miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,434 views

nomic

Posts: 4,120

#61 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mä oon niin lahna että.....
joo käytän oikeastaan löysiä housuja mutta en roikota mitenkää niinku jotku HIPPIROKKAHOPIT
se on mun tyyli vaan näyttää varmasti kauhealta mutta pidän ite omasta tyylistäni koska se on tarpeeksi letkeää...
joo eli lösät housut ja joku huppari tai jotai ja sitten pitää olla vielä arskat päässä.....
ihan vaan sen takia kun mä oon "kovis" *iloinen* (vuoden läppä)
mä oon liian kiltti ja rauhallinen eläin
mutta kaikilla on oma tyyli
jotkut eivät pidä yhtään löysistä vaatteista
minä taas pidän ja iha sama
se on kaikkien oma mielipide ja ilman mielipiteitä olemme pelkkiä neutraaleja objekteja jotka eivät saa mitään aikaan
mutta koska on erimielisyyksiä maailma liikkuu eteenpäin
ja uusia käsitteitä tulee ilmi aivan kuin myös tyylejä
muoti perustuu erilaisita käsityksistä jne...
en jaksa kirjoittaa koska kukaan ei kuitenkaa jaksa lukea tekstiä jossa ei ole mitään järkeä*iloinen**iloinen**iloinen*

muistakaa: kaikki ovat samanarvoisia kukaan ei ole ketään parempi koska jokaisella on omat vahvat puolensa
en ole nähnyt ihmistä (tai eläintä) jolla ei ole vahvuuksia
jne...

miettikää itse tän tyylisiä asioita pää hajoo*nauraa*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#62 • • [Nuclear] el aprendiz
Lost-Soul:

Näin miehenä täytyy kyllä sanoo, että ei noita vaatekauppoja paljoa ole...


Täysin samaa mieltä (tai sitten en vaan osaa ettiä*ding*). Aina surraa samat kaupat läpi ja uusia ei löydy kirveelläkään*hmph*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#63 • • ALIEN Guest
[Nuclear]:

Lost-Soul:Näin miehenä täytyy kyllä sanoo, että ei noita vaatekauppoja paljoa ole...
Täysin samaa mieltä (tai sitten en vaan osaa ettiä*ding*). Aina surraa samat kaupat läpi ja uusia ei löydy kirveelläkään*hmph*



...ähhh. Te etsitte ihan vääristä paikoista! Menkää stadiumiin niin saatte kaks hyvää t-paitaa 20 eurolla! *vink*
henkka

Posts: 4,973

#64 • • henkka
mä pukeudun niinku ihan mitä ehtii aamulla päälleen kiireessä laittaa. Eli aika lailla miten sattuu, heh. Mut aika tosi simppelisti vaikka ehtiski 'laittautua'.
DREAM

Posts: 9,936

#65 • • DREAM Team Sika
viikolla ei musta mitään väliä kun ravaa vaan duunin ja treenien välillä... viikonloppuna voi sit vähän panostaa, joko raflaan tai bileisiin.
Howdy

Posts: 7,955

#66 • • Howdy Oldie
Tilanteen mukaan .. milloin mitenkin ..

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#67 • • none Guest
Täysin päivästä riippuen.
Rennosti: Leviksen 503, Crockerin kiree hihaton, Psycho Cowboyn neopreeni huppari.

Tyylillä: RL keltainen pikee, RL andrew chinot, RL windstopper.

Tietty on joka päivälle omat värivaihtoehdot ja paidat, mutta tässä nyt vähän miten katukuvassa.
Cress

Posts: 405

#68 • • Cress
suorat pökät on ihan jees..lettii jotenki vast sänkystä heränny..omistan kyllä semmosen ärsyttävän west mata mou takin...

mut tiedätsä ku kävelee niin kengil jus sillee klops klops
ja naru menee sinne kengän alle..sit kaattuu ja tulee aikamoinen mökä*hymy*

mut ei mitää kaikki pukeutuu miten ite lystää.
iha sama ku musa maustakaan ei voi myöskää kiistellä.
rec

Posts: 2,923

#69 • • rec
"Tokiolaiseen DnB" -tyyliin (mm. Tanoshi), tai vastaavasti kireeseen paitaan ja hieman löysempiin housuihin...

Paikasta riippuen tietysti.. pääasiassa en välitä, mitkä kuteet on päällä.. pointti on se, että näyttää hyvältä (herkulliselta?)! *vink*

Pakkomielteiseksi pääsäännöksi lähes poikkeuksetta on tullut, että jonkin vaatteen/vaateparin on oltava punainen kappale/väriltään(?)!

Heh..! *iloinen*

[muokattu 23.5.2003 08:26]
remotion

Posts: 5,283

#70 • • remotion nostatus guru
On tullut jonkun verran hankittua vaatteita Jack & Jonesilta, yleensä niillä on ollut muutama makee malli mut nyt tuntuu että vois ostaa koko kaupan tyhjäksi sen verran siistiä kudetta löytyy...
Kuinkas moni on samaa mieltä?

*blush*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#71 • • Lost-Soul los pallos

remotion:
On tullut jonkun verran hankittua vaatteita Jack & Jonesilta, yleensä niillä on ollut muutama makee malli mut nyt tuntuu että vois ostaa koko kaupan tyhjäksi sen verran siistiä kudetta löytyy...
Kuinkas moni on samaa mieltä?

*blush*


En kyl ihan voi yhtyy samaan.. Vaikka pitkästäaikaa siel oli yhet kivat housut, mut muuten jaska ja joonas ei oo ihan mun paikka...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

peepe

Posts: 904

#72 • • peepe
Tilanteen mukaan,tottakai.Mutta yleisesti ottaen aika lailla samankaltaisesti,eli rennosti.
nomic

Posts: 4,120

#73 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

AdiRem:
suorat pökät on ihan jees..lettii jotenki vast sänkystä heränny..omistan kyllä semmosen ärsyttävän west mata mou takin...



mata mou takki?

*nauraa**nauraa*
*piis**plur**piis*
Andy

Posts: 1,019

#75 • • Andy
pukeudun.........SA-takki/ rumatfarkut...*igor*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

ezzy

Posts: 8,060

#76 • • ezzy Droid-pappa
yleensä suorat mustat housut ja täyspitkä nahkatakki. riippuen hieman ilmasta.
talvisin pitkä villakangastakki. vaaleansiniset bilehousut on joskus lämpimämmällä ilmalla päällä ja sit joku t-paita ja skedetossut.
Occu

Posts: 2,528

#77 • • Occu
Aivan \”normaalisti\”.. vaaleat farkut ja jonkin laiseen lämpimään takkiin vilu kissa kun olen..
joskus saattaa olla jonkin lainen typerä hattu ku en jaksa laittaa hiuksia iskuun aina*justjoo*

--
..::MOI::..

Avatar
#78 • • Nautilus Guest
Näin kesällä sellanen linja mitä Jackie Brownissa Samuel L. Jackson käytti :) Tyyliin jeesusmallisandaalit, lungei shortsei/kauluslpaitoi, tyylikkäitä aurinkolaseja... *vink*
Viltsu

Posts: 2,010

#79 • • Viltsu noname
”seppälän alelaarit rulez ok”

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Germitbiili

Posts: 1,070

#80 • • Germitbiili Ihmepoika
ihan normaaleja farkkuja.......jne. ja oikeestaan ihan miten sattuu........!!!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK