ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,602 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#41 • • Lost-Soul los pallos
Mä oon taas todistanut, että ilman kokemusta pääsee vaikka minne... oon yhessä kamera, scanneri, tulostin virmassa töissä huollon puolella... =)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tematsu

Posts: 436

#42 • • tematsu Innovator
täl hetkel opiskelija, puolentoist vuoden pääst mahdollisesti valmistun merkonomiksi*blush*.. sit sen jälkeen pari kolme vuotta ruokavaraston kassalla ja jonka jälkeen pankkiin harjoittelijaksi ja ylenen viikossa pankinjohtajaksi...*justjoo* muuten toi äskenen meni oikein mut toi pankkijuttu meni vähä yli..*hih* toiveammatti on olla kuuluisa popstar..*iloinen**pelle**blush*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

terrae

Posts: 454

#43 • • terrae
Minä luen Lahdessa mediatekniikkaa.

Inssin paperit siitä saa ja teen sitten isona nettisivuja, 3D-sälää sun muuta kivaa. Jes. Ja on muuten sitä, mitä haluanki tehä.
Jazqa

Posts: 97

#44 • • Jazqa Nani Nani?!?
Lukion jälkeen olis tarkotus pyrkiä Sibelius-Akatemiaan ääniteknikon linjalle tms. Tuppaa tuo äänen ja musiikin työstäminen kiinnostamaan sen verran että katoo välillä ajan ja paikan taju... Eikä muusikon urassakaan mitään valittamista olis =) 10 vuotta musiikki opistossa ainakin antais ihan kohtuu hyvän pohjan!

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Texx

Posts: 650

#46 • • Texx ^_^
Musta tulee laulaja. toivottavasti. rupeen pritniks. hah. :)

--
*piis*

JazzyC

Posts: 19

#47 • • JazzyC
Meitsistä tulee veli hento valkoinen *iihhih*

*enkeli*
Avatar
#49 • • Relic Guest
ajattelin kalifiksi kalifin paikalle *ding*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#50 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta piti tulla lääkäri, ja se on ilmeisesti edelleenkin alitajunnassa. Aina kun kuulen puhuttavan lääkäreistä/olen itse lääkärissä, tunnen kolauksen jossain sisälläni. ”Musta piti tulla lääkäri” *justjoo* Nyt taidankin valmistua kemistiksi, ja olen siihen kuitenkin todella tyytyväinen. Varmaan analyyttinen kemisti ja sitten olen töissä jossain rikoslabrassa *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Chatte

Posts: 4,085

#52 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tahtoo rantapummiksi Ibizalle *vink*... no joo, olen nyt sellaisella perjantai-tuulella, että en jaksa pohtia asiaa tämän vakavammin... palaan asiaan sunnuntaina *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Elsa F

Posts: 2,763

#53 • • Elsa F Koululainen :)
Olen nyt töissä pankissa, mutta haluaisin jonkun kansainvälisen uran, jossa sais käyttää kielitaitoa ja matkustaa jonkin verran...Toivoisin myös työni olevan mielekästä, eikä pelkkää ”raakaa” bisnestä.*justjoo*

...Tai sit mä haluaisin olla kirjailija...

[muokattu 12.9.2003 10:27]

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

bansq

Posts: 931

#54 • • bansq leftfield winger.
Piirtäjägraafikkotekotaiteilija.
Tähän mennessä kouluihin pääseminen ei oo ollu ongelma, vaan se mitä mä sieltä haen... Lukion viimeisenä vuonna sentään selvis minkänäköseen koulutukseen haen, joten nyt on sit pikkasen lisäaikaa käsissä tulevaisuuden harkitsemiseen. On se vaan ihmeen hankala tietää mitä tahtoo. *hymy*

--
plip goes on.

maaki

Posts: 12

#55 • • maaki
Näillä näkymin kahden vuoden päästä pitäisi valmistua trdadenomiksi. Ei vain tunnu ihan mun jutulta se koulutus.. Vika saattaa olla koulussakin, kun siellä asiat tuntuu vähän kusevan..

Mutta tulevaisuudessa tulen atk-puolella jotain tulen tekemään, todennäköisesti erilaisten nettisovelluksien parissa räpeltelen *hymy* Sitä kun vapaa-aikanakin tulee ajoittain harrastettua.

Kyllähän jotakin muuta alaa olisi varmaan kiva kokeilla, mutta tähän hätään keksi mitään, kun aivotoiminta näin aamusta ei ole sitä tehokkainta *hymy*
MaSari

Posts: 1,986

#56 • • MaSari space jammer
Musta tulee tanssiterapeutti *hymy*

*sydän* *sydän* *sydän*

Se on kylläkin vaan pienen tytön haave.. Toivon mukaan se täyttyy *hymy*

[muokattu 12.9.2003 11:29]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sallakat

Posts: 2,220

#57 • • Sallakat jungle, baby !
opiskelen Stadiassa ja parin vuoden päästä musta tuleepi (kulttuuri) tuottaja *joo* *hymy* tosi nastaa ollu koulussa ja muutenkin kun en oo niin tieteellinen ihminen enkä diggaa päntätä niin tää on mun juttu ehdottomasti *iloinen* enemmänkin on kivaa olla kulttuurin (esittävän taiteen, kuvataiteen, musan) kaa tekemisissä. Ja hitto tän koulutuksen pohjaltahan mä voisin vaik loppuelämäni järkkäillä bileitä, niinku ammatikseni *iihhih*
POSER

Posts: 800

#58 • • POSER Wimp and Poser
Laureassa opiskelen taloutta ja hallinota. Toivon mukaan musta tulee joku mainos/viestintä alan ammattilainen (ja rikas tiätty*vink*). Nyt työskentelen myös opiskelun ohella markkinoinnin saralla.

--
Keppiä Jehoville!

pupuankka

Posts: 869

#59 • • pupuankka poly-wtf?!
MaSari: mun mutsi opiskelee tanssiterapeutiksi! *hih* mut joo, se on varmaan siisti ammatti.

ite opiskelen yhteiskuntatieteitä, mut en mä niistä mitään ammattia itelleni saa *ding* ehkä musta tulee kukkakauppias tai jotain! *nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#60 • • MaSari space jammer

pupuankka:
MaSari: mun mutsi opiskelee tanssiterapeutiksi! *hih* mut joo, se on varmaan siisti ammatti.



Oijoi! Maailma on pieni *hymy* Mitä kautta se on päässy opiskelemaan? TEAKin? Psykan laitoksen? *täh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*