dj Missiah, 22.10.2007 18:44:
Vakavasti masentuneelle ei löydy mitään muuta vaihtoehtoa kuin mielialalääkkeet, mutta täytyy muistaa että se ei ole mikään vuosikausiksi suositeltava ratkaisu.
--
On sitä eräs toinen, koko loppuelämän ratkaisukin.
1,167 posts, 59 pages, 671,925 views
dj Missiah, 22.10.2007 18:44:
Vakavasti masentuneelle ei löydy mitään muuta vaihtoehtoa kuin mielialalääkkeet, mutta täytyy muistaa että se ei ole mikään vuosikausiksi suositeltava ratkaisu.
--
Juhgu, 18.10.2007 16:10:
Tossa alkaa olla jo kunnon nyrkillinen tabuja naamaan joka aamu :D Hyvä jos se tekee sut onnellisemmaksi, mutta tekeekö oikeesti? Entäs toiseen suuntaan, ootko sit ihan paskana jos muutamana aamuna et saakaan päivittäistä annosta? Kantsii joskus testata jos se vaan on mitenkään objektiivisesti mahdollista. Noihin nimittäin varmaan menee jo jokunen kymppi kuukaudessa, mikä on aika turhaa jos vaikutus perustuu enemmän omiin ajatusmalleihin. Ja jos ne ajatusmallit ei ota muuttuakseen, ni yks vaihtoehto jota vois kokeilla olis se, et maksat mulle 5 egee ni mä lähetän sulle iiison laatikollisen tyhjiä kapseleita pahvilaatikossa, jonka kyljessä lukee tinneritussilla kirjotettuna "HELOKKIÖLJYNOKKOSSINKKIEEPAPLUSSAFOSFOKOLIINIMAGNAANIMAGNESIUMKROMIDIDASUOLISTOBEROCCAVITTUIHANKAIKKIOIKEESTI:)". Syöt niitä ni oot salettiin ainakin melkein yhtä onnellinen ja terve ja rahanmeno kutistuu murto-osaan entisestä!
satumetsä, 23.10.2007 15:39:
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti joidenkin ihmisten neuvot. Kai ne hyvää tarkoittaa mutta paskaa tekevät.
"Ota ittees niskasta kii", "piristy".
Joo haista *****.
Joku varmaan menee laukomaan anorektikollekin, että kiinnitä ruokavalioon huomiota, niin masennus lähtee. Joo mene vittu metsään kävelemään, niin pääset pyörätuolista.
Hyzenthlay, 22.10.2007 21:41:
Jos niin on, niin täytyy sanoo et AIKA paskaa läppää :(
siveys, 24.10.2007 17:46:
Miksi itsemurhan pitää aina olla läppä? Mun mielestäni se on ihan varteenotettava vaihtoehto ja jokaisen oma valinta. Ei se tietenkään juuri koskaan se ainoa vaihtoehto ole, mutta tilanteesta ja henkilökohtaisesta maailmankuvasta riippuen se saattaa toisinaan olla vaihtoehdoista paras.
---
---
Miksi itsemurhan pitää aina olla läppä? Mun mielestäni se on ihan varteenotettava vaihtoehto ja jokaisen oma valinta. Ei se tietenkään juuri koskaan se ainoa vaihtoehto ole, mutta tilanteesta ja henkilökohtaisesta maailmankuvasta riippuen se saattaa toisinaan olla vaihtoehdoista paras.
---
---
ezzy, 24.10.2007 19:21:
suikkari sitten taas on jotain ihan muuta :D
mark hamilton, 24.10.2007 19:28:
http://www.ahjos.net/luokitus/F20.htm#F20
satumetsä, 24.10.2007 18:23:
Pointti siis se.. etten tajua miten Hyze muka tekee itsarista läppää?