Islamilainen puolue pyrkii puoluerekisteriin

271 posts, 14 pages, 64,340 views

Yediah

Posts: 1,090

#41 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Jone, 7.9.2007 12:05:
---
Karski, 7.9.2007 12:01:
Mitä helvettiä. Vertaatko nyt oikeasti islamilaisia
pedofiileihin, raiskareihin ja narkkareihin?

Millä perusteella?

---


Tiuhempi trolliverkko vesille. Ei toi voi olla tosissaan. *nauru*



kuhan nyt niuhotan vaan ja lässytän. älkää ihan nyt tosissaan ottako. *nauru* puolueen tarkoituksena poistaa alkoholi kaupoista, noh tulen kiskomaan viinaa ihan yhtä paljon kuin ennenkin meni sitten puolueen ehotukset läpi tai eivät.. ihmettelen nyt vaan vähä tota touhua.
Karski

Posts: 6,049

#42 • • Karski Pomon kätyri

crissy, 7.9.2007 12:09:
se et mä en antaisi lastani leikattavan ilman syytä niin on mun mielipide, vaikkei toi ympärileikkaus olekkaan ajankohtainen..



Joo, mutta pointti, johon mä ja jone puututtiin oli
siinä että se ei ollu tässä mitenkään relevantti.

Yhtä hyvin mä voisin täällä painottaa, että mun mielestä
on VÄÄRIN raiskata alaikäisiä tyttöjä, joka on mun vankka
mielipide, mutta jolla ei olis mitään tekemistä tän aiheen
kanssa. Tosta syntyis vaan sellanen mielikuva, että
mä kuvittelisin että nyt NOI SAATNAN MUSULMAANIMILITANTIT
TULEE TÄNNE JA KASTROI MEIDÄN POJAT JA RAISKAA TYTÖT
JA SELLASTA EI NÄILLÄ LAKEUKSILLA SALLITA PRRKELELELELE.

Eli mielipiteillekin on kontekstinsa, muuten niistä saattaa
syntyä (vääriä) mielikuvia sun omista ennakkoluuloista ja
asenteista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Android

Posts: 3,908

#43 • • Edited Android

Norb, 7.9.2007 11:58:
---
josbe,
Tiesitkö, että esim. jenkeissä noin puolet poikalapsista ympärileikataan?

---

Leikataanko ne heti vauvana? Ihan mielenkiinnosta kysyn..



Kyllä. Sama pätee juutalaisuuteen.

Edit: Sori, luin vähän väärin. Mutta joo, valtaosa jenkkimiehistä on ympärileikattuja, vaikkeivät kuuluisikaan mihinkään uskontokuntaan.
Android

Posts: 3,908

#44 • • Android
Itse en näe mitään aihetta hysteriaan, millään tasolla, puolueen johdosta. Elämme demokratiassa ja demokratiaan kuuluu se, että saa perustaa puolueita. Mahdollisuus, että tämä puolue koskaan pääsisi eduskuntaan, on häviävän pieni. Eri tilanne olisi esim. Ranskassa, mutta Suomessa on niin vähän muslimeja muutenkin, että potentiaalinen äänestäjien määrä on todella pieni.
Juhgu

Posts: 7,921

#45 • • Juhgu Virnistelijä

hallucinogen, 7.9.2007 11:15:
---
Joo ei varmasti saa kannatusta kantaväestön keskuudessa :D. Mutta pitää muistaa se, että muslimit taitaa muodostaa suurimmat osan uusista siirtolaisista ja syntyvyys kantaväestön kohdalla on hyvin pieni, mutta muslimit sikiää kuin sienet sateella niin kyllähän siinä ajan mittaan syntyy kannattajia.



Aika kuumottava ajatus sinänsä :D siis minulle, kun olen tälläinen ahdasmielinen tyhmä rasisti enkä haluaisi mitään muslimi- tai muitakaan uskonnollisia puolueita Suomeen (myöskään kristillisiä).

Minun onnekseni tuollainen kehitys on hidasta, ja jos tänne ihan vakavastiotettava muslimipuolue tulee, niin se kai tapahtuu kai vasta minun ollessani jo ikäloppu koriseva papankääkkä (olettaen että sinne asti selvitään), ja jos tuleva sukupolvi on sitä mieltä että muslimipuolue on jees (yleensähän kehitys menee hiljalleen sinne suvaitsevaisempaan suuntaan), niin se on Juhgu-papalle sitten voi voi :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

crissy

Posts: 1,958

#46 • • crissy

Karski, 7.9.2007 12:13:
---
crissy, 7.9.2007 12:09:
se et mä en antaisi lastani leikattavan ilman syytä niin on mun mielipide, vaikkei toi ympärileikkaus olekkaan ajankohtainen..

---


Joo, mutta pointti, johon mä ja jone puututtiin oli
siinä että se ei ollu tässä mitenkään relevantti.

Yhtä hyvin mä voisin täällä painottaa, että mun mielestä
on VÄÄRIN raiskata alaikäisiä tyttöjä, joka on mun vankka
mielipide, mutta jolla ei olis mitään tekemistä tän aiheen
kanssa. Tosta syntyis vaan sellanen mielikuva, että
mä kuvittelisin että nyt NOI SAATNAN MUSULMAANIMILITANTIT
TULEE TÄNNE JA KASTROI MEIDÄN POJAT JA RAISKAA TYTÖT
JA SELLASTA EI NÄILLÄ LAKEUKSILLA SALLITA PRRKELELELELE.

Eli mielipiteillekin on kontekstinsa, muuten niistä saattaa
syntyä (vääriä) mielikuvia sun omista ennakkoluuloista ja
asenteista.



*piis* okei.. my bad
Damien

Posts: 2,882

#47 • • Damien [tr3ox]
Perustaisivat ne suomen pedofiilit vielä oman puolueen , niin saatais tää kantaväestö varpailleen ja äänestys prosentit nousuun. Nistien puole saa mun ääneni.
tomii

Posts: 3,594

#48 • • tomii kallion herttua

Damien, 7.9.2007 12:49:
Perustaisivat ne suomen pedofiilit vielä oman puolueen , niin saatais tää kantaväestö varpailleen ja äänestys prosentit nousuun. Nistien puole saa mun ääneni.



Pedofiili-nekrofiili-nistien puolue saa mun

--
reivaan kunnes kuolen

Syce

Posts: 1,649

#49 • • Edited Syce
EI IKINÄ! siis mitää helvetin islamilaisia (islamisteja) pellejä eduskuntaan...pellejä siellä on jo ennestään niin joku roti
Avatar
#50 • • astaroth Guest

Damien, 7.9.2007 12:49:
Perustaisivat ne suomen pedofiilit vielä oman puolueen , niin saatais tää kantaväestö varpailleen ja äänestys prosentit nousuun. Nistien puole saa mun ääneni.


jotenkin tuli heti tästä topikista mieleen se kauhea vouhotus, kun uutisoitiin tästä hollannin pedofiilipuolueesta ja väki oli, että "apua ilkeitä setiä tulvii kohta ovista ja ikkunoista panee meidän penskoja" *nauru*
daffy

Posts: 737

#51 • • daffy duck and cover
Tervetuloa demokratiaan *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#52 • • astaroth Guest

Syce, 7.9.2007 13:31:
EI IKINÄ! siis mitää helvetin islamilaisia (islamisteja) pellejä eduskuntaan...pellejä siellä on jo ennestään niin joku roti


häh?

mikäs peruste islam sinulle on, etteivät he saisi aikaan poliittisesti hyviä asioita? toki, heillä on kristillisestä kulttuurista poikkeavia näkemyksiä, mutta ei sinne nyt mitään itsemurhapommittajia olla tunkemassa
Syce

Posts: 1,649

#53 • • Syce

astaroth, 7.9.2007 13:43:
---
Syce, 7.9.2007 13:31:
EI IKINÄ! siis mitää helvetin islamilaisia (islamisteja) pellejä eduskuntaan...pellejä siellä on jo ennestään niin joku roti

---

häh?

mikäs peruste islam sinulle on, etteivät he saisi aikaan poliittisesti hyviä asioita? toki, heillä on kristillisestä kulttuurista poikkeavia näkemyksiä, mutta ei sinne nyt mitään itsemurhapommittajia olla tunkemassa



Mielipiteensä jokaisella. Itse en jaksa uskoa että he toisivat mitään positiivisia asioita...*piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#54 • • Edited Aziz Combat Fighter

crissy, 7.9.2007 10:26:
Tavoitteena on esimerkiksi alkoholijuomien poistaminen kaupoista ja kioskeista. Lisäksi puolue haluaa vaikuttaa muslimien lasten elämään kouluissa, niin että heidän ei tarvitsisi osallistua esimerkiksi musiikkitunneille ja uimahalliretkille, jotka Tammen mukaan ovat islamin vastaisia.

Lisäksi islamilainen puolue haluaa muun muassa halal-teurastamisen ja poikien ympärileikkausten saamista lain piiriin.

Tammelta kysyttiin myös, haluaako puolue pitkällä aikavälillä šaria-lain Suomeen.

"Se olisi mahtavaa", Tammi sanoi. Hän huomautti, että lain tarkoitus on ehkäistä rikoksia ennalta.



X(

No, onneksi toi ei tule koskaan saamaan juuri minkäänlaista jalansijaa.

Itse vastustan henkeen ja vereen lasten rituaalisilpomista, puhuttiin sitten poikien tai tyttöjen ympärileikkaamisesta.

Itse puolueen perustamista kannatan, jokaisella on oikeus poliittiseen toimintaan ja tuen sananvapautta, vaikka nuo sanovatkin asioita joita en kannata.
Karski

Posts: 6,049

#55 • • Karski Pomon kätyri

Syce, 7.9.2007 14:05:


Mielipiteensä jokaisella. Itse en jaksa uskoa että he toisivat mitään positiivisia asioita...*piis*



Tolla perusteella voidaan saman tien
lakkauttaa kokoomus, kristilliset, demarit
ja keskusta :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

josbe

Posts: 1,982

#56 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Syce, 7.9.2007 14:05:

mikäs peruste islam sinulle on, etteivät he saisi aikaan poliittisesti hyviä asioita? toki, heillä on kristillisestä kulttuurista poikkeavia näkemyksiä, mutta ei sinne nyt mitään itsemurhapommittajia olla tunkemassa

---


Mielipiteensä jokaisella. Itse en jaksa uskoa että he toisivat mitään positiivisia asioita...*piis*


Mä alan kans norettaan niinku Kuilu. *igor*

Ihan niinku Kuilu ois tilannu tän topikin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#57 • • Aziz Combat Fighter

Karski, 7.9.2007 14:08:
---
Syce, 7.9.2007 14:05:


Mielipiteensä jokaisella. Itse en jaksa uskoa että he toisivat mitään positiivisia asioita...*piis*

---


Tolla perusteella voidaan saman tien
lakkauttaa kokoomus, kristilliset, demarit
ja keskusta :D



Perustetaan PERSOONAKRATIA!
daffy

Posts: 737

#58 • • daffy duck and cover

Ana-5000, 7.9.2007 14:07:
Itse vastustan henkeen ja vereen lasten rituaalisilpomista, puhuttiin sitten poikien tai tyttöjen ympärileikkaamisesta.


OT: Tää on muuten jännä juttu kun miettii että esim. Yhdysvalloissa arvion mukaan 55-90% miehistä on ympärileikattu. Aikamoista rituaalia kyllä!

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#59 • • Aziz Combat Fighter

Yediah, 7.9.2007 11:54:
vois kyllä joku tolkku tähänkin touhuun.. 20 vuoden päästä narkkarit, pedofiilit ja raiskarit on vaatimassa omia etujaan *nauru*



Syce, 7.9.2007 13:31:
EI IKINÄ! siis mitää helvetin islamilaisia (islamisteja) pellejä eduskuntaan...pellejä siellä on jo ennestään niin joku roti



*nuotti*
josbe

Posts: 1,982

#60 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Android, 7.9.2007 12:13:

Kyllä. Sama pätee juutalaisuuteen.


Mielenkiintoista muuten, miten kukaan ei panettele juutalaisia tässä ympärileikkausasiassa(kaan) niinkuin muslimeja. Muissa yhteyksissä katolilaisten tekemiä törkeyksiä väheksytään siinä missä muslimien tekoset joutuvat suurennuslasin alle. Juutalaisvihalle oli oma aikansa, nyt vihataan islam-uskoisia. Olisikohan jossain vaiheessa kristittyjen vuoro? Niistä vainoista kun alkaa olla jo turhan pitkä aika...