Islamilainen puolue pyrkii puoluerekisteriin

271 posts, 14 pages, 64,347 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#261 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 7.1.2009 00:08:
---
NÄIN sä vääristelet totuutta. Eiks sua yhtään edes hävetä?



Ei.

http://www.somaliawatch.org/archivejuly/000922601.htm

"Although most oil experts outside Somalia laugh at the suggestion that the nation ever could rank among the world's major oil producers -- and most maintain that the international aid mission is intended simply to feed Somalia's starving masses -- no one doubts that there is oil in Somalia. The only question: How much?

"It's there. There's no doubt there's oil there," said Thomas E. O'Connor, the principal petroleum engineer for the World Bank, who headed an in-depth, three-year study of oil prospects in the Gulf of Aden off Somalia's northern coast.

"You don't know until you study a lot further just how much is there," O'Connor said. "But it has commercial potential. It's got high potential . . . once the Somalis get their act together."

O'Connor, a professional geologist, based his conclusion on the findings of some of the world's top petroleum geologists. In a 1991 World Bank-coordinated study, intended to encourage private investment in the petroleum potential of eight African nations, the geologists put Somalia and Sudan at the top of the list of prospective commercial oil producers."
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#262 • • Edited kuilu ja kummitus

Ana-5000: Oikaise toki mun hirvittävät valheeni, ihan yleisen hyvän nimissä.


Sekä väärinkäsitykset että virheelliset päätelmät, et siis ainoastaan valehtele. Joka postissa, myös tässä, teen niin.

Siihen kun aletaan lisäilemään kommentteja mun peniksen koostani ja höpisemään siitä että ana on sitä ja ana on tätä niin minä vetäydyn. Siihen keskusteluun en jaksa enää/taas lähteä.


Krhm. Tälla kertaa kuitenkin itse aloitit ad hominemien käytön, joten oletin sen kuuluvan arsenaaliin? Olit edellisessä postissasi esittänyt implisiittisen väitteen, että joko olen tyhmä tai valehtelija.

Alunperin keskustelun aihe oli maahanmuuton vaikutukset suomelle ja euroopalle, ja nyt se on kääntynyt sinun taisteluksesi "vihan agitaattoria" vastaan, millaiseksi en itseäni tunnista tai tunnusta.


No aina se agitaattori ei itse edes sitä tajua, ja jos tajuaa, niin ei kai ole agitaattorin intresseissä sitä julkisesti tunnustaa?

Etkä huomaa olennaisinta. Olet ilmoittanut toistuvasti esittäväsi henkilökohtaisia mielipiteitäsi. JOS kritisoi jonkun henkilökohtaisia mielipiteitä, niin väistämättä se kritiikki on henkilökohtaista.

Se, että osa muslimeista on "maltillisia" ei tarkoita sitä, etteivätkö hekin kannattaisi näitä ajatuksia.


Mun ymmärtääkseni maltillisen muslimin ja äärimuslimin ero on just siinä, et se maltillinen EI kannata niitä ääriajatuksia? =D Vai mikä ero on äärimuslimilla ja maltillisella muslimilla sinun kielipelissäsi?

Vai voisko tästä päätellä, että sinä "maltillisena" anti-fasistina kuitenkin kannatat militantin Antifan linjauksia???

eikä sitä tule tehdä lyhytnäköisessä auttamisen hurmoksessa.


Niin, auttamisen ei tulisi olla lyhytaikaista eikä hurmoksellista, vaan pitkäjänteistä ja luonnollista.

(käytännön selvitys tähän: Jos muslimit eivät voi uida vääräuskoisten kanssa, ei kaupungin pidä sulkea uimahallia vääräuskoisilta eli suomalaisilta vaan kertoa muslimeille, että sitten ette varmaan voi uida. Käytännössä tilanne on se, että kantaväestöä syrjitään muslimien suvaitsemattomuuden vuoksi. Tilanne on perverssi ja kestämätön.)


JOS kyseessä olisi kaupungin ainoa uimahalli ja käytäntö olisi pysyvä, ymmärtäisin yskäsi. Olen pahoillani, kun et ole päässyt samaan aikaan simmaamaan pölypussien kanssa. Itse olen ollut samalla biitsillä muslimien kanssa, niin oli naisia kuin miehiäkin. =0 Onneks meit ei kivitetty...

Ota vaikka viimeinen sana ja kerro oma näkemyksesi tähän kysymykseen:


Juu, esitä kysymyksiä sitten, kun oilet itse oppinut vastaamaan? "En jaksa", oisko toi nyt hyvä argumentti?

Miten maahanmuuttoasiat pitäisi suomessa hoitaa niin, ettemme kohtaa samoja ongelmia joita Ruotsissa on syntynyt? Mitä täällä tehdään merkittävästi oikein, mitä Ruotsissa on tehty väärin?


Eos, mutta uskoisin tietäväni, mitä EI pitäisi tehdä. Ja jos "Ruotsilla" viittaat Malmön Rosengårdin ghettoon, niin ihan sama virhe siellä on tehty kuin historiassa aina on tehty kaikkein köyhimpien suhteen, niin Varsovassa kuin Los Angelesissa, niin Lahdessa kuin Pariisissa: heidät on laitettu samaan läjään. Ghettoutuminen ei ole integraatiota, se on segregaatiota. Ja kumpikohan on määräävässä asemassa asuinpaikkoja valittaessa, paikallisväestö vai mamut?

monikulttuurinen yhteiskunta aiotaan selkeästi runtata todellisuudeksi jupinoista huolimatta.


Herää pahvi! Maailma pienenee, globalisaatio jyllää, eristäytyminen ei ole enää mahdollista. Me elämme jo monikulttuurisessa yhteiskunnassa.

Minulle on aivan täysin yhdentekevää, tukeeko vai vastustaako joku Claymore minua vai ei. Se, kuka minua komppaa tai kuka vastustaa ei vaikuta niihin syihin tai asioihin minkä vuoksi ajattelen islamista ja maahanmuutosta niinkuin ajattelen.


Jälleen, et ymmärrä. Minua kiinnosti, tuetko vai vastustatko SINÄ Claymoren asenteita? Hän siis on valmis "tarvittaessa" murhaamaan naisia ja lapsia. Siihen et puutu lainkaan, mutta kun sellaista ilmenee vastustajassasi, jota et edes näe, levität urleja pitkin poikin weppiä.

Ana-5000: Ei.

http://www.somaliawatch.org/archivejuly/000922601.html


Juuh, itsekin myönsin, että siellä VOI olla öljyä. Sinä sanot, että siellä on "runsaasti öljyä", koska yksi geologi sanoo niin. MUTTA jos yhtään muistat, käytit argumenttia "onhan Somaliakin öljyvaltio, mutta silti köyhä", kun ihmettelin sanojasi "köyhistä oloista" tulevista äärimuslimeista, koska suuri osa tulee öljyntuottajamaista. ELI kysyn yhä, miksi luulet, että sitä öljyä ei ole vielä porattu, eli miksi Somalia ei vielä ole ns. öljyntuottajavaltio???

Vastausta vaille olevat kysymykset edellisistä posteista:

"Uskontonsa levittämiseen"? Missäs niin luki?
Kuinkahan moni suomalainen ei olisi valmis tappamaan isänmaallisuuden nimeen?
70-luvulla L-Saksassa se sama kolmannes l-saksalaisista opiskelijoista hyväksyi RAF'n ja Baader-Meinhof-ryhmän terrorin: tarkoittaako se sitä, että suurin osa saksalaisista teki myös niin?
JOS nyt tekisi kyselyn maahanmuutosta tai vaikkapa patriotismista suomalaisten yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa, niin uskotko, että se peilaisi koko suomalaista yhteiskuntaa?
Ja hetkinen, sä siis uskot, että yli 500 miljoonaa muslimia on valmiina katkomaan vääräuskoisten kurkkuja? No mikä ttu niitä estelee? Siis joku muu, ku ne loput maltilliset muslimit?
Miksi me länsimaalaiset ihmiset sitten kidutamme ja murhaamme ja karkotamme ihmisiä täyttä päätä? Mikä on se peruste, jolla sinä valitset sen tien, jonka päässä pakolaisia ammutaan Suomen rajalle? Mikä "uskonto" vaatii sinulta sellaista, ateismi?
Mitä "jokainen" länsimainen asiantuntija sanoo (eli yksikään ei sano toisin)? Ovatko he yhtäkkiä samaa mieltä islamista? Yksi asiantuntija ei ole "jokainen asiantuntija", tuliko mieleen, että juttu poistettiin lehdestä, koska se oli bautaa?
Miksi muuten siirryit vastaavasta toisesta threadistä tähän?
Ja siis sinun kysymyksiisi voi vastata siis sen mukaan jaksaako vai ei, se on reilua dialogia?
Kai tajuat, että anarkistit ja äärimuslimit ovat toistensa ideologisia vihollisia?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

ValaX

Posts: 3,891

#263 • • ValaX
Toivottavasti eivät tule päsemään koskaan puoluerekisteriin...
siveys

Posts: 2,492

#264 • • siveys lovely

VaLa, 8.1.2009 18:53:
Toivottavasti eivät tule päsemään koskaan puoluerekisteriin...


Toivottavasti sinä et koskaan löydä poikaystävää...
ValaX

Posts: 3,891

#265 • • Edited ValaX

siveys, 8.1.2009 18:56:
---


---

Toivottavasti sinä et koskaan löydä poikaystävää...



Sitä samaa sulle...
¡ Previous post a couple of years ago !
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#268 • • Edited kuilu ja kummitus
^ =0

http://en.wikipedia.org/wiki/English_Defence_League

terveisiä "norjasta"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Šaria

Šaria ei ole perinteisessä muodossaan täydellisesti käytössä missään maailman maassa. Iran, Saudi-Arabia ja Pakistan soveltavat sitä lainsäädännössään varsin laajalti, mutta niissäkin sitä täydennetään parlamentin säätämillä laeilla (Pakistan ja Iran) tai kuninkaan antamilla hallintomääräyksillä (Saudi-Arabia). Myös Sudanissa ja Pohjois-Nigeriassa on ainakin ajoittain ollut käytössä šarian rikoslaki ja siihen liittyvät hudud-rangaistukset. Muslimienemmistöisessä Somaliassa šarialla on laaja kannatus. Suurimmassa osassa islamilaista maailmaan perinteistä islamilaista lakia noudatetaan vain perheoikeuden sekä rituaalilain osalta. Turkki on sekulaari valtio ja siellä šaria-lailla ei ole virallista asemaa.

Vuonna 2008 Iso-Britannia antoi viidelle šaria-tuomioistuimelle oikeuden sovitella asianomistajariitoja. Šaria-tuomioistuinten ratkaisut ovat sitovia, mutta tuomioistuimilla on toimivalta vain silloin, kun kaikki osapuolet sen etukäteen hyväksyvät. Juutalaisten Beth Din -tuomioistuimilla on jo pitkään ollut vastaava asema Britanniassa.

Monien islamilaisten maiden lainsäädäntö pohjautuu muilta osin länsimaiseen esimerkkiin. 1900-luvun alkupuolella niissä vallitsi sekulaarin modernismin aatesuuntaus, jossa uskonto pyrittiin rajaamaan ihmisten yksityiselämään. Tämä johti monissa maissa islamilaisen lain merkityksen vähenemiseen. Islamin ideologisen merkityksen kasvettua 1980-luvulta lähtien on islamilaisen lain asemaa muslimimaissa ryhdytty pohtimaan uudelleen. Erityisesti islamistiset ryhmät ovat vaatineet sen uudelleen käyttöön ottamista ja laajempaa soveltamista yhteiskunnissa.

Šaria-lakia sovelletaan aina vain muslimeihin niissäkin valtiossa, joissa se on käytössä, vaikka joissain poikkeustapauksissa yksittäiset säädökset saattavat koskea myös muihin uskontoihin kuuluvia. Esimerkiksi Saudi-Arabiassa alkoholin nauttiminen on kielletty myös ei-muslimeilta. Niissä muslimimaissa, joissa perhelaki noudattaa šariaa, on uskonnollisille vähemmistöille, dhimmeille säädetty omat rinnakkaiset lakinsa ja usein myös tuomioistuimensa.


Ja Suomessakin osattu...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapuan_laki#Lapuan_liike_ja_Lapuan_laki

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

lopez

Posts: 1,972

#271 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Islamilainen puolue pyrkii puoluerekisteriin:

Toivottavasti eivät tule päsemään koskaan puoluerekisteriin...


Second that.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.