Ja sitten kuukauden herkullisimman OT:n pariin. Eli esinahkojen. Kiitos muutamille kirjoittajille
hauskoista nauruista*nauru*
Juuri kun on saanut ihmetellä ihme ennakkoluuloja uskonnoista sun muusta
niin (ilmeisestikkin luonnollisena jatkumona) siirrytään alapäihin ja ennakkoluulot
jatkuu. Joten ehkä pitää vähän näitä ennakkoluuloja koittaa murtaa. Erään kerran
asia tuli puheeksi kavereiden kanssa kaljan ääressä. Porukasta löytyi kummankin
koulukunnan edustaja, kuten myös neitejä joilla oli kokemuksia kummankin koulukunnan edustajista.
Lopputulos oli se että mitään merkittäviä eroja ei löytynyt. Ainakaan me emme pystyneet
löytämään.
Mutta hauskaa että täällä on jengi löytänyt. Repesi kyllä monet naurut. Esim. Lyran kommentti:
"(Leikatulla) Peseminen on helpompaa" Siis kuinka vaikeata peniksen peseminen voi olla?
(no ehkä kommentti johtui siitä että kirjoittajalla itsellään ei ole penistä). Mut joo toi puhtaus pointti on mun mielestä läppä. Ihmisellä joka pitää itsestään ja hygieniastaan huolta, ei penis
ole likainen tai epähygieeninen, oli sitten leikattu tai leikkaamaton. (Ainut paikka missä hygieniakysymys saattaa nousta esiin on armeija ja siellähän tunnetusti nussitaan paljon) Kysymys kuuluukin että
kuka haluaa nussia ihmistä joka ei ylipäätään pidä huolta itsestään ja hygieniastaan? Siinä ei taida paljon
ympärileikkaukset lohduttaa*nauru* Yhtälailla kommentti: "itse en vaihtaisi enää leikkaamattomaan!" Jeesus toi on lähes yhtä fiksua kuin se että heittäisi tytölle "sori en nussi sun kans ku mun edellisellä oli pienemmät häpyhuulet"
Mutta yhtälailla muutaman herran näkemykset, kuten
"Norsun jalanpohja" sai repeämään. Jotenkin absurdi ajatus että suuri osa maailman dikeistä olis vituillaan*nauru*. Ja sehän nyt todistaakin jotain kun Penn & Teller-jaksossa oli jotain tyyppejä. Jerry Springerissäkin on monesti tyyppejä. Muutenkin suosittelisin juttelemaan ihmisten kanssa joilta ympärileikkaus löytyy että ihme ennakkoluulot häviää. Koska jengillä tuntuu olevan mitä mielikuvituksellisempia kuvitelmia noinkin yksinkertaisesta ja yleisestä asiasta.
Mitä tulee noihin "tytöt on ihan hulluna mun uuteen dikkiin" läppiin, niin tuntuu että vanha viisaus on unohtunut :
"vaikka tyttös sanoo et sulla on suurin dikki jota se on koskaan saanut, niin se ei
välttämättä tarkoita että sulla on suurin dikki jota se on koskaan saanut"
Eli tytöt sanoo kehuja liittyen miesteen vehkeisiin myös sen takia että
tietävät sen olevan parasta egon pönkitystä ikinä, erittäin pienellä vaivalla*vink*
Mutta toisaalta, jos nämä herrat ovat ihan varmoja asiasta niin ovat juuri keksineet
maailman halvimman peniksenpidennysleikkauksen*eiei*
Joten ei voi kuin komppaa Kuilua*lmao*
kuilun arvoitus, 8.9.2007 13:41:
---
Rujo Mutantti, 8.9.2007 13:34:
tytöt näyttää tykkäävän ja pitävän ympärileikattua penistä miellyttävämpänä käsitellä.
---
=D No okei, JOS tää on ympärileiccauksen perustelu, ni suosittelen samalla myös itsetuntoimplanttia!
Oma mielipide on se että ei vahvasti mene peniksen suhteen jos esinahasta löytyy se kriittinen ero.