ps. en kyllä hyväksy essarin viemistäkään ilman, että dikin omistajalta kysytään lupa ensin.
271 posts, 14 pages, 67,027 views
Leppäkerttu, 7.9.2007 17:16:
Aika erikoista, että tästä on tullut essarikeskustelu.
Karski, 7.9.2007 17:20:
Mun mielestä on erikoista, että ylipäätään
keskustellaan puolueohjelmasta.
Haluaisitko sinä esimerkiksi rajoittaa
islamilaisten oikeutta perustaa oman puolueen?
Leppäkerttu, 7.9.2007 17:38:
---
Karski, 7.9.2007 17:20:
Mun mielestä on erikoista, että ylipäätään
keskustellaan puolueohjelmasta.
Haluaisitko sinä esimerkiksi rajoittaa
islamilaisten oikeutta perustaa oman puolueen?
---
Mulle on ihan sama mitä uskontokuntaa ihmiset, jotka puolueen perustavat, edustavat. En ymmärrä vaan sitä, miten sivistysvaltiossa voidaan keskustella eläinrääkkäyksen sallimisesta, koska joku uskonto sanoo sen olevan hyvä juttu. Sama koskee oikeastaan tota ympärileikkausjuttua, siinä puututaan peruuttamattomasti yksilön itsemääräämisoikeuteen.
Mielestäni puolueen perustamista ei tulisi rajoittaa vaan asioita, joita puolueet saavat ajaa. Esimerkiksi mun logiikalla pedofiilipuolueet olisivat kiellettyjä, jos ne haluaisivat ajaa lakia, joka tekisi pedofilian lailliseksi.
Mielestäni puolueen perustamista ei tulisi rajoittaa vaan asioita, joita puolueet saavat ajaa. Esimerkiksi mun logiikalla pedofiilipuolueet olisivat kiellettyjä, jos ne haluaisivat ajaa lakia, joka tekisi pedofilian lailliseksi.
Karski, 7.9.2007 17:03:
Kyseessä on kuitenkin olemassaoleva, ja yhä kasvava
kansanosa, joka tulee joka tapauksessa haluamaan
saada äänensä kuuluviin. On paljon parempi, että
ne pystyy tekeen sen osana olemassaolevaa
yhteiskuntaa, kuin että ne kokis jääneensä sen
ulkopuolelle. Tätä en pysty kylliks korostaan, ja
tätä ei moni tunnu tässä topikissa tajuavan.
astaroth, 7.9.2007 17:43:
---
-klip-
---
-klap-
Jago, 7.9.2007 11:14:
---
josbe, 7.9.2007 10:56:
---
crissy, 7.9.2007 10:26:
Miksi itse hyväksyisit poikien ympärileikkauksen, mutta et tyttöjen?
tytöillä ei ole vain yhtä tapaa ympärileikata. Sunnassa klitorikselta poistetaan huppu. Eli se siis vastaa aikalailla poikien ympärileikkausta.
Hyväksyisitkö sen?
Leppäkerttu, 7.9.2007 17:16:
Aika erikoista, että tästä on tullut essarikeskustelu. Kukaan ei ole paheksunut vielä puolueen tavoitetta saada halal-teurastaminen lailliseksi. Se on kuitenkin huomattavasti ikävämpää eläimelle kuin vaikka essarin vieminen vauvalta. Halal-rituaalissa eläimeltä (nauta, lammas tai kana) viilletään kurkku auki ja annetaan valua kuiviin. Minkäänlainen eläimen puuduttaminen tai tainnuttaminen on kielletty. Yllättäen halal-teurastaminen on nykyisellään täällä kielletty juuri siksi, koska se on eläinrääkkäystä.
ps. en kyllä hyväksy essarin viemistäkään ilman, että dikin omistajalta kysytään lupa ensin.
Anselmi, 7.9.2007 18:21:
Itselle merkkaa aika paljon se missä oloissa se eläin on kasvanut. Jos eläin on kasvanut tehomaatalouden ulkopuolella mutta kokee loppunsa Halal-rituaalin merkeissä, on se mielestäni
paljon vähemmän julmaa eläintä kohtaan, kun se että eläin kasvaa koko elonsa tehomaatalous-helvetissä ja
armollisesti päättää päivänsä sähköshokilla. Sitä en tiedä että mistä Halal-teurastajat eläimensä hakee, mutta voisin veikkaa että tuskin Atrian teurastamolta.
Leppäkerttu, 7.9.2007 18:31:
---
[Toimiiko sama periaate sitten muihinkin eläviin olentoihin mielestäsi?
Esim. Jos pedofiilipuolueen jäsen raiskaa ja tappaa onnellisen pikkutytön, se on vähemmän paha asia kuin jos sama tyyppi lähtee thaikkuihin ja raiskaa ja tappaa onnettoman pikkutytön, joka on toiminut prostituoituna syntymästään asti.
Leppäkerttu, 7.9.2007 18:31:
---
Anselmi, 7.9.2007 18:21:
Itselle merkkaa aika paljon se missä oloissa se eläin on kasvanut. Jos eläin on kasvanut tehomaatalouden ulkopuolella mutta kokee loppunsa Halal-rituaalin merkeissä, on se mielestäni
paljon vähemmän julmaa eläintä kohtaan, kun se että eläin kasvaa koko elonsa tehomaatalous-helvetissä ja
armollisesti päättää päivänsä sähköshokilla. Sitä en tiedä että mistä Halal-teurastajat eläimensä hakee, mutta voisin veikkaa että tuskin Atrian teurastamolta.
---
Toimiiko sama periaate sitten muihinkin eläviin olentoihin mielestäsi?
Esim. Jos pedofiilipuolueen jäsen raiskaa ja tappaa onnellisen pikkutytön, se on vähemmän paha asia kuin jos sama tyyppi lähtee thaikkuihin ja raiskaa ja tappaa onnettoman pikkutytön, joka on toiminut prostituoituna syntymästään asti.
(pitäiskö nyt laittaa hymppä ettei mee liian vakavaks*plur*)
crissy, 7.9.2007 10:26:
Islamilainen puolue pyrkii puoluerekisteriin
Itse en hyväksy ainakaa tota poikien ympärileikkausta ja sitä ei tulisi ainakaan laissa sallia...
Kolera, 7.9.2007 18:46:
mun mielestä onnelliset lapset vois raiskata kuoliaaks
H3li, 7.9.2007 18:47:
islaminen reivaaja pyrkii bileisiin laittomalla passilla.