Pienestä asti on atk ollut vahvasti se kutsumus mikä on vetänyt puoleensa. Tällä hetkellä opiskelen Erikois Ammattitutkintoa erikoistumislinja tietoliikenne ja lähiverkot ...
Kovasti olisi toiveissa saada siitä työ opiskelujen jälkeen .. se on ainoa ala mitä haluan työkseni tehdä
Unelmoin kirjailijan ja lääkärin ammattia. Itse olen kylläkin tällähetkellä kaupallisessa kaksoistutkinnossa, joten olen aika kaukana haaveistani/tavotteistani. Toivottakaa toki onnea. :)
musta tulee isona leeego insinöööri..:)...ehkä se olis joku tuommoinen fysioterapeutti tai joku sinnepäin.tai yks olis ihan vaan johonkin kivaan kahvilaan töihin keskustaan..jos siitä sais palkkaa nii vois olla ihan jeesh.:)
Olen sähköasentaja ammatiltani. Sitä myöskin koitan tehdä tässä joka työpäivä.
Joskus haaveilin tulevani tuottajaksi tahi johku studioon säätämään. Samoin myös
halus radioon jotain oma juttua duunailemaan, ja hetken aikaa pidinkin fm lähetystä
korttelissa. :)
Työtön ylioppinut.
Eiku hetkonen - justiinhan mä vasta sain töitä :P Mutta ammattinimike onkin jo vaikemapi (lunttaa työsopimuksesta* kai joku CMG menutuotannon assistentti ois aika lähellä
Mutta mitä tämän jälkeen. Siinäpä hyvä kysymys. Täällä ku kattoo ni kaikki tuntuu tietävän mitä haluavat kun itselläni taas ei oikein jaksa kiinnosta mikään tai ei ainakaan ole tullut vastaan vielä mitään kiihottavaa, ehkä pitäs perehtyä eri aloihin tarkemmin.
Mutta näillä näkymin luultavasti meeedionomiksi amk:hon lähden opiskelemaan kun se vois olla kivaa. Toisaalta sinnekin on pirusti tunkua eikä sitten tiedä natsaako duuni, eikä välttämättä huvittais tuhlata montaa vuotta opiskellessa työttömäksi
Mut unelma-ammatti:
Sais matkustaa, mut ei ois pakko jos ei haluis. Sais rutosti rahaa. Eikä tarvis tehä mitään jos ei haluu. Paljon vapaata/lomia. Se ois hienoo hommaa. Eli kansanedustajaksi voisin ruveta
tällä hetkellä musajuontaja eli dj tms kävin sen 3. koulun.. huoh..