Meikki/saniteettipussin luottokamat

183 posts, 10 pages, 83,098 views

Nacu

#101 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Enkeli
paljon puhuttuu oliiviöljyy

Eli onhan tää sitten Extra Virginiä? *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Freja

#102 • • Freja Sihteeri

Enkeli, 24.4.2006 13:13:
kesällä en käytä aurinkosuojaa periaattees ollenkaan

onks oliiviöljyski UV-suoja? *nauru*
Nojuu, ehkä mäkin voisin joskus kokeilla tommost rasvauskikkaa, mun iho kun tarvii muutenkin parin viikon välein rasvanvaihtoa että jaksaa pysyä kosteana. Onneks kesä alkaa tuleen ni ihokin alkaa taas parantumaan ja näyttäänkin paremmalt *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

TanyaK

#103 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ihonhoito tuotteita vaihtelen vuodenajan ja tarpeen mukaan. Iho on sen verran herkkä ettei samaa tuotetta voi käyttää vuoden ympäri. Viime talvenakin iti vaihtaa kosteusvoidetta kahdesti kun iho otti nokkiinsa ties mistä. Ei oo helppoo :D Mun meikkilaukussa on pysynyt vaan yksi tuote koko ajan samana ja se on kanebon 38 ripsari.
embelino

#104 • • embelino
Mun meikkilaukusta löytyy myös tuo Kanebon 38 ripsari ja eyeliner. Paras ripsiväri ikinä!! *joo* Guerlainin aurinkopuuteri on uusi ihastus *sydän*
Chatte

#105 • • Edited Chatte Team Teknolipat :)
Eivätpä nuo kamat paljon luottamusta herätä. Vedenkestävä ripsari on must sekä huulirasva - merkillä ei niin väliä. *hihu*

edit: Mieluusti käytän eläinystävällisiä tuotteita.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

#106 • • Edited Viivi Guest
- samppoo ja hoitoaine (mitä nyt sattuu kulloinkin olemaan)
- nestesaippua Natusan
- Hammasharja ja vihreetä pepsodenttiä + Jordanin lankaa
- Vichyn Purete Thermal naamanputsausaine
- Favoran suihkutettava kasvovesi (aivan must!)
- Favoran dödö
- Vidmerin sävyttävä naamarasva
- Vichyn silmänympärysgeeli
- Eucerin vartalovoide
- Terveyssiteitä
- Kanebo 38 mascara ->pitäis tosin vaihtaa, kun se ei toimi kuten lupaa: poistaminen pirun hankalaa *hmph*
- Kanebo huulipuna
- Neutrogenan huulirasva

Mä laitan ripsaria ja huulipunaa lähinnä töihin, muita meikkejä äärimmäisen harvoin eli käytännössä joudun ostamaan joka kerta uudet kun vanhat on menneet jo pilalle *justjoo*

Lisäys: niin ja tietenkin kampa sekä Cliniquen Happy- tuoksua
Sallakat

#107 • • Sallakat jungle, baby !
käytän tosi vähän meikkiä. Mulle on jotenkin vaan tarttunut, tai olen parhaimmaksi kokenut sellasen "nude" meikin (kai pitäisi olla ihan virallinen termi). Lukioaikoina käytin meikkiä, luomiväriä ja huulipunia. Käytännöllisyytensä vuoksi ja sellasen luonnollisuuden hakuisuuden vuoksi on mukavinta olla nude *joo*

Mun meikkipussissa on vakiona vain:
    -meikkipuikko, jota laitan yleensä silmänympäryksille, nenän juureen ja mahdollisiin pieniin ongelma kohtiin. En siis käytä meikkivoidetta ollenkaan. Se on hirveää tahnaa, tuntuu ettei iho hengitä ollenkaan sellaisten kanssa

-ruskea kajaali, jolla piirrän/muotoilen kulmat koska omat kulmakarvat on niin olemattoman väriset

-aurinkopuuteri, joka varsinkin talvella antaa kauniin punan naamalle kun muutenkin on kalpeana

-mahdollisesti ripsiväri ellen ole kestovärjännyt, mikä helpottaa paljon

Kasvovesi, kuorintavoide, puhdistusmaito ja kosteusvoide ovat tärkeitä myös mutten niitä kuljeta mukanani muuta kuin matkoille. Kesäisin pyrin olee käyttämättä liiemmin kosteusvoiteita ja antaa niiden hyvien UV säteiden ja D-vitamiinin hoitaa ihonhuolto, muuten sitä tarvii taas helvetillisen määrän rasvoja ja mömmöjä ett naama on siedettävässä kunnossa talvella.

Kesä on kyl ihanaa aikaa, en laita sitä vähääkään meikkiä mitä normaalisti. Pisamat hohtaa naamalla niin kovasti, että tulis melkein sottasen näköinen jos oikein paljon sotkis meikkiä päälle.
Cloud

#108 • • Cloud Game Freak
Silmänalusvoide.. karseille mustille silmänalusille.
Dödö ja kynäpullo haisuu.
PariHöylää Ja kone joilla saa kuontalon kuntoon.
Ihan normi perusrasvaa, et iho pysyy parempana.
Joku kasvopesuaine tms.
Tietty hammastahana ja harja.

Tämä siis matka bagi joka otetaan mukaan kun lähdetään pitemmäksi aikaa johonkin =P

Varsinaista jokapäiväistä meikkilaukkua kun ei tosiaan ole =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Bellezaaa

#109 • • Bellezaaa Afrodite*
ehdottomia ovat WICHYN tuotteet
- viilentävä silmänympäryspuikko
joka laskee turvotusta, etenki näin näin kesähelteellä ehdoton...
talveksi löytyy samasta sarjasta silmänympärysgeeli joka on myös
erittäin tehokas....

- samasta sarjasta puhdistusmaito ja -kasvovesi

- RIPSIVÄRINÄ ehdoton suosikki on Loreal:n Volyme shocking eli se jossa
vaalea ja normaali tumma ripsiväri
- PUUTERINA Lumenen no: 5
ainoo puuteri joka on edullinen ja josta löytyy näin tumma sävy
- MEIKKIVOITEEKSI löysin juuri uuden hyvän eli
IsaDoran Velvet Touch
- AURINKOPUUTERI ehdoton suosikki ympäri vuoden *joo*
- mikäli illaks luomiväriä niin Make Up Storen luomivärit
ovat riittoisia ja laadukkaita vaikka hieman maksavatkin enemmän

ja ehdoton suosikki on Kenzon hajuvesi jossa unikon kukka pullon kyljessä
(hitsi ku on huono nimimuisti *hihu*)
#110 • • Reetta Guest
- ehdottomasti pitää olla ripsiväri, no7 Longer Lashes black
- Lorkun aurinkopuuteri
- Isadoran herkulliset helmiäisluomivärit

- tuoksuna escadan magnetism ja hiuksiin Joicon värjätyille hiuksille tarkoitetut tuotteet!

-vartalolle Body Shopin Body Butter oliivi ( mielettömän ihanan tuoksuinen kuorintavoiteineen ja loistava saunan päälle!)

ja sileää ihoani varjellen...myöskään ilman uskollista ajuriani, Gillette venusta en unohda koskaan mihinkään!

*pepsodent*
Zandy

#111 • • Zandy
- Elizabeth Ardenin Eight Hour huulirasva (ja juuri se huulirasvapuikko eikä kyseinen rasva)
- Diorin Diorskin meikkipuuteri
- Lancomen Juicy Tubes huulikiillot

Nuo kolme ovat olleet jo vuosien ajan tuotteet, joita ostan aina vaan uudelleen ja uudelleen entisen loputtua.
neppu*

#112 • • neppu* Neppu
Muutama luottotuote jotka kulkee aina mukana:

Kanebon 38 x2 (tavallinen ja se pidentävä versio)
Puuteri
Peitepuikko

Jos luettelisin kaiken mitä otan mukaan esim. matkoille, niin siinä menisi ikuisuus. Mutta ainakin sillon on mukana puhdistusgeeli, kuorintavoide, kasvovesi, naamarasva ja turvenaamio, vartalonkuorinta, kosteusvoide jne..

Erilaisia meikkipurnukoita ja varsinkin huulipunia mulla on kamalasti, mutta en oikeesti koskaan käytä niitä kaikkia todellakaan. Huulipunaa mulla on ehkä keskimäärin kerran viikossa, enkä koskaan jaksa sitä lisätäkään.. Ja koska usein tykkään pureskella kynsiä *eiei* en koskaan tee kynsilakoillakaan mitään.

Tuoksuista suostun käyttämään tällä hetkellä vain yhtä: Cacharelin Amor Amoria
terraluna

#113 • • terraluna Agentti
Mulla painottuu ehkä tonne hygienia-osastoon mun luottokamat.

-Bootsin syväpuhdistava kuorinta-aine kasvoille <-- ehdottomasti paras mitä oon löytäny! Iho on rasvoittuva pintakuiva sekaiho eli aika pasce tuotteiden valinnan kannalta, mut toi on mannaa nassulle kerran tai kahdesti viikossa käytettynä. Rakeet ei tunnu raapivilta vaan mukavilta iholla ja tuote tuntuu todella saavan ihon "hengittämään". Varsinki saunan jälkeen ihan parasta. :)

-Biosilkin Silk Therapy-hoitoseerumi <-- siloittaa karheat, kiharaiset hiukset ja kuluneet latvat, poistaa sähköisyyttä ja lisää kiiltoa. Voi käyttää myös iholle meikin alustuksena tai hoitavana naamiona.

-The Body Shopin Amlika-hiushoide <-- Rakkaussuhteemme on kestänyt jo 8 vuotta about. Hiuksiin jätettävä, ihanan tuoksuinen tuote sopii mun luonnonkiharalle ja pörrööntyvälle tukalle.

-Yves Rocherin Bio Specific Kuoriva Puhdistusgeeli <-- oma iho on sen verran paksu ja rasvoittuva, että kestää jokapäiväistä kevyttä kuorintaa. Pysyy hipiä heleenä ton avulla. Saman asian ajais kyllä varmaan moni muukin kuoriva puhdistutuote, mut toi on halpa ja hyvä, joten miksi vaihtaakaan. :)

Meikeissä mul ei oo mitään ykkössuosikkeja, koska niissä tuntuu aina olevan jotain vikaa. Mut ihan yleisesti tuotteina valokynä, valkea kajal, nestemäinen luomiväri ja poskipuna muutti mun käsityksen meikkaamisesta ja siitä miltä voin meikattuna näyttää. Nim. ei koskaan enää eyelineria ja tummia puuteriluomivärejä

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

GsusRocks

#114 • • Edited GsusRocks
No niin *aplodit* Saittuipas osuva keskustelu silmiin,juuri kun tuossa yritin vaivalloisesti yrittää sulkea mun kahta eri meikkipussia,jotka aina jostain syystä on niin täynnä "tarpeellisia" tavaroita etteivät ne mee ees kii *hih*
Elikkäs mun luottokamoihin kuuluu:

-Tigin Moisture maniac shampoo & hoitis
-Tigin fashionista ja Control freak sprayt sekä Headbangeri muotoilua varten sekä Masterpeace lakka *hihu*
-Meikkivoide on Lumenen Custom-Wear make-up sävy 01
-Ripsari Kanedon Styling Volume mascara
-Huulikiiltoja löytyy viis eri kaikki Lancomen Juicy tuubeja/Juicy gelee marmeladi purkkeja
-YSL:n valokynä *plur* I love it!
-Poskipunia muutamaaki eri lajia Lancomen sekä L´orealin
-Hajuvesi DKNY be delicious,aina mukana tietysti..
-Juhliin yleensä jotai hopeista/kultaista luomiväriä ja nestemäistä lineria,jota on kyl aina niin pirun vaikee käyttää *hih*
Ai niin..Ja sit se painavin jäi puuttumaan eli arki ei onnistu ilman Vidal Sassoonin suoristusrautaa,se on must *iloinen*

Näillä siis..*nauru*

--
*nuotti* Without love
Theres no way i could be
Without you
Deep in my heart youll see *sydän*
Sin-Plomo- Its u

vaavu

#115 • • vaavu vara-vana
Nykyään vakiokamana: 1l suljettava minigrip-pussi. *igor*

Ottaa kyllä päähän ihan kympillä nämä uudet käsimatkatavarasäädökset. Tässä parhaillaan yritän miettiä, miten saan tungettua viiden päivän reissulla tarvittavat nesteet siihen onnettomaan muovirepaleeseen. Parhaassa tapauksessa se repeää vielä matkalla ja leviää lentolaukkuun.

On se lentäminen niin mukavaa. *grr*
Hansu

#116 • • Hansu

vaavu, 14.1.2007 15:01:
Tässä parhaillaan yritän miettiä, miten saan tungettua viiden päivän reissulla tarvittavat nesteet siihen onnettomaan muovirepaleeseen.

En oikein ymmärrä mikä ongelma noissa säädöksissä on, ellei välttämättä halua raahata käsimatkatavaroissa shampoota, hammastahnaa yms. Peseytymisvälineet voi mielestäni huoletta laittaa ruumaan meneviin matkatavaroihin, ei kai niitä siellä lennolla tarvita *ding*
embie

#117 • • Edited embie Shwoopsie poo
Ongelma taitaakin syntyä lyhyillä lennoilla ja jos matkatavaroita on vain vähän. Käsimatkatavaroissa kamat tulee ainakin varmasti perille ja saavuttaessa ei tarvitse jonottaa laukkuhihnalle, vaan pääsee taas nopeasti jatkamaan matkaa.
Muutoin kyllä ihmettelen itsekin, miksi kaikenlaisia purnukoita pitäisi saada käsimatkassa kulkemaan, kun ne voi sinne ruumaankin laittaa.

edit. Unohtu quottaus, mut ei nyt jaksa alkaa säätämään...
tumpsi

#118 • • tumpsi rekisteröitymätön

Hansu, 14.1.2007 15:40:
---
Tässä parhaillaan yritän miettiä, miten saan tungettua viiden päivän reissulla tarvittavat nesteet siihen onnettomaan muovirepaleeseen.
---

En oikein ymmärrä mikä ongelma noissa säädöksissä on, ellei välttämättä halua raahata käsimatkatavaroissa shampoota, hammastahnaa yms. Peseytymisvälineet voi mielestäni huoletta laittaa ruumaan meneviin matkatavaroihin, ei kai niitä siellä lennolla tarvita *ding*

mitäs sit jos laukku hävii? oot onnellisena huulirasvan ja lompakon kans jossai ties mis?
kyl mun mielest on ihan fiksuu pitää ns necessary shit mukana konees :)
Hansu

#119 • • Hansu

tumpsi, 14.1.2007 15:55:
---
---
---

---

mitäs sit jos laukku hävii? oot onnellisena huulirasvan ja lompakon kans jossai ties mis?
kyl mun mielest on ihan fiksuu pitää ns necessary shit mukana konees :)

Jos on lompakko mukana niin silloin ongelmana on enää löytää lähin supermarketti tms. josta takuuvarmana löytyy shampoota ja hammastahnaa eikä varmana edes maksa paljon. Ja jos matkatavarat häviää, niin luulenpa että vaatteiden ja itse laukun häviäminen v*tuttaa huomattavasti enemmän kuin parin suihkusaippuan.

#120 • • ville olen oikeasti ujo

Suurin syy on se, että työmatkojen kesto on aika harvoin niin paljon, että mukaan pitäisi ottaa enemmän tavaraa kuin mitä käsimatkatavaroihin mahtuu. Tästä syystä olisi fiksua ottaa mukaan vaan käsimatkatavarat.

Matkateon kannalta käsimatkatarvarat on mukavampia koska:

- Lähtöselvitykseen voi mennä paljon myöhemmin
- Mahdollisessa vaihtotilanteessa todennäköisyys, että tavarat jää matkalle on 0%
- Kohteessa pääsee heti liikkeelle, ei tarvii jäädä odottamaan laukkuja

Suoralla lomalennolla hommalla ei ehkä ole niin väliä. Todennäköisyys, että jotain käy on äärettömän pieni. Ja vaikka laukut jäisikin lähtömaahan tai menisi väärään maahan, lomalla on aikaa shoppailla matkavakuutuksen laskuun puuttuvat esineet. Työmatkalla homma on vähän erilainen.... voi hieman hatuttaa kun vaatteet ja puolet hygieniatavikkeista on toisella puolella maailmaa ja aikataulun takia sulla ei ole yhtään ylimääräistä minuuttia ostaa puuttuvia tavaroita tai käydä selvittelemään milloin hävinnyt laukku saadaan sulle toimitettua.

Nykyisin ongelmana saattaa myös olla, että välilaskuja on parikin kappaletta ja kaikilla yhtiöllä ei ole lastaussopimusta toisten kanssa. Esim viime kesänä me oltiin tilanteessa, jossa vaihtoaikaa oli 1h20min, mutta lentojen myöhästymisten takia me ei ehditty nuotaa matkatavararoita... hyvä kun ehdittiin jatkolennolle ylipäätään. Onneksi meillä oli pelkät käsimatkatavarat ja siten ei tarvinnut stressata mistään....