kuilun partaalla, 28.11.2007 12:19:
---
spoinkel, 28.11.2007 12:14:
Jokaisella on oikeus olla pitämättä Facebookista, joskin tulevaisuudessa niitä, jotka eivät omista Facebook-tunnusta, pidetään ehkä yhtä hörhöinä erakkoina kuin nykyisin niitä, jotka eivät omista kännykkää...
---
XD Voi... Facebook uskonto? Mä pidän sua jo nyt "hörhönä"! =D Jos toi menee noin, olen tulevaisuudessa YLPEÄ hörhö erakko.
Mies söi paskaa ojassa. Ohi käveli toinen mies. Paskaa syövä tarjosi kourallista. Ei maistunut ja mies jatkoi kävelyään. Pian ojasta kuului: "Et vaan osaa!"
paskasta saa elintärkeätä nestettä erämaassa! se kaveri käveli pari tuntii ja kuoli nestehukkaa ku se paskalla pelleilly eli pari tuntii pidempää paskan maku suussa!
... Facebook uskonto? Mä pidän sua jo nyt "hörhönä"! =D Jos toi menee noin, olen tulevaisuudessa YLPEÄ hörhö erakko.

Jälkimmäiseen olen painostuksesta liittynyt. Väärällä nimellä, väärästä sähköpostiosoitteesta. Olen lisännyt vain ne kaverit, joiden ryhmäviestiä varten sinne oli "pakko" liittyä, enkä ole hyväksynyt yhtäkään lisäohjelmaa tms. :D Tietty (yksityisten ryhmä-)viestien sisältöä seuraamalla saisi minustakin selville yhtä sun toista.