257 posts, 13 pages, 60,995 views
Progress:
erottuvasti, erottuvasti ja vielä kerran erottuvasti.
Tää kaupunki on niin täynnä tavixii, että on miltei pakonomainen tarve erottuu massasta. Ja kiwaakin se on, ku porukka tuijottaa...
Progress:
erottuvasti, erottuvasti ja vielä kerran erottuvasti.
Tää kaupunki on niin täynnä tavixii, että on miltei pakonomainen tarve erottuu massasta. Ja kiwaakin se on, ku porukka tuijottaa...
Progress:
Oi niitä aikoja, jolloin suurin osa bileporukasta panosti kuteisiin.
Nykyää bilettäjäkansa ei erotu enää niin hyvin taviksista.
toshbi:
ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla..
Jone:
---
toshbi:
ja syy siihen miksi kaikki joilla on jonkin sortin hopparihousut jalassa kävelevät kuin heillä olisi jotain ylimääräistä housuissa johtuu huosujen mallista.niillä ei yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti vaan aina on pakko kävellä kuin gorilla..
---
Öhs, kuis?
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut normaalin kävelyn suhteen teltan kokoisista housuista huolimatta.
Nimim. Isoa housua vuodesta miekka ja kivi
toshbi:
---
Jone:
---
toshbi:
---
Öhs, kuis?
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut normaalin kävelyn suhteen teltan kokoisista housuista huolimatta.
Nimim. Isoa housua vuodesta miekka ja kivi
---
ilmeisesti tuokin asia riippu siitä miten housuja pitää... tai sitten olet vain hyvä
itse kävelen todella usein kädet taskuissa ja kun taskut on alhaalla niin pitää hieman joustaa ryhdistä.