Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,388 views

Jammailija

Posts: 3,224

#1 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tämä kysely ja gallup on ensisijaisesti suunnattu naisille, mutta miehetkin saavat osallistua itse keskusteluun. Mitä mieltä siis olette siitä, jos/kun parisuhteeseen saapuu uusi tulokas pelikoneen muodossa? Muuttuuko päivittäinen elämä? Jos kyllä niin muuttuuko se oleellisesti ja millä tavoin? Viekö pelaaminen puolisosi sielun ja teidän yhteisen tarvitsemanne ajan?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Major Tom

Posts: 266

#2 • • Edited Major Tom
Exän kanssa meni sukset vähän ristiin, ei tosin pelkästään pleikkarin takia mutta kai silläkin oli osuutta asiaan kun roudasin pleikkarini tämän neidin kämpille :)

Pointtina oli kuitenkin se, että tytsyn pikkuveli tuli visiitille helsinkiin, ja täytyhän sille aktiviteettia kämpille keksiä.. Konsoli sitten vaan vähän niinku jäi sinne, ja alkoi hallita omaa ajankäyttöä täysin huomaamatta.
Freja

Posts: 8,774

#3 • • Freja Sihteeri
Minä sellainen pleikkafriikki kanssa että joskus se on jopa yhteistä ajanviettoa; hakataan toisiamme tai ajetaa rallia kilpaa *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sune

Posts: 2,096

#4 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kaikki pelikoneet voi mun mielestä tuhota parisuhteen täysin !!! *igor*
Tällä hetkellä mun ei tarvitse pelaamiseen puuttua, pelihimoisella ei ole oikeesti aikaa pelata koska meillä on tää yhteinen "harrastus", nimittäin toi 9kk vanha tyttö. *joo* HYVÄ, ei siis tarvitse ainakaan siitä riidellä.

Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*

--
ei kovin ihku eikä plur

Occu

Posts: 2,528

#5 • • Occu
Ei ainakaan tähän asti ole kovinkaan paljon haitannut tuo pleikka meijän perheessä...
Sen pelaamisen kuin vaikka ajoittaa silleen, että kun ystävätär tekee koulutehtäviään tietokoneella, häärää keittiössä tai vastavaa niin siinä välissä sitten voinen pelata.
Eikä tietenkään silloin kun toinen haluaa katsoa televisiota esim. kun meilläkin on vain se yksi telkkari.
Niin ja silloin kuin toinen sitten haluaa katsoa televisiota niin voinen pelata sitten tietokoneella jos ja kun ei kaunarit ym. ohjelmisto kiinnosta :)

--
..::MOI::..

lohikarme

Posts: 1,730

#6 • • lohikarme RitariVittupää
Mulla välillä menee pahasti koneella rötväämisen puolelle *blush* Mut kyl se rakas on tähän asti kestäny...entäpä sittenkun world of warcraft kolahtaa postiluukusta *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock

sune, 14.5.2005 15:54:
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*



Jea, pirttihirmun raivopäisyys on jotain joka varmasti rakentaa suhdetta kestävään suuntaan.
Occu

Posts: 2,528

#8 • • Occu

sune, 14.5.2005 15:54:
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*



EI NOIN SAA TEHDÄ!!

Sama kuin jos miehesi mielestä kulutat liikaa aikaa esim kuntosalilla ja hän ei tykkää siitä ja polttaa sun salikorttis...

--
..::MOI::..

sune

Posts: 2,096

#9 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Niin, voi asiasta olla montaa mieltä mut täs tilanteessa ei ollu vaihtoehtoja. En nyt jaksa alkaa mitään elämänkertaa tässä kirjottamaan. *hymy*

--
ei kovin ihku eikä plur

Fyrisch

Posts: 4,525

#11 • • Fyrisch
galluppiin vois lisätä "mitä vittua!?" ruksi sille o/
Jammailija

Posts: 3,224

#12 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Myönnän: Etsin aluksi vain playstationia hakusanalla ja oletin sen osuvan johonkin samantyyliseen aiheeseen. Mutta en löytänyt. Läheltähän tuo liippaa. Toi pelikoneaddikti liikkuu samalla alueella kuin tämä aihe, mutta mielestäni aiheeni on paremmin esitelty ja muotoiltu. Aiheeni käsittää ja hakee aktiivisesti skaalan molempia päitä, ja ratkaisuja sillä välillä, johdattelematta kuitenkaan kumpaankaan. *hymy*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

leka

Posts: 373

#14 • • leka anteeksi olen eläin
Joskus on valitettu mä häärään liikaa noitten mun musavehkeitten kanssa*igor*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Juhgu Virnistelijä
Jos haluaisin pysyvän parisuhteen niin olisi vaan plussaa jos tyttö olisi pelaavaa (tai nettinörttäilevää) tyyppiä, jäisipähän sitten enemmän omaa aikaa kun sitä niin kovasti arvostan, ja tytöltä riittäisi ymmärrystä omalle harrastukselleni :)

sune,
Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*



Tässäpä taas oiva esimerkki naistyypistä jota vältän kuin ruttoa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hallucinogen

Posts: 8,190

#16 • • hallucinogen Edain
Opetin exäni pelaamaan tietokoneella ja se oli suurin virhe ikinä *igor* Se saatana alko pelaamaan kaheksan aikaan lauantaiaamuna ja ei siinä tuulettimen hurinassa saanu oikeen unta ja kaiken lisäksi se pelas jotain niin paskaa peliä kun olla ja voi... the simsiä *huoh* Jos mimmi pelais vaiks world ow warcraftia tai counterstrikea niin se ois jo turn-on *vink*

--
pikku-*possu*

sune

Posts: 2,096

#17 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Juhgu, 14.5.2005 16:46:
Jos haluaisin pysyvän parisuhteen niin olisi vaan plussaa jos tyttö olisi pelaavaa (tai nettinörttäilevää) tyyppiä, jäisipähän sitten enemmän omaa aikaa kun sitä niin kovasti arvostan, ja tytöltä riittäisi ymmärrystä omalle harrastukselleni :)


---
sune,
Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*
---


Tässäpä taas oiva esimerkki naistyypistä jota vältän kuin ruttoa.



No onnea vaan sulle, mä pidän enemmän ihmisistä jotka elää tätä elämää eikä missään "omassa pikku-kone-maaaaailmassssaaan"

--
ei kovin ihku eikä plur

kap-pu

Posts: 1,167

#18 • • kap-pu the amazing suction cup boy

fallen angel, 14.5.2005 17:25:
En siis ole nörtähtävää/nettiriippuvaista tyyppiä. WoW vaan sattuu...



waude Riikkakin WoWaa! ^___^

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#19 • • emppu Guest
Jani mä vähän odottelinki jo tätä tänne*muhaha*

T: parisuhdeterapeutti*hahjust**nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#20 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

wxw, 14.5.2005 18:58:
Jani mä vähän odottelinki jo tätä tänne*muhaha*

T: parisuhdeterapeutti*hahjust**nauru*



*hahjust* *justjoo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..