miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,312 views

Progress

Posts: 955

#161 • • Progress
erottuvasti, erottuvasti ja vielä kerran erottuvasti.
Tää kaupunki on niin täynnä ”tavixii”, että on miltei pakonomainen tarve erottuu massasta. Ja kiwaakin se on, ku porukka tuijottaa... *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz

Progress:
erottuvasti, erottuvasti ja vielä kerran erottuvasti.
Tää kaupunki on niin täynnä ”tavixii”, että on miltei pakonomainen tarve erottuu massasta. Ja kiwaakin se on, ku porukka tuijottaa... *vink*


Mä en toisaalta oo ymmärtänyt ajatusta miks pitää pakonomaisesti erottuu massasta. Jos ite tykkään asiasta x ja joku muukin alkaa siitä pitämään, niin ei mun kiinnostus x:ää kohtaan sen jälkeen vähene pätkän vertaa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#163 • • Jone Archibald Haddock

Progress:
erottuvasti, erottuvasti ja vielä kerran erottuvasti.
Tää kaupunki on niin täynnä ”tavixii”, että on miltei pakonomainen tarve erottuu massasta. Ja kiwaakin se on, ku porukka tuijottaa... *vink*



Ton kuvauksen mukaan pukeutumatta jättäminen antaa todennäköisesti parhaat edellytykset tavoitteidesi täyttymiseen.
workunit

Posts: 261

#164 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
joo kyllähän toi progress erottuu *hymy* Ite pukeudun lähinnä asiallisesti, mitä nyt sattuu milloinkin kaapista puhtaita ”trendikuteita” löytymään.
Avatar
#165 • • ALIEN Guest
no en ainakaan näin!!! *nauru**nauru* LOL *nauru**nauru*

955568.jpg

1067698.jpg

1063877.jpg

*iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih*
Progress

Posts: 955

#166 • • Progress
En siis voi sanoo olevani ”trendikäs”, enkä haluakaan olla. Se on turhaa rahankulutusta. Eikä mul ois siihen varaakaan. Pukeudun omalla tavallani, yhdistelen erilaisia juttuja ja niistä muodostuu hyvä(ja erottuva) kokonaisuus. *hymy*
Teen myös itse jonkin verran kuteita..pitäis vaan opetella ompelemaan paremmi(äiti auta!*vink*).
Voin käyttää siis myös ihan ”tavis-kuteita”, mutta pienellä harkinnalla.

Bileissä haluan myöskin erottua massasta. Oi niitä aikoja, jolloin suurin osa bileporukasta panosti kuteisiin. Nykyää bilettäjäkansa ei erotu enää niin hyvin ”taviksista”.
Veikkaisin, että osaxi johtuu siitä, että bilekuteet päällä olevilta tullaan useemmin kyselee nipsuja ja muita mömmöjä. Itsekin törmännyt tuohon joka kerta. Ja kun pukeutuu ”normaalisti”, bilekytätkään ei kyylää niin helposti.
Itsellä ei tossa ongelmaa, viimestää sit ku joku kaman ostaja huomaa mun tatuoinnin olkapäässä, kääntyy kannoiltaan toiseen suuntaa. *nauru*
Eli olkapäätäni koristaa leijona.Sellanen samanlainen mikä on Suomen maavoimien baretissa kokardina. *hymy*
Mut jos joku ei sitä älyä tai olen pukeutunut niin, ettei sitä näy, sanon kyllä napakasti, ettei mul oo, enkä käytä.

Katseitten kerääminen on kiwaa...saa ihmiset ajattelemaan. Ja ei mua haittaa, jos jollai sattuis sit myöhemmi olemaan samanlaiset housut tai jtn. En siis juokse heti nettiin tilaamaan jotai uutta ja mullistavaa, että erotun vielä paremmin. *vink*

Anyway, *hali* kaikille!
Mukawaa joulunodotusta! (itsellä sitä ei tosin ole, töissä koko joululoman, 3vkoa. Noh, rahaa tulee...*hymy*)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

KaveriTavara

Posts: 440

#167 • • KaveriTavara pyryharakka
jaa\'a..mä näytän kyllä luultavammin ihan pojalta...
yleensä on isot housut (esim. karl kanin farkut tai seductionin tuulihousut) ja joku huppari...aina on kyllä paita missä on huppu..ei koskaan ilman. *joo*
ja jos sää vaatii niin pipo ja joskus vaikka sitä ei välttämättä tarvitsisikaan....

ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla.. *nauru*

en kyllä koskaan ajattele mitä muut ihmiset ajattelevat pukeutumisestani joten pukeudun vain niihin vaatteisiin joissa itse viihdyn. *iloinen*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Karski

Posts: 6,049

#168 • • Karski Pomon kätyri

Progress:
Oi niitä aikoja, jolloin suurin osa bileporukasta panosti kuteisiin.
Nykyää bilettäjäkansa ei erotu enää niin hyvin ”taviksista”.



Oi niitä aikoja eli ”oi niitä paria vuotta 98-00” *täh*
Tai emt. mut mul on sellanen fiilis nyt ku muistelee takavuosia
että toi varsinainen laittautumisbuumi oli tossa isojen
Labyjen kulta-aikana, ja nyt sit taas osa nuoremman
sukupolven bilettäjistä on alkanut panostaa.
Sillonkaan kun '93-'95 oli ravebuumi niin ihmiset ei
kuitenkaan niiiin hirveesti mitään kovin eksoottisia
asusteita tukenu, lähinnä jotain vähän värikkäämpiä
paitoja yms.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Progress

Posts: 955

#169 • • Progress
Joskus aina säväytän bileissä tekemällä jotai bileklassikkojuttuu, esim. tutti suuhu,tms.
Tai kirjottaa lapulle TUNE ja näytellä sitä ympäriinsä. *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jone

Posts: 8,258

#170 • • Jone Archibald Haddock

toshbi:
ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla.. *nauru*



Öhs, kuis?

Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut normaalin kävelyn suhteen teltan kokoisista housuista huolimatta.

Nimim. ”Isoa housua vuodesta miekka ja kivi”
KaveriTavara

Posts: 440

#171 • • KaveriTavara pyryharakka

Jone:
---
toshbi:
ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla.. *nauru*

---


Öhs, kuis?

Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut normaalin kävelyn suhteen teltan kokoisista housuista huolimatta.

Nimim. ”Isoa housua vuodesta miekka ja kivi”



ilmeisesti tuokin asia riippu siitä miten housuja pitää... tai sitten olet vain hyvä *hymy*
itse kävelen todella usein kädet taskuissa ja kun taskut on alhaalla niin pitää hieman joustaa ryhdistä.

--
hyvässä lihassa ei harmita

flygfisk

Posts: 327

#172 • • flygfisk
Pukeutuminen vaihtelee. Joku päivä kauluspaita ja suorat housut, toinen päivä hupparia ja muuta löysää, mutta tapa miten vaatteita pidän on huoleton.
Huppareita ja sellaisia ostelen Suomesta, mutta ulkomailla ollessani ostelen kaikkea mahdollisimman erikoista.
Väreistä vihreä on aina in.
Kuten joku mainitsikin niin vetoketjupaidat rokrok
bansq

Posts: 931

#173 • • bansq leftfield winger.

toshbi:
---
Jone:
---
toshbi:
ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla.. *nauru*

---


Öhs, kuis?

Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut normaalin kävelyn suhteen teltan kokoisista housuista huolimatta.

Nimim. ”Isoa housua vuodesta miekka ja kivi”

---


ilmeisesti tuokin asia riippu siitä miten housuja pitää... tai sitten olet vain hyvä *hymy*
itse kävelen todella usein kädet taskuissa ja kun taskut on alhaalla niin pitää hieman joustaa ryhdistä.



onneks on takintaskut johon ne kädet laittaa *hymy*
nimim. ”samaa possea” *vink*

--
plip goes on.

lostgone

Posts: 2,493

#174 • • lostgone
Jos o nähny Matrixin ni mun takki näyttää aikas tutulta.. Tosin Neo ei kyl tunnu olevan koskaan ongelmissa rappusissa juostessaan kuten minä taas olen..
Muuten päällä milloin mitäkin qhan itse pidän ja ehkä vähän yritän vältellä vallitsevia trendejä.. juppi-hippi-punkkari-hoppari-gootti.. ehkä viime aikoina viihtynyt eniten suorissa housuissa ja kauluspaidassa erinäisten pätemistehtävien takia..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

¡ Previous post about a year ago !
Fyrisch

Posts: 4,525

#175 • • Fyrisch
Vaihtelevasti, joskus ykstoikkosesti ja joskus värikkäästi, joskus siistit vaatteet ja joskus räkäset, mielentilan mukaan :)
Metsäpiru

Posts: 418

#177 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Se vähän vaihtelee.. joskus on pinkkiä revittyä sukkahousua ja kaiken maailman tilpehööriä, mutta useimmiten koko mustissa olen. Kesällä tietty ei ihan niin paljoa. Useimmiten hame päällä, en tiedä mitään epämukavempaa kuin farkut. Löysät "naruhousut" on sitten asia erikseen *hihu* Maiharit tai vaihtoehtoisesti fuckme-buutsit jalassa *nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#178 • • pirpeli
vaatteisiin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#179 • • Aziz Combat Fighter
poliisin tekniikkakeskuksen tunnuksettomiin koulutushaalareihin ja sandaaleihin.
Avatar
#180 • • ayame Guest
Tää tyttö kulkee kaikkialla rekkiksen näköisenä *blush*