pupuTupuna, 28.11.2007 14:44:
Täältä löytyy myös vastustaja! O/ En ole liittynyt, enkä liity.
Komppaan pupua*hihu*
168 posts, 9 pages, 45,322 views
pupuTupuna, 28.11.2007 14:44:
Täältä löytyy myös vastustaja! O/ En ole liittynyt, enkä liity.
Anime, 28.11.2007 16:39:
---
Slusse, 28.11.2007 14:13:
Hmm, vähän haiskahtaa siltä että osa on facebookkia vastaan vaan sen takia koska se on just nyt huippusuosittu. On aina kivaa olla vähä eri mieltä ns. vastis, eikö? ;) Omasta mielestä FB on hyvä palvelu mist voi löytää vanhoja tuttuja (esim. vanhoja koulukavereita), vaihtaa kuulumisia eri ihmisten kanssa (esim jos toinen sattuu asuu toisella puolella palloa) ja sen sellaista. Jossain vaiheessa FB suosio varmasti laskee (tai ei ainakaan nouse) ja sit tulee joku uus saitti mikä räjähtää joka puolelle. Sellasta se on. Ei pidä vastustaa kaikkea uutta (vaikkei FB ole edes uus). Kannattaa ottaa rennosti ja olla avarakatseinen.
--
n
---
Word
---
Hmm, vähän haiskahtaa siltä että osa on facebookkia vastaan vaan sen takia koska se on just nyt huippusuosittu. On aina kivaa olla vähä eri mieltä ns. vastis, eikö? ;) Omasta mielestä FB on hyvä palvelu mist voi löytää vanhoja tuttuja (esim. vanhoja koulukavereita), vaihtaa kuulumisia eri ihmisten kanssa (esim jos toinen sattuu asuu toisella puolella palloa) ja sen sellaista. Jossain vaiheessa FB suosio varmasti laskee (tai ei ainakaan nouse) ja sit tulee joku uus saitti mikä räjähtää joka puolelle. Sellasta se on. Ei pidä vastustaa kaikkea uutta (vaikkei FB ole edes uus). Kannattaa ottaa rennosti ja olla avarakatseinen.
--
n
---
Word
Mark, 28.11.2007 16:45:
---
---
Slusse, klips
Tai yksinkertasesti järjetön hype mihin jengi hyppää silmät kiinni messiin ollakseen in pistää vituttaan :)
-M
Anime, 28.11.2007 16:50:
-Mä oon löytäny FB:stä iän ikuisuuden vanhoi kavereita ala- ja ylä-asteelta, pöndeporukoit, työkavereita tai muuten vaan ihmisiä keihin on yhteys kadonnut vuosien varrella. Lisäx FB toimii mulle pirun hyvänä markkinointikanavana ihan Mossoo ja Baleariumii ajatellen. Kaikki mun n.800 kaveria on oikeesti kavereita, en mä tuntemattomii hyväksy. Eli täs ei oo mistään pakko olla in- meiningistä kysymys..
Joilleki toimii, joilleki ei. Mulle toimii ja mä oon ihan tyytis. Muut saa olla mitä mieltä haluaa, ei kukaan pakota liittyy nassukirjaseen..
Protestoikaa ihmeessä massaa vastaan jos siitä kiksit saa
Mark,
Jeah, vaikka quottasinkin sua niin ei toi ollut mitenkään sulle osotettu, ois pitäny quotee vissiin sitä originaalia missä vihjailtiin vastustamisesta vaan vastustamisen ilon puolesta :) Mut joo, tääl on jo kaikki argumentit sanottu miks mun mielestä FB on turhake, enkä mä siitä vastustamisesta kiksejä saa, lähinnä en koe että FB tois mun elämälle yhtään mitään lisä-arvoa. Ja ps. on se kyl oikeesti aika helvetin täynnä karkkia ja sekava :P
-M
Zapa, 28.11.2007 16:56:
Miksi esim liittyä Facebookiin joidenkin ikivanhojen kavereiden löytämisen takia? Jos mulla on asiaa tai haluan tietää mitä kuuluu vanhalle koulukaverille, etsin sen puh.numeron enkä liity facebookiin sen takia. Eikö ihmisiin voi pitää yhteyttä muuten kuin joidenkin typerien web-sivustojen kautta? Ihmeelliseksi menee maailma.
Tää on tätä massahysteriaa että jos sä liityit, ei hitto - mun on kanssa liityttävä.
Tai yksinkertasesti järjetön hype mihin jengi hyppää silmät kiinni messiin ollakseen in pistää vituttaan :)
-M
Slusse
Se mikä myös vähän huvittaa on se että ihmiset on niin peloissaan jos joku saa tietää oman oikean nimen, osoitteen, puhelinnumeron tai vaikka iän! Apua! :) Joku voi ehkä soittaa pilarin tai ovikelloa tai miksei jopa kutsua oikealla nimellä jos tapaa kaupungilla. En tiedä, on vaan liiankin monta kertaa käyny niin että joku tuttu (netistä) tulee vastaan ja sanoo "moi slusse". Se on lähinnä surkuhupaisa tilanne. :) Ei se oo mun nimi. Se on nikki mitä käytän koska oma nimi on sen verran "perus" että se on aina varattu kaikilla saiteilla. Mutta jokainen omalla pienellä tavallaan.
--
n
---
--
n
---
Word
Slusse, 28.11.2007 17:12:
---
-M
---
Onk näin että kaikki on tosiaan liittyny facebookiin ollakseen in? En sulje pois sitä että monet varmaan tekee niin, mutta on myös niitä (kuten minä) jotka on kiinnostuneita asioista ja ehkä saattaa kokea tiettyjen palvelujen hyödyllisiksi/mielenkiintoisiksi. Ei kannata antaa ko. hommien vituttaa. Haaskaat vaan sun energiaa turhaan vitutukseen. :)
Oli miten oli niin on hupaisaa huomata että monella (ainakin täällä) on himmee vastustus-mentaliteetti vaan sen takia koska FB on just nyt suosittu myös täällä pohjosessa. :)
Jotkut tykkää tyttäristä, jotkut äideistä ja jotkut molemmista. ;)
--
n
Cloud, 28.11.2007 18:02:
---
Slusse, 28.11.2007 17:12:
---
-M
---
Onk näin että kaikki on tosiaan liittyny facebookiin ollakseen in? En sulje pois sitä että monet varmaan tekee niin, mutta on myös niitä (kuten minä) jotka on kiinnostuneita asioista ja ehkä saattaa kokea tiettyjen palvelujen hyödyllisiksi/mielenkiintoisiksi. Ei kannata antaa ko. hommien vituttaa. Haaskaat vaan sun energiaa turhaan vitutukseen. :)
Oli miten oli niin on hupaisaa huomata että monella (ainakin täällä) on himmee vastustus-mentaliteetti vaan sen takia koska FB on just nyt suosittu myös täällä pohjosessa. :)
Jotkut tykkää tyttäristä, jotkut äideistä ja jotkut molemmista. ;)
--
n
---
Ihan yhtälailla sinäkin tuhlaat energiaasi triviaaliin facebookin puolustamiseen? Miksi siis teet niin?
Sinua quotaten. Tuhlaat vaan energiaa kun puolustat facebookkia. Ihan yhtälainen hyöty siitä on.
Musta on hupaisaa katsoa kuinka joku jaksaa vaivautua puolustamaan jotan facebookin tapaista. Se voi olla jees ohjelma mutta miksi vaivautua. Musta on huvittavaa jos joku oikeasti luulee, että ne jotka ei dikkaa tosta muuttaisi mieltään tälläisten viestien jälkeen.
Pääsemmekin lopputulokseen miksi tuhlaat energiaasi täällä turhaan? Miksi vaivautua?