LISÄYS: Siis ensin valmistun kansainväliseen liiketoimintaan erikoistuneeksi tradenomiksi, opintoja on vielä jäljellä sadan ovarin verran... Siivoojan ja vartijan hommia on tullut tehtyä sen verran, että kai niitäkin ammateiksi voisi kutsua
Jaspa:
Ekaks must tulee iso yrityspamppu ja hommaan ison kasan rahaa. Sit ostan Sedulta isoon rahaan jonkun noista sen baareista tai rakennan kaverin kanssa oman ja teen siitä vaihtoehtoismusiikin mekan
Haaveitahan saa olla
okei, musta voi tulla sun lafkan talousjohtaja sit ^__^
astronautti olis kiva - pääsis takaisin avaruuteen
•
•
Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tää ois niinQ kokki... ja sit tää opiskelis restonomiks... mut tästä oikeesti tuntuis niinQ siltä, ettei oo ihan oikeella alalla kuitenkaan. Haaveena ois luoda uraa pelottavana ja vittumaisena köksänopettajana jollain yläastella *juonittel* mutta kurjat yliopistot eivät huoli minua, sillä en kirjoittanu aikoinani matikkaa lukiossa.
Mutta se on varma, että tää näkyy joskus kymppiuutisten ankkurina!!!! (tai ei sekään niin varma )
..mulla oli tarkka suunta jo yläasteelta lähtien..monien mutkien jälkeen teen nyt just sitä, mitä olen aina halunnutkin, eli ehkäisevää huumetyötä ( johon kuuluu myös korjaavaakin puolta ). Hommaan kuuluu infopistetyö bileissä, ym. siihen liittyvä, joten voiko enää enempää nauttia työstään?
lohikarme:
Tällä hetkellä en ole muuta kuin varastomies...näillä näkymin minusta tulee sähkötekniikan insinööri Haaveammattina ollut aina lentokapteeni...
ainoa ammatti johon tällä hetkellä on koulutus on hiihdonopettaja. tulevaisuudessa haaveena työ, jossa ei tarvi istua sisällä tunkkaisessa toimistossa ja siitä saa tarpeeksi rahaa koiran, hevosen, itseni ja suksieni elättämiseen... ja sitte kun vielä keksisi mikä se duuni on! laskettelua ja sen opetusta en kyllä lopeta ehkä ikinä, ikävä ettei sillä oikein elätä tätä eläintarhaa*uuh*