskuh

Posts: 675

#18 • • Danskuh pikku-Dee
joo nyt oon videovuokraaja...tosi ammatti *vink* kävin rafla koulun ja siit olin jonku aikaa työ elämäs ravintolas...mut se ei täydentäny mun haluu olla just se,haluun enemmän...(no,ei kyl tää videovuokrauskaa oo se mitä haluun,mut keino rahastaa mitä haluun joskus)ja tietenki väliaikast,en aatellu olla tääl niin kauaa et ylennyn vaik siivoojax*vink*...mut tulevaisuudes haluun maskeraajaksi ja kampaajaksi esim.teatteriin tai johonki näytöksiin....ja muuhun erikoisempaa...rakastan väsää pienii yksityis kohtii ja näpertää...tai ihan muuten vaa kampaajaks....mut seki vois olla puuduttavaa...aina samallaist...toinen haluu permiksen ja toinen haluu lyhennyksen ja toinen haluu värin päähän...mut just se jos ois teatterin tai muuall duunis sais aina tehä erikoisii kampauksii/maskeerauksii.haaveena tietty on monta muutakin....monta.ja sit ois kiva päästä sisään johonki taide/suunnittelu kouluun,ja erikoistuu siit ylös päin ja kehittää taitoja ja ja ja ....ja haaveit monii mitä en ehkä pystyis saavuttaa.mut nää on ehkä aika tavallisii mut, mulle tosi tärkeit*plur*
TanyaK

Posts: 745

#19 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana4000:

mä komennan bittejä jonoon

mut oon wannabe pummi

[muokattu 1.11.2002 18:05]



Mutta onhan meillä sentään yhteinen firma mikä on saanut aikaan huimia tuloksia ja on kehityksen kärjessä lääketieteen saralla!!
*nauraa*

ammuuuu!!!
Avatar
#20 • • yana Guest
Pan:

Musta tulee arkeologi.



Indiana Jones!