Islamilainen puolue pyrkii puoluerekisteriin

271 posts, 14 pages, 64,328 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Aziz Combat Fighter

Karski, 8.9.2007 10:39:
---
Ana-5000, 8.9.2007 02:40:

No, ainakin tuntoherkkyyttä se vähentää varmasti, kun terska pääsee hankaamaan suoraan alusvaatteiden kankaaseen. Tutkitusti terskan alueen iho paksunee, ja tämä heikentää selkeästi tuntoherkkyyttä.
---


Sä perustat ton johonkin lähteeseen (mihin?)



Tuosta löytyy miljoona eri lähdettä, esim.

"Keratinization, also known as cornification, occurs because the unprotected, circumcised penis is constantly exposed to the drying effects of the air and rubs against clothing and undergarments. An extremely thin mucus membrane covers surface of the glans penis, which was never intended to be exposed. The glans penis should reside in a warm and moist environment, protected from chafing against clothing and drying from exposure."

http://oliver.prygotzki.de/privat/einsichten/circumcision.html


ja muutamat (_o/) käyttäjät täällä omaan kokemukseen.

Ylipäätään tää esarikeskustelu vois mennä
omaan topikkiinsa, koska siitä, kuten islamista
tuntuu olevan paljon vääriä luuloja liikkeellä.



Mjoo. Kuten totesin aikaisemmin, hyvä ettei ympärileikkauksesta ole teille aiheutunut ongelmia, mutta itse en näe mitään syytä rutiininomaisesti ympärileikata poikalapsia uskonnon perusteella, sillä toisille se aiheuttaa ongelmia, jotka voidaan välttää yksinkertaisesti jättämällä toimenpide suorittamatta.

se siitä.
Jago

Posts: 4,039

#142 • • Jago un-trained monkee

josbe, 8.9.2007 13:16:
---
Jago, 8.9.2007 13:08:
Mua häiritsee se että puolue tehdään uskonnon perusteella.

---

HU-OH. Jotenkin ei jaksaisi koko ajan toistella samoja asioita. Kehotan lukemaan vaikkapa tuon Kuilun viimeisimmän kommentin.

Miksi sua "häiritsee" nimenomaan puolue, joka perustuu uskontoon? Häiritsiskö sua esimerkiksi seksuaalisten vähemmistöjen perustama puolue? Nekin "uskovat" moniin seikkoihin. Jos sinä et usko tiettyyn jumalaan, niin tekeekö se niistä, jotka uskovat, jotenkin vähemmän oikeutettuja ajamaan asiaansa?


Jos olisit lukenut quottauksesta seuraavan lauseen, olisit ehkä tajunnut mitä tarkotin postauksellani

Ensimmäisella sivulla on postaus jossa kommentoin myös siitä että sukupuoli tai seksuaalisuus ei myöskään ole peruste puolueelle. Seksuaalisuudella ja sukupuolella ei sitäpaitsi ole "ideologiaa"

En mä ole sanonut että uskonnollisia ihmisiä ei saisi päästää hallitukseen. Kaikkien meidän päätöksiin vaikuttaa meidän uskonnollinen ja henkinen kasvatus ja kulttuuri. Niinkuin quottauksesta seuraavassa lauseessa sanoin, mun mielestä ne ideologiat ansaitsee päästä hallitukseen. Vain ne päätökset mitä henkilö tekisi kuuluu politiikkaan, ei se mille päätökset perustetaan.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#143 • • Aziz Combat Fighter

kuilun arvoitus, 8.9.2007 14:00:
---
Ana-5000, 8.9.2007 13:53:
Mjoo. Kuten totesin aikaisemmin, hyvä ettei ympärileikkauksesta ole teille aiheutunut ongelmia, mutta itse en näe mitään syytä rutiininomaisesti ympärileikata poikalapsia uskonnon perusteella, sillä toisille se aiheuttaa ongelmia, jotka voidaan välttää yksinkertaisesti jättämällä toimenpide suorittamatta.
---

=) Et voinu heti sanoo? Mä oon tismalleen samaa mieltä. En kyl aiemmista postauksista tähän topiciin voi sanoa samaa. (Toi "kuten totesin aiemmin" vähän hämää, mut annetaan sen olla.)



Yritin mut en osannu :C

ps. eiks mun pitäny olla sun norelistalla?
josbe

Posts: 1,982

#144 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jago, 8.9.2007 13:54:

Vain ne päätökset mitä henkilö tekisi kuuluu politiikkaan, ei se mille päätökset perustetaan.


Tällaisten lauseiden vuoksi koen hyvin turhauttavaksi vastata sinulle kerta toisensa jälkeen.
Hupsu

Posts: 1,005

#145 • • Edited Hupsu
Jotkut ääri-isänmaalliset saannu jo ensimmäiset slaagit:

"Suomeen islamistinen puolue

Nyt on piru merrassa, sanoisi joku. Islamistit ovat perustamassa puoluetta, ennen ensi kevään kunnallisvaaleja, jotta pääsevät päättämään omista asioistaan ja harjoittamaan yhä kiihtyvää rasismia kristittyjä suomalaisia ja valkoihoisia keski-ikäisiä heteroita kohtaan. Vaikka ensialkuun puheenjohtajana onkin käännynnäinen, entinen palopäällikkö, on se helposti syrjäytettävissä ja sitten ne tekevät ihan mitä lystäävät, vielä verovaroilla. Tämä on sentään kristitty maa, vielä toistaiseksi. Eikö mikään laki kiellä tällaista? Meitä pääkaupunkilaisia taas rangaistaan. Tästä tulee vielä kusiset paikat, sanokaa minun sanoneeni!"


Lähde: http://finlandiafoorumi.blogspot.com/2007/09/suomeen-islamistinen-puolue.html

Ermh. Tähän semi-ot ympärileikkaustopiikkiin vielä viitaten, ni jos aiheesta joskus syntyis joku valtakunnallinen poliittinen kysymys ja toimenpide sallittaisiin juridiselta kannalta, niin lopputulos olisi saleen joku seuraavanlainen ratkaisu:

Täytä 22 vuotta, jotta olet "kypsä" tekemään itsenäisen päätöksen koskien peenistäsi.
Teetä neljä passikuvaa lupapapereita varten.
Täytä kymmenen eri lomaketta x eri virastosta toimenpidettä varten.
Täytä Kelassa lomake A8006 jotta saat tukea toimenpiteeseen.
Tee lääkärintarkastus.
Konsultoi lääkäriä.
Leikkauta esinahka valvovan viranomaisen läsnäollessa.

tjsp.

edit: useat typot ja lähde

--
Päivän mietelause?

josbe

Posts: 1,982

#146 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Hupsu, 8.9.2007 14:19:
ja sitten ne tekevät ihan mitä lystäävät, vielä verovaroilla. Tämä on sentään kristitty maa, vielä toistaiseksi.


:D

Ihan niinkuin "niitten" äänestäjät eivät olisi veronmaksajia.
Hupsu

Posts: 1,005

#147 • • Hupsu

josbe, 8.9.2007 14:22:
---
Hupsu, 8.9.2007 14:19:
ja sitten ne tekevät ihan mitä lystäävät, vielä verovaroilla. Tämä on sentään kristitty maa, vielä toistaiseksi.
---

:D

Ihan niinkuin "niitten" äänestäjät eivät olisi veronmaksajia.



Nih, jotenki pelottaa jo oikeesti et toi ei oo ees trolli. *nauru*

--
Päivän mietelause?

nethr

Posts: 763

#148 • • nethr !!

josbe, 8.9.2007 14:22:
---

:D

Ihan niinkuin "niitten" äänestäjät eivät olisi veronmaksajia.



No ihan "niin" :) (sarksmmmm)

--
xD

Anselmi

Posts: 2,578

#149 • • Anselmi And sell me

Hupsu, 8.9.2007 14:19:
Sekopäiden isänmaallisten höpinää:
"jotta pääsevät päättämään omista asioistaan"


Musta on aina kauheeta kun joku pääse päättämään omista asioistaan!

--
sen pituinen se

Hupsu

Posts: 1,005

#150 • • Hupsu

Anselmi, 8.9.2007 14:26:
---
Hupsu, 8.9.2007 14:19:
Sekopäiden isänmaallisten höpinää:
"jotta pääsevät päättämään omista asioistaan"


---

Musta on aina kauheeta kun joku pääse päättämään omista asioistaan!



Historia tuntee lukuisia heppuja, jotka on kernaasti halunnu päättää muiden asioista. Kumma kyllä, se jotenki kuuluu joidenkin ihmisten pakottaviin tarpeisiin. Toivottavasti ei kaikkien. Ehkä tämä alkuperäinen kirjoittaja kuuluu näihin heppuihin. Noh, onhan demokratiaki edustuksellista Suomessa. Edes voidaan päättää ketkä meidän asioista päättää. *nauru*

--
Päivän mietelause?

josbe

Posts: 1,982

#151 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Hupsu, 8.9.2007 14:23:
Nih, jotenki pelottaa jo oikeesti et toi ei oo ees trolli. *nauru*


Vaik toisaalta, onks se ihme, että "FINLANDIAfoorumilla" on tollasta läppää, jos keskivertosuomalainenkin on suvaitsevaisuudessaan yhtään verrattavissa klubituksen käyttäjään? :)
Hupsu

Posts: 1,005

#152 • • Hupsu

josbe, 8.9.2007 14:36:
---
Hupsu, 8.9.2007 14:23:
Nih, jotenki pelottaa jo oikeesti et toi ei oo ees trolli. *nauru*

---

Vaik toisaalta, onks se ihme, että "FINLANDIAfoorumilla" on tollasta läppää, jos keskivertosuomalainenkin on suvaitsevaisuudessaan yhtään verrattavissa klubituksen käyttäjään? :)



Tottis. Monelta vastaavalta foorumilta/järjestön kannanotosta/blogista vois löytyy vaikka mitä quotattavaa matskua jos vähän jaksais ettiä. Tuo vain pisti googlettamalla ensimmäisenä silmään. Imo hajoilkoon nuo persoonat omaan tunnelinäkökulmaansa ihan rauhassa. *hymy*

--
Päivän mietelause?

Anselmi

Posts: 2,578

#153 • • Edited Anselmi And sell me
Ja sitten kuukauden herkullisimman OT:n pariin. Eli esinahkojen. Kiitos muutamille kirjoittajille
hauskoista nauruista*nauru*

Juuri kun on saanut ihmetellä ihme ennakkoluuloja uskonnoista sun muusta
niin (ilmeisestikkin luonnollisena jatkumona) siirrytään alapäihin ja ennakkoluulot
jatkuu. Joten ehkä pitää vähän näitä ennakkoluuloja koittaa murtaa. Erään kerran
asia tuli puheeksi kavereiden kanssa kaljan ääressä. Porukasta löytyi kummankin
koulukunnan edustaja, kuten myös neitejä joilla oli kokemuksia kummankin koulukunnan edustajista.
Lopputulos oli se että mitään merkittäviä eroja ei löytynyt. Ainakaan me emme pystyneet
löytämään.

Mutta hauskaa että täällä on jengi löytänyt. Repesi kyllä monet naurut. Esim. Lyran kommentti:
"(Leikatulla) Peseminen on helpompaa" Siis kuinka vaikeata peniksen peseminen voi olla? *nauru*
(no ehkä kommentti johtui siitä että kirjoittajalla itsellään ei ole penistä). Mut joo toi puhtaus pointti on mun mielestä läppä. Ihmisellä joka pitää itsestään ja hygieniastaan huolta, ei penis
ole likainen tai epähygieeninen, oli sitten leikattu tai leikkaamaton. (Ainut paikka missä hygieniakysymys saattaa nousta esiin on armeija ja siellähän tunnetusti nussitaan paljon) Kysymys kuuluukin että
kuka haluaa nussia ihmistä joka ei ylipäätään pidä huolta itsestään ja hygieniastaan? Siinä ei taida paljon
ympärileikkaukset lohduttaa*nauru* Yhtälailla kommentti: "itse en vaihtaisi enää leikkaamattomaan!" Jeesus toi on lähes yhtä fiksua kuin se että heittäisi tytölle "sori en nussi sun kans ku mun edellisellä oli pienemmät häpyhuulet" *toktok**nauru*


Mutta yhtälailla muutaman herran näkemykset, kuten
"Norsun jalanpohja" sai repeämään. Jotenkin absurdi ajatus että suuri osa maailman dikeistä olis vituillaan*nauru*. Ja sehän nyt todistaakin jotain kun Penn & Teller-jaksossa oli jotain tyyppejä. Jerry Springerissäkin on monesti tyyppejä. Muutenkin suosittelisin juttelemaan ihmisten kanssa joilta ympärileikkaus löytyy että ihme ennakkoluulot häviää. Koska jengillä tuntuu olevan mitä mielikuvituksellisempia kuvitelmia noinkin yksinkertaisesta ja yleisestä asiasta.

Mitä tulee noihin "tytöt on ihan hulluna mun uuteen dikkiin" läppiin, niin tuntuu että vanha viisaus on unohtunut :
"vaikka tyttös sanoo et sulla on suurin dikki jota se on koskaan saanut, niin se ei
välttämättä tarkoita että sulla on suurin dikki jota se on koskaan saanut"
Eli tytöt sanoo kehuja liittyen miesteen vehkeisiin myös sen takia että
tietävät sen olevan parasta egon pönkitystä ikinä, erittäin pienellä vaivalla*vink*
Mutta toisaalta, jos nämä herrat ovat ihan varmoja asiasta niin ovat juuri keksineet
maailman halvimman peniksenpidennysleikkauksen*eiei**lmao*

Joten ei voi kuin komppaa Kuilua*lmao*

kuilun arvoitus, 8.9.2007 13:41:
---
Rujo Mutantti, 8.9.2007 13:34:
tytöt näyttää tykkäävän ja pitävän ympärileikattua penistä miellyttävämpänä käsitellä.
---

=D No okei, JOS tää on ympärileiccauksen perustelu, ni suosittelen samalla myös itsetuntoimplanttia!


Oma mielipide on se että ei vahvasti mene peniksen suhteen jos esinahasta löytyy se kriittinen ero.

--
sen pituinen se

sts

Posts: 7,969

#154 • • sts Sama pyynti aitta!
Vähä on hankalaa toi puolue uskonnon pohjalta, vaikka onha kristillisdemokraatit olemassa.
Hupsu

Posts: 1,005

#155 • • Hupsu

sts, 8.9.2007 17:32:
Vähä on hankalaa toi puolue uskonnon pohjalta, vaikka onha kristillisdemokraatit olemassa.



Jännää sinänsä, että tän Islamilaisen puolueen perustajaheppu nimesi juuri Kristillisdemokraatit heitä lähimpänä olevana ryhmittymänä puoluekartalta. Ainaki paremmin asiat meillä kuin jossain muualla, missä ko. puolueiden edustajat tappaa toisiaan ihan vaan sen perusteella, et toinen kävelee väärällä puolella katua.

--
Päivän mietelause?

Avatar
#156 • • Annakins Guest

Hupsu, 8.9.2007 14:19:
Islamistit ovat perustamassa puoluetta, ennen ensi kevään kunnallisvaaleja, jotta pääsevät päättämään omista asioistaan ja harjoittamaan yhä kiihtyvää rasismia kristittyjä suomalaisia ja valkoihoisia keski-ikäisiä heteroita kohtaan.



No just! Kaikki muslimithan on tietysti islamisteja.


mä en kestä enää!
Karski

Posts: 6,049

#157 • • Karski Pomon kätyri

Hupsu, 9.9.2007 14:37:

Näistä syntyy varmaan jonkinverran väärinkäsityksiä yleisessä keskustelussa. Itse olen aina käsittänyt, että islamin uskoinen on sama asia kuin muslimi.



Sun väärinkäsitys oli siinä, että sekoitit
islamistin ja islamilaisen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamism

Kaikki muslimit ja islamilaiset, islamin uskoiset
eivät suinkaan ole islamisteja, sen enempää
kuin kaikki kristinuskoa tunnustavat olisivat
teokratian kannattajia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hupsu

Posts: 1,005

#158 • • Edited Hupsu

Karski, 9.9.2007 15:07:
---
Hupsu, 9.9.2007 14:37:

Näistä syntyy varmaan jonkinverran väärinkäsityksiä yleisessä keskustelussa. Itse olen aina käsittänyt, että islamin uskoinen on sama asia kuin muslimi.

---


Sun väärinkäsitys oli siinä, että sekoitit
islamistin ja islamilaisen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamism

Kaikki muslimit ja islamilaiset, islamin uskoiset
eivät suinkaan ole islamisteja, sen enempää
kuin kaikki kristinuskoa tunnustavat olisivat
teokratian kannattajia.



Ah, My bad indeed. Parempi, että nyt tietää. Pitäs tosiaan lukea aamudarrassa vähän tarkemmin. *nauru*

edit: Poistin koko edellisen viestin koska sillä ei oikeestaan ollu enään juurikaan merkitystä.

--
Päivän mietelause?