Tottakai. Minähän en tee virheitä musiikissa, enkä myöskään elämässä.Karski, 21.11.2007 16:21:
Ainahan noi stereotypiat pätee Johonkin Muuhun ;)
222 posts, 12 pages, 60,580 views
Tottakai. Minähän en tee virheitä musiikissa, enkä myöskään elämässä.Karski, 21.11.2007 16:21:
Ainahan noi stereotypiat pätee Johonkin Muuhun ;)
2la, 7.11.2007 15:21:
---
Yritys selitellä perseilyä kanssamatkustajien pahanhajuisella hengityksellä = SUCCESS ?
---
wiwi, 21.11.2007 15:49:
Hahaha, mun ei tarvitse kun astua ovesta ulos ja vilkasta naapuritalojen pihoihin, niin voin allekirjoittaa aika paljon tosta sun vuodatuksesta. Olen vanhempien luona käymässä, lapsuudenkodissani siis. Tämä on tällaista omakotitaloaluetta, jota ovat parin viime vuoden aikana alkaneet kansoittaa ilmeisen hyvätuloiset asukkaat. Täällä todellakin kyttäillään, kenellä on se uusin Volvo ja onko naapurin nurmikko jo leikattu.
Juuri hämmästelin, mitä tekee kahden aikuisen ja kahden lapsen talous yhdellä Hummerilla, yhdellä Volkkarilla ja yhdellä Alfaromeolla Ihmetyttää myös, ettei täällä asuvia volvisteja ja niiden hengenheimolaisia yhtään huolestuta, että joku niiden omista pikku kullannupuista saattaa pinkaista vaikkapa pallon perässä tielle juuri kun isi kaahaa tuhatta ja sataa tärkeästä työstään kotio.
Volvot näyttävät muuten olevan vaihtumassa kovaa vauhtia city-maastureihin.
Norb, 21.11.2007 15:23:
---
Kieltämättä on kyllä välillä(lue usein) ällöttävää Pitäisivät sen haukotuksen sisällään, eikä hönkis sitä pyörryttävää lemua toisen naamalle. Julkisissa vois olla myös hygienia-portit, että vain siistit pääsevät sisään*joo* +alkomittarit, ettei humalassakaan pääsisi.
Viimeks tuli seurattua kun mamma roudaa yhtä lasta rattaissa ja toinen 4v poika kaivaa nenäänsä ja syöttää sen tuotoksen sisarelleen joka on vaunuissa
Kerran eräs pikkupoika noukki äitinsä kaljuuntuvasta ja rasvasesta päästä hilsenökeröitä
Jotain rajaa ja järjestystä pitäisi julkisiin kyllä saada. Välillä meinaa aamukahvit tulla ylös..
Juhgu, 21.11.2007
..Miksei paikallisliikenteessä vois olla lisämaksua vastaan erillisiä ykkösluokan osastoja meille ykkösluokan kansalaisille, jotka olemme allergisia ruumiintoiminnoille?
Norb, 21.11.2007 19:50:
---
Toiset ihmiset sattuvat olemaan hajuherkempiä! Ja sä et näköjään ymmärrä kuinka kauheeta se voi välillä olla!
Pari kertaa joutunut juoksemaan sporan toiseen päähän pidätellen oksennusta ja kerran jopa poistunut välineestä.
Norb, 21.11.2007 19:50:
Toiset ihmiset sattuvat olemaan hajuherkempiä! Ja sä et näköjään ymmärrä kuinka kauheeta se voi välillä olla!
Pari kertaa joutunut juoksemaan sporan toiseen päähän pidätellen oksennusta ja kerran jopa poistunut välineestä. Mä en vain kestänyt sen denan vanhanviinan hajua ja sit kun se kääntyi minuunpäin räkäposkella.
Hankkisin auton jos olisi varaa..
plink, 11.2.2008 22:18:
mulla on viimeaikoina pistänyt silmään mulkut jalankulkijat, jotka kävelee esim. kurvissa ja mäkelänkadulla päin punaisia. muutaman kerran säikähtänyt oikein helvetisti, kun joku kusipää seisoo viereisellä kaistalla metrin päässä. luuleekohan nämä pellet, että autoilija havaitsee tummiin vaatteisiin pukeutuneen hahmon näillä keleillä aamukuudelta, kun on vielä säkkipimeää. siinä kun sattuisi vaikka olemaan juuri vaihtamassa kaistaa, niin ei paljoa olisi tehtävissä. evoluution hyväksihän sitä toimisi, jos tuollaisen äo <50:n niittaisi, mutta ei huvittas joutua linnaan kuitenkaan sellaisen takia.
edit: ja päivisinkin tuntuu usein, että porukka meinaa painella takaovesta sisään etenkin kurvissa. on se niin vitun hienoa säästää 5 sekuntia aikaa ja jäädä siinä sivussa auton alle.
Takyon, 11.2.2008 22:11:
takana jamppa silti hiillostaa mua.
alek száhala, 12.2.2008 12:41:
TEH TAXI DRIVA! KING O' DA ROAD!111
Ei tartte käyttää vilkkui, voi ajaa 60km/h kaupungissa, voi ajella kävelykaduilla...