masennus...

1,167 posts, 59 pages, 651,069 views

L-m

Posts: 58

#921 • • L-m

Replying to masennus...:

jokke_, 9.5.2010 21:08:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:06:

Ahh.. kun mulle vittultiin mun esitämistä töistäni täällä ja kun sittenkään asiat eivät ole niin kuin työelämässä on oikeesti.. mähän olen vaan koodari enkä graafikko ja sitä en ole yrittänytkään väittää..

Jos tää nyt meni tällä kertaa jakeluun.

---


huoh.. *justjoo*



Ei kinnosta minua paskakaan koska mua ei teiän asiat kiinosta yhtään vaan omani.. sori vaan.
domi

Posts: 7,069

#922 • • domi Työn sankari.

Replying to masennus...:

Logan Miller, 9.5.2010 21:09:
Jospa et käytä tuota.. Minä tunnen sut kokemukselta ja suhun et luota..

Mitäs hyvää sä mulle haluat? Et mitään.. haista luuseri paska..


Ja minähän käytän juuri sitä nimeä mitä haluan *plur*

Ja mitä hyvää sulla haluaisin? Hmm, ehkä eniten sitä että tajuaisit olla käyttämättä
internetforumeita, koska ne ilmeisesti aiheuttavat sulle paljonkin henkistä kuormaa ja muutenkin epätoivoa ja ahdinkoa.

Mutta valitettavasti, kuten olen jo todennut sivupersoonallesi Markille, jos on annettu lusikalla, ei voi vaatia kauhalla.
L-m

Posts: 58

#923 • • L-m

Replying to masennus...:

domi, 9.5.2010 21:12:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:09:
Jospa et käytä tuota.. Minä tunnen sut kokemukselta ja suhun et luota..

Mitäs hyvää sä mulle haluat? Et mitään.. haista luuseri paska..

---

Ja minähän käytän juuri sitä nimeä mitä haluan *plur*

Ja mitä hyvää sulla haluaisin? Hmm, ehkä eniten sitä että tajuaisit olla käyttämättä
internetforumeita, koska ne ilmeisesti aiheuttavat sulle paljonkin henkistä kuormaa ja muutenkin epätoivoa ja ahdinkoa.

Mutta valitettavasti, kuten olen jo todennut sivupersoonallesi Markille, jos on annettu lusikalla, ei voi vaatia kauhalla.



Niin niin mutta kun hommat toimii Linkedinissä ja ExtJS-foorumeilla mistä saan sen mitä haluan eli vastauksen mistä saan palkkaa..

Tästä foorumista en sitä saa..

Koita jo ymmärtää..
domi

Posts: 7,069

#924 • • Edited domi Työn sankari.

Replying to masennus...:

Logan Miller, 9.5.2010 21:14:
Niin niin mutta kun hommat toimii Linkedinissä ja ExtJS-foorumeilla mistä saan sen mitä haluan eli vastauksen mistä saan palkkaa..

Tästä foorumista en sitä saa..

Koita jo ymmärtää..


No mä haluan sit vastauksen tähän: Miksi sitten roikut täällä tuplatunnuksilla?

ps. mua ei kiinnosta mistä sä saat palkkas (jos nyt saat edes sitä).
L-m

Posts: 58

#925 • • L-m

Replying to masennus...:

domi, 9.5.2010 21:15:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:14:
Niin niin mutta kun hommat toimii Linkedinissä ja ExtJS-foorumeilla mistä saan sen mitä haluan eli vastauksen mistä saan palkkaa..

Tästä foorumista en sitä saa..

Koita jo ymmärtää..

---

No mä haluan sit vastauksen tähän: Miksi sitten roikut täällä tuplatunnuksilla?



Siksi kun olette mua loukanneet ja haluan kostaa.. siksi.. ja mä en pääse nyt vaan siitä yli.. sori vaan.
ValaX

Posts: 3,891

#929 • • ValaX

Replying to masennus...:

vala, 17.3.2010 19:21:
---
vala, 20.5.2009 19:05:
mulla menee 60mg seronilia päivässä*piis*

---


Päivitetääs tietoa. Lääkäri on nostanut annostusta. Tän hetken määrä on 80mg/vrk. Tuntuu ihan hyvältä määrältä..



Palasin 60 mg/vrk, koska toi 80mg rupes tuntuu liian suurelta määrältä. Seromexia kylläkin, mutta lääkehän on ihan sama. Ei ole ensimmäinen kerta, kun kevään tullen täytyy pienentää lääkitystä. Kyllä se taitaa olla se valo mikä auttaa..
L-m

Posts: 58

#930 • • Edited L-m

Replying to masennus...:

ezzy, 9.5.2010 21:18:
---
domi, 9.5.2010 21:17:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:16:
---
Siksi kun olette mua loukanneet ja haluan kostaa.. siksi.. ja mä en pääse nyt vaan siitä yli.. sori vaan.

---

Ok, onhan tuokin ihan pätevä syy. Miten tää sun kosto ilmenee?

---


Sulle tulee paha mieli!



Ezzy on yksi väärin ymmärtäjistä, en häntä siksi morkkaa.
Domi taas joka mua ilmeisesti tahallaan täällä morkkaa..
Tämä masentaa taas tiettyjä sivullisia..

Ai niin olen yksi nistä jotka muuten tekee 5 milj. EUR liikevaihdon työnantajalleni.. teen vain tuottavaatyötä en muuta. Ja meillä yrittäjä on 10 % provisolla ja minä maksan itse työkaluni, palvelimet ja apumiestin palkat omasta pusista.. eli olen hyvinkin kannattava työn tekijä työmarkkinoilla ja joillakin on tästä vaan nyt syy olla kateellinen ja tomia johtamassa vituilla mulle.. te työelmässä olvat vaan tiiätte tämän totuuden.
domi

Posts: 7,069

#931 • • domi Työn sankari.

Replying to masennus...:

Logan Miller, 9.5.2010 21:21:
Ai niin olen yksi nistä jotka muuten tekee 5 milj. EUR liikevaihdon työnantajalleni.. teen vain tuottavaatyötä en muuta. Ja meillä yrittäjä on 10 % provisolla ja minä maksan itse työkaluni, palvelimet ja apumiestin palkat omasta pusista.. eli olen hyvinkin kannattava työn tekijä työmarkkinoilla ja joillakin on tästä vaan nyt syy olla kateellinen ja tomia johtamassa vituilla mulle.. te työelmässä olvat vaan tiiätte tämän totuuden.


Mark Hamilton, mä en ymmärrä miksi sä painotat tätä vuodesta toiseen? Kiinnostaako tämä oikeasti ketään?
L-m

Posts: 58

#934 • • L-m

Replying to masennus...:

domi, 9.5.2010 21:30:
---
vala, 9.5.2010 21:29:
mitäpä jos menisitte tappelemaan vaikka tonne, ennen kun tämäkin lukitaan.. http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999;sivu=68

---

Millä perusteella täällä olisi tappelua? En havaitse väittelyä :)



Sillä perustella että jumalauta sä kerrot mulle satuja työelmästä vain kilpaillakseksi omasta edustasi.. ja NDA velvollisena en voi paljastaa mitä mun työnataja erittäin isossa Oyj:ssä on sinusta.. jumalauta.. älä naulaa omaan arkuus nauloja.. ja mä olen jumalauta töissä ulkomaisessa yriyksessä.. tai vittu missään töissä vaan sen parnter.. ja tulen tekemään omalle firmalleni satojentuhansien EUR liikevaihdon.. ja sen tulette näkemään.

Lopeta ahjoissa.
domi

Posts: 7,069

#935 • • Edited domi Työn sankari.

Replying to masennus...:

Logan Miller, 9.5.2010 21:35:
---
domi, 9.5.2010 21:30:
---
vala, 9.5.2010 21:29:
mitäpä jos menisitte tappelemaan vaikka tonne, ennen kun tämäkin lukitaan.. http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999;sivu=68

---

Millä perusteella täällä olisi tappelua? En havaitse väittelyä :)

---


Sillä perustella että jumalauta sä kerrot mulle satuja työelmästä vain kilpaillakseksi omasta edustasi.. ja NDA velvollisena en voi paljastaa mitä mun työnataja erittäin isossa Oyj:ssä on sinusta.. jumalauta.. älä naulaa omaan arkuus nauloja.. ja mä olen jumalauta töissä ulkomaisessa yriyksessä.. tai vittu missään töissä vaan sen parnter.. ja tulen tekemään omalle firmalleni satojentuhansien EUR liikevaihdon.. ja sen tulette näkemään.

Lopeta ahjoissa.


Sä vastaat taas vaihteeksi aiheen vierestä. Mua ei kiinnosta sun työpaikka eikä se mitä teet, enkä oo tietääkseni edes kertonut mitään työelämästä :D

ps. en oo myöskään seppä, joten en ole ahjoissa.

ps2. lopetan tältä illalta, oikea elämä odottaa :D
Arsk4_

Posts: 833

#936 • • Arsk4_ Lihis
WOOOOT!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

L-m

Posts: 58

#937 • • L-m

Replying to masennus...:

domi, 9.5.2010 21:37:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:35:
---
domi, 9.5.2010 21:30:
---
vala, 9.5.2010 21:29:
mitäpä jos menisitte tappelemaan vaikka tonne, ennen kun tämäkin lukitaan.. http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999;sivu=68

---

Millä perusteella täällä olisi tappelua? En havaitse väittelyä :)

---


Sillä perustella että jumalauta sä kerrot mulle satuja työelmästä vain kilpaillakseksi omasta edustasi.. ja NDA velvollisena en voi paljastaa mitä mun työnataja erittäin isossa Oyj:ssä on sinusta.. jumalauta.. älä naulaa omaan arkuus nauloja.. ja mä olen jumalauta töissä ulkomaisessa yriyksessä.. tai vittu missään töissä vaan sen parnter.. ja tulen tekemään omalle firmalleni satojentuhansien EUR liikevaihdon.. ja sen tulette näkemään.

Lopeta ahjoissa.

---

Sä vastaat taas vaihteeksi aiheen vierestä. Mua ei kiinnosta sun työpaikka eikä se mitä teet, enkä oo tietääkseni edes kertonut mitään työelämästä :D

ps. en oo myöskään seppä, joten en ole ahjoissa.

ps2. lopetan tältä illalta, oikea elämä odottaa :D



Näin juri.. mutta älä arvostele sepän takomaa miekkaa koska kukaan ei ole seppä syntyessään..

Ja olen amatööri klubituksen keskustelussa.. joten älä arvostele.
Jokke L

Posts: 1,203

#938 • • Jokke L [GoodMusic]
LM: oliskohan sun aika painuu niin sanotusti vittuun..?

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Arsk4_

Posts: 833

#939 • • Arsk4_ Lihis
Lähtääkö porukalla helevettii *jiihaa* *hellokitty**täh*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

L-m

Posts: 58

#940 • • Edited L-m

Replying to masennus...:

jokke_, 9.5.2010 21:51:
LM: oliskohan sun aika painuu niin sanotusti vittuun..?



Rehellisesti sanoen olisi joo kyllä.. mutta on asian haaroja että miksi ei. Tehän asiat aloititte mun mielestä. Mutta tänään on kännipäivä joten en pysty. Kyllä mä sit painun kun on sen aika jos sittenkää.. te olette vaan vittullu mun bisneksistä joka tuottaa mulle nyt 48,000 EUR / vuosi pankkitilin ja sitä en unohda.. eli teidän väitteet osaamisestani on paskaa ja sen olen ehkä tyhmänä aikonut päättää todistaa.
Ja noin juuri luuseri vastaa kun sitä vituttaa.