Meikki/saniteettipussin luottokamat

183 posts, 10 pages, 83,092 views

Saara

#21 • • Edited Saara #2970

peikkotyttö, 10.8.2005 16:01:
Aika samoilla linjoilla mennään,ei tää naama tästä parane vaikka millasia maaleja siihen vetäs.
Noin 80% ajasta menee ihan naturellina.Paitsi että huulirasva addiktiona Miramen medi-lipiä en vaihda!

Tälle ihanalle peikkotytölle on hyvä antaa yli puolet meikkilaukun sisältö :D.

Nimimerkillä: Omistan enää vaan 1 huulikiillon 10 sijaan :DD.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

onni3mk

#22 • • onni3mk Onni on.

Steven Hoaks, 10.8.2005 15:51:
Onneksi luonto osaa tasapainottaa asioita mukavasti.

Naisilla menee rahat meikkeihin
Miehillä taas kortsuihin *nauru*

Ihan kun se ois aina miehen kortsu, jota käytetään

--
Onni on.

Peikkotyttö

#23 • • Edited Peikkotyttö

Saara,

Tälle ihanalle peikkotytölle on hyvä antaa yli puolet meikkilaukun sisältö :D.

Nimimerkillä: Omistan enää vaan 1 huulikiillon 10 sijaan :DD.

Ilman saaran ja unityf:n jeesausta ei mulla olis varmaan yhtään purtiloa meikkipussissa,eikä edes sitä pussia:D

--
Groove is in the Heart

Pätkis

#24 • • Pätkis Pikkis

peikkotyttö, 10.8.2005 16:01:

....Paitsi että huulirasva addiktiona Miramen medi-lipiä en vaihda!

Joka muuten koukuttaa käyttäjäänsä koko ajan lisää. Pääsin irti vuosi sitten, enkä uudestaan aloita *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

pirpeli

#25 • • pirpeli

Ja miramen medi-lip on ihan parasta!!! *joo*

Mä vannon Blistexin MedPlussan nimeen :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Peikkotyttö

#26 • • Peikkotyttö

pirpeli, 10.8.2005 16:22:
---
Ja miramen medi-lip on ihan parasta!!! *joo*
---

Itseasiassa tällä hetkellä käytössä sekin,myöskin loistavaa,mutta euron kalliimpaa:(

--
Groove is in the Heart

#27 • • ville olen oikeasti ujo
Mulla ei oikeesti montaa tuotetta ole:

- Elisabeth Ardenin 8h cream. Tää on oikeesti huulirasvojen kunkku, otan aina vaavulta :)

- Dermosilin rasva. En nyt mallia muista, mut on törkeen rasvasta ja auttaa mukavasti ihottumaan tai muuten vaan kun remontoi ja iho paskassa kunnossa

- Giletten mach 3 ja parranajogeeli. Vaahdolla ei oikeesti voi ajaa. Teriä pitäisi vaihtaa useammin

- Fudgen Unleaded fat hed. Mulla on ihan liikaa hiuksia, tää on tarpeeksi vahvaa

- Tigin fashionista suihke. Tää auttaa suihkun jälkeen et hiukista ei tuu sellasta mikrofonipäätä :D

- Kiiltosuihke hiuksiin. Korostaa kivasti jos on eri värisiä alueita. Nyt taitaa olla joku tigi kun aiempi osis loppui. Tätä (myös) lainaan vaavulta :)

Ja sit tietysti on jotain bulkkirasvaa, jolla yritän pitää mun överikuivaa ihoa kunnossa.

Noin muuten oon jo pitkään miettinyt, et pitäisi varmaan ostaa jotain ihan miehille tarkoitettuja ihonhoitotuotteita. Ongelmana vaan on, et kaikki mitä oon kokeillut, haisee oikeesti ihan hirveelle. Jostain kumman syystä noiden suunnittelijat luulee, et kaikki miehet haluaa haista kourokselta :/
Nectarine

#28 • • Nectarine Rouva T
enemmin kun ostaisin ylikalliita merkkituotteita, panostan siveltimiin.
"paskoistakin" meikeistä saa ok näköstä jälkeä kunnon työvälineillä.
esiintymis/kuvausmeikissä luotan Grimasiin. hinta/laatusuhde on huikea.

meikit joita ilman en kykenis olemaan aurinkopuuteri (tällaiselle kalkkilaivankapteenille ehdoton!) täl hetkel aurinkopuuterina toimii Grimasin yks luomiväri, jossa on aavistus punasta.
normaalit aurinkopuuterit kun on aivan liian keltaisia mulle. muutenkin mainio tuote, sillä voi tehdä arkimeikin kulmat, varjostukset, luomivärin ja veden kans rajaukset *sydän*

sitten tietysti valokynä ja kuultovoiteet ja -puuterit, niillä saa todellisia ihmeitä aikaan *joo*

mutta tärkein kaikista on kunnon tuuhentava ja pidentävä ripsiväri! täl hetkel käytössä kestosuosikki Maybelinen Volum' Express (käytössä ollut jo vuosia, ei petä) , toinen myös hyvä ja halpa on L'orealin Panoramic Curl.

hajuvesissa luotan Hugo Bossin nimeen. sain juuri synttärilahjaksi Rakkaalta Boss Womenin (elikkäs siis se puolipyöreä pullo)

--
Prinsessa Ruusunen

Dementation

#29 • • Edited Dementation wednesday?
Otsikossa puhuttiin saniteettipussin luottokamoista, joten kerrotaanpa nyt mitä mun saniteettipussukasta löytyy... (on muuten about aina mukana repussa tuo laukku, vaikka aikomus olis mennä vain kauppaan... Aina voi eksyä jonnekin...)

- Hammasharja ja colgate total whitening hammastanhaa
- Gillette mach kolme, niin saa noi harvat haivenet pois, kun ei niistä kuitenkaan tuu partaa *blush*
- Mexx:in stick kainaloita varten, tällä hetkellä Pure life tuoksu
- Mexx:in alkuperäinen hajuste kaulalle, semmosessa kivassa sinisessä mexx purkissa... (Tarttis pyytää siskoa ostamaan laivalta uus, pirusti halvempaa siellä henkilökuntahinnoilla)
- Yleensä jokin perus rexona tai axe suihkugeeli
- Silloin kun hiukset oli vielä pidemmät niin Vo5 shampoo löytyi myös
- Aikaisemmin oli Loreal studio FX geeliä myös, nyt en oo käyttänyt vähään aikaan
- Paria eri särkylääkettä
- Migreenilääkkeet
- kampa
- kondomeja

Sitten jos lähden johonkin pidemmälle reissulle tai bileisiin tai larppaamaan, on mukana yleensä myös topsipuikkoja, pari meikkaus-vaahtomuovisientä sekä sivellin... Ja tietenkin grimasin värit ja transparentti puuteri huiskuineen... Nämä kaikki ovat sitten omassa pussissaan, joten sitä vois kai kutsua sit meikkipussiksi .

Olen siis todellinen *super*-*uros*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

#30 • • aaaaaaaaaa Guest
No kyseistä pussukkaa aika vähän mukanani pidän, mutta sisältöä on:
-Hammasharja ja denivit tahnaa
-Giorgio armani aqua di hajuvettä.
-joku rändöm dödö
-Laastareita
-Kortonkeja

ja monia muita vekkuleita asioita mitä juuri nyt en saa mieleeni *ding*
Jutu

#31 • • Jutu Blondi

pirpeli, 10.8.2005 16:22:

Niin mäkin *hih* En pärjäisi ilman sitä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

vaavu

#32 • • vaavu vara-vana

Nectarine, 10.8.2005 16:42:
enemmin kun ostaisin ylikalliita merkkituotteita, panostan siveltimiin.
"paskoistakin" meikeistä saa ok näköstä jälkeä kunnon työvälineillä.

Totta, hyvät siveltimet auttaa kummasti meikin tekemistä.

Tosta merkkituotteiden hinta-laatu -suhteesta. Vaikka hinta korreloikin jossain määrin laadunkanssa, monissa merkkituotteissa tulee maksaneeksi aika paljon ekstraa mielikuvista ja paketoinnista. Lisäksi on paljon tuotteita, joissa laatuerot eivät näy niin paljon. Veikkaanpa että joku halpis-kajal on käytännössä ihan samaa tavaraa kuin kalliimmalla merkillä.

Mutta olen kyllä vakuuttunut siitä, että tiettyihin tuotteisiin kannattaa satsata. Yksi näistä on meikkivoide. Meikkivoiteen kun on levityttävä hyvin ja tasaisesti, näytettävä luonnolliselta mutta peitettävä epätasaisuudet, kuivalla iholla se ei saa kerääntyä juonteisiin eikä rasvaisella iholla päästää kiiltoa läpi. Ja sen pitäisi kestää hyvänä koko päivän.

Mutta kuten sanoin tuolla aikaisemmassa postissa, mulla meikkien ostopäätökseen vaikuttaa tuotteen laadun lisäksi pakkausten ulkonäkö ja yleinen fiilis. Meikkaamisesta saa ihan eri tavalla mielihyvää, kun sen tekee kauniilla ja eksklusiivisen oloisilla tuotteilla. Oikeastaan ihan sama asia kuin missä tahansa muussa asiassa elämässä: kauniiden esineiden avulla arkeenkin saa ujutettua pientä luksusta.

esiintymis/kuvausmeikissä luotan Grimasiin. hinta/laatusuhde on huikea.

Eikö tollaset teatterimeikit ole vähän turhan paksuja tavalliseen ikäyttöön? Joskus ennen käytin Joe Blascon meikkivoidetta, mutta tulin siihen tulokseen, että sellaisesta tulee ihan liian naamion näköinen lopputulos. (Lisäksi se vaalein sävy oli mulle kuitenkin vähän liian tumma.)
embie

#33 • • embie Shwoopsie poo
Kaksi ehdottoman tärkeetä tuotetta on aurinkopuuteri ja ripsiväri. Merkillä ei niin väliä, mutta Lumenen aurinkopuuteri ja sensitive ripsari ainakin nyt olleet kiitettäviä.

Muita tärkeitä on vähän väriä tuova päivävoide (Estee lauder), punaisuutta peittävä peitenappi (Lumene), kulmakynä (Lumene) sekä poskipuna (Yves Rocher).

Valokynä ja joku hohdevoide on kyllä seuraavana ostoslistalla...

Jos sit haluaa tehostaa tätä arkimeikkiä, niin rajaus ja luomiväri tekee työnsä
Nectarine

#34 • • Nectarine Rouva T

vaavu, 10.8.2005 17:24:

Eikö tollaset teatterimeikit ole vähän turhan paksuja tavalliseen ikäyttöön? Joskus ennen käytin Joe Blascon meikkivoidetta, mutta tulin siihen tulokseen, että sellaisesta tulee ihan liian naamion näköinen lopputulos. (Lisäksi se vaalein sävy oli mulle kuitenkin vähän liian tumma.)

joo ne meikkivoiteetja peitevärit onkin aivan liian raskaita koko kasvoille käytettäväks, mut käytän niitä arkena korkeintaan finnien tms peittelyyn, johon se tatima on parasta mahdollista *hymy*
ja muutenkin levitän sen meikkivoiteen aina kostutetulla sienellä, muuten siit tulee kipsi *hih*
(kantapäänkautta opittua)

--
Prinsessa Ruusunen

MissKoo

#35 • • MissKoo

Steven Hoaks, 10.8.2005 15:35:
---
starlars, 10.8.2005 15:30:
cheeeeeesus. on meillä miehillä helppoa.. *ding* *hymy*

---

Itse mielummin sanoisin

"cheeeeeesus. On teillä naisilla vaikeeta *ding**hymy*

Pöh, te ette tajua.. mä ainakin nautin meikkaamisesta, se on kivaa! Tahdon meikata, olen paljon kivemman, huolitellumman ja kauniimman näköinen meikattuna. Ja tavallaan mielestäni se kuuluu naisen elämään, mietitäänpäs vaikka jotain kovan luokan johtajaa business maailmassa. On se vähän eri juttu jos siellä mennään naama rasvasta kiiltävänä ja ilman meikkiä, kun taas se, että on huoliteltu ja kaunis meikattuna. En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka eivät meikkaa, vaikka jokainen tallaa tyylillään tietystikin, mutta itse en tohon kastiin kuulu enkä koskaan halua kuuluakaan. Mulle meikkaus on etuoikeus, ei velvollisuus. Sillä voi muuttaa ulkonäköään loputtomiin ja olla eri tilanteissa eri tyylinen.
Trixie

#36 • • Trixie
Oma hyllykköni sisältää melkein suurimman osan Oriflamen kosmetiikkaa. löytyy niin hiusten hoitotuotteist jalkojenhoitoon ja meikit melkein kaikki Oriflamea. Muutaman vuoden niitä ite myyny ja todennu ne pirun hyvix ja sopivix omalle iholle ni eipä kannata vaihtaa. Toki sit löytyy jotain Maybelline, L'orealin ja Lumenen tuotteit, mut satunnaisii...

Omat luotto tuotteet:
-Swedish care Balansing - sarja (Oriflame)
-Narutal skincare rich intensive moisturiser (Oriflame)
-Fine finish loose powder (Oriflame)
-Ruskea meikkikynä (Rimmel)
-Fine liner black (Oriflame)
-Ink liner (Oriflame)
-Silk hand cream (Oriflame)
-huulikiillot (Oriflame ja Maybelline)

Nuo on sellasii mitä päivittäin käytän ja sit on noi kymmenet muutkin tuotteet mut enpä niitä nyt ala listailee...

--
face your fears and live your dreams

#37 • • Kirsikka Guest
Mä meikkaan ehkä kerran kuukaudessa, ja meikit on sen mukasia: halvinta mitä löytyy, tyyliin Anytime, H&M:n pakkelit + sellaset mitkä on alennusmyynnissä. Muutenkin olen aika laiska rasvailemaan, kuorimaan tms. naamaani (tai muita ruumiinosia :), siinähän se roikkuu mukana vaikka ei sille mitään tekisikään *nauru*
Juhgu

#38 • • Juhgu Virnistelijä
Meikki/saniteettipussin.. nojoo, repussa kulkee dödö ja hammasharja *nauru* nii, ja partahöylä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UnityF

#39 • • UnityF joo just se

peikkotyttö, 10.8.2005 16:12:

Ilman saaran ja unityf:n jeesausta ei muula olis varmaan yhtään purtiloa meikkipussissa,eikä edes sitä pussia:D

ja mulla on sulle taas kauhee kasa tököttimiä mitä sain mutsilta mitä en itte käytä kun ne on niin vaaleita mun iholle.
UnityF

#40 • • UnityF joo just se
Niih ja itse suosin Grimasta. Ihan kaikessa niin Grimas on paras. Varsinkin bilemeikit kaikki tulee tehtyy grimaksen väreillä, ne on hyviä ja hintalaatusuhde vähintääkin kohallaan.

iso paletti luomivärejä maksaa 35-36e jossa on 12 värii, taisin ton ekan paletin ostaa tossa 2v. sitten ja edelleen kovassa käytössä ja loppua ei näy. (ja te tiedätte miten isoja meikkejä välillä väännän naammaan).

http://www.grimas.com/

Grimasta voi ostaa mm. aprilista kaisaniemestä eli se liike jossa myydään kaikkee karnevaaliasusteita ym ym.
Suosittelen. Myös kaikkia kivoja uv-juttuja löytyy ja hile juttuja *vink*

Ihonhoidossa sitten nivea & garnier on ihan ykkösiä sopivat juuri mun ihoon ja saan haluamani lopputuloksen.*hymy*