Meikki/saniteettipussin luottokamat

183 posts, 10 pages, 83,089 views

Metsäpiru

#81 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Ör, no minulla ei ole mitään hirveän laatumeikkejä, minkä varmaan huomaa naamasta :p Lumenen peitepuikko ja puuteri on tärkein. Esim. töihin nyt ei jaksa enempää meikata. Niin ja aloe vera ja hamppurasva (jos on kuiva iho) ovat tärkeyksiä. Tällä kertaa hallussani on jopa vähän kalliimpi ripsiväri, Clinique, mikä ei kyllä yhtään pidennä ripsiä. + joku kämänen kajaali *joo*
pirpeli

#82 • • pirpeli

keisha, 9.4.2006 12:04:
Tää taitaakin olla sopiva topikki kysellä meikkivoidesuosituksia. Mulla on nimittäin tosi vaalea iho, joka kuivuu toisilta alueilta, ja rasvoittuu toisilta. Sopivaa meikkivoidetta on vaikea löytää. Olisko jotain ehdotuksia?

vaavu suosittelee vaalealle iholle omassa postauksessaan Chanelin meikkivoidetta Teint Fluide Universelle, sävy 010. Kannattaa ainakin katsastaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Anny

#83 • • Anny Hurricane-Munster
*haukottel**dissaa*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

vaavu

#84 • • Edited vaavu vara-vana

keisha, 9.4.2006 12:00:
Mun täytyy liittyä Eight Hour Creamin vannoutuneisiin faneihin,

Soulmate! :)

Kanebon 38C oli todellinen pettymys, ostin sen kun sitä oli niin kovasti kehuttu, ja juuri helpon poistamisen takia, mutta käytössä huomasin että mun silmänympärysiho ei tykkää kuumalla vedellä hankaamisesta, etenkin kun väri lähtee ripsistä sellaisina paakkuina. Tai sit en vaan osaa oikeeta tekniikkaa :(

Sama juttu. Ostin Kanebon 38C ripsarin, kun siitä niin paljon hyvää tuli luettua, mutta pettymys oli melkoinen. Paljon helpommin tavallinen ripsari lähtee kuin tuo tökötti. Ensinnäkin veden täytyy olla tosi kuumaa, ja siltikin niitä paakkuja saa kiskoa ripsistä irti turhan väkivaltaisesti. Ripsethän siinä irti lähtee tuollaisella pelillä. :(

Niistä vaaleista meikkivoiteista on vaikea sanoa suoralta kädeltä mitään ehdottoman varmasti toimivaa, mutta mä olen ostanut meikkivoiteita Chanelilta ja Lumenelta. Tosin niissäkin sävyt saattaa jonkun verran vaihdella meikkivoiteen tyypin mukaan: jossakin sarjassa vaalein sävy on hyvä, kun taas jossakin sarjassa se on liian tumma. Kannattaa mennä sutimaan jonnekin tavarataloon eri sävyjä. Mä kokeilen meikkivoidetta usein ranteen sisäsyrjään, ja menen sitten ulos katsomaan, miltä sävy näyttää luonnonvalossa. Kauppojen keinovalot kun usein falskaa tosi pahasti.
enkeliina

#85 • • enkeliina kiksurinsessa
-Maybellinen meikkivoide
-Maybellinen puuteri
-Lumenen vaaleanruskea kulmakynä
-Maybellinen Sky High Curves- ripsiväri (tai aina parempi silloin kun Lancômen Definicils-ripsiväri mustana)
-Lancômen poskipuna (jota usein käytän vain peili-tarkoituksessa)
-terotin, meikkisienet yms
Siinä ne välttämättömät.

Lisäksi mukana pyörivät:
-Yves Rocherin musta eye liner ja kajal
-pari huulikiiltoa, Lancômen ainakin yksi.

Kosteusvoiteena muuten reissussa mukana Lancômen vaaleansini-valkoinen purkki, en muista juuri nimeä töissä ollessani, mutta kevyt kosteuttava voide huonoille ihopäiville *hihu*

Vaalea iho myös minulla ja Maybellinelta olen löytänyt hyvän tuotteen, sävy light beige ja vaaleam beige tuubi. Koostumus on kevyt ja hyvin levittyvä *hymy*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

SpeedHawk

#86 • • SpeedHawk
Hammasharja ja -tahnaa.. tahna taitaa olla Pepsodent, pitäs varmaan vaihtaa johonkin ei-niin ilkeän suuryhtiön tuotteeseen.
Mäntysuopaa. Hiusten ja koko vartalon pesuaine :).
Kortsuja.

Kampaa en käytä, mutta hiuslenkki on kätevä - saa takut pois silmiltä jos tarvitsee jotain tarkempaa hommaa tehdä.

Kun tunnen itseni metroseksuaaliksi, käytän myös dödöä. Edellinen taisi olla Hugo Boss, mutta se loppui jo jonkin aikaa sitten.. pitäs ehkä joskus ostaa uus.

-SpeedHawk
keisha

#87 • • keisha bullet with butterfly wings

pirpeli,
vaavu suosittelee vaalealle iholle omassa postauksessaan Chanelin meikkivoidetta Teint Fluide Universelle, sävy 010. Kannattaa ainakin katsastaa.

Juu, vaalean sävyn löytäminen ei ollutkaan ykkösongelma, vaan juuri sekaiholle tarkoitetun meikkivoiteen metsästys. Mulla t-alue rasvoittuu reilusti, ja poskipäät ja nenänpielet taas kuivuvat lähes suomuille asti. Mattameikkivoiteet pakkuuntuvat iholle ja näyttävät kuivilta, kun taas kosteuttavat eivät poista kiiltoa. Mikä neuvoksi?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

zombie*

#88 • • Edited zombie*
jaa a miun "meikki" pussiin kuuluu.. ripsien taivuttaja, dödö, puman hajuvesi, pumpulipuikkoja, buranaa, hiusharja, kasvorasva, mini käsirasvaputelli, musta eye liner..[en muista kenen] ja yks kuivahtanut ripsari... pari kortsua.. ja pari vanhaa salmiakkia.. *tirsk*

eli en ole meikin käyttäjä..
LadyInRed

#89 • • LadyInRed
Joskus on jotain purkkeja ja meikkejä tullut ostettua.. eli siis kosmetiikkaosasto on karkkikauppa mullekkin *blush*. Kanebon 38 silk (olikohan se silk se pidentävä) on yksi luottokamoista koska tähän saakka kaikki muut ripsarit ovat päätyneet muutaman tunnin kuluttua silmien alle. Jos tarvitsen kestävän meikin niin Joe Blascon ja Cinema Secretsin meikkivoiteet ovat ehdottomia.

Grimasin meikeistä näytti olevan aiemmin keskustelua ja en ainakaan huomannut linkkiä meikkitaide.fi. Eli jos ei satu asumaan sellaisessa kaupungissa mistä noita saa niin sinne..
#90 • • + Guest
Ehdotomia suosikkeja on noussut esiin, mitä ilman en mielestäni saa hyvää päivä- tai iltameikkiä aikaan. Lumenen silmämeikinpohjustusvoide huolehtii siitä ettei luomiväri mee juonteisiin. YSL:n valokynä maksaa muistaakseni yli 30e mutta on riittosa ja ehdoton talviaamujen ehostaja mustissa silmän alusissa. Keväisin ku rupee oleen vähemmän perussuomalaisen värinen, sävy vaan on liian vaalee. Muuten oon luottanu pääosin Lumenen tuotteisiin. Ilman aitokarvasiveltimiä en myöskään rupee meikkaan. Kallis sijoitus ostaa vaikka neljäkin sivellintä ja kotelo, mut kannattaa ehdottomasti.

Toi Kanebon 38 oli mulle kans hukkaostos!

Hiustuotteista oon ihastunu Tigin Superstar föönausnesteeseen. Se turvottaa hiuksen kunnolla ku hiukset föönaa ja hiuksiin saa kokoa. Vaikutus myös pysyy, eikä seuraavana aamuna tukkaa oo pestävä/kasteltava uudestaan.
LadyInRed

#91 • • LadyInRed

Cata, 20.4.2006 11:09:
Hiustuotteista oon ihastunu Tigin Superstar föönausnesteeseen. Se turvottaa hiuksen kunnolla ku hiukset föönaa ja hiuksiin saa kokoa. Vaikutus myös pysyy, eikä seuraavana aamuna tukkaa oo pestävä/kasteltava uudestaan.

Onko sulla minkälainen hiuspohja? Mulla on vielä etsinnässä se paras fööniaine.. tuo kuulostaisi hyvältä *hymy*
lunake

#92 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
- Lumenen Translucent putsku
- Isadoran Triple Eye Shadow luomiväri
- Lorealin Waterproof Longitude ripsari
- Revlonin LipGlide Color Gloss huulikiiltopuna
- Isadoran Express star gloss huulikiilto
- Rimmelin Exaggerrate simmukajaali
- Body Shopin kulmakynä
- Vanupuikkoja
- 2 x pinsetit
- Kynsiviila
- Sivellin

Ripsientaivutin on yksi luottokamoista vaikkakaan ei kulje
mukana laukussa.

Lisäksi laukusta löytyy vaihtelevalla menestyksellä minidödö,
hajuvettä, kampa, tukkamömmöä jnejnejne.

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

paupau

#93 • • paupau Tuhma Bambi
Hmm.. Tuleekohan tästä nyt sit kommenttia.. Vai oisko tää kuulunu tonne viherpiipertäjien
ja kettutyttöjen osastolle.
Mutta..
Aika monella näkyi olevan jos jonkin sorttisia tuotteita, ilman mainintaa eettisyydestä. Tokihan jos puhutaan luottokamoista, niin hyviähän niiden täytyy olla. Itse yritän vähän katsoa myös ettei firma edusta sellaista linjaa, joka on välinpitämätön eläinten oikeuksista, niinkuin esim. Max Factor.
Body Shopin myynti L'orealille oli aika syvältä, sillä yhtiöllä on aivan ihania tuotteita ja pidin yhtiön toimintatapaa esimerkillisenä.
Myönnän kyllä, Tigin tuotteet on aivan ihania, liquid genius tekee ihmeitä mun tukalle. Ostin kerran Paul Mitchellin aika vastaavan tuotteen (joka ei siis testaa testaa eläimillä), mutta se ei ollu puoliakaan siitä mitä Tigillä sai aikaan. En siis ole edes niin hyvä ihminen kuin haluisin olla :(
#94 • • + Guest

LadyInRed, 20.4.2006 13:15:
---
Cata, 20.4.2006 11:09:

---

Onko sulla minkälainen hiuspohja? Mulla on vielä etsinnässä se paras fööniaine.. tuo kuulostaisi hyvältä *hymy*

Mullon ihan normaali hiuspohja. Kampaamoliikkeistä saa ja hinta noin 25e. Kokeilemallahan se selviää.
#95 • • Enkeli Guest
Ah miten ihana topic!
Pääsee taas munkin "metroseksuaalisuus" esille
Elikkä:
-hiusvaha, lakka ja mieluiten joku pipo tai lakki jatkoja varten.
-Meikkipohja, valokynä, aurinkopuuteri, huulijuttu (voide tai rasva)
-Deodorantti (käytän vaan apteekista saatavaa)
-Naaman puhdistusaine, kasvovesi, naamarasva
-Oliiviöljyä (eihän sitä koskaan tiedä *vink*, lähinnä ihon kosteutukseen)
-mielellään myös puhdas paita, sukat ja boxerit koska yleensä valunhikee ku tanssin koko illan.
-Unohtuiko jotain?? *plur*
Freja

#96 • • Freja Sihteeri

Enkeli, 21.4.2006 22:18:
-Oliiviöljyä

*whaat*

mä oon ihan selvästi ulkona jostai kauneuskikasta *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#97 • • Enkeli Guest
22:18[/url]:
-Oliiviöljyä
---

*whaat*

mä oon ihan selvästi ulkona jostai kauneuskikasta *nauru*
[/quote]

Siis hanit*joo*
Oliiviöljyhän on ihan parasta, ku tanssii koko illan hiki päässä ni iho kuivuu tosi nopeesti ja varsinkin suihkun jälkeen olo on tosi nihkee, ni kato pistää oliiviöljyy koko kroppaan (sopii myön naamalle pari kertaa viikossa esim:yövoiteeksi) ihon hyvään kuntoon plus että iho kiiltää ja näyttää hyvältä/kiinteämmältä*plur**pepsodent*
#98 • • Enkeli Guest
Kaikkee mäkin tiedän, voi luoja*nauru*
#99 • • + Guest

Enkeli, 21.4.2006 22:56:

eiks oliiviöljy tuoksu vähän nihkeeltä? apteekista saa ihoöljyjä, jotka varmaan soveltuu paremmin ihon kosteuttamiseen.
#100 • • Enkeli Guest

Cata, 24.4.2006 11:35:
---
Enkeli, 21.4.2006 22:56:

---

eiks oliiviöljy tuoksu vähän nihkeeltä? apteekista saa ihoöljyjä, jotka varmaan soveltuu paremmin ihon kosteuttamiseen.

Empä oo itseasiassa miettinyt tota ikinä. Onhan se kyl totta että oliiviöljy vähän tuoksuu mut ei se ainakaan mun menoo oo haitannu *hymy* ja se tapa on vaan jotenkin jääny päälle ku kesällä en käytä aurinkosuojaa periaattees ollenkaan vaan taas tätä paljon puhuttuu oliiviöljyy iholla.