ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,592 views

Howdy

Posts: 7,955

#201 • • Howdy Oldie
Pienestä asti on atk ollut vahvasti se kutsumus mikä on vetänyt puoleensa. Tällä hetkellä opiskelen Erikois Ammattitutkintoa erikoistumislinja tietoliikenne ja lähiverkot ...
Kovasti olisi toiveissa saada siitä työ opiskelujen jälkeen .. se on ainoa ala mitä haluan työkseni tehdä *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Sithil

Posts: 77

#202 • • Sithil Drifter
Unelmoin kirjailijan ja lääkärin ammattia. Itse olen kylläkin tällähetkellä kaupallisessa kaksoistutkinnossa, joten olen aika kaukana haaveistani/tavotteistani. Toivottakaa toki onnea. :)

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Avatar
#203 • • fanatic Guest
musta tulee isona leeego insinöööri..:)...ehkä se olis joku tuommoinen fysioterapeutti tai joku sinnepäin.tai yks olis ihan vaan johonkin kivaan kahvilaan töihin keskustaan..jos siitä sais palkkaa nii vois olla ihan jeesh.:)
vaurio

Posts: 29

#204 • • vaurio Vikkelä vainukoira
olen muusikko.*nuotti*

--
... vain yksi tahto ...

:D

Posts: 3,707

#205 • • :D
Olen sähköasentaja ammatiltani. Sitä myöskin koitan tehdä tässä joka työpäivä.
Joskus haaveilin tulevani tuottajaksi tahi johku studioon säätämään. Samoin myös
halus radioon jotain oma juttua duunailemaan, ja hetken aikaa pidinkin fm lähetystä
korttelissa. :)

Noh, täs sivussa soittelen hieman levyjä.
JustinSan

Posts: 822

#206 • • JustinSan Nullius in verba
Työtön ylioppinut.
Eiku hetkonen - justiinhan mä vasta sain töitä :P Mutta ammattinimike onkin jo vaikemapi (lunttaa työsopimuksesta* kai joku CMG menutuotannon assistentti ois aika lähellä *ding*

Mutta mitä tämän jälkeen. Siinäpä hyvä kysymys. Täällä ku kattoo ni ”kaikki” tuntuu tietävän mitä haluavat kun itselläni taas ei oikein jaksa kiinnosta mikään tai ei ainakaan ole tullut vastaan vielä mitään kiihottavaa, ehkä pitäs perehtyä eri aloihin tarkemmin.
Mutta näillä näkymin luultavasti meeedionomiksi amk:hon lähden opiskelemaan kun ”se vois olla kivaa”. Toisaalta sinnekin on pirusti tunkua eikä sitten tiedä natsaako duuni, eikä välttämättä huvittais ”tuhlata” montaa vuotta opiskellessa työttömäksi *justjoo*

Mut unelma-ammatti:
Sais matkustaa, mut ei ois pakko jos ei haluis. Sais rutosti rahaa. Eikä tarvis tehä mitään jos ei haluu. Paljon vapaata/lomia. Se ois hienoo hommaa. Eli kansanedustajaksi voisin ruveta *plur*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

typ0

Posts: 1,892

#207 • • typ0 syntax error
musta tulee isona superdjpresidenttianimaattorigraafikkomuusikkotyötönsossupummimutsinlompakollaeläjäpaska *plur* *jiihaa* nii ja polkkaaja

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

liikkuva muna

Posts: 2,652

#208 • • liikkuva muna an egg on the move
ööö.. delivery operator oon nyt.. ehks joskus joku lingvisti tai mieluiten DARUDE!
typ0

Posts: 1,892

#209 • • typ0 syntax error

alek szahala:
ööö.. delivery operator oon nyt.. ehks joskus joku lingvisti tai mieluiten DARUDE!



haha =D sulta puuttuu ville parta =D

mikä on deliveru operator *ding*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jimmyfi

Posts: 904

#210 • • Jimmyfi
tällä hetkellä musajuontaja eli dj tms kävin sen 3. koulun.. huoh..

ja sit nyt sivariin 23.2 ja sit töitä 9kk ja sit TAAS kouluun mut tällä kertaa lukemaan kemiaa.. \o/ en oo kyl päättäny että meenkö yliopistoon vaiko amizkaan.. sen nyt näkee sit....

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Kanifarmari

Posts: 479

#211 • • Kanifarmari
kaikki kauhistuvat nyt>>>>>>

Lissu tahtoo isona olla opettaja*hymy**jiihaa**aplodit*
Avatar
#212 • • ~dream~peip. Guest
Unelma ois päästä johki mainostoimistoo tai johki muuhun vastaavaan firmaan mis sais tehä mahollisimman paljon kuvankäsittelyy, haluisin tehä julisteita, CD-levyn kansii, kirjojen kansii, lehtitaittoo, mainoksii......*jiihaa**joo**hih**plur*
Jos himas ois kunon kone ja PhotoShop, niin mä istuisin siin koneen ääressä 24h/pvä 7pvä/vko*joo*
Avatar
#213 • • pia^^ Guest
Nyt lukiossa vika vuos eli kirjotukset vaan edessä *hikoil*. Nyt teen baaris töitä ja hoidan yht lasta. Sit oikkiksee lukee lakii eli asianajaja must tulee *plur*. Elokuvien kässäreitki oon aatellu vääntää ku saannu kehui noist muutamast mitä kirjottanu. Sisustamistki ois kiva kokeilla. Mulla näit vaihtoehtoi o enemmänki. *iihhih*
xl8r

Posts: 2,227

#214 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
öö, arvatenkin jotain noitten videoitten parissa olis kiva tehdä ihan oikeaksi työkseen. Visuaalipuolella se nyt ei tässä maassa varmastikaan onnistu, mutta jotenkin muuten, esim. mainosgrafiikan tai muun sellaisen parissa.

Nyt teen aateekoo-huoltohommia yms. päätyökseni.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#215 • • astaroth Guest
Haaveet top 2:
1. Palomies
2. Poliisi

Sitten tietysti on yliopisto ja ammattikorkeissa tradenomi- ja restonomilinjat, mutta mihin niissä erikoistuisin, en osaa sanoa*ding* Ja johonkin räänsyömisammattiin niistä kuitenkin päätyy, fuck that!!!*pahis*

Jompikumpi kahdesta ensimmäisestä vaihtoehdosta se on, toivottavasti...! Pitäisi vain aluksi päästä lähtemään pois sieltä Hesen keittiöstä...*nauru* Harmi vain, että kuulemma näillä kahdella vaihtoehdolla on tarjolla huonosti töitä.
zari

Posts: 716

#216 • • zari Team Tamppaajat
Vuoden päästä pitäis valmistua lähihoitajaks... ja siitä vois sit lukee jossain vaiheessa sairaanhoitajaks,tms

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

nomic

Posts: 4,120

#217 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pienenä halusin bussikuskiski nytten haluan ohjelmistosuunnittelijaksi tai ohjelmoijaksi
tai sit vaan rikkaaksi
henkkat

Posts: 528

#218 • • henkkat
5vuotta oon ollu leipomolla töissä..leipurina, vaikka en ole kouluja tähän käynykkään! mut tässä ois tavotteena säntäillä palo-ja pelastus opistoon kuhan 'jaksaa'!!!*nauru*

[muokattu 2.8.2004 21:55]
Dives

Posts: 536

#219 • • Dives I see the light
heh.. mä säädän duunikseni :D sitä ei voi kutsua miksikään muuksi... tosin mä kyllä välillä rakastan tätä duunia ja oikein huolella.. välillä taas vihaan :D
Jaspa

Posts: 64

#220 • • Jaspa
Ekaks must tulee iso yrityspamppu ja hommaan ison kasan rahaa. Sit ostan Sedulta isoon rahaan jonkun noista sen baareista tai rakennan kaverin kanssa oman ja teen siitä vaihtoehtoismusiikin mekan *piis*

Haaveitahan saa olla *iloinen*