Ei se miehilläkään helppoa ole, osa meistä tosin on sellasia jotka tulee toimeen palalla (halvinta) saippuaa kun kosmetiikkatarvikkeista puhutaan :D Kaikki ei tosin oo sellasia :D
Mut enpä taida alkaa tässä ite luettelemaan omiani
183 posts, 10 pages, 83,112 views
vaavu, 10.8.2005 17:24:
---
Nectarine, 10.8.2005 16:42:
---
esiintymis/kuvausmeikissä luotan Grimasiin. hinta/laatusuhde on huikea.
---
Eikö tollaset teatterimeikit ole vähän turhan paksuja tavalliseen ikäyttöön? Joskus ennen käytin Joe Blascon meikkivoidetta, mutta tulin siihen tulokseen, että sellaisesta tulee ihan liian naamion näköinen lopputulos. (Lisäksi se vaalein sävy oli mulle kuitenkin vähän liian tumma.)
jonit, 10.8.2005 21:42:
- Pinsetit on aina must kulmakarvojen käsittelyyn
ville, 10.8.2005 16:31:
Noin muuten oon jo pitkään miettinyt, et pitäisi varmaan ostaa jotain ihan miehille tarkoitettuja ihonhoitotuotteita. Ongelmana vaan on, et kaikki mitä oon kokeillut, haisee oikeesti ihan hirveelle.
Niksu, 10.8.2005 18:09:
En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka eivät meikkaa, vaikka jokainen tallaa tyylillään tietystikin, mutta itse en tohon kastiin kuulu enkä koskaan halua kuuluakaan. Mulle meikkaus on etuoikeus, ei velvollisuus. Sillä voi muuttaa ulkonäköään loputtomiin ja olla eri tilanteissa eri tyylinen.
vaavu, Mä olen friikahtanut erityisesti Tigin tuotteisiin, jonka seurauksena kylppärin kaapista menee aimo osa mun hiusmuotoilutuotteisiin. Se on alkanut vähän nolottaa itseänikin... Kun äiti muuton yhteydessä näki muuttolaatikkoihin pakattujen putelien ja purkkien määrän, se meinasi saada slaagin. Eikä sen näkemässä satsissa ollut edes kaikkea. :(
Ehkä jonkun pitäisi perustaa Anonyymit Kosmetiikanostajat -ryhmä?
Viltsu, 10.8.2005 15:25:
Gillette sensor excel,
vuosia sitten tajusin että höylän aiheuttama ihoärsytys ei ainakaan vähene jos partahöylään lisää teriä, jäi mach3:set hyllyyn.
kilobitti, 11.8.2005 14:50:
---
Viltsu, 10.8.2005 15:25:
Gillette sensor excel,
vuosia sitten tajusin että höylän aiheuttama ihoärsytys ei ainakaan vähene jos partahöylään lisää teriä, jäi mach3:set hyllyyn.
---
Jaa-a. Vaihdoin Sensor Excelistä Mach3:seen, koska se ärsyttää ihoa mun kokemusten mukaan huomattavasti vähemmän.
UnityF, 10.8.2005 20:48:
http://www.grimas.com/
Grimasta voi ostaa mm. aprilista kaisaniemestä eli se liike jossa myydään kaikkee karnevaaliasusteita ym ym.
Suosittelen. Myös kaikkia kivoja uv-juttuja löytyy ja hile juttuja
jonit, 10.8.2005 21:42:
--- [Clip] ---
Kon-tiki, 11.8.2005 10:41:
---
Niksu, 10.8.2005 18:09:
En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka eivät meikkaa, vaikka jokainen tallaa tyylillään tietystikin, mutta itse en tohon kastiin kuulu enkä koskaan halua kuuluakaan. Mulle meikkaus on etuoikeus, ei velvollisuus. Sillä voi muuttaa ulkonäköään loputtomiin ja olla eri tilanteissa eri tyylinen.
---
Sitten tod.näk. ymmärtäisit, jos reagoisit mainitsemasi "bisnesmaailman" stressiin juuri ihollasi. Kun epämääräistä paukamaa, ihottumaa ja hilsettä pukkaa, ei siinä paljon auta kuin rauhoittaa tilannetta perusvoiteilla, helokkiöljykapseleilla ja peiteväreillä (No. 7 paras punaisille alueille, Make Up Storen oranssipigmenttinen mustille silmänalusille). Auringonotto auttaa myös, mutta solkussa on mun mielestä niin paljon epävarmuustekijöitä, että en ala siellä itseäni grillata.
Onneksi mulle naiseuden ydintä ei ole meikkaaminen, vaan se että kroppa on timmissä kunnossa Ja kun salilla ym. urheilussa käy väh. joka toinen päivä, meikkaaminen jää siitäkin syystä. Tän naaman huokosia ei kande edes kuvitella tukkivansa millään hikisillä pakkeleilla.