miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,420 views

Avatar
#141 • • ikj Guest
hmmm, itikseen tästä lähössä ja päällä on lökät armeija nauru pöksyt, cyberogin huppari ja swearin kengät.... *hellokitty*
Aidrian

Posts: 1,799

#142 • • Aidrian Furian Master

ella_:
---
Dèja vu:
---
henne:
Mun pukeutumisesta ei kyllä ARKISIN huomaa et käyn bileissä.Yritän erottuu massasta tyylikkäästi->panostan paljon pukeutumiseen*hellokitty*

---


jepjep, näin se on.*joo*

---



tottis. tosin ei mun bileasustuskaan mikään varsin kiksu tai polc ole, että sinänsä.



no eipä kai mullakaan. Suhteellisen tavallisia ollaan siis*iloinen*
Jammailija

Posts: 3,224

#144 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä kuljen yleensä alasti, kesät ja talvet. Vastustan vaatteita ja kuulun ”Vastustan Vaatteita Vitusti-organisaatioon”! Eli VVV.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

pupuankka

Posts: 869

#146 • • pupuankka poly-wtf?!
jammailija: siinä tapauksessa tunnen sut *hymy*

täällä päin nimittäin asustelee kaveri joka kulkee oikeestikin alasti kesät talvet. no, on hänellä shortsit ja talvella pipo päässä. onko sulla? *vink*
vaavu

Posts: 1,324

#147 • • vaavu vara-vana

Tres:
Asianmukaisesti:
www.antenniosasto.net/ horst.jpg



Hot daddy! *sydän*


Mulla oli monta vuotta sellainen että pukeuduin pelkästään mustaan (no alaosassa saattoi kyllä olla farkkua). Sitten jossain vaiheessa tajusin että tämänkaltainen albiino mustissa näyttää vähintäänkin kuoleman sanansaattajalta, ja rupesin pikku hiljaa ostamaan muunkin värisiä vaatteita sekaan. Nykyään pukeuden lähinnä murrettuihin ruskean ja vihreän sävyihin, jotka ei liikaa tappele mun värittömyyden kanssa.

Bileiden ja arjen pukeutumisen ero on aika pieni, erityisesti housujen ja kenkien suhteen. Bileissä on yläosassa usein jotain vähintäänkin selkää paljastavaa, mutta arkena mukavimmat vaatteet ovat korkealle kaulaan asti kiinni. Housuina on yleensä joko farkut tai löysät roikkuvat housut. Kenkien on ehdottomasti oltava mukavat, ehtona on että niissä on kyettävä tekemään esim. nopeita spurtteja bussipysäkille jäisellä kelillä. Mitkään korkokengät eivät siis tule kysymykseen, vaan matalapohjaiset lenkkarit tai saappaat ovat se mitä tulee käytettyä.

Välillä mä kyllä mietin että pukeudun liiankin rennosti ikääni nähden. Työhaastatteluihin yms. tilanteisiin on aina kauhean vaikea laittaa mitään sopivaa, ja usein sitä meneekin ihan omana itsenään. Ajattelin kuitenkin nauttia tästä jakkupuvuttomasta elämästä niin kauan kuin voin.

[muokattu 29.10.2003 20:12]
päivänsäde

Posts: 1,049

#148 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
Suomiverkkareihin, karhun lenkkareihin ja punaiseen koffin lippikseen.. ja tietenkin sexin tappajaksi vielä alusvaatteiksi yleensä sloggi mallit.. hmm.. *hahjust**justjoo*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Karski

Posts: 6,049

#149 • • Karski Pomon kätyri

vaavu:
Välillä mä kyllä mietin että pukeudun liiankin rennosti ikääni nähden. Työhaastatteluihin yms. tilanteisiin on aina kauhean vaikea laittaa mitään sopivaa, ja usein sitä meneekin ihan omana itsenään. Ajattelin kuitenkin nauttia tästä jakkupuvuttomasta elämästä niin kauan kuin voin.



Toi saattaa olla naisten ongelma enemmän
kuin miesten, mutta ainakaan en itse edes
niinkin konservatiivisessa laitoksessa kuin
luottokunnassa työskennellässäni kokenut
tarvetta pukeutua reisitaskuhousuja ja poolopaitaa
'asiallisemmin'. Kravattia en ole koko työurani
aikana käyttänyt, enkä ole kokenut sen esim.
syöneen uskottavuuttani vaikka olenkin
mm. luennoinut ympäri pohjoismaita konsernitason
johtajille jne.

Toisaalta IT-alalla tällainen tietty boheemius
tuntuu tuovan lähinnä lisäpisteitä muutenkin,
mikä sopii mainiosti kaltaiselleni t-paita &
reisitaskuhousu -rentulle. Toki edellyttäen
että osaa hommansa *justjoo* Toki joissain
firmoissa on yhä sanaton pukupakko,
mutta yhä useammalla työpaikalla yhä useampi
johtaja on huomannut että kravatti ei tee
firmalle tulosta, ja ainakin itse teen mieluummin
yhteistyötä näiden organisaatioiden kanssa.

[muokattu 31.10.2003 13:39]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#150 • • kelasin Guest
talven tullen pitaaki kaivaa villasukat laatikosta *hih*
Roger Roger

Posts: 3,372

#151 • • Roger Roger Kentti

päivänsäde:
ja tietenkin sexin tappajaksi vielä alusvaatteiksi yleensä sloggi mallit..


*slurps**nauru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kuu

Posts: 1,174

#152 • • kuu tyttttö

hallaaa:
talven tullen pitaaki kaivaa villasukat laatikosta *hih*



Mulla ollut jo elokuusta lähtien jalkoja lämmittämässä. *iihhih*

--
köh köh

Avatar
#153 • • catnip Guest
Pukeudun aika tylsän tavallisesti talvella, joskin takissa on pakko olla karvaa. *plur* Vaatteet on yleensä mustia, värejä jos on, niin lähinnä punaista. En oikein löydä ikinä talvivaatteita, kesätoppeja yms. on kyllä kaapit pullollaan... Ja mulla on aina niin kylmä ettei sellaisia voi talvella/syksyllä/keväällä pitää.
Avatar
#154 • • ALIEN Guest
olisin alasti, jos ei olisi niin pirun kylmä tai se ei aiheuttaisi häiriöö *vink*
Avatar
#155 • • hyperventilaatio Guest
Mustat nahkahousut, punanen latexpaita ja batman-viitta. *hahjust*
Avatar
#156 • • ALIEN Guest

hyperventilaatio:
Mustat nahkahousut, punanen latexpaita ja batman-viitta. *hahjust*



nyt huijaat! =D
typ0

Posts: 1,892

#157 • • typ0 syntax error
samat kuteet kesät talvet *hahjust*
tjoo eli siis samoja vaatteita käytän koulussa/duunissa/kaupungilla/bileissä..hmm no en ehkä ihan niin provosoivasti koulussaduunissa kuin bileissä tai siis oon sen pvchameen ja 5sentin piikkikaulapannan jättäny himaan... mut muuten kaikki vaatteet käytetty kaikissa tilanteissa x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

skasi

Posts: 161

#158 • • skasi
Ääh, miten sen nyt ottaa.. Milloin mitenkin. Gsus, Paul Frank jne.

Nyt päällä on tribalin huppari, Volcomin farkut, adidaksen kengät ja Jackass t-paita. Melko sk8er henkisesti..*joo*

Ostin just tuos löysät pellepelle-farkut..

Paul Frank opsessio.. Julius on meikän idoli.*nauru*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

itis

Posts: 2,518

#159 • • itis Morning Star
Löysät varkut tai jotkut esim. Jupiterin tummat ja kummat housut. Yleensä joku neopreenitakki ja paksupohjaiset kengät kun olen niin lyhyt mieheksi *hih* Niih, ja slimmi teepaita aina, löysät paidat näyttää äitiysmekoilta mun päällä... ja hikinauha tai niittiranneke, arskat jos paistaa. Toivoin aina löytäväni itselleni sopivia kummia vaatteita, mut esim. Takkia on ilmeisen mahdoton löytää sellaista että tykkäisin talvella pitää *eiei* Reppu on ihan vakiovaruste.

Niinja.. viitaten Päivänsäteen sloggi-seksintappajiiin... jotkut ihmiset voi näköjään vetää vaikka mummon villahousut jalkaan ja vaarin samanlaiset päähän ja näyttää silti hyvältä *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

MaSari

Posts: 1,986

#160 • • MaSari space jammer

kuu:
---
hallaaa:
talven tullen pitaaki kaivaa villasukat laatikosta *hih*

---


Mulla ollut jo elokuusta lähtien jalkoja lämmittämässä. *iihhih*



Nii mullaki *blush*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*