Pienestä asti on atk ollut vahvasti se kutsumus mikä on vetänyt puoleensa. Tällä hetkellä opiskelen Erikois Ammattitutkintoa erikoistumislinja tietoliikenne ja lähiverkot ...
Kovasti olisi toiveissa saada siitä työ opiskelujen jälkeen .. se on ainoa ala mitä haluan työkseni tehdä
Unelmoin kirjailijan ja lääkärin ammattia. Itse olen kylläkin tällähetkellä kaupallisessa kaksoistutkinnossa, joten olen aika kaukana haaveistani/tavotteistani. Toivottakaa toki onnea. :)
musta tulee isona leeego insinöööri..:)...ehkä se olis joku tuommoinen fysioterapeutti tai joku sinnepäin.tai yks olis ihan vaan johonkin kivaan kahvilaan töihin keskustaan..jos siitä sais palkkaa nii vois olla ihan jeesh.:)
Olen sähköasentaja ammatiltani. Sitä myöskin koitan tehdä tässä joka työpäivä.
Joskus haaveilin tulevani tuottajaksi tahi johku studioon säätämään. Samoin myös
halus radioon jotain oma juttua duunailemaan, ja hetken aikaa pidinkin fm lähetystä
korttelissa. :)
Työtön ylioppinut.
Eiku hetkonen - justiinhan mä vasta sain töitä :P Mutta ammattinimike onkin jo vaikemapi (lunttaa työsopimuksesta* kai joku CMG menutuotannon assistentti ois aika lähellä
Mutta mitä tämän jälkeen. Siinäpä hyvä kysymys. Täällä ku kattoo ni kaikki tuntuu tietävän mitä haluavat kun itselläni taas ei oikein jaksa kiinnosta mikään tai ei ainakaan ole tullut vastaan vielä mitään kiihottavaa, ehkä pitäs perehtyä eri aloihin tarkemmin.
Mutta näillä näkymin luultavasti meeedionomiksi amk:hon lähden opiskelemaan kun se vois olla kivaa. Toisaalta sinnekin on pirusti tunkua eikä sitten tiedä natsaako duuni, eikä välttämättä huvittais tuhlata montaa vuotta opiskellessa työttömäksi
Mut unelma-ammatti:
Sais matkustaa, mut ei ois pakko jos ei haluis. Sais rutosti rahaa. Eikä tarvis tehä mitään jos ei haluu. Paljon vapaata/lomia. Se ois hienoo hommaa. Eli kansanedustajaksi voisin ruveta
tällä hetkellä musajuontaja eli dj tms kävin sen 3. koulun.. huoh..
ja sit nyt sivariin 23.2 ja sit töitä 9kk ja sit TAAS kouluun mut tällä kertaa lukemaan kemiaa.. \o/ en oo kyl päättäny että meenkö yliopistoon vaiko amizkaan.. sen nyt näkee sit....
Unelma ois päästä johki mainostoimistoo tai johki muuhun vastaavaan firmaan mis sais tehä mahollisimman paljon kuvankäsittelyy, haluisin tehä julisteita, CD-levyn kansii, kirjojen kansii, lehtitaittoo, mainoksii......
Jos himas ois kunon kone ja PhotoShop, niin mä istuisin siin koneen ääressä 24h/pvä 7pvä/vko*joo*
Nyt lukiossa vika vuos eli kirjotukset vaan edessä . Nyt teen baaris töitä ja hoidan yht lasta. Sit oikkiksee lukee lakii eli asianajaja must tulee . Elokuvien kässäreitki oon aatellu vääntää ku saannu kehui noist muutamast mitä kirjottanu. Sisustamistki ois kiva kokeilla. Mulla näit vaihtoehtoi o enemmänki. *iihhih*
öö, arvatenkin jotain noitten videoitten parissa olis kiva tehdä ihan oikeaksi työkseen. Visuaalipuolella se nyt ei tässä maassa varmastikaan onnistu, mutta jotenkin muuten, esim. mainosgrafiikan tai muun sellaisen parissa.
Sitten tietysti on yliopisto ja ammattikorkeissa tradenomi- ja restonomilinjat, mutta mihin niissä erikoistuisin, en osaa sanoa*ding* Ja johonkin räänsyömisammattiin niistä kuitenkin päätyy, fuck that!!!
Jompikumpi kahdesta ensimmäisestä vaihtoehdosta se on, toivottavasti...! Pitäisi vain aluksi päästä lähtemään pois sieltä Hesen keittiöstä... Harmi vain, että kuulemma näillä kahdella vaihtoehdolla on tarjolla huonosti töitä.
5vuotta oon ollu leipomolla töissä..leipurina, vaikka en ole kouluja tähän käynykkään! mut tässä ois tavotteena säntäillä palo-ja pelastus opistoon kuhan 'jaksaa'!!!
heh.. mä säädän duunikseni :D sitä ei voi kutsua miksikään muuksi... tosin mä kyllä välillä rakastan tätä duunia ja oikein huolella.. välillä taas vihaan :D
Ekaks must tulee iso yrityspamppu ja hommaan ison kasan rahaa. Sit ostan Sedulta isoon rahaan jonkun noista sen baareista tai rakennan kaverin kanssa oman ja teen siitä vaihtoehtoismusiikin mekan