miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 61,008 views

meow

#41 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.no tänään mul on pinkki raitapaita*plur*
.ja supastarat jossa turkoosit räppinauhat.
.ja mustat pöksyt ja musta mao-takki.
.ja tietinki pääkallopipo, pääkallolaukku ja pääkallorintamerkki..
..pääkallohousuja vielä tekemässä..

.ah, ja sateenvarjo.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

[Nuclear]

#42 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:

...tollasesta erottaa trendipellen ja trendsetterin...

Mikäs on nimitys jos ostaa sellasia vaatteita, joita on esim. H&M:ssä ja tykkää niistä itse silti?*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ATD

#43 • • ATD
mä kuljen ihan normaaleis rennois kuteis.. ehkä sikski et mun kokoo ei tehä.. paitoi löytyy ihan kivasti mut housut on liian lyhyitä tai liian leveitä.. ku pitää olla tällänen prkleen pikkumies!! no mut ei siin mitää..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

#44 • • ikj Guest
yana4000:

idi:todella selvä =D sen nakee varmasti kun kay illalla hallmarkissa

[muokattu 17.5.2003 12:34]

no kerroppas mikä se trendi oikeen oli?
#45 • • yana Guest
[Nuclear]:

yana4000
Mikäs on nimitys jos ostaa sellasia vaatteita, joita on esim. H&M:ssä ja tykkää niistä itse silti?*ding*

ne on tuulipukukansaa.
#46 • • yana Guest
idi:

no kerroppas mikä se trendi oikeen oli?

ei tää hei noin toimi ;)
keiju

#47 • • keiju
Mä pukeudun vähän miten sattuu.. Mielialan mukaan.
DESPE

#48 • • DESPE
H&M on hyvä kauppa pakko myöntää . ainoo vaan että ne vaatteet hajoo liian nopeasti ..
#49 • • hanna Guest
Mä pukeudun ihan normaalisti.. ei mitään räikyviä värejä.. vaan yleensä on farkut jalassa ja sitten joku vetskarillinen paita.. Bileisiin pukeudun aika samalla tavalla.. Tosin kotosalla on kyl kiva olla ihan vaan lökärit jalassa :)
[Nuclear]

#50 • • [Nuclear] el aprendiz
Jaiwhite:

H&M on hyvä kauppa pakko myöntää . ainoo vaan että ne vaatteet hajoo liian nopeasti ..

Siel ei kyl oo mitään hyvää eikä kivannäköst.*hymy* Kaikki vaatteet on ku jotain rättejä*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Texx

#51 • • Texx ^_^
Pukeudun aina lähemmäs samalla tavalla, erilainensamanlainenhippinuori (ette te tiedä mitä tarkoitan *vink*) sopii varmaan muhun just hyvin. *justjoo*

--
*piis*

Timce

#52 • • Timce
Näin kesän tultua löysiin farkkuihin (ei ihan sellaista lökäpöksymallia kuitenkaan) kauluspaita (lyhyet hihat) tai t-paita , skeittitossut..Whoomp, there it is.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anqqa

#53 • • anqqa tirehtööri
mustiin. *uros*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

#54 • • yana Guest
Timce:

Näin kesän tultua löysiin farkkuihin (ei ihan sellaista lökäpöksymallia kuitenkaan) kauluspaita (lyhyet hihat) tai t-paita , skeittitossut..Whoomp, there it is.

kesä *sydän*

kohta vois siirtyy taas shortseihin ja sandaaleihin

farkkuihin (ei ihan sellaista lökäpöksymallia kuitenkaan)

nää mun farkut taitaa menna tohon kastiin kyl

[muokattu 20.5.2003 16:02]
Karski

#55 • • Karski Pomon kätyri
Käytännöllisyydestä, kestävyydestä ja
konstailemattomuudesta syntyy ajaton tyyli joka
sopii arkeen ja juhlaan - siksi valintani on: Carhartt *plur*
(ja pari muuta vanhaa työvaatelafkaa)

Eli ero bile-ja arkipukeutumisen välillä on lähes olematon -
tota polkkkahamettaki tulee käytettyä nykyään niin harvoin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

trance(f)

#56 • • trance(f) metsäkeiju
Tyeicha:

mun pukeutuminen on yleensä kii siit et minne olen menossa, mut tuskin kovin moni vastaantulija ekaks aattelee et "toi käy selvästi jossain reiveis ym.". *eiei* en yleensä norm. kuitenkaan pukeudu mihinkään uv-toppeihin ja buffalon kenkiin, vaan käytän ain mahd. korkeita korkkareita ja kesällä lähinnä lyhyitä hameita/mekkoja ja muutenkin näytän enemmän tyypiltä joka ois menossa highlightiin kuin säteeseen.. *hmph*
mutta.. mun mielestä paras housu&takki-yhdistelmä miehel on musta, lyhyt nahkatakki ja "suorat" housut, eli toisinsanoen sellaset mitä esim. jack&jonesis on.. *plur*

mulla vähän sama juttu...
*voiei**hmph*
#57 • • miqmiq Guest
Omalla tyylillä mauttomasti, mutta rennosti*justjoo*
hoopstar

#58 • • hoopstar hoopstar
rennon letkeesti!.. ei sitä aina jaksa tarkka olla.. joskus sit on jopa puku päällä.. riippu tietty mihin menossa ja mistä tulossa... tässä tosin puhuttiin katukuvasta.. noh. kangastakki, ööö.. mitkä ne on.. suoralahkeiset iha peruspökät hmm... tennarit tai öö.. huh.. yks hailee?
Lost-Soul

#59 • • Lost-Soul los pallos
Näin miehenä täytyy kyllä sanoo, että ei noita vaatekauppoja paljoa ole... Ja ne mitä on, ni niissä ei toi valikoima hirveesti eroo toisistaan... Jotenkin vaan näyttää siltä, et jokaisen pitäis pukeutuu melkein samallatavalla... On se naisena silleen helpompaa, et tarjontaa löytyy roimasti enemmän, eikä se rajotu vaan kahden kolmen liikkeen väliin...
Itse kuljeskelen joko suorissahousuissa, tai sit tälläsissä mukavan rennoissa... ja paita osuus on sitten se, mikä kaapista mukaan lähtee... Jaloissa on joko hyvät kävelykengät tai sandaalit...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

avb

#60 • • avb - Sylvester -
Oikeestaan milloin mitenkin.....mielialan mukaan*hymy*