168 posts, 9 pages, 45,201 views
xybo, 5.12.2007 00:30:
Nyt kun myspace.com:in menee auto-fucking-maagisesti suomenkielelle (pitäisi olla joku laki jonka nojalla saisi tappaa tuollaisten ideoiden kehittäjiä vapaasti), ei ole enää mitään syytä ikinä käydä siellä ja facebookin arvo senkun nousee.
sadesola, 3.12.2007 18:24:
Minulla ei ollut mitään Facebookkia vastaan,
kunnes joka toinen tuttava/työkaveri/ystävä/
sukulainen alkoi kysellä, olenko jo siellä.
Työnnän mieluummin perseeni pakastimeen kuin
naamani sille sivustolle. Muut tehköön mitä haluavat.
Syntse, 5.12.2007 08:35:
---
Nyt kun myspace.com:in menee auto-fucking-maagisesti suomenkielelle (pitäisi olla joku laki jonka nojalla saisi tappaa tuollaisten ideoiden kehittäjiä vapaasti), ei ole enää mitään syytä ikinä käydä siellä ja facebookin arvo senkun nousee.
---
Niin tossa joku aika sittenhän siellä tuli info että voidaan valita että halutaanko omalla kielellä näkyviin tuo myspace, itse ainakin tuolloin valitsin ihan englannin enkä suomea. Ja tuonhan voi muuttaa sieltä muuta profiilia -> tilin asetukset ja sitten sieltä oletus kieli. (edit profile -> account settings -> preferred site & language) ;)
xybo, 5.12.2007 11:25:
---
---
---
Niin tossa joku aika sittenhän siellä tuli info että voidaan valita että halutaanko omalla kielellä näkyviin tuo myspace, itse ainakin tuolloin valitsin ihan englannin enkä suomea. Ja tuonhan voi muuttaa sieltä muuta profiilia -> tilin asetukset ja sitten sieltä oletus kieli. (edit profile -> account settings -> preferred site & language) ;)
---
Kysymys onkin siitä, että jos ei ole loggaantuneena myspaceen. Jos olet ongelmaa ei ole. Mut jos haluat käydä katsomassa vaan jonkun bändin sivua. Ne lukee nyt suomeksi automaagisesti.
xybo, 5.12.2007 11:25:
---
---
---
---
Kysymys onkin siitä, että jos ei ole loggaantuneena myspaceen. Jos olet ongelmaa ei ole. Mut jos haluat käydä katsomassa vaan jonkun bändin sivua. Ne lukee nyt suomeksi automaagisesti.
Yallu, 5.12.2007 08:40:
Oletkos kuullut Ignoresta?
mku, 5.12.2007 17:29:
Facebook Admits Ad Service Tracks Logged-Off Users
Steven Hoaks, 5.12.2007 17:41:
Voisko joku lyhyesti kääntää tän pointin...
Vähän liian vaikeeta amerikkaa / nörttisanastoa mulle
tbo, 5.12.2007 15:59:
---
Yallu, 5.12.2007 08:40:
Oletkos kuullut Ignoresta?
---
paska ei lakkaa haisemasta vaikka siinä olisikin ignore-feature.
tbo, 5.12.2007 17:48:
"Facebook's controversial Beacon ad system tracks users' off-Facebook activities even if those users are logged off from the social-networking site and have previously declined having their activities on specific external sites broadcast to their Facebook friends"
Eli sitä et toi FBn Beacon-ominaisuus jäljittää käyttäjien tekemisiä ympäri verkkoa _silloinkin_kuin_nämä_eivät_ole_loggaantuneena_FBhen_ ja _ovat_kieltäneet_tiettyjen_saittien_käytöstä_raportoinnin_.
Vitun kuumottavaa touhua. Mua ette saa kusetettua, FB saa haistaa vitut mun puolestani.
ed: Toi Beacon ei toimi kuin valituilla saiteilla, mut on se silti perseestä. "Beacon tracks certain activities of Facebook users on more than 40 participating Web sites, including those of Blockbuster and Fandango, and reports those activities to the users' set of Facebook friends, unless told not to do so."
Worin, 5.12.2007 17:53:
onko toi sitten vanhemmalle polvelle eka nettiportaali.