Liikennekäyttäytyminen jne (meniks jo oikein ;)

222 posts, 12 pages, 58,984 views

Juhgu

Posts: 7,921

#123 • • Edited Juhgu Virnistelijä

2la, 7.11.2007 15:21:
---
Yritys selitellä perseilyä kanssamatkustajien pahanhajuisella hengityksellä = SUCCESS ?
---


Epic victory (o/

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Skipi

Posts: 650

#124 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

wiwi, 21.11.2007 15:49:

Hahaha, mun ei tarvitse kun astua ovesta ulos ja vilkasta naapuritalojen pihoihin, niin voin allekirjoittaa aika paljon tosta sun vuodatuksesta. Olen vanhempien luona käymässä, lapsuudenkodissani siis. Tämä on tällaista omakotitaloaluetta, jota ovat parin viime vuoden aikana alkaneet kansoittaa ilmeisen hyvätuloiset asukkaat. Täällä todellakin kyttäillään, kenellä on se uusin Volvo ja onko naapurin nurmikko jo leikattu.

Juuri hämmästelin, mitä tekee kahden aikuisen ja kahden lapsen talous yhdellä Hummerilla, yhdellä Volkkarilla ja yhdellä Alfaromeolla *justjoo* Ihmetyttää myös, ettei täällä asuvia volvisteja ja niiden hengenheimolaisia yhtään huolestuta, että joku niiden omista pikku kullannupuista saattaa pinkaista vaikkapa pallon perässä tielle juuri kun isi kaahaa tuhatta ja sataa tärkeästä työstään kotio.

Volvot näyttävät muuten olevan vaihtumassa kovaa vauhtia city-maastureihin.




America - Fcuk Yeah!
Juhgu

Posts: 7,921

#125 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Norb, 21.11.2007 15:23:
---
Kieltämättä on kyllä välillä(lue usein) ällöttävää *sars* Pitäisivät sen haukotuksen sisällään, eikä hönkis sitä pyörryttävää lemua toisen naamalle. Julkisissa vois olla myös hygienia-portit, että vain siistit pääsevät sisään*joo* +alkomittarit, ettei humalassakaan pääsisi.

Viimeks tuli seurattua kun mamma roudaa yhtä lasta rattaissa ja toinen 4v poika kaivaa nenäänsä ja syöttää sen tuotoksen sisarelleen joka on vaunuissa *sars*

Kerran eräs pikkupoika noukki äitinsä kaljuuntuvasta ja rasvasesta päästä hilsenökeröitä *sars*

Jotain rajaa ja järjestystä pitäisi julkisiin kyllä saada. Välillä meinaa aamukahvit tulla ylös..



Oh shit, epähygieenisiä ihmisiä oman henkilökohtaisen 10 metrin reviirin sisäpuolella! Kyl meitsiiki ottaa ihan vidusti aivoon tommonen. Ja kelaa, kerran joku kuvottava ali-ihminen yhtäkkiä tosta noin vaan päätti pieraista! Huh huh, sietäis lentää kiskoille seuraavan metron eteen tollaset. Ja jos jollain viel kerranki junassa on hikka ni multa tulee kyl kahvit silmäkuopista. Oikeesti! Hyi vittu!! *sars*

Miksei paikallisliikenteessä vois olla lisämaksua vastaan erillisiä ykkösluokan osastoja meille ykkösluokan kansalaisille, jotka olemme allergisia ruumiintoiminnoille?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#126 • • Norb Guest

Juhgu, 21.11.2007
..Miksei paikallisliikenteessä vois olla lisämaksua vastaan erillisiä ykkösluokan osastoja meille ykkösluokan kansalaisille, jotka olemme allergisia ruumiintoiminnoille?


Toiset ihmiset sattuvat olemaan hajuherkempiä! Ja sä et näköjään ymmärrä kuinka kauheeta se voi välillä olla!

Pari kertaa joutunut juoksemaan sporan toiseen päähän pidätellen oksennusta ja kerran jopa poistunut välineestä. Mä en vain kestänyt sen denan vanhanviinan hajua ja sit kun se kääntyi minuunpäin räkäposkella.

Hankkisin auton jos olisi varaa..
Juhgu

Posts: 7,921

#127 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Norb, 21.11.2007 19:50:
---
Toiset ihmiset sattuvat olemaan hajuherkempiä! Ja sä et näköjään ymmärrä kuinka kauheeta se voi välillä olla!

Pari kertaa joutunut juoksemaan sporan toiseen päähän pidätellen oksennusta ja kerran jopa poistunut välineestä.


*nauru* ei o helppoo ei! Nyt vasta ymmärsin mitä käyt läpi, sympatiat ja jaksamisia sinne suuntaan!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hallucinogen

Posts: 8,190

#128 • • hallucinogen Edain

Norb, 21.11.2007 19:50:
Toiset ihmiset sattuvat olemaan hajuherkempiä! Ja sä et näköjään ymmärrä kuinka kauheeta se voi välillä olla!

Pari kertaa joutunut juoksemaan sporan toiseen päähän pidätellen oksennusta ja kerran jopa poistunut välineestä. Mä en vain kestänyt sen denan vanhanviinan hajua ja sit kun se kääntyi minuunpäin räkäposkella.

Hankkisin auton jos olisi varaa..


Mun mielestä tuollainen kermaperseily alkaa lähentelee jo suloisuutta <3

--
pikku-*possu*

nomic

Posts: 4,120

#129 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
:D

Haisen pahalle, näytän pahalle, hiusten kunto = paha. Päästääköhän ne mut huomenna junaan?
Takyon

Posts: 2,945

#130 • • Takyon Möwkö
Tänään taas huomasi että monesta ihmisestä tulee täys mulkku ratin takana. Olin siis tänään iltasella tulossa Salosta Helsinkiin päin, ihan rajotuksien mukaan (eli gps:n antama nopeus on hiukan yli sallitun) ajelin. Siinä hiukan ennen Kiikalaa takaa alkaa lähestymään rekka joka sitten seuraavat 30 km ajeli alle 10 m päässä puskurista. Välillä 5 m ja vähemmänkin.

No rekka käänty pois ja sit sen takana ollut auto otti paikan ja ajeli Vihtiin asti aivan takapuskurissa kiinni. Lähes koko sen matkan ajan mun edessä oli kaks rekkaa joista en olisi päässyt ohi vaikka olisin halunnutkin, takana jamppa silti hiillostaa mua. Aivan niinkuin se jotain hyödyttäisi.

Sitten kun vihdoin motari alkoi ja ohitin rekat niin se jamppa jäikin sinne rekkojen perään laahustamaan, ihan niinkuin sillä ei edes ollu mihinkään kiire. Halus muutenvain osoittaa olevansa retardi yksilö.

Raivostuttavia kanssa-autoilijoita kele.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

plink

Posts: 1,405

#131 • • Edited plink team paska
mulla on viimeaikoina pistänyt silmään mulkut jalankulkijat, jotka kävelee esim. kurvissa ja mäkelänkadulla päin punaisia. muutaman kerran säikähtänyt oikein helvetisti, kun joku kusipää seisoo viereisellä kaistalla metrin päässä. luuleekohan nämä pellet, että autoilija havaitsee tummiin vaatteisiin pukeutuneen hahmon näillä keleillä aamukuudelta, kun on vielä säkkipimeää. siinä kun sattuisi vaikka olemaan juuri vaihtamassa kaistaa, niin ei paljoa olisi tehtävissä. evoluution hyväksihän sitä toimisi, jos tuollaisen äo <50:n niittaisi, mutta ei huvittas joutua linnaan kuitenkaan sellaisen takia.

edit: ja päivisinkin tuntuu usein, että porukka meinaa painella takaovesta sisään etenkin kurvissa. on se niin vitun hienoa säästää 5 sekuntia aikaa ja jäädä siinä sivussa auton alle.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Avatar
#132 • • niomic Guest

plink, 11.2.2008 22:18:
mulla on viimeaikoina pistänyt silmään mulkut jalankulkijat, jotka kävelee esim. kurvissa ja mäkelänkadulla päin punaisia. muutaman kerran säikähtänyt oikein helvetisti, kun joku kusipää seisoo viereisellä kaistalla metrin päässä. luuleekohan nämä pellet, että autoilija havaitsee tummiin vaatteisiin pukeutuneen hahmon näillä keleillä aamukuudelta, kun on vielä säkkipimeää. siinä kun sattuisi vaikka olemaan juuri vaihtamassa kaistaa, niin ei paljoa olisi tehtävissä. evoluution hyväksihän sitä toimisi, jos tuollaisen äo <50:n niittaisi, mutta ei huvittas joutua linnaan kuitenkaan sellaisen takia.

edit: ja päivisinkin tuntuu usein, että porukka meinaa painella takaovesta sisään etenkin kurvissa. on se niin vitun hienoa säästää 5 sekuntia aikaa ja jäädä siinä sivussa auton alle.



Siks Suomes kandeeki ajaa aina kännissä, ni on selitys ja lieventävä tekijä valmiina jos menee käräjille!
J Raninen

Posts: 950

#133 • • J Raninen

Takyon, 11.2.2008 22:11:
takana jamppa silti hiillostaa mua.


Musta vaan tuntuu, että jotkut ihmiset on niin onnettomia kuskeja, että ne ei kerta kaikkiaan osaa pitää pitempää väliä, vaan aina pitää olla edelläajavan perässä kiinni. Ei niillä mitään kiirettä tai hiillostushalua välttis ole, ne ei vaan osaa.

Monesti yöllä kohtaa tommosia, kun luulee saavansa rauhassa ajella tyhjiä teitä.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#134 • • liikkuva muna an egg on the move
TEH TAXI DRIVA! KING O' DA ROAD!111

Ei tartte käyttää vilkkui, voi ajaa 60km/h kaupungissa, voi ajella kävelykaduilla...
Bio

Posts: 4,429

#135 • • Bio The Bullies / Pinky
Oon monta kertaa ihmetelly tätä asiaa:
Mun edellä oleva auto pysähtyy jonoon siten et sen edellä olevaan autoon jää n. 5-10m rako ja sitten kun mä olen päässyt pysähtymään niin sit se hiukan ajan päästä ajaa sen välin n. metriin. Mikä helvetin idea tossakin on? Tätä tapahtuu melkein kerran päivässä työmatkalla. Eiks voi sit heti voi ajaa hiukan lähemmäs ajaa sitä edellä olevaa autoa? Yleensä mä en jaksa liikauttaa autoani ja jään paikalleni, ni sit useasti joku pelle tunkee siihen väliin bemarillaan. *eikä*
Bio

Posts: 4,429

#136 • • Bio The Bullies / Pinky

alek száhala, 12.2.2008 12:41:
TEH TAXI DRIVA! KING O' DA ROAD!111

Ei tartte käyttää vilkkui, voi ajaa 60km/h kaupungissa, voi ajella kävelykaduilla...



mut ne hei on ammattiautoilijoita :D
Juhgu

Posts: 7,921

#137 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Poliisiauton perässäroikkumiseen kyllästyminen tuotti turkulaiselle rekkakuskille 420 euron sakot. Jämsän käräjäoikeus katsoi, että rekkakuski vaaransi liikenneturvallisutta jarruttelemalla tahallaan ysitiellä.

Miehen motiivina oli turvavälin merkityksen opettaminen poliisille. Rekkakuski jarrutti käsijarrulla, jolloin perävaunun jarruvalot eivät syttyneet. Liikenneturvallisuudesta ja henkilöautojen holtittomista ohituksista huolestunut mies vaati oikeudessa poliisilta parempaa valvontaa.

Erikoinen mielenilmaus tapahtui uudenvuoden aattoiltana Jämsän ja Korpilahden välillä. Poliisin partioauto joutui peräänajon välttääkseen tekemään kolmesti lukkojarrutuksen vajaan viiden kilometrin matkalla. Teot olivat johtaa ketjukolariin, sillä myös poliisiauton takana tulleet ajoneuvot joutuivat jarruttamaan vaarallisesti.


lähde: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1497415



Löl. Joutui lukkojarruttamaan kolmesti eikä vieläkään käyny mielessä että voisi vähän pidentää turvaväliä. Sen sijaan antoi sakot. Way to go :D

Ei mut, lisää tollasia rekkakuskeja. Ehkä ne muutaman ketjukolarin jälkeen oppii :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Takyon

Posts: 2,945

#139 • • Takyon Möwkö
Nojuu, tänään sattu aika mielenkiintoinen juttu. Ajelin Manskua pohjoiseen päin oikean puoleisella kaistalla siinä Virgin Oilin kohdalla jossa on se kavennus. Sen kavennuksen jälkeen oli kuorma-auto pysäköitynä keskelle kaistaa ja hätävilkut päällä, joten hidastelin ja näytin vilkkua vasuriin josko sinne pääsis.

Takana sitten oli joku bisnisukkeli sillä rumalla lexuksellaan joka yritti tunkea sinne vasemmalle kaistalle niiden muiden autojen väliin eikä sitten mahtunukaan. Mutta se kenen eteen se yritti mennä joutu jarruttamaan niin paljon että mä mahduin sitten jo ihan mainiosti siihen väliin ja jatkoin matkaani. Seuraavassa risteyksessä tää lexuskuski otti oikeelle kääntyvän kaistan ja satuin huomaamaan että se näytti MULLE keskisormea!! Siis mitä vittua? Se olis halunnu siis tulla sieltä mun ohi vaikka siihen ei mitään rakoa ollut ja sit kun ei onnistunukaan niin suuttuu siitä mulle :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#140 • • Takyon Möwkö
Juupajuu, järki leikkaa taas toisilla. Alkavassa iltapäiväruuhkassa olin tulossa Koivukylän rampista alas Tuuskille keskustaan päin ja just kun olin saanu vaihdettua kaistaa siihen itse motarille (pois rampista siis) niin huomaan että edessä n. 100m päässä perävalot tulee aika kovaa vauhtia vastaan. Siellä siis oli rampin päädyssä jääny pari autoa paikoilleen kun eivät olleet mahtuneet vaihtamaan kaistaa ja joku ystävällinen (pässi) päätti antaa tietä niille PYSÄYTTÄMÄLLÄ siihen keskelle motaria.

Toki on hienoa että ajatellaan muitakin jotta pääsevät pois siitä rampista mutta hiukan vois kuitenki ajatella että mitä se pysäyttäminen keskelle tietä 100 km/h alueella voi saada aikaseksi. Tälläkertaa ei onneksi käynyt mitään

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.