ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

270 posts, 14 pages, 77,566 views

Lauruska

Posts: 821

#221 • • Lauruska nihkee
tällä hetkellä töissä arkkitehtitoimistossa harjottelijana, tulevaisuuden (toistaiseksi vielä HAAVE)ammatti olisi arkkitehti tai miljöösuunnittelija.
Violette

Posts: 102

#222 • • Violette Humppamuija
Haluaisin kielenkääntäjäksi tai kielentutkijaksi.

Terv. wannabe-lingvisti *blush*

Saas nähdä, pääsenkö sinne yliopistoon koskaan *grr*

LISÄYS: Siis ensin valmistun kansainväliseen liiketoimintaan erikoistuneeksi tradenomiksi, opintoja on vielä jäljellä sadan ovarin verran... Siivoojan ja vartijan hommia on tullut tehtyä sen verran, että kai niitäkin ammateiksi voisi kutsua *ding*

[muokattu 3.8.2004 09:38]

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

ella_

Posts: 1,329

#223 • • ella_

Jaspa:
Ekaks must tulee iso yrityspamppu ja hommaan ison kasan rahaa. Sit ostan Sedulta isoon rahaan jonkun noista sen baareista tai rakennan kaverin kanssa oman ja teen siitä vaihtoehtoismusiikin mekan *piis*

Haaveitahan saa olla *iloinen*



okei, musta voi tulla sun lafkan talousjohtaja sit ^__^

--
Elementary, my dear.

Avatar
#224 • • Orza Guest
astronautti olis kiva - pääsis takaisin avaruuteen
Nacu

Posts: 1,293

#225 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tää ois niinQ kokki... ja sit tää opiskelis restonomiks... mut tästä oikeesti tuntuis niinQ siltä, ettei oo ihan oikeella alalla kuitenkaan. *justjoo* Haaveena ois luoda uraa pelottavana ja vittumaisena köksänopettajana jollain yläastella *juonittel* mutta kurjat yliopistot eivät huoli minua, sillä en kirjoittanu aikoinani matikkaa lukiossa. *uuh*

Mutta se on varma, että tää näkyy joskus kymppiuutisten ankkurina!!!! (tai ei sekään niin varma *vink*)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Elmiira

Posts: 1,446

#226 • • Elmiira
Ärräntäti nykyään *hmph*
2 vuotta vielä opiskelua ja sitten olen medianomi *joo* (suuntautumisena käsikirjoitus)
ja sitten??? *ding*

Lasten kanssa ois ihana työskennellä, mut olen tullu kuitenkin siihen tulokseen et omissa on tarpeeksi sitten joskus...

Jotain mediaan liittyviä hommia tulee varmaan toivottavasti tehtyä. Se on tuntunut ihan omalta alata.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mizfir

Posts: 2,472

#227 • • Mizfir pittuinen
..mulla oli tarkka suunta jo yläasteelta lähtien..monien mutkien jälkeen teen nyt just sitä, mitä olen aina halunnutkin, eli ehkäisevää huumetyötä ( johon kuuluu myös korjaavaakin puolta ). Hommaan kuuluu infopistetyö bileissä, ym. siihen liittyvä, joten voiko enää enempää nauttia työstään?
*iloinen**sydän*

[muokattu 3.8.2004 11:17]

--
-Mannanen-

kuiske

Posts: 33

#228 • • kuiske
Oleni lähihoitaja, lähden opiskelemaan eteen päin kätilöksi.

Haaveammattini on postinkantaja. En ole ikinä kokeillut, mutta jotenkin se vain vaikuttaa khuulilta ammatilta.
lohikarme

Posts: 1,730

#229 • • lohikarme RitariVittupää
Tällä hetkellä en ole muuta kuin varastomies...näillä näkymin minusta tulee sähkötekniikan insinööri *lmao* Haaveammattina ollut aina lentokapteeni...

--
Qualis artifex pereo

Violette

Posts: 102

#230 • • Violette Humppamuija

lohikarme:
Tällä hetkellä en ole muuta kuin varastomies...näillä näkymin minusta tulee sähkötekniikan insinööri *lmao* Haaveammattina ollut aina lentokapteeni...



INGENJÖÖR! **aplodit*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Avatar
#231 • • RINY Guest
Musta tulee arkkitehti viel jonakin päivänä. *hymy*
Avatar
#232 • • Jonulih Guest
Mä oon ammatiltani Kotitalousyrittäjä, mutta mä haluan olla Kodinhoitaja.
Howdy

Posts: 7,955

#233 • • Howdy Oldie
Parittaja vois olla aika mielenkiintoinen ammatti *ding* ja ah ne luontais edut *hahjust*

--
Käpy vailla vertaa

kiiki

Posts: 491

#234 • • kiiki hankala
ainoa ammatti johon tällä hetkellä on koulutus on hiihdonopettaja. tulevaisuudessa haaveena työ, jossa ei tarvi istua sisällä tunkkaisessa toimistossa ja siitä saa tarpeeksi rahaa koiran, hevosen, itseni ja suksieni elättämiseen... ja sitte kun vielä keksisi mikä se duuni on! *justjoo* laskettelua ja sen opetusta en kyllä lopeta ehkä ikinä, ikävä ettei sillä oikein elätä tätä eläintarhaa*uuh*
La Petite

Posts: 1,160

#236 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Opiskelen tradenomiksi ja erikoistun logistiikkaan, eli musta tulee
rekkisten pomo

*lmao*

[muokattu 3.8.2004 13:48]

--
Rem tene, verba seqventur

Mark

Posts: 7,311

#237 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
insinöörikoodaaja-apina musta tulee *igor* haaveena ois et sitä vois tehä etänä jostai helvetin lämpösestä paikasta *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

remotion

Posts: 5,283

#238 • • remotion nostatus guru

IlonaPoks:
-POLIISI-*super*



-MILIISI-*uros* Nostaa vaan tyhmiltä turisteilta rahaa tienpäällä tekemättömistä rikkeistä ja jahtaa pinceitä tyttöjä pollariladalla päivät pitkät.*hahjust*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#239 • • [Nuclear] el aprendiz

lohikarme:
[...] Haaveammattina ollut aina lentokapteeni...


Sit ei muuta ku hakemukset postiin ja yrittämään. =)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

JustinSan

Posts: 822

#240 • • JustinSan Nullius in verba
Sillanalusjuoppo *känni*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."