183 posts, 10 pages, 83,089 views
keisha, 9.4.2006 12:04:
Tää taitaakin olla sopiva topikki kysellä meikkivoidesuosituksia. Mulla on nimittäin tosi vaalea iho, joka kuivuu toisilta alueilta, ja rasvoittuu toisilta. Sopivaa meikkivoidetta on vaikea löytää. Olisko jotain ehdotuksia?
keisha, 9.4.2006 12:00:
Mun täytyy liittyä Eight Hour Creamin vannoutuneisiin faneihin,
Kanebon 38C oli todellinen pettymys, ostin sen kun sitä oli niin kovasti kehuttu, ja juuri helpon poistamisen takia, mutta käytössä huomasin että mun silmänympärysiho ei tykkää kuumalla vedellä hankaamisesta, etenkin kun väri lähtee ripsistä sellaisina paakkuina. Tai sit en vaan osaa oikeeta tekniikkaa :(
Juu, vaalean sävyn löytäminen ei ollutkaan ykkösongelma, vaan juuri sekaiholle tarkoitetun meikkivoiteen metsästys. Mulla t-alue rasvoittuu reilusti, ja poskipäät ja nenänpielet taas kuivuvat lähes suomuille asti. Mattameikkivoiteet pakkuuntuvat iholle ja näyttävät kuivilta, kun taas kosteuttavat eivät poista kiiltoa. Mikä neuvoksi?pirpeli,
vaavu suosittelee vaalealle iholle omassa postauksessaan Chanelin meikkivoidetta Teint Fluide Universelle, sävy 010. Kannattaa ainakin katsastaa.
Cata, 20.4.2006 11:09:
Hiustuotteista oon ihastunu Tigin Superstar föönausnesteeseen. Se turvottaa hiuksen kunnolla ku hiukset föönaa ja hiuksiin saa kokoa. Vaikutus myös pysyy, eikä seuraavana aamuna tukkaa oo pestävä/kasteltava uudestaan.
LadyInRed, 20.4.2006 13:15:
---
Cata, 20.4.2006 11:09:
Hiustuotteista oon ihastunu Tigin Superstar föönausnesteeseen. Se turvottaa hiuksen kunnolla ku hiukset föönaa ja hiuksiin saa kokoa. Vaikutus myös pysyy, eikä seuraavana aamuna tukkaa oo pestävä/kasteltava uudestaan.
---
Onko sulla minkälainen hiuspohja? Mulla on vielä etsinnässä se paras fööniaine.. tuo kuulostaisi hyvältä
Enkeli, 21.4.2006 22:56:
Kaikkee mäkin tiedän, voi luoja*nauru*
Cata, 24.4.2006 11:35:
---
Enkeli, 21.4.2006 22:56:
Kaikkee mäkin tiedän, voi luoja*nauru*
---
eiks oliiviöljy tuoksu vähän nihkeeltä? apteekista saa ihoöljyjä, jotka varmaan soveltuu paremmin ihon kosteuttamiseen.