ja kasvohoitotuotteist Shothys, Draphin ja Gernetics..
183 posts, 10 pages, 83,124 views
T-mu, 18.8.2005 21:03:
-ripsarii
-huulikiiltoo
-glitteriä
-aamuvoidetta
-yövoidetta
-aamupäivävoidetta
-tervaa
-kortsuja
*Mirri*, 18.8.2005 21:18:
oon kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja
hallucinogen, 18.8.2005 23:38:
---
oon kosmetologi-meikkaaja-maskeeraaja
---
Tää nyt ei liity oikeastaan mitenkään aiheeseen mutta miksi kosmetologit on aina niin pirun nättejä? Johtuuko se vaan siitä, että osaavat meikata niin hyvin, että miehet menee lankaan? =D
T-mu, 18.8.2005 21:03:
-ripsarii
-huulikiiltoo
-glitteriä
-aamuvoidetta
-yövoidetta
-aamupäivävoidetta
-tervaa
-kortsuja
Oon kosmetiikkaosastoilla ku lapsi karkkikaupassa. Kaikki pitäis saada.
sune, 20.8.2005 10:36:
---
Oon kosmetiikkaosastoilla ku lapsi karkkikaupassa. Kaikki pitäis saada.
---
Sama vaiva.. (oon kans meikkaaja) ja nyt alotin parturi-kampaaja opinnot, vituttaa ku pääsee tukkuihin..siel meinaa tulee hulluks *juonittel*
vaavu, 10.8.2005 15:12:
Tää on selvästi mun lempiaihe! Naistenlehdistäkin luen aina kaikki kauneudenhoitoa käsittelevät artikkelit tarkasti...
Mun meikkivarantoni koostuu pääasiallisesti Chanelin, Lancomen ja Diorin tuotteista. Itse tuotteen laadun lisäksi mä haluan, että myös pakkaukset näyttävät hyviltä. Chanel on tässä suhteessa kyllä ihan paras: Chanelin putelit ja purnukat on niin graafisen kauniita ja upeita, että pelkkä niiden käyttäminenkin tuo luksusta arkeen.
Luottokamoja:
[ul]
[li]Lancomen Hypnose-mascara. Saa aikaan ihan käsittämättömän paksut ja upeat ripset onnettomista räpsyttimistäkin.[/li]
[li]Elizabeth Ardenin Eight Hour Cream. Paras huulirasva ikinä, sopii myös kuivan ja karkean ihon korjailuun. Mulla on näitä tuubeja kolme, yksi töissä, yksi kylppärissä ja yksi meikkilaukussa.[/li]
[li]Chanelin meikkivoide Teint Fluide Universelle, sävy 010. Mulla on ollut todella suuria vaikeuksia löytää oikean sävyistä meikkivoidetta, koska olen niin tajuttoman vaalea. Lisäksi mun ihon sävy on enemmän beigeen kuin roosaan taittuva, kun taas valtaosa vaaleille ihoille tarkoitetuista meikkivoiteista on roosan sävyisiä. Kävin läpi aika monta merkkiä ennen kuin löysin Chanelilta loistavan meikkivoiteen.[/li]
[li]Diorin Skinflash-valokynä 002. Olen jäänyt ihan koukkuun kaikkiin valoaheijastaviin tuotteisiin. Tällä saa korjattua kätevästi ihon pikkuvirheitä.[/li]
[li]Chanelin Estompe Lumiere peitepuikko 003. Vihreän sävyinen peitepuikko, jolla saa peitettyä kaikki punertavat läikät. Sisältää valoa heijastavia pigmenttejä.[/li]
[li]Chanelin Blanc Universel. Valoa heijastava puuterimainen voide, joka on täysin väritöntä. Tällä saa korostettua kivasti kasvojen heijastuskohtia (esim poskipäitä, leukaa ja ylähuulta). Voi levittää meikkivoiteen päälle.[/li]
[li]Chanelin Hydramax+ Gel Cream. Naamarasva, joka kosteuttaa kuivaa ihoa, mutta imeytyy kuitenkin nopeasti eikä tuki ihohuokosia. Joillakin rasvoilla käy niin, että meikkivoide "rullautuu", kun sitä yrittää levittää kosteusvoiteen päälle. Tällä rasvalla ei ole sitä pelkoa.[/li]
[li]Viimeisenä luottokamana itse meikkilaukku. Mä hankin itselleni joku aika sitten kaksi metallista aukitaitettavaa salkkua. Kaikki meikkaamiseen tarvittavat asiat mahtuvat näihin bokseihin siististi. Lisäksi Villekin tykkää, kun kosmetiikka ei jää lojumaan pitkin ja poikin, vaan sen voi nostaa laukuissa siististi piiloon. Meikkauspistettäkin on helppo siirtää aina sen mukaan, missä on paras luonnonvalo.[/li]
[/ul]
Tiude20, 1.10.2005 20:55:
Aivan pakko kysyä: Mistä ja mihin hintaa nuo meikkilaukut löytyivät??? Etsin tuollaisia, muttei ole vielä vastaan kävellyt yhtä ainutta..