Meikki/saniteettipussin luottokamat

183 posts, 10 pages, 83,124 views

Gloria <3 Speedcore

#61 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
kosmetologina mulla on AIVAN liian monta tuotetta mitä ilman en voi olla.. en jaksa ees listata.. meikeist parhaat on Make Up Storen ja Grimasin ja Blascon ja BenNye'n meikit!
ja kasvohoitotuotteist Shothys, Draphin ja Gernetics..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Kukkis

#62 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Ei oo midii tommosii, au naturel aina.. *ding* *taputapu*

--
Never say never..?

Gloria <3 Speedcore

#64 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

T-mu, 18.8.2005 21:03:
-ripsarii
-huulikiiltoo
-glitteriä
-aamuvoidetta
-yövoidetta
-aamupäivävoidetta
-tervaa
-kortsuja

*nauru*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

#65 • • *Mirri* Guest
oon kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja joten meikkipussi on aina valtava vaikka miten kokeilisin sitä karsia. Tossa taannoin laskeskelin meikkejäni ja lopputulos oli n.160 luomiväriä. Huulipunista ja hileistä ja kaikesta muusta puhumattakaan. Oon kosmetiikkaosastoilla ku lapsi karkkikaupassa. Kaikki pitäis saada. *nauru*
Jos nyt jtn pitää kehua niin Grimasin meikit on hinta-laatusuhteeltaan yli muiden. Joo ja ripsareista kanebon 38. Soon viel aamullaki ihan iskussa jos sattuu siis käymään niin että jostain syystä unohtuu toi meikinpesu...*iloinen*
hallucinogen

#67 • • hallucinogen Edain

*Mirri*, 18.8.2005 21:18:
oon kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja

Tää nyt ei liity oikeastaan mitenkään aiheeseen mutta miksi kosmetologit on aina niin pirun nättejä? *iloinen* Johtuuko se vaan siitä, että osaavat meikata niin hyvin, että miehet menee lankaan? =D

--
pikku-*possu*

#68 • • *Mirri* Guest

hallucinogen, 18.8.2005 23:38:
---
oon kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja

---

Tää nyt ei liity oikeastaan mitenkään aiheeseen mutta miksi kosmetologit on aina niin pirun nättejä? *iloinen* Johtuuko se vaan siitä, että osaavat meikata niin hyvin, että miehet menee lankaan? =D

Olet oivaltanut asian...*iloinen*
Mellu-

#69 • • Mellu-

T-mu, 18.8.2005 21:03:
-ripsarii
-huulikiiltoo
-glitteriä
-aamuvoidetta
-yövoidetta
-aamupäivävoidetta
-tervaa
-kortsuja

totaalirepeäminen *lmao*bigtime!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sune

#70 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Oon kosmetiikkaosastoilla ku lapsi karkkikaupassa. Kaikki pitäis saada. *nauru*

Sama vaiva.. *uuh* (oon kans meikkaaja) ja nyt alotin parturi-kampaaja opinnot, vituttaa ku pääsee tukkuihin..siel meinaa tulee hulluks *nauru* *juonittel*

--
ei kovin ihku eikä plur

#71 • • *Mirri* Guest

sune, 20.8.2005 10:36:
---
Oon kosmetiikkaosastoilla ku lapsi karkkikaupassa. Kaikki pitäis saada. *nauru*

---

Sama vaiva.. *uuh* (oon kans meikkaaja) ja nyt alotin parturi-kampaaja opinnot, vituttaa ku pääsee tukkuihin..siel meinaa tulee hulluks *nauru* *juonittel*

Joo tukut on pelottavia paikkoja... *nauru* Mutta ah, niin ihania...
lillikutti

#72 • • Edited lillikutti hyppivä jyvä
joskus meikkaan, mutta yleensä en ja syy tähän on se etten halua tukea yrityksiä, jotka teettävät eläinkokeita, miljoonia muoviputeleita sekä suuria mainoksia että maailmanluokan bisnestä. toinen syy on se, etten jaksa tuhlata aikaa ja rahaa moiseen. kolmas syy: jos mulla on kauheesti meikkiä, tuntuu siltä että kasvoni ovat likaiset ja rypistyy ennen aikojaan...*hih*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

DiamonDie

#73 • • DiamonDie mediahippi
En meikkaa, joten "meikkipussin luottokamat" ovat lähinnä puhdistusaine, kosteusvoide ja deodorantti. Merkit vaihtelevat. Kotona kylppärin kaapista pursuilee kyllä ties mitä voidetta, hoitosuihketta ja kuorintageeliä, mutta niiden käyttö on satunnaisempaa, joten harvemmin kuuluvat meikkipussiin.
peepe

#74 • • peepe
Meikkaaminen on kivaa, meikit on kivoja...Mulla merkit vaihtelee ja pussista löytyy vaikka ja mitä. Mut muutama tuote on, joihin olen erityisesti tykästynyt:

- YSL:n valokynä
- Lumenen Hydra Drops meikkivoide
- L'Orealin kevyesti voidemainen poskipuna, kaikki sävyt on hyviä
- Lumenen Fruity Gel Blush, hohdeposkipuna ja varsinkin 03, salainen toiveeni on tosi ihku!
#75 • • Tiude20 Guest

vaavu, 10.8.2005 15:12:
Tää on selvästi mun lempiaihe! Naistenlehdistäkin luen aina kaikki kauneudenhoitoa käsittelevät artikkelit tarkasti...

Mun meikkivarantoni koostuu pääasiallisesti Chanelin, Lancomen ja Diorin tuotteista. Itse tuotteen laadun lisäksi mä haluan, että myös pakkaukset näyttävät hyviltä. Chanel on tässä suhteessa kyllä ihan paras: Chanelin putelit ja purnukat on niin graafisen kauniita ja upeita, että pelkkä niiden käyttäminenkin tuo luksusta arkeen.

Luottokamoja:
[ul]
[li]Lancomen Hypnose-mascara. Saa aikaan ihan käsittämättömän paksut ja upeat ripset onnettomista räpsyttimistäkin.[/li]

[li]Elizabeth Ardenin Eight Hour Cream. Paras huulirasva ikinä, sopii myös kuivan ja karkean ihon korjailuun. Mulla on näitä tuubeja kolme, yksi töissä, yksi kylppärissä ja yksi meikkilaukussa.[/li]

[li]Chanelin meikkivoide Teint Fluide Universelle, sävy 010. Mulla on ollut todella suuria vaikeuksia löytää oikean sävyistä meikkivoidetta, koska olen niin tajuttoman vaalea. Lisäksi mun ihon sävy on enemmän beigeen kuin roosaan taittuva, kun taas valtaosa vaaleille ihoille tarkoitetuista meikkivoiteista on roosan sävyisiä. Kävin läpi aika monta merkkiä ennen kuin löysin Chanelilta loistavan meikkivoiteen.[/li]

[li]Diorin Skinflash-valokynä 002. Olen jäänyt ihan koukkuun kaikkiin valoaheijastaviin tuotteisiin. Tällä saa korjattua kätevästi ihon pikkuvirheitä.[/li]

[li]Chanelin Estompe Lumiere peitepuikko 003. Vihreän sävyinen peitepuikko, jolla saa peitettyä kaikki punertavat läikät. Sisältää valoa heijastavia pigmenttejä.[/li]

[li]Chanelin Blanc Universel. Valoa heijastava puuterimainen voide, joka on täysin väritöntä. Tällä saa korostettua kivasti kasvojen heijastuskohtia (esim poskipäitä, leukaa ja ylähuulta). Voi levittää meikkivoiteen päälle.[/li]

[li]Chanelin Hydramax+ Gel Cream. Naamarasva, joka kosteuttaa kuivaa ihoa, mutta imeytyy kuitenkin nopeasti eikä tuki ihohuokosia. Joillakin rasvoilla käy niin, että meikkivoide "rullautuu", kun sitä yrittää levittää kosteusvoiteen päälle. Tällä rasvalla ei ole sitä pelkoa.[/li]

[li]Viimeisenä luottokamana itse meikkilaukku. Mä hankin itselleni joku aika sitten kaksi metallista aukitaitettavaa salkkua. Kaikki meikkaamiseen tarvittavat asiat mahtuvat näihin bokseihin siististi. Lisäksi Villekin tykkää, kun kosmetiikka ei jää lojumaan pitkin ja poikin, vaan sen voi nostaa laukuissa siististi piiloon. Meikkauspistettäkin on helppo siirtää aina sen mukaan, missä on paras luonnonvalo.[/li]
[/ul]

Aivan pakko kysyä: Mistä ja mihin hintaa nuo meikkilaukut löytyivät??? Etsin tuollaisia, muttei ole vielä vastaan kävellyt yhtä ainutta..
vaavu

#76 • • vaavu vara-vana

Tiude20, 1.10.2005 20:55:
Aivan pakko kysyä: Mistä ja mihin hintaa nuo meikkilaukut löytyivät??? Etsin tuollaisia, muttei ole vielä vastaan kävellyt yhtä ainutta..

Keskustan Stockalta, 40e kappale. En tiedä myydäänkö niitä enää, kannattaa käydä kysymässä. Vastaavia laukkuja löytyy sitten ns. ammattilaiskäyttöön, mutta ne maksavat paljon. Esim. Duroylla taisi olla myynnissä laukku, joka maksoi muistaakseni 170e. Mutta siinä olikin jo lokeroita sitten aika paljon enemmän. Ja mekanismitkin todennäköisesti kestävämpiä kuin tuossa halpismallissa.
pathi

#77 • • pathi
Mulla vähän vaihtelee tuotteet sen mukaan paljonko on rahaa ja ostanko itse vai tyrkyttääkö äitee. Ainakin kaikkea varisevaa halpista on laatikoissa vähän liikaa, ja varsinkin luomiväri on ikuinen ongelma - se kun ei millään tahdo pysyä, pohjustuksesta huolimatta. Muilla samoja ongelmia? Vinkatkaapa hieman meikäläistä, kun en vaan osaa :S

Meikkilootia ja purnukoita riittää, mutta nämä ovat tämän hetken luottokamaa:
- Maybellinen mousse-meikkivoide
- Maybellinen Sky High Curves -ripsari
- Anytimen musta kajal
- Lumenen luomivärikynä
- Garnierin päivävoide

Hiuksia(kaan) ei pahemmin tule laitettua. Joku voisikin ryhtyä henk.koht. kampaajaksi..

--
D:

#78 • • Edited Viola00 Guest
Liian pitkä lista tulisi jos listaisin kaikki mitä löytyy ja kaikki mitä käytän. Mutta luottokamojahan tässä kyseltiinkin niin koitan edes jokseenkin kerätä listaa niistä. Itse meikkipussissa mukana kannana vain välttämättömimmät tuotteet -> eihän meikkiä tarvitse päivän/illan aikana kuin tietyiltä osin hieman parannella, kunnollinen pohjatyöhän on tehty jo kotona. Miksi siis kantaa kauheasti purkkeja mukanakaan. Koitin kuitenkin alle kerätä jotain listaa tuotteista joista en luovu ja jotka olen parhaimmiksi/suosikeiksi todennut.

* Meikin alle olen kokenut parhaimmaksi voiteeksi iholle hehkua tuovan Christian Dioron energy moven, ja heti perään kakkosena tulee Chanelin maximum radiance cream.

* Itse meikinpohjustukseen paras löytyy Guerlainilta (samantapainen myös Lumenella, mutta ei aivan yhtä hyvää). Silmämeikinpohjustusvoide on Lumenen ja ihan toimiva tuote tämäkin.

* Meikkivoiteista Chanelin multivitamin natural makeup ja Christian Diorin eclat satin ja pure light. Biothermin Matte Soufflé myös ihanaa, levittyy ihan huipusti ! Lancômen color id ja adaptive hyviä perustuotteita, arkimeikkiin. Halvemmilta merkeiltä se Lumenen suihkemeikkivoide toimii myös ihan kohtuullisen hyvin. Plussaa jälkimmäisessä laiton nopeus ja helppous.

* Irtopuutereissa luotan ehdottomasti bilemeikissä Esteé Lauderin & Ysl:n tuotteisiin. Arkipäivän meikkiin Lancôme, ehdottomasti. Kivipuutereissa Lancôme & Dior.

* Luomiväreissä voiton vie ehdottomasti Diorin tuotteet. Lancôme kakkosena.

* Paras eyeliner (nestemäinen) löytyy Lancômelta. Kakkosena Dior. Kajaleissa voiton vie Lancôme.

* Ripsiväreissä en ole huomannut hirveästi eroja eri merkkien kesken.. lähinnä harja määrä ostohetkellä. Maybellinen full´n soft on ehdottomasti paras (vesiliukoinen) ja perässä tulee se L´oréalin "kakspäinen" (tarkkaa nimeä en muista, se missä pohjustustuote samassa). Suosikkeja myös Diorin diorshow, Ysl:n volume effet, Versacen luxury volume mascara.

* Kulmakarvageeli Lumenelta (sävytön) ja kulmakynä Lancômelta & Lumenelta.

* Valokynissä parhaiksi oon todennut Diorin ja Ysl:n kynät.

* Poskipunissa parhaimpia Diorilla ja Chanelilla. Aurinkopuutereissa Esteé Lauderilla ja Guerlainilla parhaimmat.

* Huulikiilloissa ei ihan hirmusiesti eroja keskenään ja "liimaa" en huulilleni yksinään laita.. näistä voiton vie L´oréal glam shine & bilemeikissä päälle Lancôme juicy tubes. Chanelilta ja Guerlainilta taas löytynee kaikista parhaimmat "yksinään" käytettävät.

* Huulipunissa ostan Chanelia, Versacea, Hr:a, Dioria, Ysl:a, Guerlainia, Lancômea..kaikilla noilla on erinomaisia. Oikeastaan yhtä hyviä keskenän.

Ohhoh kun tulikin listaa *joo*. Näin järjettömän pitkä lista ja tuossakin vasta vain meikit. Luottokamoja löytyy kaikenmaailman hiusten & ihon & vartalonhoitotuotteistakin mutta niitä en tähän samaan nyt laita. Eipä ne meikkipusissa kulje muutenkaan joten varsinaisia meikkipussin luottokamoja eivät ole.

Mutta tosiaan kosmetiikka on se yks "pahe" ja tulee osteltua vähän ehkä liikaakin.. Satsaan laadukkaisiin merkkeihin, sillä kovassa käytössä huomaa kyllä mikä on oikeasti laadukas ja mikä ei ole. Ei kamalasti innosta laittaa rahoja halpiksiin jotka eivät käytännössä toimikaan kuin hetken. Sama siveltimissä/tarvikkeissa. Pitää olla laatua, että kestävät. Itseasiassa jonkin ajan kuluessa maksaa kyllä itsensä takas, että jos nyt maksaa luomiväristä 55e niin pian huomaa että olikin koko rahan edestä laatua ja hyvä ostos. Mutta toki niitä hyviä löytyy halvemmistakin ja yllä vain lista niistä suosikeista. Kirjoitusvirheitä saattaa olla, pahoittelen. Mutta ajatus tärkein *sydän*
keisha

#79 • • keisha bullet with butterfly wings
Mun täytyy liittyä Eight Hour Creamin vannoutuneisiin faneihin, uskomattoman hyvä huulirasva/kiille/kulmageeli/yms. Ja todella riittoisa. Multa löytyy meikkipussista rinnakkain sekä kalliimpia että noita halpissarjoja. Erilaisia ripsivärejä kokeiltuani oon tullu siihen tulokseen, et noi Maybellinen ja L'orealin on melkeinpä parempia kuin kalliimmat merkit. Kanebon 38C oli todellinen pettymys, ostin sen kun sitä oli niin kovasti kehuttu, ja juuri helpon poistamisen takia, mutta käytössä huomasin että mun silmänympärysiho ei tykkää kuumalla vedellä hankaamisesta, etenkin kun väri lähtee ripsistä sellaisina paakkuina. Tai sit en vaan osaa oikeeta tekniikkaa :(

Viimeisin "löytö" on Clarinsin Instant shine control gel. Ihan loistava tuote, joka hävittää kiillon samantien kasvojen t-alueelta, ja kestää. Usein en tarvitse ton lisäks iholleni juurikaan muuta meikkiä, lukuunottamaa valokynää silmänalusiin. Oon muuten kestoväsyneen näköinen :D Kulmakynä on ehkä tärkein meikkituote mikä mulla on, sillä ilman kulmakarvoja en kotoa poistu.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

#80 • • keisha bullet with butterfly wings
Tää taitaakin olla sopiva topikki kysellä meikkivoidesuosituksia. Mulla on nimittäin tosi vaalea iho, joka kuivuu toisilta alueilta, ja rasvoittuu toisilta. Sopivaa meikkivoidetta on vaikea löytää. Olisko jotain ehdotuksia?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)