miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,426 views

darz

Posts: 1,127

#21 • • darz
Mulla katukuva pukeutuminen on varmaanki suorat housut ja puuvilla neuleihin noh tietysti vähä riippu päiväst tai flease :P *nauraa* noh onhan noita muitaki *vink**nauru*
r0n

Posts: 2,258

#22 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Siten, etten näyttäisi siltä miltä muut näyttävät. Tavallaan. Tykkään mielettömästi alaspäin levenevistä housuista.
Pidän ylläni mieluusti sellaisia t-paitoja joissa ei lue mitään, joissa ei ole logoa eikä mitään. Vetskari-keskellä-neuleita on kaaapissa puolen tusinan verran.

--
6er reihe

misjah

Posts: 3,373

#23 • • misjah Team Sika
hmmm.. aika normaalisti.. rennosti mutta tyylillä..

--
www.team*possu*.tk

Elsa F

Posts: 2,763

#24 • • Elsa F Koululainen :)
Arkena kauluspaitoja ja konservatiivisia tätivaatteita töiden takia...*hellokitty*

Vapaa-aikana hauskemmin!

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Lachesis

Posts: 190

#25 • • Lachesis
Arkena ja bileissä melko samalla tavalla. Korkeintaan erityylinen t-paita.
Pidän farkkuja, puuvillasia t-paitoja ja pitkähihasia.. vetskarilla ja ilman. Ei liian kireetä eikä liian löysää. Kun valitsen vaatteita tärkeimpiä seikkoja ovat mukavuus ja ulkonäkö, toisen kustannuksella voi toisesta tinkiä, muttei paljoa.
Avatar
#26 • • Dorka Guest
riippuu "moodista", välillä farkkuihin (joista joko kapeat siistimmät tai leveät vähän streettimäisemmät) ja niihin collarit, joskus nousevalla kauluksella ja joskus hupparit. Riippuu tilanteesta siis... sit jos on rullilla liikenteessä niin Niken ohuet vedenpitävät housut joilla voi rellestää pienessäkin sateessa ja niihin sopivat t-paidat/collarit.

joskus taas ihan tavalliset verkkarit ja niihin aika löysät paidat.

takkien suhteen vaihtelen aivan laidasta laitaan riippuen minkätyyppinen vaatekerros on alla ja säästä, nykyään kierrätän n. 6 erityyppistä takkia joista valitsen.

kengätkin riippuu paljon mitä housuja on käytössä joista kans joku 6-7 aivan erityyppistä aktiivikäytössä.

ainoat "tyylit" mitä en käytä on nahka & muovi vaatteet, muuten muo näkee toinen päivä puku päällä ja toisena päivänä aivan hoppari kuteissa, riippuu millä "tuulella" olen *plur*

...hitto tätä, kun lukee niin musta saa kuvan et mä oon ihan neiti *voiei*
She

Posts: 717

#27 • • She
Mä olen aika pitkälti mieliala pukeutuja.. Mun kaapista löytyy aika laajalti kaikennäköstä... Välillä ei mitään yhteensopivaa samasta syystä, ja sitten *tuttaa...*nauru* Kenkiä ja laukkuja voi aina hankkia*joo* Että siis välillä tykkää pukee ittesä farkkuihi ja toppeihi, välillä hameisiin ja korkkareihin ja joskus urheilullisemmin.. En siis oikeestaan osaa sanoa. Eli se siitä.. Bilekuteita en hirveesti käytä ns. vapaalla tai kadulla tai nii.... Jonkun verran. Jos fiilis sattuuu niin...*purr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun vaatekaapista löytyy varmaankin melkein mitä vaan *nauru* (kuinka niin tyylissä hapuilua?) on smartcasualia (sarjassamme palkoinen kauluspaita + suorat housut), 15cm piikkikorkoja, huppareita, neonvärisiä paitoja, minihameita, pooloneuleita... *ding* eikä noista kaikista saa kyllä millään yhtenäistä tyyliä. Bileissä lähes poikkeuksetta kiiltäväpintaisia, erikoisia vaatteita. Ei missään tapauksessa mitään arkista. *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Blues

Posts: 5,414

#29 • • Blues Koning van Afrika
Kaapista löytyy pikkasen vaihtelevaa vaatetusta mutta normaalisti on semmoista siistiä vaatetta
Cottonfield, Jack & Jones, Mexx, Burberry on hyviä.
Kengät on Doc Martensin jotka pitäis jo päivittää.
Ainoa huono puoli noiden vaatteiden kanssa on ettei aina löydy oikeaa kokoa. 195cm ihmisille ei niin usein ole tarjolla sopivaa vaatetusta *nyyh*
Osa vaatteista tulee kyllä ostettua ulkomailta..
Martensin kengistä jos ketään kiinnostaa, kannattaa ostaa 2002 malliset koska 2003 alusta niiden valmistus siirrettiin englannista kiinaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#30 • • ikj Guest
Blues:

195cm ihmisille ei niin .




*voiei* mä jo luulin et mä olin pisin täällä! (193cm)
tuitui

Posts: 1,258

#31 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Beisik marski..

normisti...no silleen... huoh! *plur*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Blues

Posts: 5,414

#32 • • Blues Koning van Afrika
idi:


*voiei* mä jo luulin et mä olin pisin täällä! (193cm)



Et ole *pahis*

Harmittaa kun on New Rockin ja Swearin kengät kiinnostanut mutta niistäkin pitää ne ohutpohjaiset hankkia. Ei viitsi mennä kauheasti yli 2m joten on jäänyt edelliset New Rockit kappiin *suru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Tonyw

Posts: 197

#33 • • Tonyw Manufackture
Aika hiphophephep *nauru*
hupparia ja löysää byysää
ja uniikit vagabondin kengät joita ei ole suomessa kuin minulla *iloinen*
Avatar
#34 • • ikj Guest
Blues:

idi:

Harmittaa kun on New Rockin ja Swearin kengät kiinnostanut mutta niistäkin pitää ne ohutpohjaiset hankkia. Ei viitsi mennä kauheasti yli 2m joten on jäänyt edelliset New Rockit kappiin *suru*



niinpä, mun mielest paksu pohjaset on just kivat, mut ei tämmönen voi pitää semmosii kenkii meen muuten katosta läpi....*hmph*
Avatar
#35 • • ikj Guest
qinie:

ja uniikit vagabondin kengät joita ei ole suomessa kuin minulla *iloinen*


mullakin on semmoset everlastin lenkkarit ostettu austraaliasta, ja olen 99.9% varmat että kenelläkään muulla suomessa ei ole samanlaisia*pahis*
Avatar
#36 • • yana Guest
Jone:

Poikkeuksellisia ovat tilanteet, jolloin muutan pukeutumistani suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten bileet tai päivä kaupungilla.



duuniin joutuu miettimään välillä jotain vähän biznezcasual tyylistä, mut ei mulla tyyli loppujenlopuksi muutu muutenkuin että bileissä on kevyemmin päällä ja suomen ilmaston takia ulkona sitten jotain paksumpaa.

onneks on vika talvi suomessa jo takana
Avatar
#37 • • yana Guest
idi:

ite en viihdy yhtään ns. 'trendi' vaatteissa,(miten sen nyt ottaa, kaikkihan on periaattessa trendii)




kaikki trendii?

sen mikä oli tosissaan siistii toissa vuonna, ja trendi viimevuonna nakee kun menee h&m:lle.

seuraavan h&m malliston yks hallitseva piirre on ainakin todella selvä =D sen nakee varmasti kun kay illalla hallmarkissa

mua ei vois vähempää kiinostaa olenko mä jonkun mielestä 'tyylikäs' tai whatever, ja ärsyttää tosi paljon kun joku sanoo mulle h&m'ssä 'että osta toi ryppy paita! se on tosi muodikas, toi ruskee on tän hetken juttu' aaaargh



tollasesta erottaa trendipellen ja trendsetterin. monta vuotta on joutunut todistamaan vieresta yhden kaverin pettamatonta tyylitajua. tyyppi ostaa vaatteensa vilpittomasti sen mukaan mitka on omasta mielesta vaan vitun siisteja, ja seuraavana vuonna niita alkaa nakymaan muilla ja h&m:lla 2v sen jalkeen. ja taa toistuu vuodesta toiseen.

yllattaen se palkattiin sisaanostajaksi vastaavaan vaateketjuun pari kk sit mut kuitenkin....

[muokattu 17.5.2003 12:34]
Avatar
#38 • • ikj Guest
yana4000:

idi[/i
kaikki trendii?

sen mikä oli tosissaan siistii toissa vuonna, ja trendi viimevuonna nakee kun menee h&m:lle.

seuraavan h&m malliston yks hallitseva piirre on ainakin todella selvä =D sen nakee varmasti kun kay illalla hallmarkissa

[muokattu 17.5.2003 12:28][/
hehe, taidat kai puhuu näistä uusista lökä pöksy houusista eiks joo?

Avatar
#39 • • yana Guest
idi:


hehe, taidat kai puhuu näistä uusista lökä pöksy houusista eiks joo?




oot vähän jäljillä. mun takaa-ajama asia on retroilu yhdestä bout 5v sitten yrittäneestä trendistä joka ei lyönytkään läpi ihan samalla volyymilla kuin citylehti sitä hehkutti. no aika näytää, voin olla väärässäkin

[muokattu 17.5.2003 12:37]
Avatar
#40 • • yana Guest
idi:


niinpä, mun mielest paksu pohjaset on just kivat, mut ei tämmönen voi pitää semmosii kenkii meen muuten katosta läpi....*hmph*



helposti pystyy...
kengät on mulle yks niistä mitä ei vaan ikinä tunnu löytävän helposti.

muita kuteita voi tilata ja ostaa miten haluaa ja ne voi aina suurentaa/pienentää (kiitokset mun ikuisista nipotteluista hovipuvustajalleni) , mut jalassa hyvät kengät on aina pakko testata paikan päällä. ja niitä on hankala myydä eteenpäin jos sattuuisi tilaamaan huonot.
kuukauden kuluttua barca+saari kutsuu taas ja pää shoppailuartikkeli on just muutama pari kenkiä