miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 59,262 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#101 • • hallucinogen Edain
Täällä jotkut menee ilman kenkiä tarkoittaako kenties ihan varpasillaan? *hymy*
Jos niin, on kyllä pakko antaa propsit ainakin asfaltilla kävelystä kolmenkymmenen asteen helteellä kun aurinko paistaa ja edellisenä päivänä teinit rikkonu kaljapulloja maahan *nauru*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#102 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Jotensakin noin: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Epailija

Ihan joka päivä ei tule tuohon tyyliin kuitenkaan riehuttua. *vink*

Bileissä tulee käytettyä aika pitkälti samoja vaatteita kuin ”siviilissäkin”. Sen verran köyhä olen, ettei ole kauheasti varaa sijoittaa vaatteisiin. Toisaalta taas ei ole aikaa eikä energiaa ommella itselleen mitään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Elsa F

Posts: 2,763

#103 • • Elsa F Koululainen :)
Tänäänkin niin tylsissä työvaatteissa, että!

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Gaia

Posts: 9

#104 • • Gaia Guru
Yleensä vaatteet päällä. Ehkä joskus jopa jotain tyylikästä vaatetta,ku menee lähikauppaan ostaa ruokaa ja bongaa binääreitä*hymy*

--
\\\"The power I firmly believe in is here.\\\"

Ihan A

Posts: 106

#105 • • Ihan A Haamusienestäjä

hallucinogen:
Täällä jotkut menee ilman kenkiä tarkoittaako kenties ihan varpasillaan? *hymy*
Jos niin, on kyllä pakko antaa propsit ainakin asfaltilla kävelystä kolmenkymmenen asteen helteellä kun aurinko paistaa ja edellisenä päivänä teinit rikkonu kaljapulloja maahan *nauru*



Enmä nyt asvaltilla kävele, kun on kaikkee lasisirua täynnä ne. Nurmikolla ja jos on mukavaa hiekkaa, mut nurmikolla oon mielummin. Kesällä on kivaa puistoissa ja missä on vihreetä. Voi olla ilman kenkii ja lööbailla mis huvittaa. Koko puisto kuin oma huone, voi tehdä mita haluu. Kaikkee samaa mitä kotonaki mut kun kesä niin mielummin siks ulkona.

Tässä mun unelma: Autot pois. Tiet istutetaan nurmikoiks ja istutetaan puita teille ja joka puolelle. Eli ei asvalttia missään. Pelkkää nurtsii ja puita ja luontoo ja taloja siel välissä niinku nytkin. Vois vaan tassutella ilman kenkii mis vaan ja olis siistii.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

-P

Posts: 4,972

#106 • • -P
yleensä se farkut, joku retro tyylinen paita, retro tyylinen takki (kyllä, olen retro freak)*justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#107 • • Kirsikka Guest
Hmm..jossain vaiheessa tykkäsin oikein kovasti värikkäistä vaatteista, nykyään en ehkä ole aina ihan niin riemunkirjava. Farkut tai sammarit, t-paita (melko kireä) ja huppari..ainakin paidoissa aika paljon punaista. En mitenkään bile-henkisesti pukeudu bileiden ulkopuolella.
Lucia

Posts: 47

#108 • • Lucia Grasslander
Alkukeväästä suosin paljon mustaa ja valkoista, lähinnä sen takia että nuo värit sopivat minkä muun värin kanssa tahansa...

... kunnes tajusin etten tee tuolla käytännöllä mitään jos en hyödynnä sitä *hih*
Siis VÄREJÄ!

Hiljaa hyvä tulee, nykyään päältäni löytää punaisia/beigejä/vihreitä paitoja, alaosissa suosin tavallisesti mustaa vieläkin, katukuvassa kireitä, bileissä löysiä minusta-roikkuu-naruja-housuja. *nauru*
Yleisesti ottaen käytän vaatemalleja melkeinpä laidasta laitaan, mille päälle nyt sattuu.
*hymy*

--
IMadeThis.

mza

Posts: 2,954

#109 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Löysät ja äärimmäisen rennot vaatteet. Niukan budjetin vuoksi usein myös hyvin kuluneet ja joskus jopa likaisetkin, mikä ei johdu heikosta rahatilanteesta vaan LAISKUUDESTA!
Avatar
#110 • • Relic Guest
vaatteisiin lähinnä :I
Jii-75

Posts: 459

#111 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
no siis vaatteisiin ;) hmm normi arki päivänä lienen ihan normi insinööri luukissa eli siis jotkut siistit housut ja siisti paita... kaulus sellanen jopa... yök.. vaqpaapäivinä enempi jossain rennommissa housuissa ja joku rennonmpi paita... ei mul silleen mitään selkeetä tyyliä ole:) fiiliksen ja tilanteen mukaan:)

--
dodiih

Avatar
#112 • • Relic Guest

Jii-75:
no siis vaatteisiin ;) hmm normi arki päivänä lienen ihan normi insinööri luukissa eli siis jotkut siistit housut ja siisti paita... kaulus sellanen jopa... yök.. vaqpaapäivinä enempi jossain rennommissa housuissa ja joku rennonmpi paita... ei mul silleen mitään selkeetä tyyliä ole:) fiiliksen ja tilanteen mukaan:)




Jii on nakupelle *pelle*

[muokattu 9.9.2003 11:29]
Jii-75

Posts: 459

#113 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Relic:



Jii on nakupelle *pelle*

[muokattu 9.9.2003 11:29]




hih;) in ur dreams baby;) tosin joskus voi joutuu nakuileen;) mut harvoin katu kuvas *wirn*

--
dodiih

Avatar
#114 • • Relic Guest
höpö höpö

mun unissa sä oot kahleissa nahka-asussa ja loput voit kuvitella
Jii-75

Posts: 459

#115 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Relic:
höpö höpö

mun unissa sä oot kahleissa nahka-asussa ja loput voit kuvitella




uuh kuulostaa vinkeeltä fantasialta;) nyt vai heti baby *wirn*

--
dodiih

Avatar
#116 • • Relic Guest
menee ohi aiheen nyt mut *slurps*
joo mä oon iha ready jo
Jii-75

Posts: 459

#117 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Relic:
menee ohi aiheen nyt mut *slurps*
joo mä oon iha ready jo


joo vähäsen pomppas mut jatketaan asiasta illalla siellä sun kellarissa *slurps* *nauru*

--
dodiih

Armin

Posts: 411

#118 • • Armin surffitukka
Kesällä leirillä ollessani ne muksut alko sanomaan mua Mariskaksi, joten siitä voi varmaan päätellä aika paljon, jotenkin on sellanen räp-henkinen tapa pukeutua tai sitten on varmaan ihan vitun pop... emmä tiiä... yritän erottua joukosta omalla tyylilläni mutta kuitenkin tyylikkäästi(?) *pelle*
Vaikkee selittää....
Mutta melkeen verkkari/reisitaskuhousu/huppari/hameita-miljoona-erillaista-meiningillä... tai jotain... sellasia vaatteita missä on hyvä olla.
Avatar
#119 • • ALIEN Guest
minihameeseen ja kiksukarvoihin*igor*
Avatar
#120 • • hellu Guest
Siis mä tykkään pukeutua sellaisiin vaatteisiin missä viihdyn ja tunnen oloni mukavaksi.

Nykyään menee niin, että pukeudun bileissä sekä katukuvassa samoihin vaatteisiin. Muistan vielä ne ajat kun satasttiin bile pukeutumiseen täysillä, ja mietittiin viikoja ennen bileitä mitä päälle laittaa jne. Rennompaa se nykyään on.

Mieluiten löysät huosut tai toppi, t-paita(kiree) ovat jees...