Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 45,191 views

hallucinogen

#121 • • hallucinogen Edain

Nex, 24.1.2006 11:15:
heheeheh *tirsk* ihana :D:D:D

kyllähän noit tollasiikin tyttöi löytyy *ilmottautuu* xD

Saaks suhun kiinnittää jonkun varauslapun et sitku vapautuu niin voi omia? *sydän*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#122 • • hallucinogen Edain

yawiz, 24.1.2006 11:16:
en yleensä jaksa kiinostua ite paria päivää pidempään mistään pelistä joten ei tuu pahemmin pelattua

Paskan marjat, kyse on vaan siitä jos löytää sellaisen pelin josta kiinnostuu ja tarjoaa sisältöä pitkäksi aikaa. kaks päivää tullut pelattua wowia nyt tahdilla 10-12h/päivä tänään taistelin oikeen etten jääny kotiin vaan et meen oikeuden, logistiikan ja laskentatoimen kurssille :D

--
pikku-*possu*

Nex

#123 • • Nex
sori, [sinkku] lappu löytyy ja pysyy *justjoo**lmao*
yawiz

#124 • • yawiz

hallucinogen, 24.1.2006 11:19:
---
yawiz, 24.1.2006 11:16:
en yleensä jaksa kiinostua ite paria päivää pidempään mistään pelistä joten ei tuu pahemmin pelattua

---

Paskan marjat, kyse on vaan siitä jos löytää sellaisen pelin josta kiinnostuu ja tarjoaa sisältöä pitkäksi aikaa. kaks päivää tullut pelattua wowia nyt tahdilla 10-12h/päivä tänään taistelin oikeen etten jääny kotiin vaan et meen oikeuden, logistiikan ja laskentatoimen kurssille :D

ei mulla oo pleikkarilla kyl oikeestika muuta käyttöö ku leffoja katon ja välillä kännipäissään kavereittenkaa tulee pelattua jotai mut muuten yleensä soitan musiikkia ja pleikkari saa pölyttyä nurkassa. pelejäkä en viitti ostaa ku ne on aika kalliita ja niitä ei jaksa kumminka pelaa kauheesti
hallucinogen

#125 • • hallucinogen Edain

yawiz, 24.1.2006 11:23:
ei mulla oo pleikkarilla kyl oikeestika muuta käyttöö ku leffoja katon ja välillä kännipäissään kavereittenkaa tulee pelattua jotai mut muuten yleensä soitan musiikkia ja pleikkari saa pölyttyä nurkassa. pelejäkä en viitti ostaa ku ne on aika kalliita ja niitä ei jaksa kumminka pelaa kauheesti

Puucee onkin the ultimate pelikone ;) Pleikkarin vika on et sopivia ohjaimia fps-peleihin ei ole jos siihen ei saa hiirtä ja näppistä jotenkin? sit kaikki tähän astiset xboxin ja ps:n ratit ja polkimet ollut sellaista muoviromua et oksat pois (ne mitä oon nähny ja kokeillu) ja sitten tietenkin verkkopelaamisen puuttuminen tai puutteellisuus =D

--
pikku-*possu*

yawiz

#126 • • yawiz
mulla on rahalle muutaki käyttöä ku upottaa kaikki pleikkapeleihin rattii polkimiin ym enkä kyl ees pysty ymmärtää miten joku jaksaa tuijottaa sitä telkkaa päiväkausia ja pelata samaa peliä.
ja on kyl aika perseestä mennä jolleki kaverille kylää ku sil on joku uus peli jota se pelaa vaa eika kuule eikä nää mitää eikä ehdi ees röökille ym
hallucinogen

#127 • • Edited hallucinogen Edain

yawiz, 24.1.2006 11:34:
mulla on rahalle muutaki käyttöä ku upottaa kaikki pleikkapeleihin rattii polkimiin ym enkä kyl ees pysty ymmärtää miten joku jaksaa tuijottaa sitä telkkaa päiväkausia ja pelata samaa peliä.
ja on kyl aika perseestä mennä jolleki kaverille kylää ku sil on joku uus peli jota se pelaa vaa eika kuule eikä nää mitää eikä ehdi ees röökille ym

Juuri tämmöisen ajattelun pelossa on parempi pysyä sinkkuna tai sit jos alkaa seukkaa niin pitää varmistua siitä, että mimmi on pesunkestävä nörtti joka ei lopeta psp:llä pelaamista ennen kun napit sulavat sormiin kiinni. Ei siitä mitään tulis jos mimmi olkkarissa koko aika motkottais siitä kun toinen vaan pelaa ja vaihtoehto pelaamattomuudelle olis halia koko päivä jossain sohvalla ja katsoa freddie prince jr:n (tjsp) romanttisia hömppäkomedioita.

Halimisen voittaa koska vaan nfs+ratti ja polkimet+todella nopea rata+porsche 911 turbo säädettynä oikeaan balanssiin ja täydellisesti sujunut mutka :D

--
pikku-*possu*

yawiz

#128 • • yawiz

hallucinogen, 24.1.2006 11:39:
---
yawiz, 24.1.2006 11:34:

---

Juuri tämmöisen ajattelun pelossa on parempi pysyä sinkkuna tai sit jos alkaa seukkaa niin pitää varmistua siitä, että mimmi on pesunkestävä nörtti joka ei lopeta psp:llä pelaamista ennen kun napit sulavat sormiin kiinni. Ei siitä mitään tulis jos mimmi olkkarissa koko aika motkottais siitä kun toinen vaan pelaa ja vaihtoehto pelaamattomuudelle olis halia koko päivä jossain sohvalla ja katsoa freddie prince jr:n (tjsp) romanttisia hömppäkomedioita.

wtf??? sun elämässäs ei taida muuta olla ku pleikka.. mä kyllä keksin paljo muutaki tekemistä ku pelaa pleikkaa ja katoo telkkaa.. kävisit sinäki välillä ulkona ni voisit jopa huomata että sieläki voi teha kaiken näköstä ja voi vaikka saada raitista ilmaa
yawiz

#129 • • yawiz
en mä pelaamista mitenkää tuomitse mut liika on liikaa
hallucinogen

#130 • • Edited hallucinogen Edain

yawiz, 24.1.2006 11:46:
wtf??? sun elämässäs ei taida muuta olla ku pleikka.. mä kyllä keksin paljo muutaki tekemistä ku pelaa pleikkaa ja katoo telkkaa.. kävisit sinäki välillä ulkona ni voisit jopa huomata että sieläki voi teha kaiken näköstä ja voi vaikka saada raitista ilmaa

Ei mulla oo koskaan ollu pleikkaa, pc:llä pelaan :P Ja ei ulkona oo talvisin mitään tekemistä, kesäisin voi grillata tai notkua terassilla ;) Niin ja pelaaminen edistää sosiaalisiataitoja siinä missäö baarissa notkuminenkin :D

--
pikku-*possu*

yawiz

#131 • • yawiz
no joo pelaaminen on sun harrastukses ja mulla on omat harrastukseni ja se siitä *piis*
lohikarme

#132 • • lohikarme RitariVittupää
Emäntäki tais innostuu Kameosta *nauru* Menny muutama ilta pelatessa *wirn*

--
Qualis artifex pereo

Charlotte

#133 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Kultani pelaa silloin, kun se ei ole pois meidän yhteisestä ajasta. Eli silloin kun en ole kotona tai iltaisin kun teen esim.koulujuttujani. Pelaattiin myös yhdessä yhtä autopeliä kun mitkäkin addiktit *nauru* Joskus tykkään myös katsoa kun hän pelaa ( riippuu suuresti pelistä ). Niin kauan kuin pelit ei vie meidän yhteistä aikaa, niin hän saa pelata niiiiiin paljon kun sielu sietää.
TakkuApina

#134 • • TakkuApina
Gamecuben Mario Partyt on mukavia pelejä tyttöystävän kanssa...mut ei saa voittaa liikaa tai ei hyvä seuraa*senkin*
typ0

#135 • • typ0 syntax error

¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka

herää kysymys, mitähän ihmettä sä teet täällä jossain klubituksessa kitisemässä jos toisille sanot et ne on täällä pätemässä? mikä sulle antaa oikeuden sanoo toho jotain ku itekki oot täällä.
*sormella osoittel - mene itseesi*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hrdkvr

#136 • • hrdkvr KURGO
pitää oraganisoida välillä..

on aika pelata ja on aika olla pelaamatta :D

--
-keep it hard-

sune

#137 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

typ0, 24.1.2006 15:53:
---
¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka

---

herää kysymys, mitähän ihmettä sä teet täällä jossain klubituksessa kitisemässä jos toisille sanot et ne on täällä pätemässä? mikä sulle antaa oikeuden sanoo toho jotain ku itekki oot täällä.
*sormella osoittel - mene itseesi*

no nyt ei voi muutaku nauraa enää. kaivellaanko jotain pari vuotta vanhoja juttuja viel esiin ? *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jammailija

#138 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
No mul on toimunu tän pleikan kans ihan hyvin käytäntö: Pääsen ennen mun tyttöä duunista ja pelaan sinä aikana + illal sit ehkä yhden pelin jos hän minulle tällaisen suo*hihu*. Ja huomattakoon, että mun tyttökaveri on se, joka osti mulle pleikan, vaikka hän alunperin sitä vastaan onkin. On se aika tyttö*sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#139 • • Rujo Mutantti Guest
Oiskohan mahollista kysyä niiltä neideiltänne että minkähänlaisista peleistä tykätään? Meillä ainakin vaimo tykkää Mario Karteista, Mario golfista, tenniksestä, Wario Ware inc:stä, Harvest Moon <3 puzzleista yleensä ja Mario partyista. Sodat yms on vähän turhan hektistä menoa siihen tottumattomalle. Kyllä yhdessä pelaaminen voi olla laadukasta aikaa jos vaan on molempia kiinnostavat pelit. Monet pelit on ostettu sitä silmällä pitäen mistä vaimokin pitää niin tulee ajoittain pelailtua yhdessä.

Tällä hetkellä Nintendolle julkaistaan oikeastaan kaikki vähän erikoisemman idean omaavat pelit. Pelaamista takana joku 18v joten perusideat (ja miltei kaikki konsolit) on aika hyvin koluttu läpi ja kaipaa vähän erilaisempaa pelikokemusta. Nintendo DS ja GBA ovat tällä hetkellä ottaneet tiukan jalansijan sisältönsä takia. Vaatimattomalla grafiikalla toteutettu sisältörikas peli on huomattavasti parempi kokemus kuin fotorealistinen jonka sisältö on karkkia silmälle ja siinä se. Parhaita puzzleja mihin olen pelissä törmänny Another Code: Two memories DS:lle. Todella lyhyt peli (6-10h) mutta otettu paljon irti ds:n ominaisuuksista. Niin nerokkaita puzzleja että oli pakko katsoa vihjeitä parissa kohtaa.

Ostakaa pelejä jotka eivät aliarvio kuluttajan älykkyyttä.

Pelaaminen loppuu kun peukaloista katoaa nahkat, sitten teippiä peukkuun ja meno jatkuu. :P
ezzy

#140 • • ezzy Droid-pappa
Avovaimo hakkaa Xboxilla Need for Speediä ja Burnout Revengee *tirsk*