ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,562 views

Riku

Posts: 3,187

#181 • • Riku The Little Prince

Jone:
Olisko nyt ihan liian vaikeaa myöntää olleensa väärässä ja käyttäytyneensä tyhmästi? *ding*

On se siinä vaiheessa jos omaa huonon itsetunnon, surkean itsekritiikin, on kyvytön tulkitsemaan omaa käytöstään objektiivisesti, käsittelee koko asiaa tunteella eikä järjellä ja ottaa teinimäiset kiukuttelukohtaukset kaikesta kritiikistä ja luulee sitä vittuiluksi.

Ja kyllä, tämä on jo vittuilua, mutta enpä koe sen kohteliaampaan ilmaisuun nyt aihetta kun vastapuolen viestit eivät muuta enää sisälläkään. Mutta siinä on silti pointtia jos eräs vain pystyisi sitä tunnekuohultaan käsittelemään.

Minä en ikinä vittuile... Turhaan.

[muokattu 1.12.2003 18:22]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

Posts: 6,049

#182 • • Karski Pomon kätyri
Edes joku osapuolista vois tässä vaiheessa
käyttäytyä aikuismaisesti ja jättää vastaamatta
provokaatioihin kun tää jatkuu muuten hamaan
tulevaisuuteen ja ketään muita ei enää kiinnosta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Riku

Posts: 3,187

#183 • • Riku The Little Prince
Noh, moderaattorin sana on laki. I'm out.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jna

Posts: 613

#184 • • Jna
Olen merkonomi, kohta farmanomi ja joskus kai farmaseutti *nukkuu*
lisko

Posts: 25

#185 • • lisko

Jone:
---



Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?

---



Eikös tuo tradenomi ole yhtä epämääräinen käsite kuin insinööri tai ekonomi?

Itsestäni tulee joskus jonkinasteinen kauppatieteilijä, saa nähdä kelpuuttavatko sellaiseksi Suomessa.
Jone

Posts: 8,258

#186 • • Jone Archibald Haddock

lisko:
Eikös tuo tradenomi ole yhtä epämääräinen käsite kuin insinööri tai ekonomi?

Itsestäni tulee joskus jonkinasteinen kauppatieteilijä, saa nähdä kelpuuttavatko sellaiseksi Suomessa.



Jepa, mitä ilmeisimmin on. Käy vaan noista mainituista kaikista eniten mun hermoilleni, koska musta tulee itsestäni joskus sellainen jos motivaatio riittää edes osapuilleen.
ella_

Posts: 1,329

#187 • • ella_

lisko:
---
Tradenomi on muuten typerä nimike (opiskelen itsekin sellaiseksi), joka ei kerro kenellekkään juuri yhtään mitään. Lähinnä sen, että on saanut kaupallisen puolen koulutuksen AMK:ssa, mutta mitä se nyt taas kertoo ihmisen osaamisesta kenellekkään?



Eikös tuo tradenomi ole yhtä epämääräinen käsite kuin insinööri tai ekonomi?

Itsestäni tulee joskus jonkinasteinen kauppatieteilijä, saa nähdä kelpuuttavatko sellaiseksi Suomessa.



eiköhän se ole vähän niin ettei mikään titteli sinänsä kerro mistään kyvyistä, ainakaan jos ei ole sen tittelin takaiseen koulutukseen tutustunut..

mutta kauppatieteilijä on oikein hyvä valinta imo *joo* tuu vaikka hkkk:lle, siellä sulle kauppatieteitä kyllästymiseen asti *iihhih*

--
Elementary, my dear.

itis

Posts: 2,518

#188 • • itis Morning Star
Ad:ksi Ad:n paikalle kunhan vaan löydän jonkun hullun palkkaamaan mut. Assarina kohta neljättä vuotta ja haluais itse päästä terottamaan kynsiä... mut itsestähän se on kiinni, nyt vasta alkaa olla sellainen olo että siihen vois kyetä oikeasti. Aikaisemmin olen vaan opetellut kaikkea mitä tulee vastaan ja nytkin jos olis varaa niin kurssittaisin itseäni koko ajan.
Portfolioo väsäämään vaan *pahis*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Rocka

Posts: 150

#189 • • Rocka
mä haluisin sisustussuunnittelijaks... mulla on silmää siihen, mutten osaa piirtää *hmph*

valmistun tietohallinnon merkonomiks 2004 keväällä...
marre

Posts: 105

#190 • • marre pieni punapää
kahden vuoden päästä valmistun hoitsuksi mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelmasta elikkäs miusta tulee mielisairaanhoitaja.*joo* sen jälkeen olis tarkotus pyrkiä yliopistoon lukemaan logopediaa. kattoo sit et mahtaako ikinä sinne päästä. *justjoo*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

T-rex

Posts: 262

#191 • • T-rex ku(i)va tomaatti
pienenä minun suurin haaveeni oli tulla Matti Nykäseksi matin paikalle. Nyt matin laulu- ja strippariuran jälkeen huomasin, että ei sittenkään. Joten minusta tulee ensihoitaja. Ehkäpä tapaan matin sitten työn puolesta joskus *vink*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

helluli

Posts: 381

#192 • • helluli pupunen / hababambi
onhan noita, haaveita.
kun olis vaan jotai realistisia.
*huoh*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Metsäpiru

Posts: 418

#193 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Minä haluisin olla näyttelijä tai psykologi (en siis halua mitään teinien ongelmia kuunnella, vaan jotain vähän härömpiä tapauksia), mutta nämä tosiaan on vain haaveita... en tiedä mikä helvetti minustakin muka tulee*igor*
Jone

Posts: 8,258

#194 • • Jone Archibald Haddock

Magia:
psykologi (en siis halua mitään teinien ongelmia kuunnella, vaan jotain vähän härömpiä tapauksia)



Kyse on siis varmaan psykoterapeutista eikä psykologista?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#195 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
eikös psykologeja kouluteta aika monelaisiin tehtäviin..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

<><

Posts: 227

#196 • • <>< ¤blub¤

T-rex-orava:
pienenä minun suurin haaveeni oli tulla Matti Nykäseksi matin paikalle. Nyt matin laulu- ja strippariuran jälkeen huomasin, että ei sittenkään. Joten minusta tulee ensihoitaja. Ehkäpä tapaan matin sitten työn puolesta joskus *vink*



mustakin ehkä saattaa tulla ensihoitaja... jos siis jaksan lukee vielä kolme vuotta. alkutaipaleella ollaan, mut ihan kivalta on tuntunu. en kyl tiiä onks tää sit joku haave-ammatti, mut en tiiä mikä muukaan ois. (paitsi kaikki ne utopiat...) *ding*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Metsäpiru

Posts: 418

#197 • • Metsäpiru metsäpiruilee
äh, jaa no en minä ole varma..
Jone

Posts: 8,258

#198 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
eikös psykologeja kouluteta aika monelaisiin tehtäviin..



Jea, äitini on sellainen. Sellaisiin leffatyylin sohvasessiohin pitäis kuitenkin olla psykoterapeutti.
Tetsu

Posts: 688

#199 • • Tetsu Naksutohtori
Nyt sitä työskennellään web graafikkona, ei pahempaa hommaa sekään. *hymy*
innae

Posts: 1,377

#200 • • innae PaskaJätkä
kokiksi valmistunut ja tällä hetkellä työskentelen tuolla baarin puolella (centtu rokrok)... toivon olevani isona jollain muulla alalla, jossa tienaa paaaljon enempi ja työajat mukavempia.... *hymy*

--
PaskaJätkä