Youth against Facebook

168 posts, 9 pages, 43,209 views

CM

Posts: 1,507

#81 • • CM

029, 28.11.2007 17:22:
---
Siinä vaiheessa kun susta on tehty henkilökohtaisesti räätälöity profiili niin sitä ei tarvii tehdä enään koskaan uudestaan. Se eka kerta riittää, ja sitä voidaan käyttää mihin vaan :)



Miten osoitteesta, kuvasta, puhnumerosta ja jostain nicknamesta netissä voi tehdä täydellisen profiilin, mitä niillä tiedoilla ees tekee? Ne muuttuu jokaisella kuitenkin, useastikin. Eri asia ois antaa sotunsa kaikkien näkyviin, jota tuskin kukaan tekee. Jenkeissä rekisterit on kyllä firmoille myytävissä, mutta so what? Spämmi on varmaan ainut, joka huolestuttaa, mutta senkin voi välttää olemalla fiksu.

Tota kuvioo ei yhtään kevennä se, että Facebookkia on perustamassa ja rahottamassa CIA:n alajaostot ja noita profiileita myydään tällähetkellä jo isoille firmoille :)

..suoramarkkinointia luvassa.. ja myöhemmin kenties jotain muuta =D



Vainoharhaa. Mitäs kaikkia jälkiä jätät kun käyt googlessa tai vaikka täällä, ostat jotain kortilla kaupasta tai kadulla kävellessä? Jää aika paljon tavaraa joka paikkaan. Eri asia kiinnostaako ketään oikeesti koko homma.

Vois kelata tota asiaa et jos suomen valtio haluais jossain vaiheessa ostaa tarkat profiilit ihmisistä ja niitä myydään jo tällähetkellä isoille firmoille käyttöön niin onko facebookin omistajat valmiita sanomaan ei ? :) Veikkaisinpa että ei...



Suomessa satut vaan omistamaan itse omat tietosi. Voit pyytää poistamaan vaikka kaiken rekisteristä. Tietoja ei voi kaupata eteenpäin, eikä voi yhdistellä rekisterejä. Kaikki laitonta.
Cloud

Posts: 2,162

#82 • • Edited Cloud Game Freak

KooKie, 28.11.2007 18:04:



Sinä se vasta turhaan energiaasi tuhlaat. Ja minä vielä turhempaan. Let's face it, me kaikki tykätään vääntää klubbarissa koska in the end meillä ei ole parempaakaan kohdetta sille energialle atm. :D

Edit. Muokkailenpahan huvikseni, kun ei muuta tekemistä ole.



Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta itse en tykkää vääntää klubbarissa. Kunhan ihmettelin. Ja kyllä tuhlasin energiaani johonkin jonka tiedän olevan hyödytöntä. Itse tykkään ihmetellä :) se on parempi sana minun pirtaani =P

Tosin itsehän ihmettelin miksi ihminen joka mainostaa muiden tuhlaavan energiaa tuhlaa sitä itse? Minähän en itse sanonutkaan, ettenkö tuhlaisi itse sitä. :)


Tosin itse uskaltaisin lisätä egoististen klubikansalaisten himoa egotella tämän vääntämisen osasyyksi myös ei pelkkää tylsyyttä. Tämäkin foorumi on täynnä isoja ja isompia egoja =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KooKie

Posts: 4,338

#83 • • KooKie aka. Petress Pan

Cloud, 28.11.2007 18:13:

Tosin itse uskaltaisin lisätä egoististen klubikansalaisten himoa egotella tämän vääntämisen osasyyksi myös ei pelkkää tylsyyttä. Tämäkin foorumi on täynnä isoja ja isompia egoja =P



Parhaimmat väännöt tapahtuukin, kun joku oikeasti egoilee. Me tekemisen tarvetta tyydyttävät forumpostailijat ollaan useimmiten ihan turhia viihdearvon kannalta. :,(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Cloud

Posts: 2,162

#84 • • Cloud Game Freak

KooKie, 28.11.2007 18:17:



Parhaimmat väännöt tapahtuukin, kun joku oikeasti egoilee. Me tekemisen tarvetta tyydyttävät forumpostailijat ollaan useimmiten ihan turhia viihdearvon kannalta. :,(



"What a shock" miten sä voit sanoa noin? eikö minkäväriset pitkätkalsarit tm. topicit yms olekkaan viihdyttäviä *justjoo*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KooKie

Posts: 4,338

#85 • • KooKie aka. Petress Pan

Cloud, 28.11.2007 18:19:
---
KooKie, 28.11.2007 18:17:

Parhaimmat väännöt tapahtuukin, kun joku oikeasti egoilee. Me tekemisen tarvetta tyydyttävät forumpostailijat ollaan useimmiten ihan turhia viihdearvon kannalta. :,(

---


"What a shock" miten sä voit sanoa noin? eikö minkäväriset pitkätkalsarit tm. topicit yms olekkaan viihdyttäviä *justjoo*



On ne siinä vaiheessa, kun joku päättää mennä sinne urputtamaan, että "hei miks te vastailette tällaseen paskaan topikkiin?! :,(" <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Cloud

Posts: 2,162

#86 • • Cloud Game Freak

KooKie, 28.11.2007 18:28:
On ne siinä vaiheessa, kun joku päättää mennä sinne urputtamaan, että "hei miks te vastailette tällaseen paskaan topikkiin?! :,(" <3



No mut heijjj sittenhän tää topic on just laadukasta viihdettä. Mutta back to anime. Siis ei se anime vaan se piirretty xD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Beliar

Posts: 1,361

#87 • • Beliar

alek száhala, 28.11.2007 16:27:
En mä usko että ton facebookin käyttäjämäärä Suomessa kasvaa gallerian ohi kovin nopeesti, jos ollenkaan.



Mä uskon! ...mutta se niistä uskonasioista! *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

MissKoo

Posts: 1,289

#88 • • MissKoo
Apua, mä olen päästänyt pedon ulos häkistä aloittamalla tän topicin *nauru*

Mutta hei, tähän ainakin kaikki (?) voi yhtyä, että helvetin hauska tätä topiccia on lukea *pepsodent*

YAF hyvä hyvä!

*LOL*

*vink**hih*
Slusse

Posts: 115

#89 • • Edited Slusse mukamasmuusikko

Cloud, 28.11.2007 18:02:
Ihan yhtälailla sinäkin tuhlaat energiaasi triviaaliin facebookin puolustamiseen? Miksi siis teet niin?

Sinua quotaten. Tuhlaat vaan energiaa kun puolustat facebookkia. Ihan yhtälainen hyöty siitä on.


Musta on hupaisaa katsoa kuinka joku jaksaa vaivautua puolustamaan jotan facebookin tapaista. Se voi olla jees ohjelma mutta miksi vaivautua.

Sinua quotaten. Toiset tykkää mutsista toiset mummosta. Miksi siis vaivautua rupeamaan paasaamaan sille joka tykkää mummosta jos itse tykkää siitä mutsista?

Pääsemmekin lopputulokseen miksi tuhlaat energiaasi täällä turhaan? Miksi vaivautua? Varsinkin kun itsekin myönsit nämä seikat?


Kuka on sanonu että tuhlaan energiaani, ja että puolustelisin mitään? Ihmettelen lähinnä ihmisten negatiivista asennetta facebookia (ja kaikkea siellä sitä ns. pahaa) kohtaan. Sori, mut mä en maininnu mummoja ja ihan syystä. :) Jos sulla on mummofetissi, niin se on ihan ok! Voisit ehkä perustaa oman saitin, vaikka MummoBookin sille taipumukselle? Jokatapauksessa, ota olut (tai lasi vettä jos viina ei maistu) ja nuku kiukkus pois. Sulla taitaa olla sellainen "nokka otsassa"-päivä/hetki meneillään. ;)

--
n
Kon-tiki

Posts: 1,936

#90 • • Kon-tiki The Unsinkable

kilobitti, 28.11.2007 17:15:
Kaikkein eniten mua huvittaa nämä "en tiedä mitä FB voisi mulle tarjota joten en liity"-kailottajat. Asioiden vastustaminen kun ei tiedä siitä mitään, on vaan ja ainoastaan typerää. Jos todella tietää mistä puhuu, on tietenkin oikeutettu kritisoimaan ihan niin paljon kuin lystää.



No mitenkäs sitä tarjoomustietoa saa, kun koko feissaria ei pääse edes katselemaan ja siihen tutustumaan ilman liittymistä??? Juuri se on ollut mulle se ns. dealbreaker, jonka takia en ole halunnut liittyä koko palveluun. Minähän en sikaa säkissä osta, ainakaan semmoista josta olen ennakkoon vähänkään epäilevällä kannalla.

Kerran sitten seurasin vierestä, kun kaveri rekkaantui omaan profiiliinsa. Eipä ollut kummannäköinen käyttöliittymä. Taidan odottaa, että pöly laskeutuu FB:n päälle. Tapasin sitä paitsi joku viikko sitten irlinä yhden vanhan tuttavan, johon on kiva törmätä pari kertaa vuodessa irlinä mutta hänellä oli vuosia sitten taipumusta puhelinhäiriköintiin (lopetti soittelun kun mainitsin asiasta). Nyt hän kertoo "juttelevansa ahkerasti" mun pikkusiskon kanssa FB:ssä. Joo ei jaksais.
typ0

Posts: 1,892

#91 • • typ0 syntax error

Cloud, 28.11.2007 18:13:
Tosin itse uskaltaisin lisätä egoististen klubikansalaisten himoa egotella tämän vääntämisen osasyyksi myös ei pelkkää tylsyyttä. Tämäkin foorumi on täynnä isoja ja isompia egoja =P



word!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Cloud

Posts: 2,162

#92 • • Edited Cloud Game Freak

Slusse, 28.11.2007 20:07:


Kuka on sanonu että tuhlaan energiaani, ja että puolustelisin mitään? Ihmettelen lähinnä ihmisten negatiivista asennetta facebookia (ja kaikkea siellä sitä ns. pahaa) kohtaan. Sori, mut mä en maininnu mummoja ja ihan syystä. :) Jos sulla on mummofetissi, niin se on ihan ok! Voisit ehkä perustaa oman saitin, vaikka MummoBookin sille taipumukselle? Jokatapauksessa, ota olut (tai lasi vettä jos viina ei maistu) ja nuku kiukkus pois. Sulla taitaa olla sellainen "nokka otsassa"-päivä/hetki meneillään. ;)

--
n




Lueppas tekstit jooko oikein. Minä sanoin, että sinä tuhlaat energiaasi kun ihmettelet muiden energian tuhlausta..

Niin ja muistaaksen myönsin jo aikaisemmin, että itsekin tuhlaan tässä energiaani ihan turhaan, eli sinuun. Sillä eihän sinulle puhumisesta ole mitään hyötyä. Hyvänä esimerkkinä ylempi viestisi. :)

Mutta Itse asiassa sinullahan se taisi olla, se huonopäivä kun tarvitsee tuhlata energiaasi noinkin typerien heittojen keksimiseen :)

Oho oho, kuka on sanonut, että minulla on mummo fettari? Pahoittelen ei kyllä ole. Poika vetää nyt niin nurkantakaa johtopäätöksiä että oksat pois. Ei siinä oma mummoni on vielä elossa ja on hyvin rakas minulle kuitenkin kiitos vain.

Ja kukaanhan ei ole kieltänyt ihmettelemistä itsekin ihmettelen tuollaisia ihmisiä kuin sinä päivittäin :)

Mutta voisin kyllä ottaa lasillisen hyvää viskiä ihan vain nautinnosta. Katsos minun ei tarvitse käyttää aineita hillitäkseni itseäni. Kiitos huomaavaisesta ehdotuksesta kuitenkin.

Itse aiheeseen. "sarkasmi on" On se varmasti super ohjelma kun tälläisiä puolustuspuheita kyseiselle palvelulle löytyy, joten ei kun menoksi tekemään itselleni sinne accountin. "sarkasmi off"

Edit miljuuna. Niin myönnän Cook olit oikeassa. Minäkin jauhan kun on tylsää =P Netti pokeri on niin hidasta, että uusien käsien odottelun lomassa on vaan kiva vastailla tälläisiin viesteihin =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

dj upi

Posts: 1,835

#93 • • dj upi

Sam, 28.11.2007 11:30:
Toi Facebook on hyvä tietokanta yrityksille. Mitä siel on jäseniä, joku 80 miljoonaa? Facebookilla vissiin kaikki oikeudet profiilien materiaaliin, right? No, tarvinneeko tuota kauaa miettiä miten Facebook pystyy hyödyntämään kaikkea sinne hakattua tietoa kaupallisesti.

Mulle artistina toi FB ei tarjoa mitään. Myspace toimii siinä mielessä paremmin. Ei ne koulukaverit kovin hyviä ollu sillon ala-asteellakaan, joten miksi pitäisi väkisin olla nyt "frendi"?



Joo mul on kans tällanen moraalinen dilemma et pitäiskö mun hyväksyy joidenki ihmisten kaveripyynnöt jos en vaan halua et mut nähdään niiden seurassa koska ne ihmiset on mun mielestä tyhjäpäitä?

kiva lelu toi oli pari päivää mut nyt vaan vituttaa. Artisteille näen kyllä tossa kalenterihommassa mahdollisuuksia..
Slusse

Posts: 115

#94 • • Slusse mukamasmuusikko

Cloud, 28.11.2007 20:45:
Lueppas tekstit jooko oikein. Minä sanoin, että sinä tuhlaat energiaasi kun ihmettelet muiden energian tuhlausta..

Niin ja muistaaksen myönsin jo aikaisemmin, että itsekin tuhlaan tässä energiaani ihan turhaan, eli sinuun. Sillä eihän sinulle puhumisesta ole mitään hyötyä. Hyvänä esimerkkinä ylempi viestisi. :)

Mutta Itse asiassa sinullahan se taisi olla, se huonopäivä kun tarvitsee tuhlata energiaasi noinkin typerien heittojen keksimiseen :)


Voi kuules, mulla on varaa kuluttaa aikaa, ja en koe että tuhlaan sitä. En edes nyt. Nääs nääs.

Cloud, 28.11.2007 20:45:
Oho oho, kuka on sanonut, että minulla on mummo fettari? Pahoittelen ei kyllä ole. Poika vetää nyt niin nurkantakaa johtopäätöksiä että oksat pois. Ei siinä oma mummoni on vielä elossa ja on hyvin rakas minulle kuitenkin kiitos vain.


Oletin että sulla on. :) Pahoittelen. Sun jutut viittaa siihen, mutta jos oletin väärin niin pahoittelen.

Cloud, 28.11.2007 20:45:
Ja kukaanhan ei ole kieltänyt ihmettelemistä itsekin ihmettelen tuollaisia ihmisiä kuin sinä päivittäin :)


Miksi ihmeessä ihmettelet? Mitäs iloa siitä saat?

Cloud, 28.11.2007 20:45:
Mutta voisin kyllä ottaa lasillisen hyvää viskiä ihan vain nautinnosta. Katsos minun ei tarvitse käyttää aineita hillitäkseni itseäni. Kiitos huomaavaisesta ehdotuksesta kuitenkin.


Hyvä! Mä juon viiniä - *skål*

Cloud, 28.11.2007 20:45:
Itse aiheeseen. "sarkasmi on" On se varmasti super ohjelma kun tälläisiä puolustuspuheita kyseiselle palvelulle löytyy, joten ei kun menoksi tekemään itselleni sinne accountin. "sarkasmi off"


Sanoisin että kyseessä on lähinnä kiivasta ja klubitusmaista keskustelua siitä että miksi niin monet täällä vastustaa jyrkästi tätä ihmeellistä ja kummallista Facebook sivustoa, ja miksi niin monet viihtyy siellä ja kokee sen mielenkiintoisena palveluna. Mielipiteet ovat kuin persereikiä: jokaisella on sellainen.

--
n
Cloud

Posts: 2,162

#95 • • Edited Cloud Game Freak

Slusse, 28.11.2007 21:35:

Voi kuules, mulla on varaa kuluttaa aikaa, ja en koe että tuhlaan sitä. En edes nyt. Nääs nääs.



miksi siis oletat, että muut tuhlaavat energiaa jos et itsekkään koe tuhlaavasi? Näinhän ihmettelit ensimmäisessä viestissäsi jonkun tekevän? Mielenkiintoista...

Slusse, 28.11.2007 21:35:

Oletin että sulla on. :) Pahoittelen. Sun jutut viittaa siihen, mutta jos oletin väärin niin pahoittelen.



Eihän oletus haavaa tee joten mikäpäs siinä. Varsinkin kun tiedämme että se yleensä on erheellinen kuitenkin :)




Slusse, 28.11.2007 21:35:

Miksi ihmeessä ihmettelet? Mitäs iloa siitä saat?



Luultavasti sitä samaa, mitä sinäkin ja kaikki muutkin tänne kirjoittavat.


Slusse, 28.11.2007 21:35:

Hyvä! Mä juon viiniä - *skål*



Mitä viiniä? Itse pidän Roseesta näin iltaisella kun syö palan herkkuja sen kanssa.

Slusse, 28.11.2007 21:35:


Sanoisin että kyseessä on lähinnä kiivasta ja klubitusmaista keskustelua siitä että miksi niin monet täällä vastustaa jyrkästi tätä ihmeellistä ja kummallista Facebook sivustoa, ja miksi niin monet viihtyy siellä ja kokee sen mielenkiintoisena palveluna. Mielipiteet ovat kuin persereikiä: jokaisella on sellainen.

--
n



Ongelmahan tässä on se, ettei kaikilla ihmisillä ole persreikää. Ja joillain joilla on, ei se toimi vaan se shaiba tulee mahaan tehdystä reijästä. Joten tuokaan ei ole täysin validi ja toimiva.. Ja Ultimate truth on tietysti Että vain "MINUN" perseenreikäni on se oikea =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Slusse

Posts: 115

#96 • • Edited Slusse mukamasmuusikko

Cloud, 28.11.2007 21:54:
miksi siis oletat, että muut tuhlaavat energiaa jos et itsekkään koe tuhlaavasi? Näinhän ihmettelit ensimmäisessä viestissäsi jonkun tekevän? Mielenkiintoista...


Erona on että sä väitit että tuhlaan mun energiaa tähän keskusteluun, vaikken ollut valittanu siitä. Mä kehoitin (enkä edes itseasiassa sulle vaan yhdelle toiselle henkilölle (enkä edes "muille" (monikko)) jos tarkkoja ollaan) että ei kannata tuhlata energiaa vitutukseen (ko. henkilöhän oli jo ilmoittanu että ko. aihe pisti vituttaan). Jos olisin sanonu jossain vaiheessa että tuhlaan aikaa tähän keskusteluun, sun kommentti olisi ollu spot on, mutta kun ei niin ei. Nyt selkeesti kyllä juostaan ympyrää, ja se alkaa vähän väsyttää. Mutta odotan innolla vastausta! :)

Cloud, 28.11.2007 21:54:
Eihän oletus haavaa tee joten mikäpäs siinä. Varsinkin kun tiedämme että se yleensä on erheellinen kuitenkin :)


Oi voi, oletushan on opetuksen äiti!

Cloud, 28.11.2007 21:54:
Luultavasti sitä samaa, mitä sinäkin ja kaikki muutkin tänne kirjoittavat.


Tämähän on aika selvä oletus, eli sun logiikan mukaan erheellinen? ;)

Cloud, 28.11.2007 21:54:
Mitä viiniä? Itse pidän Roseesta näin iltaisella kun syö palan herkkuja sen kanssa.


Tällä kertaa halpaa valkkaria (hyvää tosin) ja vähän shamppista (mistä en oo oppinu nauttimaan)

Cloud, 28.11.2007 21:54:
Ongelmahan tässä on se, ettei kaikilla ihmisillä ole persreikää. Ja joillain joilla on, ei se toimi vaan se shaiba tulee mahaan tulleesta reijästä. Joten tuokaan heitto ei ole täysin validi ja toimiva.. Ja Ultimate truth on tietysti Että vain "MINUN" perseenreikäni on se oikea =P


En yhdy sun näkemykseen siitä mikä on validia ja toimivaa, mutta olkoon näin. Sun persereikä on se oikea sulle, mun mulle. Onneksi näin. :) Ei tuu noloa tilannetta missä pershålet menee sekasin. ;)

--
n
Cloud

Posts: 2,162

#97 • • Edited Cloud Game Freak

Slusse, 28.11.2007 22:17:

Erona on että sä väitit että tuhlaan mun energiaa tähän keskusteluun, vaikken ollut valittanu siitä. Mä kehoitin (enkä edes itseasiassa sulle vaan yhdelle toiselle henkilölle (enkä edes "muille" (monikko)) jos tarkkoja ollaan) että ei kannata tuhlata energiaa vitutukseen (ko. henkilöhän oli jo ilmoittanu että ko. aihe pisti vituttaan). Jos olisin sanonu jossain vaiheessa että tuhlaan aikaa tähän keskusteluun, sun kommentti olisi ollu spot on, mutta kun ei niin ei. Nyt selkeesti kyllä juostaan ympyrää, ja se alkaa vähän väsyttää. Mutta odotan innolla vastausta! :)



Jos tarkkoja ollaan niin juttuhan meni näin.

Slusse, 28.11.2007 22:17:
Ei kannata antaa ko. hommien vituttaa. Haaskaat vaan sun energiaa turhaan vitutukseen. :)



Sinä sanoit näin markille. Joka ei sanonut, että hän tuhlaisi energiaa. Sinä väitit hänen tekevän niin. Johon minä sanoin, että miksi itse sitten tuhlaat energiaasi täällä?

Eli jos mun commentti ei ollut spot on niin eipä sinunkaan osunut oikein. Ja tämä onkin ollut mun point koko ajan. Ja sitähän olen koko ajan sanonut. Jos kerran et itse tuhlaa energiaa tohon niin miksi oletat sitten, että muut tekevät niin. Aika omahyväinen asenne sanoisinko.


mä en itse asiassa odota innolla vastaustasi ihan vain koska sillä ei ole väliviihdearvoa enää kun nyt en pelaa freerollissa.



Slusse, 28.11.2007 22:17:

Oi voi, oletushan on opetuksen äiti!



Tai sitten ei.

Slusse, 28.11.2007 22:17:



Tämähän on aika selvä oletus, eli sun logiikan mukaan erheellinen? ;)


Tai siten ei, sanoinhan, että se on yleensä erheellinen. Tässä tapauksessa näin ei ole. kai sinäkin tiedät mitä "yleensä" tarkoittaa :).


Slusse, 28.11.2007 22:17:
Tällä kertaa halpaa valkkaria (hyvää tosin) ja vähän shamppista (mistä en oo oppinu nauttimaan)



Niin halpuushan ei aina tarkoita huonoa.
Miksi juoda jotain josta ei nauti?

Slusse, 28.11.2007 22:17:



En yhdy sun näkemykseen siitä mikä on validia ja toimivaa, mutta olkoon näin. Sun persereikä on se oikea sulle, mun mulle. Onneksi näin. :) Ei tuu noloa tilannetta missä pershålet menee sekasin. ;)



Eihän sinun tarvikkaan. Sillä alku on ihan lääketieteellistä faktaa, sillä on olemassa anomalioita jotka saavat aikaan sen, ettei pyllynreikä ole kehittynyt kaikille ihmisille. Ja se stoomakin eli se reikä mahaan on suht yleinen juttu joka tehdään ihmisille joilla on ollut esimerkiksi paksusuolen syöpä tai Crohnin tauti.

Ja näinhän se on, olisi kyllä pelottavaa jos saisit jotain kiksejä mun arsesta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Slusse

Posts: 115

#98 • • Slusse mukamasmuusikko

Cloud, 28.11.2007 22:49:
Jos nyt tarkkoja ollaan. Hän ei sanonut tuhlaavansa energiaa kunhan vitutti. Sinä oletit hänen tuhlaavan energiaa.

Koska hän mukamas tuhlaa energiaa niin sanoin, että miksi sinä teet myös niin. Itse sanot että et tee niin, mutta kuitenkin oletat/väität hänen tekevän niin? Huomaatko itse tässä dileman?
Eli jos et itsekkään tee niin, miten voit olla varma, että hän tekee niin?

mä en itse asiassa odota innolla vastaustasi ihan vain koska sillä ei ole väliviihde arvoa enää kun nyt en pelaa freerollissa.


En olettanut, vaan ehdotin ettei kannata tuhlata. Jos ko. henkilö on niinkuin minä, eli on varaa käyttää aikaa kaikenlaiseen hömpötykseen, hän toki ei tuhlaa mitään! Ah, eli ehkä menee oletuksen puolelle jos asian haluaa tulkita siltä kannalta. Hankalaa. Tosin, sä väitit, mä oletin. Ero siinäkin eikö? :)

Ei pidä odottaa mun vastauksia, ainakaan innolla. Kunhan pidän hauskaa ja nautin klubitusmaisista väittelyistä. Täällä jos jossain niitä löytää, ja se on aina välillä sangen hupaisaa!

Cloud, 28.11.2007 22:49:
Tai sitten ei.


juupaseipäsjuupaseipäs..

Cloud, 28.11.2007 22:49:
Tai siten ei, sanoinhan, että se on yleensä erheellinen. Tässä tapauksessa näin ei ole. kai sinäkin tiedät mitä "yleensä" tarkoittaa :).


Yleensä on enemmän kuin 50%, ja sinä pokerinpelaajana tiedät varmaan että jos mahdollisuudet olla oikeassa on yli 50%, kannattaa pistää rahat likoon. Ellet sit ole pelkuri mitä en oleta. ;)

Cloud, 28.11.2007 22:49:
Niin halpuushan ei aina tarkoita huonoa.
Miksi juoda jotain josta ei nauti?


Aivan! Halpa viini on vähän niinku.. Facebook! Monet katsoo sitä kauhulla koska eihän se voi olla hyvä(ä) jos kaikki sitä käyttää (juo). Pitää olla eri mieltä koska.. pitää olla!

Cloud, 28.11.2007 22:49:
Eihän sinun tarvikkaan. Sillä alku on ihan lääketieteellistä faktaa. Ja loppu noh on kuten itsekin totesit meille itsellemme ne oikeat.


Aivan! Samaa mieltä vihdoinkin. Se kenen persreikä on paras on väittely erikseen ja en usko että klubituksen keskustelupalsta on siihen se paras forumi. Täällä ku on niitä joiden mielestä muutaman sekunnin käytön jälkeen menee hermot. ;)

--
n
Cloud

Posts: 2,162

#99 • • Edited Cloud Game Freak

Slusse, 28.11.2007 23:23:

En olettanut, vaan ehdotin ettei kannata tuhlata. Jos ko. henkilö on niinkuin minä, eli on varaa käyttää aikaa kaikenlaiseen hömpötykseen, hän toki ei tuhlaa mitään! Ah, eli ehkä menee oletuksen puolelle jos asian haluaa tulkita siltä kannalta. Hankalaa. Tosin, sä väitit, mä oletin. Ero siinäkin eikö? :)



Slusse, 28.11.20 07 22:17:
Ei kannata antaa ko. hommien vituttaa. Haaskaat vaan sun energiaa turhaan vitutukseen. :)

Jos tuo oli oletus niin sittenhän minäkään en ole väittänyt mitään vaan olettanut myös. Joten mitään eroa ei ole vaan sinä luulet minun väittäneen :)

Slusse, 28.11.2007 23:23:
Niin halpuushan ei aina tarkoita huonoa.
Miksi juoda jotain josta ei nauti?

---

Aivan! Halpa viini on vähän niinku.. Facebook! Monet katsoo sitä kauhulla koska eihän se voi olla hyvä(ä) jos kaikki sitä käyttää (juo). Pitää olla eri mieltä koska.. pitää olla!



Toisaalta jos facebook onkin kuin shampakalja. Miksi käyttää jotain joka on pahaa? Masokistisuudesta? pitääkö jotain käyttää koska se on chic vain koska se on chic vaikka se olisi pahaa?

Slusse, 28.11.2007 23:23:

Aivan! Samaa mieltä vihdoinkin. Se kenen persreikä on paras on väittely erikseen ja en usko että klubituksen keskustelupalsta on siihen se paras forumi. Täällä ku on niitä joiden mielestä muutaman sekunnin käytön jälkeen menee hermot. ;)

--
n



Toisaalta, kuten itsekin olen jo aikaisemmin todennut. Täällä nyt keskustellaan vaikka noh "feissibookista" se kertoo minusta hyvin, että tämä keskustelupalsta on foorumi jossa keskustellaan noh ihan mistä vain :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.