masennus...

1,167 posts, 59 pages, 656,898 views

Mizfir

Posts: 2,472

#661 • • Mizfir pittuinen

Jutu, 5.11.2007 09:42:
---
Vampyrella, 5.11.2007 00:23:
Tällä hetkellä käytän Yasminia, ja kuukautisten rytmi on erittäin tarkka, eikä mielialatkaan ole ailahdelleet. Olen kuitenkin miettinyt, että miksi on jotenkin sellainen olo aamuisin, että vois jäädä vaan sänkyyn koko päiväksi, kun mikään ei oikein tunnu huvittavan, eikä jaksaisi tehdä oikein mitään. Keskittyminen on vaikeaa. Voipi olla ihan tätä normaalia päivänvalon vähenemisen aiheuttamaa mielialan madaltumista (kaamosmasennusta) ja stressiä, mut eihän sitä koskaan tierä josko noi pilleritkin tekisi temppujaan.

---

Itellä on ihan samanlainen olo ja käytän kans Yasminia. Mut joo, ehkä johtuu pillereistä tai sitten on just tota päivänvalonpuutetta. Mulla on muutenkin alkanut ilmennyt unettomuutta parin kuukauden ajan niin täytyis käydä lääkärisedän/-tädin luona juttelemassa johtuuko pillereistä vai jostain muusta.



Jep, kyseessä on tuo samainen merkki eli Yasmin. Merkin vaihto kyllä helpotti huomattavasti, joten kannattaa teidänkin kokeilla josko joku muu sopis paremmin. :)

--
-Mannanen-

evvk

Posts: 1,918

#662 • • evvk
Mitenkähän joskus nuorempana vitutus/masennus tuli ainaa silleen että kun "vittu kun en oo kuuluisa DJ" / "vittu kun ei oo megamallia muijana" / "vittu kun en ole suosittu".

Nyt minulla ei enää ole sellasia joita voisin nimittää mielialavahteeluksi. Tietysti sellasia normaaleja vitutuksia tulee että onnistuinko nyt siinä esitelmän/luennon pitämisessa tarpeeksi hyvin mutta mitään esmes. kausimasennusta ei oo niin kuin oli nuorempana.
evvk

Posts: 1,918

#663 • • evvk

Alley Cat, 27.10.2007 14:49:

Ollessani sairaala-apulaisena suljetulla psykiatrisella osastolla näin monia potilaita, joilla oli huumetaustaa, mutta sitähän ei tiedä, johtuuko skitsofrenia päihteistä vai päihteiden käyttö skitsofreniasta. Lukemani mukaan monilla skitsofreniapotilailla on päihdeongelmia, joten ehkä he hakevat oireisiinsa helpotusta päihteistä (ei oo ihan vierasta omien masennusoireittenikaan kohdalla, ikävä kyllä), mikä sitten edesauttaa sairauden puhkeamista. En tiedä, mutta mun järkeen tuommoinen kävis.

edit: typo



Jaa... no en ainakaan uskoisi että päihteet ainakaan ehkäisee jonkun milen vikaisuden aiheutumista. Viina ja huumeet voi tunnetusti aiheuttaa psykoosiin ja olen käsittänyt että skitsofreenia kuuluu psykoosipiirteisiin sairaksiin. Mutta kai se on niin että huumeet tms. ei nyt kuitenkaan skitsofreeniaa aiheuta.
a-j

Posts: 785

#664 • • a-j

keisha, 26.10.2007 13:37:
---
Karski, 29.3.2007 14:55:.
Maailma on täynnä uskomattomia asioita. Ne voi nähdä
kuvina ja videoina netistä, mutta kokeminen ja eläminen
onnistuu tuolla ulkona. Ihminen, joka on nähnyt
kissanpennun netissä ei tiedä, miltä tuntuu pitää sylissään
hiukan tärisevää karvapalloa, ja tuntea miten se rauhoittuu
tuntiessaan isomman sydämen lyönnit, ja lopulta nukahtaa
turvalliseen uneen. Tällaiset kokemukset tekevät elämästä
elämisen arvoisen. Hyvä ruoka, se kun saa toisen ihmisen
nauramaan, kosketus toisen ihmisen sielunmaisemaan
yksittäisen taideteoksen kautta, uusi kaupunki, uusi maisema.
Tuttu koti tuoreeltaan siivottuna. Hetki lepoa lähimmäisten
seurassa. Elämää.

Asioiden kokeminen ja tekeminen tekevät elämästä
mitä se on. Toivo tai usko ovat vain sanoja.

---

Mua alkoi itkettää kun luin tän.



täällä pukkas ihan saman efektin.. *uuh*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

evvk

Posts: 1,918

#665 • • evvk

a-j, 5.11.2007 15:23:
---
keisha, 26.10.2007 13:37:
---
Karski, 29.3.2007 14:55:.
Maailma on täynnä uskomattomia asioita. Ne voi nähdä
kuvina ja videoina netistä, mutta kokeminen ja eläminen
onnistuu tuolla ulkona. Ihminen, joka on nähnyt
kissanpennun netissä ei tiedä, miltä tuntuu pitää sylissään
hiukan tärisevää karvapalloa, ja tuntea miten se rauhoittuu
tuntiessaan isomman sydämen lyönnit, ja lopulta nukahtaa
turvalliseen uneen. Tällaiset kokemukset tekevät elämästä
elämisen arvoisen. Hyvä ruoka, se kun saa toisen ihmisen
nauramaan, kosketus toisen ihmisen sielunmaisemaan
yksittäisen taideteoksen kautta, uusi kaupunki, uusi maisema.
Tuttu koti tuoreeltaan siivottuna. Hetki lepoa lähimmäisten
seurassa. Elämää.

Asioiden kokeminen ja tekeminen tekevät elämästä
mitä se on. Toivo tai usko ovat vain sanoja.

---

Mua alkoi itkettää kun luin tän.

---


täällä pukkas ihan saman efektin.. *uuh*



Joo... no mää en tietty ole lukenut tätä topikkia kokonaan enkä tiedä ihmisten taustoa mutta toisaalta käy vähän sääliksi kun todellisuudessa masennukseen voi mm. auttaa sosiaalinen toiminta joka ei tarkoita mitään foorumikeskusteluita. Ja näin on sanonut mun oma lääkäri. Jos ei muuten niin sitten hommaataan sosiaalisuus vaikka keinotekosesti menemällä myyntiedustajaksi.
thomas

Posts: 5,618

#666 • • thomas
se on se tornio..
Avatar
#667 • • Muussika Guest

Mizfir, 5.11.2007 14:36:

Jep, kyseessä on tuo samainen merkki eli Yasmin. Merkin vaihto kyllä helpotti huomattavasti, joten kannattaa teidänkin kokeilla josko joku muu sopis paremmin. :)



Ohos, kiitos paljon tierosta! Saanko vielä udella, että mihin merkkiin vaihdoit? :)

Tosiaan ihan kummallista, kun koskaan aiemmin ei ole kaamosmasennus pukannut näin vahvana. Olen ihmetellyt, että mites se nyt yhtäkkiä näin. On se ny perkele jos pitää valita joko olevansa oma itsensä ilman pillereitä (mikä vaikeuttaa parisuhteen seksuaalista puolta aika huimasti), tai sitten vedellä pillereitä ja olla ihan kuin joku toinen ihminen. *igor*

Toivoen löytyisi jokin hyvä merkki.
spoinkel

Posts: 398

#668 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker
Itse en ole koskaan ymmärtänyt kaamosmasennusta. IT-nörtin päivässä on about sama määrä valoa kesät talvet. Eri asia sit, jos ihminen imee valosta itseensä jotain hyviä fiboja, mutta minusta tuntuu että pidän oikeastaan enemmän pimeydestä (siis ulkona, ei mitään darkside-läppää).

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

KooKie

Posts: 4,338

#669 • • KooKie aka. Petress Pan

Vampyrella, 5.11.2007 19:21:
---
Mizfir, 5.11.2007 14:36:

Jep, kyseessä on tuo samainen merkki eli Yasmin. Merkin vaihto kyllä helpotti huomattavasti, joten kannattaa teidänkin kokeilla josko joku muu sopis paremmin. :)

---


Ohos, kiitos paljon tierosta! Saanko vielä udella, että mihin merkkiin vaihdoit? :)



Toivoen löytyisi jokin hyvä merkki.



Mun on myös haukuttava noita Yasmineita. Fyysisestä puolesta sen verran, että mulla ei ikinä ole ollut niin pahoja kuukautiskipuja, kuin nyt käyttäessäni yhä Yasmineita. Mä en ole ikinä nyyhkinyt ja itkenyt niin helvetin paljon ja niin typeristä asioista, kuin nyt yhä käyttäessäni Yasmineita. (Ja järjen sekä kyynisyyden naisena on suht typerä olo samaan aikaan nauraa itselleen, kuinka tyhmä on kun itkee, vaikka syytä ei ole. :D)

Mä vaihdan kyllä myös uusiin heti, kun oon noi jo ostamani paholaisen pillerit käyttänyt. Joten itseänikin kiinnostaisi tosiaan mitä merkkiä Mizfir käyttää nyt? :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#670 • • Muussika Guest

KooKie, 5.11.2007 19:35:

Mun on myös haukuttava noita Yasmineita. Fyysisestä puolesta sen verran, että mulla ei ikinä ole ollut niin pahoja kuukautiskipuja, kuin nyt käyttäessäni yhä Yasmineita. Mä en ole ikinä nyyhkinyt ja itkenyt niin helvetin paljon ja niin typeristä asioista, kuin nyt yhä käyttäessäni Yasmineita. (Ja järjen sekä kyynisyyden naisena on suht typerä olo samaan aikaan nauraa itselleen, kuinka tyhmä on kun itkee, vaikka syytä ei ole. :D)

Mä vaihdan kyllä myös uusiin heti, kun oon noi jo ostamani paholaisen pillerit käyttänyt. Joten itseänikin kiinnostaisi tosiaan mitä merkkiä Mizfir käyttää nyt? :)



Ohos! Auts. Mulla puolestaan kuukautisten rytmi on parempi kuin ikinä, eikä kipujakaan oikein ole, mutta tää psyykkinen puoli on se mikä huolettaa. Se ois kaiken huippu, jos seksihalut alkais kaikkonemaan, normaalisti kun en itseäni tunnista flegmaattiseksi kyseisen asian tiimoilta. Toki tää alakuloinen fiilis vaikuttaa ihmiseen kokonaisvaltaisesti jo nyt, mut toivoen ei mee pahempaan suuntaan. Pärskhyles.

On se ny perkele jos haluaa naiskennella ilman et saa vielä vavvoja, ja sit ehkäisykeino viekin ne halut mennessään. Vähän liian tehokas ehkäsy. :D Toivoen ei mee ihan noin pahaan pisteeseen. Ehkä munkin ois hyvä kokeilla tän satsin jälkeen jotakin toista merkkiä. Ainakin sitten, jos olo ei helpotu kun nää koulu- ym. hommat vähenee. Ois kiva taas herätä päivään sellasella ''Onpa ihanaa elää, elämälläni on tarkoitus'' -fiiliksellä, koska noin mä yhä ajattelen, mutta mun psyykkinen ja fyysinen puoli viestii ihan muuta. Alan kohta rähiseen!

*grr*
pululu

Posts: 1,102

#671 • • pululu .jemmutti.
Mäkin joskus yritin selviytyä Yasmineilla, mut musta tuli niin kauhee akka ja elämästä tuli yhtä helvettiä niin parin muun pillerimerkin jälkeen päädyin Microgynoniin. Nää on hyvät, jaksanu elää itteni ja pillereiden kanssa jo monta vuotta.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Android

Posts: 3,908

#672 • • Android

spoinkel, 5.11.2007 19:34:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt kaamosmasennusta. IT-nörtin päivässä on about sama määrä valoa kesät talvet. Eri asia sit, jos ihminen imee valosta itseensä jotain hyviä fiboja, mutta minusta tuntuu että pidän oikeastaan enemmän pimeydestä (siis ulkona, ei mitään darkside-läppää).



Itselläni on paras olo syksyisin. Mitä pimeämpää on, sen parempi. Nukun myös paremmin pimeinä vuodenaikoina, joka sekin auttaa. Valo on paljastava ja sen takia (joskus) ahdistava, etenkin kun kärsii sosiaalisista peloista. Pimeydessä on anonyymimpi ja "näkymätön" olo. Noin muutenkin pimeys on minusta paljon tunnellmallisempi kuin valo(isuus).

Kaamosmasennukseeen on kyllä syyt; luonnollisen valon väheneminen aiheuttaa aivoissa kemiallisen reaktion (jota ei tosin tyhjentävästi tieteellisesti pystytä selittämään).
Avatar
#673 • • Muussika Guest

pululu, 5.11.2007 19:50:
Mäkin joskus yritin selviytyä Yasmineilla, mut musta tuli niin kauhee akka ja elämästä tuli yhtä helvettiä niin parin muun pillerimerkin jälkeen päädyin Microgynoniin. Nää on hyvät, jaksanu elää itteni ja pillereiden kanssa jo monta vuotta.



Kiitos vinkistä! Nyt on jo kaksi tämän päivän aikana kertonut positiivisista kokemuksistaan tuosta Microgynon-merkistä. Vaikka nää asiat onkin yksilöllisiä, niin luotan kuitenkin siihen, että toi merkki vois toimia mullakin. Ainakin voisin kokeilla! *joo* Täytyypi tilailla aikaa lekurille. Onneksi on enää yksi kuukausi tätä Yasminia jäljellä.

Ja kaamosmasennuksesta vielä sen verran, että eihän päivänvalo ja lampusta saatava valo ole sama asia. Jotkut pitävät pimeästä, munkin mielestä se on aika ajoin tunnelmallista, mutta en yhtään ihmettele jos osalla ihmisistä on havaittavissa alakuloisuutta ja heräämisvaikeuksia. Kesän jäljiltä kroppa on tottunut siihen, että aikaisin aamulla ja myöhään illalla on valoisaa. Nyt useasta tuntuu puolestaan siltä, kuin heräisi keskellä yötä, ja kuin yö tulisi todella aikaisin. Auringonvalon avulla osa vitamiineistakin imeytyy paremmin, joten kovilla aika monet täällä pohjolassa ovatten.

Toisaalta, itsemurhatilastot ovat suurimmillaan keväällä. Usealle tämä pimeys voi tuodakin tietynlaisen suojan ja turvan olla rauhassa ja ''piilossa''. Keväällä sitten se suoja murenee, ja ympärillä hymyilevät ihmiset ja kukkaan puhkeava luonto alkaa ahdistamaan. En kuitenkaan tarkoita, että kaikki pimeästä tykkäävät hautoisivat itsemurhaa, mutta enihau.

Ymmärrän sekä kaamosmasennuksesta kärsiviä että pimeästä pitäviä. Itselläni ei normaalisti ole päivänvalon määrän väheneminen aiheuttanut näin tuntuvia oireita, ja siksi olenkin alkanut pohtimaan, josko pillereillä olisi osuutta asiaan.
sune

Posts: 2,096

#674 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Vampyrella, 5.11.2007 19:49:
---
KooKie, 5.11.2007 19:35:
---
Ohos! Auts. Mulla puolestaan kuukautisten rytmi on parempi kuin ikinä, eikä kipujakaan oikein ole, mutta tää psyykkinen puoli on se mikä huolettaa. Se ois kaiken huippu, jos seksihalut alkais kaikkonemaan, normaalisti kun en itseäni tunnista flegmaattiseksi kyseisen asian tiimoilta. Toki tää alakuloinen fiilis vaikuttaa ihmiseen kokonaisvaltaisesti jo nyt, mut toivoen ei mee pahempaan suuntaan. Pärskhyles.

On se ny perkele jos haluaa naiskennella ilman et saa vielä vavvoja, ja sit ehkäisykeino viekin ne halut mennessään. Vähän liian tehokas ehkäsy. :D Toivoen ei mee ihan noin pahaan pisteeseen. Ehkä munkin ois hyvä kokeilla tän satsin jälkeen jotakin toista merkkiä. Ainakin sitten, jos olo ei helpotu kun nää koulu- ym. hommat vähenee. Ois kiva taas herätä päivään sellasella ''Onpa ihanaa elää, elämälläni on tarkoitus'' -fiiliksellä, koska noin mä yhä ajattelen, mutta mun psyykkinen ja fyysinen puoli viestii ihan muuta. Alan kohta rähiseen!

*grr*



Mulle määrättiin yasminit -04 siks että ne on kuulemma pillerit mitkä vähiten vaikuttaa mielialoihin.
En tiedä pitääks paikkansa, voi olla et oon sekopää ilman e-pillereitäkin, mut se on varmaa et halut menee sitä paskaa syödessä.

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#675 • • Muussika Guest

sune, 5.11.2007 20:16:

Mulle määrättiin yasminit -04 siks että ne on kuulemma pillerit mitkä vähiten vaikuttaa mielialoihin.
En tiedä pitääks paikkansa, voi olla et oon sekopää ilman e-pillereitäkin, mut se on varmaa et halut menee sitä paskaa syödessä.



Hyvä kun saa kuulla muiden naisten kokemuksista, nyt vaikuttas siltä että mun todellakin kannattaa vaihtaa pillerimerkkiä ennen kuin oireet pahenee. Vikatikki jos halut kaikkoaa kokonaan. Vähän oon jo alkanu ihmetteleen, miten nykyään pystyn niin helposti unohtamaan kokonaan seksin ja seksuaalisuuden olemassaolon arkiviikoksi (kun miestä ei ehi näkemään kuin viikonloppuisin). Yleensä on pakko saaha sekstailla ees ittensä kans, mut eih, ei oo vähään aikaan ees muistanut moista mahdollisuutta olevan olemassa. Tuntuu, kuin en edes kaipaisi moista. Ja se on mun kohdallani erittäin pelottavaa (liekkö tämä nyt sitten julkisesti kirjoittamisen arvoinen asia, mut menköön :D).

Joo jep, nyt läks kyllä pillerit vaihtoon. Ärskeles. Mähän en miksikään lahnaksi aio pikkuhiljaa muuttua. Ja haluun mun energisen minäni takas.
mummoankka

Posts: 369

#676 • • mummoankka

sune, 5.11.2007 20:16:
---
Vampyrella, 5.11.2007 19:49:
---
KooKie, 5.11.2007 19:35:

---

Mulle määrättiin yasminit -04 siks että ne on kuulemma pillerit mitkä vähiten vaikuttaa mielialoihin.
En tiedä pitääks paikkansa, voi olla et oon sekopää ilman e-pillereitäkin, mut se on varmaa et halut menee sitä paskaa syödessä.


...ja pakko lisätä, että ikävä kyllä...ei ne edes vaihtamalla parane. toisille ei yksikertasesti sovi pillert...
Avatar
#677 • • Muussika Guest

**JenKKis**, 5.11.2007 20:46:

...ja pakko lisätä, että ikävä kyllä...ei ne edes vaihtamalla parane. toisille ei yksikertasesti sovi pillert...



Näinhän se joidenkin kohdalla valitettevasti menee. Mä en henk koht kuitenkaan suostu vielä luovuttamaan, koska usealla naisella oikeanlaisen pillerimerkin löytyminen on vienyt aikaa (ja hermoja), mutta sieltä se on sit kuiteski loppupeleissä löytynyt se oikeansorttinen merkki. On toki niitäkin, joille hormonivalmisteet eivät vaan yksinkertaisesti sovi. Mä vaan todella toivon, etten kuulu heihin, koska kortsut on perseestä vakituisessa suhteessa, ja useat ehkäisymenetelmät sellaisia, joita ei nuorille lapsettomille naisille suositella.

Toivoen vaikkapa toi Microgynon tepsisi, ilman ikäviä fyysisiä ja psyykkisiä sivuoireita. Ainakin se on kokeilemisen väärti tässä tilanteessa.
Mizfir

Posts: 2,472

#678 • • Mizfir pittuinen

KooKie, 5.11.2007 19:35:
---
Vampyrella, 5.11.2007 19:21:
---
Mizfir, 5.11.2007 14:36:

Jep, kyseessä on tuo samainen merkki eli Yasmin. Merkin vaihto kyllä helpotti huomattavasti, joten kannattaa teidänkin kokeilla josko joku muu sopis paremmin. :)

---


Ohos, kiitos paljon tierosta! Saanko vielä udella, että mihin merkkiin vaihdoit? :)



Toivoen löytyisi jokin hyvä merkki.

---


Mun on myös haukuttava noita Yasmineita. Fyysisestä puolesta sen verran, että mulla ei ikinä ole ollut niin pahoja kuukautiskipuja, kuin nyt käyttäessäni yhä Yasmineita. Mä en ole ikinä nyyhkinyt ja itkenyt niin helvetin paljon ja niin typeristä asioista, kuin nyt yhä käyttäessäni Yasmineita. (Ja järjen sekä kyynisyyden naisena on suht typerä olo samaan aikaan nauraa itselleen, kuinka tyhmä on kun itkee, vaikka syytä ei ole. :D)

Mä vaihdan kyllä myös uusiin heti, kun oon noi jo ostamani paholaisen pillerit käyttänyt. Joten itseänikin kiinnostaisi tosiaan mitä merkkiä Mizfir käyttää nyt? :)



Vaihdoin itse femodeniin, ekalla viikolla tuli vielä pari itkupotku-kohtausta mut auttoi heti sen viikon jälkeen mielialojen tasaantumiseen. Eikä tosiaan noita paniikkikohtauksiakaan oo enää tullu, mitkä meinas kyllä aikanaan viedä mielenterveyden muutenki mennessään. Tosin tällä hetkellä testaan ilman mitään kuukauden, koska Femodenin aikana mulle iski ihan järjetön 4 viikkoa jatkunut päänsärky, josta ei nyt oo oikein selvyyttä johtuko se pillereistä, jostain viruksesta vaiko niskastani joka on ollut huonossa kunnossa kolarin takia. Kokeilen jonkin ajan kuluttua uudestaan noita, niin tietää tuliko särky niistä. Tosin lääkäri suositteli mulle jo kokonaan pillereistä luopumista ku tullu 3 merkistä pahoja sivuoireita..kuulemma luultavammin silloin kaikista muistakin tulee ja minipillerit on kuulemma vielä pahempia. On kyl kieltämättä perseestä tällanen säätäminen hormonien kanssa.

--
-Mannanen-

Avatar
#679 • • Muussika Guest

Mizfir, 6.11.2007 09:33:


Vaihdoin itse femodeniin, ekalla viikolla tuli vielä pari itkupotku-kohtausta mut auttoi heti sen viikon jälkeen mielialojen tasaantumiseen. Eikä tosiaan noita paniikkikohtauksiakaan oo enää tullu, mitkä meinas kyllä aikanaan viedä mielenterveyden muutenki mennessään. Tosin tällä hetkellä testaan ilman mitään kuukauden, koska Femodenin aikana mulle iski ihan järjetön 4 viikkoa jatkunut päänsärky, josta ei nyt oo oikein selvyyttä johtuko se pillereistä, jostain viruksesta vaiko niskastani joka on ollut huonossa kunnossa kolarin takia. Kokeilen jonkin ajan kuluttua uudestaan noita, niin tietää tuliko särky niistä. Tosin lääkäri suositteli mulle jo kokonaan pillereistä luopumista ku tullu 3 merkistä pahoja sivuoireita..kuulemma luultavammin silloin kaikista muistakin tulee ja minipillerit on kuulemma vielä pahempia. On kyl kieltämättä perseestä tällanen säätäminen hormonien kanssa.




Thänks infosta! Juu, eijjoo heleppoo kun joutuu kärsimään kaiken maailman oireista, jos ei halua lisääntyä vielä. :/ Jos on parisuhteessa, niin melko rankka paikka se on molemmille, kun sivuoireet vie kaiken ilon saavutetusta hyödystä. Oiskohan noi miehille suunnatut ehkäsymenetelmät mistään kotosin... *pepsodent*

Mulla on tosiaan nyt sellanen olo, että mikään ei oikeen tunnu miltään. Yleensä mä nautin esim. hyvästä ruuasta ja saan revittyä uskomattoman paljon iloa irti pienistäkin asioista, mut nyt kaikki tuntuu tasapaksulta. Yleensä oon ihan fiiliksissä kun kerran viikossa ostan itelleni karkkia ja sit herkuttelen, mut viime viikonloppuna sekään ei tuottanut mitään mielihyvää. Ruokaakin vedän tällä hetkellä alas väkisin sillä mentaliteetilla, et mun kannattaa syödä monipuolisesti jotta olo ei pahentuisi. Todella kummallinen, tyhjä ja harmaa olo. Ei minkään värinen. Jotkut ovat kyllä sanoneet, että pillerit ovat aiheuttaneet juuri tällaisia oireita, toivoen merkkiä vaihtamalla Oma Minä palautuisi taas takaisin.

Ei ollut kivaa, kun ratikassa oli teatterin mainos, jossa luki ''Oletko onnellinen?''. Normaalisti löytäisin tähän heti vastauksen: No totta helvetissä olen. Nyt jouduin toteamaan, että en mä tiedä. Vaikka tavallaan tiedänkin olevani, niin siltä ei tunnu. Ihan perseestä. Ihanku kroppa ja mieli ois kokonaan mun tavoittamattomissa.
ezzy

Posts: 8,060

#680 • • ezzy Droid-pappa

Vampyrella, 6.11.2007 16:09:
---

Thänks infosta! Juu, eijjoo heleppoo kun joutuu kärsimään kaiken maailman oireista, jos ei halua lisääntyä vielä. :/ Jos on parisuhteessa, niin melko rankka paikka se on molemmille, kun sivuoireet vie kaiken ilon saavutetusta hyödystä. Oiskohan noi miehille suunnatut ehkäsymenetelmät mistään kotosin... *pepsodent*



Naisen näkökulmasta mun on paha sanoa mitään, mutta kierukka toimi exällä pillerihelvetin jälkeen ilman erikoisempia ongelmia. Ei ainakaan valitellut, että olis kipuja ollut eikä se ollut mullekaan mikään häiritsevä. Se lanka joskus tuikki nuppiin, mut se nyt on aika pieni paha *pepsodent*
Eikä sitä kai katsota niin kieroonkaan, jos on pillereiden kanssa selkeä ongelma eikä halua muksuja vielä pitkään aikaan.