1,167 posts, 59 pages, 671,861 views
Amokk, 11.8.2006 12:42:
Mitä pahemmalta musta tuntuu, sitä enemmän käytän energiaa siihen, ettei kukaan huomaisi. Jotenkin sitä ehkä pelkää paljastavansa oman heikkoutensa näyttämällä, ettei aina jaksa nauraa, tai ehkä en halua, että ihmiset suhtautuvat muhun kuin... kuin nyt masentuneeseen suhtautuvat. Avauduin siitä muutama kuukausi - ja sivu - takaperin.
Tuo on kyllä ihan hullua. Aina kova häslinki ja hymy päällä, mutta kun hetkeksikin pääsee yksin / luotettuun seuraan, putoaa ihan täysin. Mikä ihme siinä on että pitää esittää että kaikki on ihan hyvin?
satumetsä, 20.8.2006 13:15:
Nyt se taas alko ja pahasti
Viivi, 20.8.2006 13:27:
Tässä alkaa olla osittain jo pää pinnan yläpuolella, elämä ei tunnu niin raskaalta kuin aikaisemmin. Syynä on varmastikin olosuhteiden myöntäminen ja vaikeuksien kohtaaminen silmästä silmään ilman ainaista pakoon juoksemista. Aika parantaa haavat ja auttaa pääsemään yli niistä masentavista asianhaaroista, jotka vievät elämänhalun. Toivottavasti.
Enkeli, 11.8.2006 12:22:
-kirjoitus-
Ameeba^, 3.9.2006 22:43:
lisäyksenä viel edelliseen nii outoo et ainoastaa yhen kuvan näkeminen pystyy romauttaa takas siihe muutaman vuoden takasee kuosii
Dementation, 5.9.2006 06:51:
Mä oon päättänyt, että en anna tänä talvena masennukselle yhtään periksi. Aion pitää asemani ja en astu askeltakaan taaksepäin, sillä sit tää homma lähtee käsistä. Aion opiskella ahkerammin kuin koskaan ja jos saan töitä, niin tehdä vielä niitäkin, joten mulla ei oo varaa masistella.
mange, 6.9.2006 23:26:
Pää totaalisen sekasin, kavereita tai muita joille puhua niitä ei ole, tietää että tarvitsee apua, tietää että ei kerkee käydä hoidossa. Mitähän ihmettä avuksi?
bubbelgum, 5.9.2006 10:44:
klips
Caro², 23.4.2006 01:00:
Niin miekin luulin, ennenko se burnout iski ilmeisesti stressin takia päälle ja siinä mukana tuli masennus.. Onneks tajusin kertalaakista vetää liinat kiinni enkä edes yrittää tehdä töitä ja/tai harrastusjuttuja samalla.. Nopeesti kun otti "täydet" lomat ja kaikki keikkakalenteria myöten tyhjäksi sai onneks pysäytettyä masistelut noin viikossa.
..ennenko joku ehtii napisemaan, ettei kyseessä ollu kovinkaan paha masennus, niin todellakin oli kyseessä hitusen vakavamman asteen masennuksesta ku perinteinen "ahistaa tehdä jotain".. Vaikkei onneksi kuitenkaan mikään pitkä sessio - niin toivottavasti tuommosta ei koskaan tule toiste.
Enkeli, 11.8.2006 12:22:
"Tekee mieli vaan olla, mikään ei kiinnosta. Ahistaa ulos lähteminen, parempi olla verhot kiinni. Tulee itkettyy monta kertaa päivässä, ruoka ei maistu. Kirjoittaa testamentin ja haluaa vaan nukkua pois ja ehkä viiltelee itseään salaa kaikilta, tuska tuntuu omalta. Elämässä ei oo mitään valoa, kaikki vaan kaatuu päälle ja on yksinkertaisesti niin paha olla. ihmiskontakteilla ei ole mitään väliä, ei vastaa puhelimeen moneen päivään. Suhde ruokaan on olematon tai jos syö niin oksentaa kaiken pihalle.
Ajattelee koko ajan olevansa paska, niin houno ihminen ettei tarvitse ketään. Ei mitään mielenkiintoo tavata ketään tärkeää, eihän kukaan voi mua rakastaa kun oon tämmönen, läski paska."
-lera-, 11.9.2006 21:59:
tää vaan pahenee.. paha olla