miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,261 views

Miika

Posts: 893

#222 • • Miika
Kurainen maastopyöräilijä näin keväisin *hmph*
anco

Posts: 201

#223 • • anco
Tumma puku.

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

kakku111

Posts: 146

#225 • • kakku111 pikku pioneeri

Yallu, 30.3.2006 20:50:
Yleensä pukeudun kotona..



*nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

*Anna*

Posts: 181

#226 • • *Anna* Fantastic House wife
Työn puolesta pitää pukeutua ns.trendien mukaisesti. Tosin tykkään pitää kiinni omasta tyylistä, joka on parhaimmillaan aika leikkimielinen... Rakastan kaikenlaista rooliin pukeutumista eli naamiaiset ym. on aina tervetulleita. Ja siinä varmaan yksi syy teatteriharrastukseeni. *pihkassa*

Ibizalle pääsyä odotan aina innolla, koska siellä voi pukea päällensä vaatteita, joita ei Suomessa kehtaa/tarkene päällensä pukea. Viime viikolla ostin kirpparilta maailman "kasareimmat" korkokengät, joille NIIN naurettaisiin täällä, mutta näen jo sieluni silmin kuinka astelen ne jalassa Pachaan ensi kesänä...
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#227 • • Peikkotyttö
pukeudun.

--
Groove is in the Heart

keisha

Posts: 1,394

#228 • • Edited keisha bullet with butterfly wings
Sopivan hipisti. Polvisukat, raitasukat <3 Suosin lämpiminä vuodenaikoina puolisääreen ulottuvia housujaa niin et sukat pääsee vilkkumaan. Farkut pitää tietysti kääriä ylös. Myös leveälahkeiset, taskulliset rennot housut on jees. Suoria housuja omistan yhdet, joita käytän ehkä kerran vuodessa jossain pakollisessa virallisessa tilaisuudessa. Tykkään väreistä, suosikkeja vihreä ja punainen. ootan jo että ilmat lämpee ja pääsen käyttämään ihanaa uutta kevättäkkia vaaleaa vakosamettia ja kukkakirjailua! Tykkään kukkakuvioista, mut en kyl oo muuten erityisen naisellinen. Korkeita korkoja en osaa käyttää lainkaan, suosin tennareita ja matalia läpsykkäitä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Chatte

Posts: 4,085

#229 • • Chatte Team Teknolipat :)

Yallu, 30.3.2006 20:50:
Yleensä pukeudun kotona..


Heheee, sellainen fiilis, että tää läppä uppos. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

pirullinen enkeli

Posts: 21

#230 • • pirullinen enkeli
Mun vaatekaappi koostuu lähes täysin mustasta...Mutta jotain valkostakin kyllä löytyy ja sitte aikalailla tummanpunasii paitoja...Housut pitkiä ja laahaavat lähes maassa ja paidat "muotoon ommeltuja"...tennarit ja korkkarit on nykyään kenkinä ku saappaat alko prkl oleen jo uudistuksen tarpeessa niin minkäs teit... hiukset on takkusen näköset ku en yleensä jaksa niitä hirveesti laittaa!

Saattaa riippua päivästäki että mitä on päällä...Joskus mustaa, naruja, nyörejä, niittejä ja korsetti, mutta joskus saatan kulkee suorissahousuissa ja kauluspaidassa... Mielialan mukaan ja tietty sen mukaan mihin menee...

Eli sama juttu ku mun klubbari-nicissä...kaks asiaa jokka on vastakohtii mutta ne on molemmat mussa... ;)
taikakaulin

Posts: 80

#231 • • taikakaulin amatöörininja
Reisitaskuhousut on sellanen vakiojuttu, muut kuteet vähän vaihtelee. Kesällä jessesandaalit on tosi pop. Värit tällä hetkellä ruskea-punainen-oranssi -osastolla.
Avatar
#232 • • astaroth Guest
yleensä hyvin helposti ja yksinkertaisesti, koska arki menee monesti duunin ja kodin välillä, jolloin ulkonäköseikat ei kiinnosta pätkääkään

sitten vähän harkitumpi vapaa-ajan vaatetus on abt. 2/3 wannabeskedeghettonegeä ja 1/3 trendifruittaria
genki

Posts: 872

#233 • • Edited genki
brand-junkie...

Volcom, Rusty, LRG, Evisu ja sentyyppisiä katukäyttöön. Hurley INTL, Koppartrans, Tiger of Sweden etc. taas sit businessmeininkiin..

--
crop circles in the carpet

Jago

Posts: 4,039

#234 • • Jago un-trained monkee
kesällä
*ikivanhat sandaalit
*vaaleen siniset tai mustat shortsit
*vaaleen sininen, oranssi, punanen tai vihree paita

siis värikkäästi ja rennosti pukeudun. ei jaksa miettii liikaa muoteja, kuhan vaan näyuttää siistiltä


ens talvesta en tosiaan tiiä. aikasemmin olin farkkukansaa, mutta noin kiksuhousut on niin ihanalta tuntuvia ja istuvia etten varmaan osaa enää palata vaatteisiin jotka on ihonmyötäisiä jaloista ja tekee hirveet pussit perseeseen.

pitää varmaan yrittää pysyy siinä stylessä ja yrittää vaan tehtailla ulkokäyuttöön sopivia semmosia tai jotain(miettii tilausvaatteiden hintaa*poks*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jusna666

Posts: 1,447

#235 • • Jusna666 Diablo
Oikeestaa ihan sama kuhan ei asiallisesti.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Sunflower

Posts: 363

#236 • • Sunflower
Hmm.. Farkut ja sammarit on aika yleinen näky.
'Teini' t-paidat, joissa on joku _mun mielestä_ tosi hauska kuva tai teksti. Bändipaidat on kanssa aika yleisiä.
Hupparit ja neuleet talvella.
Väreissä musta on suosikki, mutta harvoin tulee koko mustissa kuljettua.
Sallakat

Posts: 2,220

#237 • • Sallakat jungle, baby !
pukeudun katukuvassa niin, että mulla on hyvä olla. Sain poikaystävältä synttärilahjaksi parhaiten istuvat farkut mitä mulla on pitkään aikaan ollut, kyllä nyt kelpaa taas kun tulee viileemmät ilmat *joo*
Kesällä kuljen lyhyissä shortseissa, pellavahousuissa, hameissa, sandaaleissa,pienissä topeissa, mukavissa vaatteissa. Syksyllä tuntuu aina oudolta laittaa farkut ekaa kertaa moneen kuukauteen jalkaan. Kohta se on taas edessä *poks*
Talvella katukuvassa liikun neuleissa, collegeissa, kaulaliinoissa. Itse asiassa ihan kiva, että kohta saa taas kerrospukeutua!
Lyylikki

Posts: 2,975

#238 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Casual...samoissa rytkyissä voin lähtee niin baariin, kun töihinkin.
genki

Posts: 872

#239 • • genki
mulla on takkifetissi. siks kesä on tyhmä. :P

--
crop circles in the carpet

ekliptika

Posts: 143

#240 • • Edited ekliptika One man conspiracy
Koska painoni riippuu planeettojen asennosta ja muusta sellasesta niin pukeudun niihin vaatteisiin mitkä sillä hetkellä sopii päälle. Kehitän itselleni suuren vaateongelman just ennen ku pitäs lähtee jonnekki ja sitten myllään koko kaapin läpi. Päädyn kuitenki yleensä siihen ekaan vaihtoehtoon *nauru*