miten pukeudut katukuvassa?

257 posts, 13 pages, 61,015 views

cosmikki

#81 • • cosmikki
Yleensä tykkään pukeutua jollain tapaa erikoisesti/ huomiota herättävästi, mutta toisinaan ”sorrun” ihan basic-tyyppisiinkin vaatteisiin. :)
Karvasista jutuista tykkään kovasti.
ja anime-kuvioiduista paidoista ja laukuista :)
Pääasia on että mun vaattiessa on joku ”juttu” ja ettei joka toisella vastaantulevalla ole samanlaisia vaatteita.
*hellokitty*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

#82 • • imelä Guest
riippuu päivästä ja menoista. asiallisesti kun sellaista vaaditaan. himassa rennosti. kaupungilla sillee ihan siitisti muttei snobeillen. ja riippuen bileistä huomiota herättävästi (esim tänään päälle jotain hieman erikoisempaa tonne mossoon). mulla ei oo kuitenkaan mikään tarve kulke kaupungilla päivittäin neon värisissä kuteissa, kiksukarvoissa tm et mut huomattas. kirkkaita värejä suosin silti. musta valkonen kirkkaanpun on aika jees. pinkki ja vaalsin. jotain tollasta. keltanen on nyt ihan <3 ku on kesä *sydän*
Summerblink

#83 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Aina mustat housut & t-paita. Olin tossa pihatalkoissa ja päätin tuhota yhdet vanhat siniset farkut, oli ihan unreal olo SINISIS byysis *ding*
John

#84 • • John Lauma
Riippuu niin paljon tilanteesta ja fiiliksestä. Kesällä on kovassa käytössä leveälahkeiset polvihousut ja sopivan kireä t-paita (ei silti mikään ihan ihoon liiskautunut bodaripaita ;). Muuten yleensä farkut (mitä leveämmät sen paremmat :) ja kauluspaita/tankkitoppi/vetoketjullinen neule.

--
Fancy some cheese, Gromit?

pupuankka

#85 • • pupuankka poly-wtf?!
oon koukussa esim. Karmaloopin vaatteisiin.. oisinpa rikas ;) leveät hippilahkeet on mun juttu.

oon tosi ”vaateriippuvainen”... ei oikein sovi mun muuten kulutuskriittiseen ”imagoon” *justjoo*

köyhyys (opiskelijabudjetti;) tietty rajottaa näitä kans!

onkohan kellään muulla samanlaista housu & laukkufetissiä kun mulla.. *täh*

[muokattu 23.6.2003 03:27]
hrdkvr

#86 • • hrdkvr KURGO

pupuankka:

onkohan kellään muulla samanlaista housu & laukkufetissiä kun mulla.. *täh*

[muokattu 23.6.2003 03:27]

eeeiiii oo varsinkaan naistenkeskuudessa *iloinen*
eri asia on taas jos mieltää fetissi sanan seksuaalisena merkityksenä *iloinen*

--
-keep it hard-

e-z

#88 • • e-z Uhu
tänään: ruskeet alaspäin levenevät samettihousut meltin potilta, ruskeet mokkaset mokkasiinihenkiset kengät clarksilta ja sit tälläne vitun röyhkee hawai-paita. siin s o. ja kirja kädes metrossa, ei hattuu vaa just leikattu rouhee tukka.

grr.
#89 • • EmppuH Guest
fiilisten mukaan...kun olen *plur* niin värikkäästi ja kun olen *uuh* niin vähän tummempiin vaatteisiin...mutta ei musta kyllä huomaa että kuuntelisin jotain hardtrancee...*täh*
POSER

#90 • • POSER Wimp and Poser
Riippuu tosi paljon fiiliksestä. Yleensä kyllä löysiin kuteisiin ja jos kenkinä on jotain muuta kuin skede tossut niin sitten just isot ja jykevät kengät (joihin mulla tuntuu olevan joku outo fiksaatio). Kaulassa yleensä piikkikoru ja päässä biba, oli sitten ilma ja tilanne (lukuun ottamatta niitä muutamia virallisempia, joita läsnäolollani kunnioitan) mikä tahansa.

--
Keppiä Jehoville!

India

#91 • • India
Vaatteet yleensä löytyy jostain halpis hyllystä ja ne niitä mitä kukaan ei oikeen huoli ja hintakin sen mukanen... En ees muista et millon oisin ostanu täys hintasen..

Olen niin laihakin et yleensä paidat roikkuu päällä, joten usein sit paidat on löytyny lasten osastolta.... ja ne nyt on niin kivojakin..*joo*

Mutta paljon se on siitä fiiliksestä kii... Värit piristää varsinki talvella ku on muutenki synkkää...
#emppu#

#92 • • #emppu# ~ihan pihalla~
en mitenkään erityisesti.... riippuu mielialasta ja mihin oon menossa.... aika nokusti kuitenki......*hih*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

TonySt

#93 • • TonySt mediamoguli
<<<
Kuten kuvasta näkyy

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Claquesous

#94 • • Claquesous viidettä kolonnaa
mä pukeudun samantyylisest nii bileissä ku sitte ”ulkomaailmassaki” mut kuitenki pyrin pitämää ne erillää vaik köyhäl opiskelijapojal ei välil oo mahd. tehä nii*uuh*siis pidän tasapohjasist lenkkareist, ei-niin-löysist-housuist, kireist t-paidoist ja neuleist*plur*

--
32. of December

Ihan A

#95 • • Ihan A Haamusienestäjä
Rikkinäiset housut. Ei kenkiä kesällä. Joku paita minkä on joskus jostain saanu. Ei murheita.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

milla

#96 • • milla

Ihan A:
Rikkinäiset housut. Ei kenkiä kesällä. Joku paita minkä on joskus jostain saanu. Ei murheita.

*sydän*
Trixie

#97 • • Trixie
Yleensä kyl tulee pukeuduttuu sillee suht koht siististi tietenki tilantees t riippumatta. Aika useesti päällä näkee leveät farkut tai muut housut, harvemmin kyl hametta ja joku kiva toppi. Tosin nyt kun on niin pirun kuuma ni o suosinu hellemekkoa ja pinkeen värisiä sordeja*hih*
Mut bileisiin mennes on päälllä melkein aina mustaa...*iloinen*

--
face your fears and live your dreams

terrae

#98 • • terrae
Minä pukeudun tosi harvoin tai en koskaan:
-hameisiin
-paitoihin, jotka paljastavat vatsan
-korkokenkiin
-sukkahousuihin

Yleensä mulla on päällä ”normaali elämässä”
-skede-lenkkarit tai Niken sandaalit
-retro-tyylinen verkkatakki
-löysähköjä housuja
-hiattomia tai retro-tyylisiä neuleita
Ozie

#99 • • Ozie
Kesäällä, semmoset letkeät shortsit (polven alapuolelle), skede kengät ilman sukkia tai sit ilman kenkiä ja sitte fiiliksen mukaan joku kireempi paita tai sit joku löysä. Täl hetkel viel vaan inttikilot kummittelee sen verran pahasti et tulee ehkä vähän useammin käytettyy löysempii paitoi :P

Joskus tulee myös tarvi kehittää jotain ovelaa, kuten kerran menin karvahousut jalassa kouluun. Muutama tuli ihmettelee et mitä helvettiä. Mut ei mitenkään normaali tapa tuo.

Sitte ku tarvii enemmän vaatetta ni tulee yleensä löysempiä farkkuja tai vähän tilanteen mukaan tietenki..
Howdy

#100 • • Howdy Oldie
Liian kuumasti .... *nyyh*

--
Käpy vailla vertaa