ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,564 views

Dueno

Posts: 168

#241 • • Dueno klubbarin rumin
Vuos vielä jäljellä logistiikan perustutkintoa ja sit oon varastonhoitaja !!!!!! *iloinen*
Siitä sitte AMK:n ja logistiikka ingenjööriks. Fyysinen homma aina kiinnostanu, ei mua kirveelläkää saa toimistoon tekemään taulukoita ja printtaamaan papereita.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#242 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta tulee isona jonkinnäköinen johtaja, en vielä tiedä mikä *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anthocyan

Posts: 1,511

#244 • • anthocyan Kohti valoa...

Hyzenthlay:
musta piti tulla lääkäri, ja se on ilmeisesti edelleenkin alitajunnassa. Aina kun kuulen puhuttavan lääkäreistä/olen itse lääkärissä, tunnen kolauksen jossain sisälläni. ”Musta piti tulla lääkäri” *justjoo* Nyt taidankin valmistua kemistiksi, ja olen siihen kuitenkin todella tyytyväinen. Varmaan analyyttinen kemisti ja sitten olen töissä jossain rikoslabrassa *iloinen*



Hitsi!!! Sieluntoveri!!! *aplodit* Ihan samanlaiset ajatukset/ toteutukset mullakin! *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

W

Posts: 1,049

#245 • • W
atk -> atk -> enemmän atk:ta...enemmän RAHAAAAH! toivottavasti....joskus....
infiniz

Posts: 68

#246 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Nyt autonkuljettaja (BECE-ajokortti) ja neljän ja puolen vuoden päästä toivottavasti merikapteeni. Ei se kyllä mikää haaveammatti oo mut... kai siinä jotain tienaa.
temas

Posts: 33

#247 • • temas känniääliö
Digitaalinen viestintätekniikka teknillisessä yliopistossa vaikutti ainakin kurssien perusteella todella mielenkiintoiselta. Toivottavasti se miksi siitä valmistuu on se unelma-ammattini. Syyskuussa vaihtuu koulutus sille alalle *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#248 • • sapeli jokukukamikä?
Koulutus on web-designeriksi ja paljon pitäisin siitä työstä jos vaan löytyis projekteja... *uuh* Varmaan tulee muutakin työtä elämän aikana tehtyä, mutta tää kolahti todella hyvin - se yhdistää loogisen ohjelmoinnin ja luovan suunnittelun tavalla joka sopii mulle mainiosti. Ja lisää voi aina oppia - kiinnostaisi kovasti esim PHP-koodi (jolla mm. nää klubbarin sivut on tehty) sekä ois kiva myös opetella lisää graafista suunnittelua...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m_a

Posts: 1,017

#249 • • m_a
Tulevaisuudesta on pelkkiä haavekuvia, tarttis päästä sinne
yliopistoon ja sitä kautta hankkii tietotaitoa, jos vaikka joskus ois
suunnittelemassa kaupungin tietoliikennepalveluja..
Kaupunkisuunnittelua sosiaalipoliittisesta näkökulmasta tjsp.
AMKtietotekniikan insinörtti musta ainakin tulee! Eli saa ny nähä mihin elämä kuljettaa..

väktare
aprox

Posts: 11

#250 • • aprox Fuck Disco, I'm Heavy.
Tuottaja, muusikko, teatteriohjaaja, -näyttelijä, -käsikirjoittaja, järkkäri ja päsmäri. Hiki.

--
SÄHKÖJÄNIS KOLOME festivaali 30.8-2.9.2007
Edistyksellisen musiikin festivaali
mm. Athletic Arms, Konvehdinmussuttajat, Kaucas, Boys Of Caligula, Kehoruoska, Jericho Fuzz, Bitch Alert, Nuclear Sexwa

MaSari

Posts: 1,986

#251 • • MaSari space jammer
Musta tulee ainakin näin aluks sosionomi, luultavasti jatkan koulutustani viel pidemmälle siitä.. Ja tuohonkin on aikaa vielä 3½ vuotta *hikoil*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

silencio

Posts: 401

#252 • • silencio el
Järjestelmänhoitaja. Tarkoitus jatkaa samaa alaa eteenpäin (opiskelen tässä sivussa). Tätä siis toistaiseksi.... Ei sitä millään voi tietää mitä joskus tulevaisuudessa alkaa haluta tehdä.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Silphid

Posts: 219

#253 • • Silphid
mä tahdon olla isona nörtti *piis**pahis**nauru*

--
:)

vanhus

Posts: 889

#254 • • vanhus
ns.vapaa herra on ammatti nyt*nauru**joo**ankka**super**nuotti*
stimbeh

Posts: 400

#255 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Vesihiihdon opettaja.

Ois pitkät talvilomat... *plur*

--
Flow with the go.

raituli

Posts: 107

#256 • • raituli
Syksyllä alkaa toinen vuosi biotekniikan opintoja. Alan vaihto vielä luultavasti edessä. Tarkoitus olisi hakea opiskelemaan lääkäriksi tai provisoriksi, mutta saa nyt nähdä mitä tulevaisuudessa päätyy opiskelemaan.
Mellu-

Posts: 4,006

#257 • • Mellu-
jos jaksasin opiskella nii minust vois tulla ihan oikeesti legoinsinööri.. *hih* nyt kohta puoleen minust tulee muovituotevalmistaja *hihu* *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

JustinSan

Posts: 822

#258 • • JustinSan Nullius in verba
Suunnitelmat vaihtelee käytännössä viikottain, tällä hetkellä hotsittais lähtee yliopistoon lukemaan biologiaa, historiaa tai filosofiaa *joo*
Mutta toisaalta vähän ajan päästä saattaa olla taas ihan uudet suunnitelmat kehissä *nauru*
Töissä on nyt vuoden loppuun asti tälläisenä häröpallonakkikoneena joka ei tee oikeastaan mitään, sitten pari kuukautta lomaa ja uutta duunia kehiin *igor*

Jos joku keksisi keinon, ettei tarvitsisi tehdä töitä tai opiskella mutta voisi silti saada järkevähkön toimeentulon, voisin myydä moisesta vaikka sieluni saatanalle *pahis*
Minä en ainakaan tarvitse mitään opiskeluja tai töitä tuomaan elämääni sisältöä, osaan kehittää sitä ihan muutenkin, kiitos vain. *heiii*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Pinxu

Posts: 196

#259 • • Pinxu
Tässä ku taas miettii elämää eteenpäin,ja kouluun ois hinku.Niin toi hiusten pätkiminen ja värjäily jne. ois ehkä sellanen jota jaksais jopa opiskella. *ding*
styrOx

Posts: 485

#260 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
jos hermot ei kestä tai muuten ei vaan enää nappaa tää oravanpyörä...niin sitten joku lepposa homma esim. maata vois vähän viljellä...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!