Meikki/saniteettipussin luottokamat

183 posts, 10 pages, 83,112 views

Mar6

#41 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Siis kunnon mies se on sellanen jolla on enemmän kamaa saniteettipussissa kun tyttöystävällä *plur*
Ei se miehilläkään helppoa ole, osa meistä tosin on sellasia jotka tulee toimeen palalla (halvinta) saippuaa kun kosmetiikkatarvikkeista puhutaan :D Kaikki ei tosin oo sellasia :D
Mut enpä taida alkaa tässä ite luettelemaan omiani *pupu*

--
-Where there is house there is a home-

sune

#42 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

vaavu, 10.8.2005 17:24:
---
Nectarine, 10.8.2005 16:42:

---
esiintymis/kuvausmeikissä luotan Grimasiin. hinta/laatusuhde on huikea.
---

Eikö tollaset teatterimeikit ole vähän turhan paksuja tavalliseen ikäyttöön? Joskus ennen käytin Joe Blascon meikkivoidetta, mutta tulin siihen tulokseen, että sellaisesta tulee ihan liian naamion näköinen lopputulos. (Lisäksi se vaalein sävy oli mulle kuitenkin vähän liian tumma.)

Ei ne ole, jos ne osaa levittää. Eikä grimasin meikit ole pelkästään teatteri käyttöön.

--
ei kovin ihku eikä plur

kinderi

#43 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Huh *hikoil*
Mä taidan olla aika outo tapaus..Mun vakikalusteet (siis AINA mukana olevat) on...Millon mikäki huulirasva ja matkahammasharja(semmonen pieni ja kätevä).. Hammasharjanki jätän joskus kotiin.
Mulla ei vaan ole tarvetta raahata mitään meikkiarsenaalia mukana ellen sitten ole menossa jonnekkin kaverille alottelemaan iltaa ja meikkailemaan..Muussa tapauksessa kyllä jätän kaikki tökötit kotiin.. Baariin otan ehkä puuterin *iihhih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

jonit

#44 • • Edited jonit pluristi
Seuraavia aineksia löytyy allekirjoittaneelta:

- Reissuun poikkeuksetta mukaan oma shampoo, Paul Mitchellin two/three
- Hiusvahat Paul Mitchellin Lab ESP tai Dry Wax
- Kampausten viimeistelyyn Wellan (extra) strong lakat/sprayt
- Naaman kampaamiseen Gilletten Mach3 ja Complete Skincare Gel
- Naaman pesuun Erisanin puhdistusgeeli
- Naaman kuorimiseen Body Shopin miesten Face Scrub
- Nenän ja otan puhdistamiseen Nivea Visage Soft Clear-up Stripit toisinaan
- Naaman kosteutukseen Aqualan L
- Kainaloihin Axen Activedödöä suihkeena.
- Pinsetit on aina must kulmakarvojen käsittelyyn
- Huuliin Blistexiä tai Labelloa, aina joku pakko olla mukana!

Tossa kai suurin osa tärkeistä luottokamoista mitä otan matkaan jos tiedossa on (useamman) päivän reissu, muutoin odottelevat peilikaapissa. Varapiilarit löytyy toki kans ~aina messistä.
Tarkin olen noiden shampoiden suhteen, hiusten tulee tuntua puhtailta.

Ostanut noita kosteusvoiteista ja pesunesteitä omaan kassiin kun olen todennut hyviksi exiltä lainatessani aikoinaan.. Mitäs sitä hyväksi todettua jättämään väliin. Ihmekös tuo että beauty bag paisuu aina käsittämättömäksi..*nauru*

--
Joni Turunen;
EOF

Lyylikki

#45 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

jonit, 10.8.2005 21:42:

- Pinsetit on aina must kulmakarvojen käsittelyyn

Pisteet kotiin!

Oletteko huomanneet Formula ajaja Alonsolla ne kauheet Breeshnevit. Ei taivas. Miesten ei tietenkään pidä nyppiä kulmia samaan muotoon, kuin naiset omansa nyppivät, mutta ei siitä haittaa ole, jos niitä hieman siistii.
Dana

#46 • • Dana
mulla on pari luottokamaa jotka matkaavat aina mukana laukussa:
-Lumenen aurinkopuuteri
-mustaakin mustempi kajal
-Chanelin poskipuna
-vaseliinipurkki *sydän*

mut muuten meikkipussista löytyy just
-dödö (stikki ehdottomasti!)
-pinsetit
-laastareita kesällä ->ihanimmatkin sandaalit voivat satuttaa!!
-Diorin suihkutettava meikkivoide Diorskin Airflash300 (aivan upea keksintö meille jotka haluavat nopeasti kevyen meikkipohjan.. ah!)
-Ralph Laurenin Romance hajuvesi sekä vartalovoide *mmm* se tuoksu..
-hirvee läjä pinnejä ja ponnareita
-Maybellinen Sky High Curves-waterproof ripsiväri (kestää kolme päivää ni ei tarvii aina laittaa aamulla lisää) *nauru*
Kon-tiki

#47 • • Kon-tiki The Unsinkable

ville, 10.8.2005 16:31:
Noin muuten oon jo pitkään miettinyt, et pitäisi varmaan ostaa jotain ihan miehille tarkoitettuja ihonhoitotuotteita. Ongelmana vaan on, et kaikki mitä oon kokeillut, haisee oikeesti ihan hirveelle.

Clarins For Menit ei haise yhtä paljon kuin muut miesten tuotesarjat. Lisäksi sopivat herkälle iholle, kuten myös mun naamarasvojen luottomerkki, naisten perus-Clarins. Herkkäihoisen pitää tietysti aina testata tuotetta omalle iholleen ennen ostamista, ettei tule ikäviä kiristyksiä tai kutinoita.
Kon-tiki

#48 • • Kon-tiki The Unsinkable

Niksu, 10.8.2005 18:09:
En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka eivät meikkaa, vaikka jokainen tallaa tyylillään tietystikin, mutta itse en tohon kastiin kuulu enkä koskaan halua kuuluakaan. Mulle meikkaus on etuoikeus, ei velvollisuus. Sillä voi muuttaa ulkonäköään loputtomiin ja olla eri tilanteissa eri tyylinen.

Sitten tod.näk. ymmärtäisit, jos reagoisit mainitsemasi "bisnesmaailman" stressiin juuri ihollasi. Kun epämääräistä paukamaa, ihottumaa ja hilsettä pukkaa, ei siinä paljon auta kuin rauhoittaa tilannetta perusvoiteilla, helokkiöljykapseleilla ja peiteväreillä (No. 7 paras punaisille alueille, Make Up Storen oranssipigmenttinen mustille silmänalusille). Auringonotto auttaa myös, mutta solkussa on mun mielestä niin paljon epävarmuustekijöitä, että en ala siellä itseäni grillata.

Onneksi mulle naiseuden ydintä ei ole meikkaaminen, vaan se että kroppa on timmissä kunnossa *hymy* Ja kun salilla ym. urheilussa käy väh. joka toinen päivä, meikkaaminen jää siitäkin syystä. Tän naaman huokosia ei kande edes kuvitella tukkivansa millään hikisillä pakkeleilla.
vaavu

#49 • • vaavu vara-vana
Vaikka toi edellinen lista venähtikin aika pitkäksi, niin siltikin siitä unohtui yksi tärkeimmistä:

[ul]
[li]Diorin Addict-huulipuna. Antaa ihanan kiillon, mutta kestää pitempään kuin huulikiilto. Näistä löytyi ennen kivoja vaaleita sävyjä, mutta ne lopetettiin. Onneksi onnistuin hamstraamaan aika hyvän satsin punia varastoon. Nyt vastaavia vaaleita sävyjä löytyy Addict Ultra-Shine -sarjasta.[/li]
[/ul]

Hiusmuotoilutuotteista mä en edes ala kertoa. Mä olen friikahtanut erityisesti Tigin tuotteisiin, jonka seurauksena kylppärin kaapista menee aimo osa mun hiusmuotoilutuotteisiin. Se on alkanut vähän nolottaa itseänikin... Kun äiti muuton yhteydessä näki muuttolaatikkoihin pakattujen putelien ja purkkien määrän, se meinasi saada slaagin. Eikä sen näkemässä satsissa ollut edes kaikkea. :(

Ehkä jonkun pitäisi perustaa Anonyymit Kosmetiikanostajat -ryhmä? *hih*
z

#50 • • z

vaavu, Mä olen friikahtanut erityisesti Tigin tuotteisiin, jonka seurauksena kylppärin kaapista menee aimo osa mun hiusmuotoilutuotteisiin. Se on alkanut vähän nolottaa itseänikin... Kun äiti muuton yhteydessä näki muuttolaatikkoihin pakattujen putelien ja purkkien määrän, se meinasi saada slaagin. Eikä sen näkemässä satsissa ollut edes kaikkea. :(

Ehkä jonkun pitäisi perustaa Anonyymit Kosmetiikanostajat -ryhmä? *hih*

tigi.. voi sitä kukkais-/hedelmätuoksun määrää. jos siitä ei tule pää kipeäksi, niin hinnasta sitten
*hih*

mut on ne kyllä hyviä. ja hauskan nimisiä.
kilobitti

#51 • • kilobitti 1-2-3 techno

Viltsu, 10.8.2005 15:25:
Gillette sensor excel,
vuosia sitten tajusin että höylän aiheuttama ihoärsytys ei ainakaan vähene jos partahöylään lisää teriä, jäi mach3:set hyllyyn.

Jaa-a. Vaihdoin Sensor Excelistä Mach3:seen, koska se ärsyttää ihoa mun kokemusten mukaan huomattavasti vähemmän.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

z

#52 • • z

kilobitti, 11.8.2005 14:50:
---
Viltsu, 10.8.2005 15:25:
Gillette sensor excel,
vuosia sitten tajusin että höylän aiheuttama ihoärsytys ei ainakaan vähene jos partahöylään lisää teriä, jäi mach3:set hyllyyn.
---

Jaa-a. Vaihdoin Sensor Excelistä Mach3:seen, koska se ärsyttää ihoa mun kokemusten mukaan huomattavasti vähemmän.

iholla vie usein aikaa tottua uuteen ajotapaan, oli sitten kyseessä uusi kone tai höylä. se voisi selittää, miksi hyväkin höylä voi ensikokeilulla tuntua huonolta.
#53 • • Edited seagt Guest
tampax
panadol
perusvoide atooppiseen ihottumaan (toimii myös meikinpostoaineena)
astmalääke (2kpl)
kortisonivoiteet
random halpis ripsari
random huulikiilto/rasva
random rajauskynä
osis hiusvaha/lakka
Lacoste Pink & Miami Glow hajuvesi
+ ilmais euro condom
+ dödö

kyl noi iha menettelee toistaiseks...
Dementation

#54 • • Dementation wednesday?

UnityF, 10.8.2005 20:48:
http://www.grimas.com/

Grimasta voi ostaa mm. aprilista kaisaniemestä eli se liike jossa myydään kaikkee karnevaaliasusteita ym ym.
Suosittelen. Myös kaikkia kivoja uv-juttuja löytyy ja hile juttuja *vink*

Ja jos asuu lähempänä Turkua, niin täällä se on Punanaamio joka myy noita (On muuten klubia vastapäätä). Ainakin Tampereelta ja Oulusta tiedän myös löytyvän samantyyppiset liikkeet, mutten muista kummankaan nimeä... Joku paikallinen voi varmaan muistaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

#55 • • Dementation wednesday?

jonit, 10.8.2005 21:42:
--- [Clip] ---

[pieni]OFFTOPIC
En halua valittaa, mutta olit vastannut tähän topikiin quoteemalla mun tekstin ja vaikka sen pyyhitkin pois, tuli mulle viesti 1Q ja siellä että jonit on lainannut tekstiäsi. Joten voitko ensi kerralla painaa "vastaa aiheeseen" nappulaa, etkä quote. Kiitos.
OFFTOPIC[/pieni]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

zara

#56 • • zara bassotyttö
-ripsari (ennen kanebon 38C mutta alkoi ärsyttää silmiä niin piti vaihtaa nivean lash revolution waterproofiin, joka on muuten tosi hyvää!)
-tinted moisturizer eli sävytetty rasva. Merkkinä Aveda jota ei valitettavasti saa Suomesta.
-No.7 irtopuuteri jota käytän välillä
-Guelainin Terracotta aurinkopuuteri
-puuterivipa (kerrankin ostin kunnollisen)
-Widmerin cover stick, suosittelen! Saatavina apteekeista.
-ripsentaivuttimet (mulla on surulliset ripset eli ne taipuu alaspäin..grrr...)
-MAC:in studio finish concealer jolla saa peitettyä niin tummat silmänaluset kuin näpytkin.
-Body Shopin kulmaväripaletti joka toimii mulla kans rajausvärinä/luomivärinä
-Vitalis huulirasva.

tossa kaikki meikit mitä löytyy, tosin kaapista löytyy myös Revlonin supermeikkivoide, joka ei paakkuunnu, ei pakkeloidu ja kestää 16h...Jos tiedossa joku tilaisuus jossa täytyy näyttää hyvältä käytän tätä.

Hiuksiin käytän Avedan tuotteita harmi tosiaan ettei niitä saa suomesta..:/ Kalliita mutta superhyviä!
Jos jotain kiinnostaa niin tässä vielä osoitewww.aveda.com . Lähin ostopaikka Tukholmassa...

Niin ja tuoksuna Givenchyn My Givenchy..en kyl tiedä saako suomesta, en oo ainakaan nähny.
MissKoo

#57 • • MissKoo

Kon-tiki, 11.8.2005 10:41:
---
Niksu, 10.8.2005 18:09:
En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka eivät meikkaa, vaikka jokainen tallaa tyylillään tietystikin, mutta itse en tohon kastiin kuulu enkä koskaan halua kuuluakaan. Mulle meikkaus on etuoikeus, ei velvollisuus. Sillä voi muuttaa ulkonäköään loputtomiin ja olla eri tilanteissa eri tyylinen.

---

Sitten tod.näk. ymmärtäisit, jos reagoisit mainitsemasi "bisnesmaailman" stressiin juuri ihollasi. Kun epämääräistä paukamaa, ihottumaa ja hilsettä pukkaa, ei siinä paljon auta kuin rauhoittaa tilannetta perusvoiteilla, helokkiöljykapseleilla ja peiteväreillä (No. 7 paras punaisille alueille, Make Up Storen oranssipigmenttinen mustille silmänalusille). Auringonotto auttaa myös, mutta solkussa on mun mielestä niin paljon epävarmuustekijöitä, että en ala siellä itseäni grillata.

Onneksi mulle naiseuden ydintä ei ole meikkaaminen, vaan se että kroppa on timmissä kunnossa *hymy* Ja kun salilla ym. urheilussa käy väh. joka toinen päivä, meikkaaminen jää siitäkin syystä. Tän naaman huokosia ei kande edes kuvitella tukkivansa millään hikisillä pakkeleilla.

*huokaus* On se jännä juttu, että vaikka miten naistenlehdet, kosmetologit ja maskeeraajat (itse olen kummankin ammatin harjoittaja) toitottavat että meikki EI TUKI HUOKOSIA, niin silti tämä myytti elää voimakkaana. Otetaanpas sitten taas asioista ensin selvää ennenkuin puhutaan..
Kon-tiki

#58 • • Kon-tiki The Unsinkable
OK, ei tuki sitten, mutta kyllä se pakkeli vaan tuntuu äärimmäisen epämiellyttävältä hikisellä iholla, takertuu silmälaseihin ym.
Jinx

#59 • • Edited Jinx Superfeminine
Tällästä löytyy:

-ripsari
-meikkivoide
-puuteri
-huulikiilto
-ripsentavuttaja
-kynsilakka

--
Pyllykkä

Mellu-