257 posts, 13 pages, 69,343 views
ella_:
---
Dèja vu:
---
henne:
Mun pukeutumisesta ei kyllä ARKISIN huomaa et käyn bileissä.Yritän erottuu massasta tyylikkäästi->panostan paljon pukeutumiseen*hellokitty*
---
jepjep, näin se on.
---
tottis. tosin ei mun bileasustuskaan mikään varsin kiksu tai polc ole, että sinänsä.
Tres:
Asianmukaisesti:
www.antenniosasto.net/ horst.jpg

vaavu:
Välillä mä kyllä mietin että pukeudun liiankin rennosti ikääni nähden. Työhaastatteluihin yms. tilanteisiin on aina kauhean vaikea laittaa mitään sopivaa, ja usein sitä meneekin ihan omana itsenään. Ajattelin kuitenkin nauttia tästä jakkupuvuttomasta elämästä niin kauan kuin voin.
Toki joissain
päivänsäde:
ja tietenkin sexin tappajaksi vielä alusvaatteiksi yleensä sloggi mallit..

Vaatteet on yleensä mustia, värejä jos on, niin lähinnä punaista. En oikein löydä ikinä talvivaatteita, kesätoppeja yms. on kyllä kaapit pullollaan... Ja mulla on aina niin kylmä ettei sellaisia voi talvella/syksyllä/keväällä pitää.
hyperventilaatio:
Mustat nahkahousut, punanen latexpaita ja batman-viitta. *hahjust*
Niih, ja slimmi teepaita aina, löysät paidat näyttää äitiysmekoilta mun päällä... ja hikinauha tai niittiranneke, arskat jos paistaa. Toivoin aina löytäväni itselleni sopivia kummia vaatteita, mut esim. Takkia on ilmeisen mahdoton löytää sellaista että tykkäisin talvella pitää
Reppu on ihan vakiovaruste.