miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,260 views

Avatar
#182 • • ayame Guest

remotion, 22.6.2005 10:16:
---

rekkalesbon???



Juurikin niin. tossut, lippis ja löysähköt housut *sydän* Välillä yrittänyt söpöä ja tyttömäistä, mutta näytin jokseenkin kummalta *nauru*
Marjo

Posts: 1,796

#183 • • Marjo pupuTupuna
Todella tavallisiin vaatteisiin. Vivahteita löytyy kuitenkin monista eli tyyleistä. Peruslinjan olen kuitenkin aina pitänyt aika yksinkertaisena, koska sellasia vaatteita voi mielestäni pitää kauemmin kuin kaikista räikeimpiä pintamuodinmukaisia luomuksia. *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#184 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
vähän miten sattuu *nauru*
kunhan ite viihtyy vaatteissaan *joo*

joskus kukkapaitaan ja rikkinäisiin löysiin farkkuihin, joskus semmosiin vaatteisiin, joissa on kaikenmaailman hilavitkuttimia (ruuveja, metallia, jotain hihna-juttuja jne...) joskus taas ihan normaaleihin *ding*
MADDS

Posts: 294

#186 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

ayame, 22.6.2005 10:18:
---
remotion, 22.6.2005 10:16:
---

rekkalesbon???

---


Juurikin niin. tossut, lippis ja löysähköt housut *sydän* Välillä yrittänyt söpöä ja tyttömäistä, mutta näytin jokseenkin kummalta *nauru*



Sama juttu täällä!! mua on sanottukki Rekkalesboks *nauru*
kunno perus farkut (mielummin löysähköt) ja hihaton verkkopaita ! *nauru*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

äm

Posts: 2,376

#187 • • äm
[pieni] Pyrin yleensä pukeutumaan jo kotona. [/pieni]

*tirsk* Mä tukehdun omaan hauskuuteeni!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Zapa

Posts: 1,393

#189 • • Zapa Mr Wrangler
säkkiin, yleensä perunasäkkiin mutta hätätapauksessa jätesäkkikin käy
mikey

Posts: 161

#190 • • mikey mielenterveys horjuva
mitä sattuu kaapista löytymään...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Kuukunen

Posts: 244

#191 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Tällähetkellä punavalkoiseen toppatakkiin mallia spurgukasari, ja samantyyliseen punavalkoiseen adidaksen pipoon.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Pauha

Posts: 515

#192 • • Pauha
Valkonen nahkatakki, farkut ja punanen pipo. Muut sitte vaihtelee muitten asusteitten mukaan...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

johnnytys

Posts: 489

#193 • • Edited johnnytys idän pikajuna
aina on jotain erikoista monenmonta kertaa hame päällä meen eli pukeudun oudosti*plur**plur**tirsk* mut nykyään olen hullaantunu mustaan aina jotain mustaa päällä*joo**piis* jonkun mielestä oudosti mut omast mielestä kivasti

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

homppa

Posts: 731

#194 • • homppa
wannabe hippi/taiteilija

pitäs saada massii jostain niin pääsis taas kirppareille ^^
jumituinen

Posts: 27

#195 • • jumituinen
työmatkoilla pukeudun yleensä suht huomaamattomasti, vapaa-ajalla pukeudun juuri siten miltä tuntuu,yleensä värikkäästi ja ehkä hiukan kummallisesti. Joku ihme hippipeikkomenninkäinen tunnen kyllä olevani. Välillä yritän pukeutua jotenkin hillityn hipisti,varsinkin tämänhetkisessä asuinpaikassa pienen pienessä tuppukylässä,jossa tuntuu että aika on pysähtynyt pieni ikuisuus sitten ja kaikki hieman erikoinen huomataan varmasti.
Aika vaikea selittää,hih.
Stresspill

Posts: 220

#196 • • Stresspill rendermonkeywrench
Hippi/renttu tarkoitus ennen tyyliä look.

--
Aeria Gloris

Avatar
#197 • • Edited dew Guest
Mä vetelen aika tyypillistä anarkovegefeministihippilinjaa aka väljiä housuja, tennareita, kirpparireleitä ja itse kustomoituja kuteita. Meikata ei jaksa. Sen verran tulee panostettua että kuiturastat on päässä melkeen aina ja kulmakarvat viitsii värjätä kerran viikossa, ehkä nyppiäkin.

Huomaa kyl päällepäin et opiskelee vaatetusalaa.
vaavu

Posts: 1,324

#198 • • vaavu vara-vana
Viime aikoina aika tätimäisesti. Päällä on saattanut olla vanhan roosan värinen tweedhame, vanhan roosan värinen neuletakki, helmet, harmaa kalanruotokuviotakki, ja harmaa puuhka. Ja totta kai mokkahansikkaat sävy sävyyn. :D

Let's face it, mä en enää näytä ulkopuolisen silmin yhtään pertti perusbilettäjältä. Entropyn Tresor-bileissäkin joku tuli esittelemään mulle bileitä tyyliin "tällaista täällä Entropyn bileissä on, toivottasti tuut uudestaankin käymään".
Kon-tiki

Posts: 1,936

#199 • • Kon-tiki The Unsinkable
Silmälasit, jättikokoinen olkalaukku tai urheilureppu, musta kesä- tai talvitakki (kesätakki voi olla myös khaki), lenkkarit, farkut (mieluiten juuri nytkin päällä olevat korkeavyötäröiset STC:t vm. -96 tai matalammat Calvinit vm. 2003), ei meikkiä. Takin alla huivi, perusvärinen t-paita ja (alle +15 asteen lämpötiloissa) musta, valkea tai vihreä puuvillaneule. Panostus säästetään bileisiin.

= tavis/jumppanörtti
Cloud

Posts: 2,162

#200 • • Cloud Game Freak
Ennen mun vaatteet oli mun Musamaku =P

Nykyään ei oo pilottii eikä pelota, mutta pukeutuminen on hyvinkin pitkälle normalisoitunut ja järkevöitynyt. Varinkin talvella lämpimästi pukeutuminen on vaan musta aina ollut järkevää ja ulkonäön ohittavaa.

Kauluspaidat ja Lyhytkastiset takit on <3. Ihan normi farkkuja pienillä värivivahteilla tai blendauksilla riittää mulle.

Kesällä sitten jotain vähän erilaisempaa. Mutta aika simpeliä silloinkin. Punainen, sininen, vihreä sekä tietty mustavalko on ne perus jutut kesällä varsinkin.

Talvella maanläheisyys eli ruskea, harmaa, beessi vai oliks se bleessi no anyway ja murrettuja värejä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.